Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I morgon er du like langt på veg som eg var då eg blei innlagt. Og om berre ei veke er du like langt som då dei sette meg i gang. Det nærmar seg med stormskritt! :overrasket:

Godt å få på plass mest mulig før lillegutt er her. Iallfall lurt å ha ferdig rommet. Spør du meg, er det mykje kjekkare å tilbringa tid saman heile familien enn det er at ein passar guten og den andre pussar opp. ;)

Søvnlaushet pga. snorking er heldigvis ikkje noko problem her i heimen. Kanskje med unntak av på slutten av graviditeten. Berre at då var eg vaken pga. mi eiga snorking. *kjempetett* :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. snorking...! Her i huset emigrerer jeg til gjesterommet hvis jeg hører at det setter i gang. Ingenting å gjøre for å stoppe det! :fnise:

Nå går det jammen fort framover, Lucky!! Heier på deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå som jeg koser meg med forberedelsene og shoppingen din:) Det er jo så godt å få alt i hus og bare se på og ta på og prøve:)

Ahh, nyt badene dine! Jeg badet masse mot slutten og savner det virkelig nå.. Så gleder meg til renselsen er over og jeg kan bade igjen:)

Godt med en sånn tussete morfar! Det har vi her også!

Kos deg masse og nyt den siste tiden med redebygging og selvpleie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes deilig ut med en fridag og mulighet til å sløve lenge, selv om natta ikke blei så bra.. ;)

Godt å høre at alt står bra til med lillegutt, og jeg kan tenke meg at rommet hans blir fint :rodmer :

Håper formen din kommer seg snart :kose :

Veldig deilig med noen fridager, angrer ikke på det valget :)

Rommet ble bare helt nydelig :hjerte:

Formen er tipp topp igjen, så det er godt :)

:klemmer:

Så koselig å les her! :hjerte :

:strix:

Fridager er gull :hjerte :

Kos med redebygging, snart får dere ny sjef :rodmer :

Og forresten, hvilke ørepropper bruker du? Her funker nemlig ikke de jeg har mot gubbens snorking :sprettoy :

Angrer ikke på at jeg valgte å jobbe litt mindre nå nei ;)

Redebygging er bare helt herlig :hjerte:

Bruker noen jeg kjøpte på apoteket...slike som former seg i øret :klø:

Kjedelig med snorke-problematikk. Er overlykkelig for at det ikke er et problem her, for jammen er det slitsomt! :overrasket:

Så koselig å høre om forberedelser! Det er den beste biten med hele svangerskapet synes jeg - pusle med ting og tang til bebisen mens man venter (ok, så overgås det vel av å kjenne tassen i magen da ;) ):hjerte:

Den snorkingen kan bli tøff til tider ja, men faktisk vært ok noen dager nå....mulig jeg er for trøtt til å registrere det :fnise:

Herlig å gå sånn å pusle med tingene til lillegutt :Nikke: Tror faktisk ingenting kan overgå herlige spark :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min snorker ikke, han støvsuger. :Gjesp:

:fnise:

Du får sagt det :fnise:

I morgon er du like langt på veg som eg var då eg blei innlagt. Og om berre ei veke er du like langt som då dei sette meg i gang. Det nærmar seg med stormskritt! :overrasket:

Godt å få på plass mest mulig før lillegutt er her. Iallfall lurt å ha ferdig rommet. Spør du meg, er det mykje kjekkare å tilbringa tid saman heile familien enn det er at ein passar guten og den andre pussar opp. ;)

Søvnlaushet pga. snorking er heldigvis ikkje noko problem her i heimen. Kanskje med unntak av på slutten av graviditeten. Berre at då var eg vaken pga. mi eiga snorking. *kjempetett* :flau:

Godt å vite at lillegutt er fiks ferdig og kommer til å klare seg fint om han kommer nå :) R er jo helt herlig :hjerte:

Veldig godt at rommet er klart :Nikke:

Tror jeg snorker litt om dagen også :sjenert:

Huff.. snorking...! Her i huset emigrerer jeg til gjesterommet hvis jeg hører at det setter i gang. Ingenting å gjøre for å stoppe det! :fnise:

Nå går det jammen fort framover, Lucky!! Heier på deg! :)

Ikke dumt, skal re opp på gjesterommet i løpet av helgen tenkte jeg :fnise:

Tiden flyr! Blir noen spennende uker fremover :strix:

Åååå som jeg koser meg med forberedelsene og shoppingen din:) Det er jo så godt å få alt i hus og bare se på og ta på og prøve:)

Ahh, nyt badene dine! Jeg badet masse mot slutten og savner det virkelig nå.. Så gleder meg til renselsen er over og jeg kan bade igjen:)

Godt med en sånn tussete morfar! Det har vi her også!

Kos deg masse og nyt den siste tiden med redebygging og selvpleie:)

Missunnelig på deg som er ferdig og kan kose deg med lillegutt :hjerte: Men koser meg også med redebygging og nyter kosedager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste om bading og må bare juble litt for at vi har hatt rørlegger og elektriker på befaring på vaskerommet i dag. Nå skal det bli bad og jeg får mitt etterlengtede badekar :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om bading og må bare juble litt for at vi har hatt rørlegger og elektriker på befaring på vaskerommet i dag. Nå skal det bli bad og jeg får mitt etterlengtede badekar :hjerte:

Herlig, du kan glede deg :strix:

Dårlig med oppdatering herfra om dagen :sjenert: Men alt står bra til :)

35 uker i dag, helt utrolig :strix:

Rommet til lillegutt er ferdig og det ble sååå fint :hjerte: Har satt inn møblene og tror han kommer til å trives der ;)

Har så smått begynt å vaske litt av tingene hans også, det er stas ;)

Ellers har kynnere og nedpress begynt å melde seg, artig, men også litt skummelt synes nå jeg da :fnise:

I dag har jeg vært ute å kjøpt nytt speilrefleks kamera, klart det må være klart for til å ta flotte bilder av lillegutt :hjerte:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med ferdig rom. Nå kan du berre stella og gjera klart til han kjem. :hjerte:

Og du er jo allerede 35 veker på veg! Då eg var like langt på veg, var det berre omtrent 4 timar igjen til dei første riene og litt over 15 timar igjen til pjokken var ute. :hakeslepp: Det er jammen ikkje lenge igjen til du får han på utsida og kan kosa og snusa masse på han. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det virkelig ikke lenge igjen til lillegutt kan melde sin ankomst. :rodmer:

Nei han kan jo i teorien komme når som helst egentlig ;) Blir noen spennende uker fremover :strix:

35 uker alt :strix:

Herlig med ferdig rom til lille-gutt :hjerte: og pusling med småting.

Ja tenk at det bare er 5 uker igjen til termin :) Elsker å gå å pusle med tingene hans og bare gleder meg til vognen kommer i hus slik at jeg kan prøvekjøre litt :fnise:

Så herlig med ferdig rom. Nå kan du berre stella og gjera klart til han kjem. :hjerte:

Og du er jo allerede 35 veker på veg! Då eg var like langt på veg, var det berre omtrent 4 timar igjen til dei første riene og litt over 15 timar igjen til pjokken var ute. :hakeslepp: Det er jammen ikkje lenge igjen til du får han på utsida og kan kosa og snusa masse på han. :rodmer:

Veldig deilig at rommet er ferdig, blir så glad av å titte inn der :hjerte:

Gleder meg veldig til å hilse og snuse på lillegutt nå, men han kan godt drøye noen uker til....men om han skulle komme før, så er han også velkommen til det :) Klarer ikke se for meg at han er klar til å komme ennå, men han er jo godt over 2 kg, så skal jo ikke være noe problem det....hvor stor var R?

Nystekte vafler og kakao med krem, torsdagskos :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send over nokre vafler, då. :sikle:

Pjokken var 2.365 g ved fødsel og gjekk ned til 2.130 g på det minste. Lille Per Pusling. :fnise: Lillegutt er vel større enn det allerede!? :daane:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send over nokre vafler, då. :sikle:

Pjokken var 2.365 g ved fødsel og gjekk ned til 2.130 g på det minste. Lille Per Pusling. :fnise: Lillegutt er vel større enn det allerede!? :daane:

:hjerte:

Sender over noen, de var veldig gode :Nikke:

Vet ikke hvor mye han veier nå, men når jeg var hos legen 4.januar regnet hun ut fra målene hun tok at han veide 2100 g, så skal tilbake dit neste fredag og da blir det spennende å se hvor stor hun tenker han er da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stopper opp hver gang jeg går forbi rommet til tassen her. Har fått på sengetøy, og satt frem litt bamser og leker i hyllene og slikt. Og så åpner jeg klesskapet ca annen hver gang jeg går forbi, bare for å se på de nusselige små klærene...

Virkelig koselig å se et klart baby-rom, som du sier :hjerte:

Høres ut til at tassen din blir noe større enn min, om han fortsetter på samme kurve da.

Vår ble estimert til 3100 på mandag, altså en uke før termin. Blir spennende å se hva de estimerer på deres tass neste gang :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, nå begynner det snart å bli spennende her inne! Masse friske og fine babyer på tur! :) Bare tenk på de små sokkene som skal på de små føttene! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...