liv Skrevet 18. januar 2012 #5441 Del Skrevet 18. januar 2012 Og der hadde du kjøpt vognpose ja, jeg har en helt ny liggende jeg prøver å få solgt så si fra om du hører om andre som trenger da Det er simo sin jeg har, 0-4 år. Vant den i et lotteri så det er bare det å få noen kroner så er jeg jo i pluss. Har pose etter storebror så det er bedre å selge en helt ny enn en brukt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 18. januar 2012 #5442 Del Skrevet 18. januar 2012 Har lest mye i det siste, men ikke skrevet så mye. Hurraaa for at lillegutt snart melder sin ankomst, bare to måneder til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. januar 2012 #5443 Del Skrevet 20. januar 2012 Som vanlig koselig å lese her inne hos deg :)Er kjempestas å ordne rom og ting til de små <3 Og så kjekt at bestefar står klar med tapetkniven! Supert å få hjelp! Åh, ikeatur hørtes fristende ut.. Alt høres fristende ut for meg nå for tiden Håper dere får ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #5444 Del Skrevet 22. januar 2012 Deilig med en ekstra fridag ja Jeg skal ha min i morgen og gleder meg til å roe ned tempoet fra dagens arbeidsdag som var turbo. Jeg gleder meg også til å innrede barnerom, men det blir ikke før vi har bygget selv. Vi håper på at vi er inne til neste sommer Rhesus negativ ja, hvilke ekstraprøver der det du må ta da *nysgjerrig* Veldig deilig med noen fridager, kjenner det blir lettere å gå på med en ny uke nå når jeg vet jeg har noen fridager å se frem imot Skal bli så kost å bli ferdig med barnerommet, ventet så lenge på det Når man er rhesus negativ må man ta en ekstra blodprøve i uke 32 og 36, mener det er for å sjekke at kroppen ikke lager antistoffer mot lillegutt Jeg tror det er et halvt år som er anbefalt å sove på samme rom!? Vår kommer nok til å bli liggende så lenge som mulig pga plassmangel, men om noen av oss sover dårlig eller vi merker at vi må være mer alene, så må han jo på eget rom. Og da må vi ommøblere hele leiligheten.. Eller flytte! Vi flytter nok om to-tre år uansett. Enig i at nettsidene til stoff og stil er håpløse. Men desto mer gøy å titte i den fysiske butikken. Håper hosten er helt uskyldig! Ja et halvt år kan nok være nok å dele rom på det Rommet hans blir vegg i vegg med vårt, så kommer jo til å høre han uansett Var på stoff og stil, men siden tapet ikke var kommet, turde jeg ikke kjøpe stoff.... Enig i at det er koselig å innrede rommet nå, selvom han ikke skal sove der på en stund. Vi har jo alle klærene hans der, og leker vil jo bli oppbevart der, samt at sprinkelsenga allerede er på plass, og kommer til å res opp sånn i tilfelle fullstendig tisse-seg-ut-av-alt-annet-krise Og da vil vi jo at det skal være rent, pent og koselig der inne Og så er det jo unektelig veldig koselig for vordende mammaer og pappaer og klargjøre rommet og da Synes ikke utvalgte i barnestoffer var all verden på Stoff og Stil heller, og panduro er som du skriver ganske stive i pris. Vi skal ha denne som gardin (brunfargen er mørk sjokoladebrun på ordentlig): Og så blir det puter, sengetøy etc i samme stoffet kombinert med de andre stoffene i serien. Gleder meg til å begynne å sy Så nydelig stoff Klart det er moro å gjøre i stand rommet Plutselig er dagen der hvor han skal flytte over, så greit å slippe å styre med å pusse det opp da...og så kommer vi også til å lagre klær og leker der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #5445 Del Skrevet 22. januar 2012 Håper nattehostinga kommer seg så du får sovet mer på nettene i stedet for å hoste. Det er slitsomt å ligge sånn og hoste.. Du har 50 dager igjen!! Nå nærmer det seg virkelig ja Ha en super dag! Hoster fremdeles, men det har blitt bedre da Ja tenk, nå går det fort fremover Brått så er han her Og der hadde du kjøpt vognpose ja, jeg har en helt ny liggende jeg prøver å få solgt så si fra om du hører om andre som trenger da Det er simo sin jeg har, 0-4 år. Vant den i et lotteri så det er bare det å få noen kroner så er jeg jo i pluss. Har pose etter storebror så det er bedre å selge en helt ny enn en brukt liksom. Det var jo dumt da...får håpe du finner noen andre som vil ha den da Trenger liksom ikke to jeg heller Har lest mye i det siste, men ikke skrevet så mye. Hurraaa for at lillegutt snart melder sin ankomst, bare to måneder til! Nei stakkar, du har nok med å holde formen i sjakk du Gleder meg veldig til å hilse på lillegutt nå Som vanlig koselig å lese her inne hos deg :)Er kjempestas å ordne rom og ting til de små <3 Og så kjekt at bestefar står klar med tapetkniven! Supert å få hjelp! Åh, ikeatur hørtes fristende ut.. Alt høres fristende ut for meg nå for tiden Håper dere får ei kjempefin helg! Pappa er virkelig verdens beste når det kommer til å hjelpe til Når vi bygde huset var han her så og si hver enste dag i ett år! Han er bare helt super Han gleder seg sånn til å bli morfar, så alt som gjelder lillegutt gjør han med den største selvfølgelighet...Han kommer virkelig til å bli en tussete morfar Heier på deg om dagen snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #5446 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Virkelig ikke flink til å oppdatere om dagen Men alt er fremdeles fint her i heimen På torsdag var jeg og kipa på ikea, så da ble det litt småtteri og en hylle til å ha på rommet til lillegutt Planen var å få tapetsert i går, men tapeten var ikke kommet...Så da får vi håpe den kommer i løpet av denne uken i stedet I går var mamma og jeg ute å gjorde storshopping til lillegutt Så nå tror jeg vi har alt vi trenger! Ble simo dou vognen, tror det blir fint jeg De hadde den ikke inne, men regnet med å få den inn i løpet av uken. Gleder meg til å få den i hus Så ble det stelleveske, bilstol, skinn, madrass til senga, stokke newborn sete +++ Herlig Hoster fremdels om natten Men den hostesaften jeg kjøpte på apoteket skulle IKKE brukes av gravide! Hurra for god service! Prøvde et annet apotek, men han ville ikke selge meg noe fordi han mente ingen var helt trygge....så da går det på vann og halstabletter Hyppige dobesøk og dårlig søvn er virkelig i gang her i huset, så får bare innstille meg på at slik blir det i mange år fremover I morgen er det kontroll hos jordmor igjen, blir spennende Ha en fin søndag! Endret 22. januar 2012 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 22. januar 2012 #5447 Del Skrevet 22. januar 2012 Pengene får bein å gå på om dagen skjønner jeg! Kjempekoselig å handle til småttisene! og greit å slippe å løpe rundt ikea etter hylle med hylende lillegutt i simovogna! Kjipt med hostesaft-trøbbel, men tror nok jeg foretrekker han som ikke solgte noe over den som solgte deg noe du ikke kan bruke! Ha en fin-fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. januar 2012 #5448 Del Skrevet 22. januar 2012 Så gøy med storhandel til lille mageboer! Lykke til hos jordmor imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. januar 2012 #5449 Del Skrevet 22. januar 2012 Dere begynner virkelig å få det meste på plass nå Hvilken stelleveske gikk du for forresten? Jeg har skikkelig store problemer med å bestemme meg for hvilken jeg vil ha. Mannen bryr seg ikke så lenge den ikke blir sjokkrosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #5450 Del Skrevet 22. januar 2012 Pengene får bein å gå på om dagen skjønner jeg! Kjempekoselig å handle til småttisene! og greit å slippe å løpe rundt ikea etter hylle med hylende lillegutt i simovogna! Kjipt med hostesaft-trøbbel, men tror nok jeg foretrekker han som ikke solgte noe over den som solgte deg noe du ikke kan bruke! Ha en fin-fin søndag! Ja pengene får virkelig bein å gå på Veldig koselig å gå sånn å handle, men også litt skummelt Greit å slippe å dra med en liten tass på shopping i førsten ja, er et lite stykke å kjøre til ikea herfra.... Så gøy med storhandel til lille mageboer! Lykke til hos jordmor imorgen Takk Veldig moro å handle til lillegutt ja Dere begynner virkelig å få det meste på plass nå Hvilken stelleveske gikk du for forresten? Jeg har skikkelig store problemer med å bestemme meg for hvilken jeg vil ha. Mannen bryr seg ikke så lenge den ikke blir sjokkrosa Ja begynner å hjelpe nå, tror ikke det er så mye vi mangler nå egentlig Litt skremmende! Kjøpte stelleveska til simo, den som er ny i år. Likte den veldig godt i allefall, er jo så utrolig mye å velge mellom så man kan jo bli helt sprø Slapp dag her i heimen i dag.... Mannen er ikke helt i form og jeg føler meg ikke helt på topp jeg heller Verker i kroppen og er slapp, håper det går fort over igjen Bare vært hjemme å ordna her hjemme i dag, vaska klær, rydda og baka boller Tok meg også et deilig bad på morgenen, kjenner jeg må bli flinkere til det! Deilig og lillegutt sprellet godt Har sovet en lang lur i dag også, men føler mest for å bare gå å legge meg igjen...skutt... Men får vel prøve å få lagt noe mat til oss først i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. januar 2012 #5451 Del Skrevet 22. januar 2012 God natt Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 23. januar 2012 #5452 Del Skrevet 23. januar 2012 Det er utrolig gøy og galskap hvor mye shopping det blir når en liten en flytter inn hos familien! Men det er ting som trengs og det meste vil jo bli brukt i mange år. Men det er jo ufattelig mye fint å kjøpe! En kan jo gå helt bananas hvis en ikke holder seg litt i stroppene. Ha ei flott uke, Luckymor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 23. januar 2012 #5453 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser helt klart den faren for å gå bananas, må se etter faretegn hele tiden!! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 23. januar 2012 #5454 Del Skrevet 23. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #5455 Del Skrevet 24. januar 2012 God natt Lucky! Det er utrolig gøy og galskap hvor mye shopping det blir når en liten en flytter inn hos familien! Men det er ting som trengs og det meste vil jo bli brukt i mange år. Men det er jo ufattelig mye fint å kjøpe! En kan jo gå helt bananas hvis en ikke holder seg litt i stroppene. Ha ei flott uke, Luckymor! Ja er jo mye som skal på plass og det meste skal han jo bruke en lang stund Men ikke lett å la være å handle og tenker nok ikke det blir så mye lettere å la være å handle ting når han kommer ut Jeg ser helt klart den faren for å gå bananas, må se etter faretegn hele tiden!! Ha en fin kveld! Ja det går virkelig unna om dagen! Men elsker å handle til han, endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #5456 Del Skrevet 24. januar 2012 Deilig med fridag Ligger fremdeles i senga, men vært oppe å spist frokost da Ikke sovet så veldig godt i natt pga mannens snorking Endte til slutt med ørepropper Gikk fint hos jordmoren i går også, lillegutt har det så fint så og følger kurven fint På kvelden kom kipa en tur og hun hjalp meg å skru opp senga til lillegutt Så nå er den klar til å flyttes inn på rommet hans når det er ferdig. Etterpå kommer pappa for å tapetsere her, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. januar 2012 #5457 Del Skrevet 24. januar 2012 Det hørtes deilig ut med en fridag og mulighet til å sløve lenge, selv om natta ikke blei så bra.. Godt å høre at alt står bra til med lillegutt, og jeg kan tenke meg at rommet hans blir fint Håper formen din kommer seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2012 #5458 Del Skrevet 25. januar 2012 Så koselig å les her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. januar 2012 #5459 Del Skrevet 25. januar 2012 Fridager er gull Kos med redebygging, snart får dere ny sjef Og forresten, hvilke ørepropper bruker du? Her funker nemlig ikke de jeg har mot gubbens snorking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 25. januar 2012 #5460 Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Kjedelig med snorke-problematikk. Er overlykkelig for at det ikke er et problem her, for jammen er det slitsomt! Så koselig å høre om forberedelser! Det er den beste biten med hele svangerskapet synes jeg - pusle med ting og tang til bebisen mens man venter (ok, så overgås det vel av å kjenne tassen i magen da ) Endret 25. januar 2012 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå