Lucky? Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #5421 Del Skrevet 15. januar 2012 Februar... Mars... Herregud, det er virkelig ikke lenge til lillemann kommer! Kjekt du fikk svangerskapspermisjon! Er jo riktigere enn sykmelding, egentlig. Godt du fikk ordnet det! Snart helg! Nei det går veldig fort nå synes jeg, bare 8 uker igjen Skal bli godt med noen fridager nå Bra at du fikk redusert! Også slår jeg et slag for Emmaljunga City Cross, veldig fornøyd Veldig deilig! Vognen skal sjekkes ut Godt du fekk rista av deg litt av flink pike-syndromet. Det er mykje viktigare å vera "flink mamma" som tar vare på seg sjølv. Helt klart, gleder meg veldig til litt roligere dager Ja, sant det der med svangerskapspenger. Mye bedre siden det ikke er du som er syk, men jobben som ikke kan tilrettelegge godt nok for deg. Helt klart! Skal bli godt med lit fri nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #5422 Del Skrevet 15. januar 2012 Nå er det flink mamma-syndromet som gjelder Legge forholdene best mulig til rette for småtten i magen. Ja nå skal det bare ruges og bygges rede God held Lucky God helg til deg også Snart er du jammen ferdig du også Jeg har Simovognen og er veldig veldig fornøyd. Den var lett og fin å trille med for meg som hadde bekkenplager. Litt tung å løfte på inn og ut av bilen kanskje, har ingen å sammenligne med, men jeg klarte det fint og jeg er ikke sterk:) Lykke til med valget uansett:) Hilse Iss neste gang du ser henne! Gooood lørdagskveld og ønsker deg en fin søndag imorgen! Ja det går fort nå! Tenk at du snart er ferdig! Simo er jo en klassiker som aldri kommer til å gå ut tror jeg, så er jo en stor, fin og stabil vogn Skal hilse henne så masse neste gang jeg ser henne Dagene bare flyr altså! Vært en rolig helg, deilig I går fikk jeg bestilt tapeten til barnerommet også Får håpe den er på lageret, for da tok det bare et par dager å få den til butikken....hvis ikke tar det en drøy uke...Ikke noe stress altså, men gleder meg til rommet er ferdig Fikk også kjøpt vognpose i går, voksi urban Var på tilbud til 1499 og koster ellers 2100, så helt supert det I dag kommer mamma og pappa en tur på kaffe, koselig Blir ikke noe ordentlig bursdagsfeiring her i år, så da får de helle komme på kaffe og skravling bare de to Ha en fin søndag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 15. januar 2012 #5423 Del Skrevet 15. januar 2012 Å, gleder meg til å se tapeten! Blir spennende!! Ha en fin søndag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. januar 2012 #5424 Del Skrevet 15. januar 2012 Spennende med tapet i bestilling Blir nok kjempeflott når dere får klargjort rommet til lillegutt Og for godt tilbud på vognpose, alltid greit med penger spart Håper skravling med foreldre blir koselig Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. januar 2012 #5425 Del Skrevet 15. januar 2012 Artig å klargjøre rommet til lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. januar 2012 #5426 Del Skrevet 15. januar 2012 Så gøy med tapet! Vi skal ha ensfargede, malte vegger, men jeg har kost meg med å bestille en del stoff til gardiner, puter og sengetøy, så neste uke skal symaskina her i huset frem og i bruk Vi har og Voksi Urban - den vant igjen test på tv2, så tror det blir bra God søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #5427 Del Skrevet 15. januar 2012 Å, gleder meg til å se tapeten! Blir spennende!! Ha en fin søndag! Klem Ja det blir spennende! Håper den kommer før torsdag for da kunne jeg tatt med meg en fargeprøve å sjekket innom stoff og stil på vei til ikea Spennende med tapet i bestilling Blir nok kjempeflott når dere får klargjort rommet til lillegutt Og for godt tilbud på vognpose, alltid greit med penger spart Håper skravling med foreldre blir koselig Ha en fin søndag Gleder meg til rommet blir ferdig ja! Har stått tomt der altfor lenge nå... Hatt en veldig koselig dag sammen med mamma og pappa Artig å klargjøre rommet til lillegutt Ja det blir stas Har gledet meg lenge til det! Så gøy med tapet! Vi skal ha ensfargede, malte vegger, men jeg har kost meg med å bestille en del stoff til gardiner, puter og sengetøy, så neste uke skal symaskina her i huset frem og i bruk Vi har og Voksi Urban - den vant igjen test på tv2, så tror det blir bra God søndag Ja det blir moro å bli ferdig med rommet Skal ha helt ren, klassisk tapet nå først da. En vegg med lys blå og hvite striper og helt lyseblå de andre veggene Tenkte meg en tur på stoff og stil for å finne stoff til gardiner og puter... hvor har du bestilt stoff? Så den posen vant, så da kunne vi jo ikke velge noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. januar 2012 Forfatter #5428 Del Skrevet 15. januar 2012 Hatt en koselig dag med besøk av mamma og pappa Pappa har gått igjennom hva vi har av tapetseringsutstyr og er veldig klar for å begynne på rommet til lillegutt Han er klar til helgen dersom tapeten har kommet På torsdag blir det en tur på ikea, så får skrive meg en handleliste over hva vi trenger I morgen er det fri, det skal bli godt! Skal egentlig ta en blodprøve på sykehuset, men mulig jeg rekker der før jobb på tirsdag i stedet....vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 15. januar 2012 #5429 Del Skrevet 15. januar 2012 Det beste som finnes er tomme rom som blir nyoppusset og fylt med etterlengtet innhold! Har prøvd det en gang før, og gleder meg til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 15. januar 2012 #5430 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg kjøpte stoff på Etsy, Fabric.com og Ebay. Fant en serie som jeg falt for, men som var litt usolgt hos de ulike butikkene/selgerne, siden den ble lansert et par måneder før jeg snublet over den, så saumfarte nettet etter litt "rester" her og der Synes utvalget i gardiner og stoff her i Norge er både elendig og dyrt, så da er det mye morsommere å netthandle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. januar 2012 #5431 Del Skrevet 16. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. januar 2012 #5432 Del Skrevet 16. januar 2012 Så fin pose. Koster de så mye? Vi har en classic vokispose, fikk den av svigermor da FrkTorres ble født. Men det er snart 15 år siden. Jeg har ikke kastet den, den er jo like fin. Kanskje jeg blir bestemor en gang, og da kan den vel komme til nytte igjen. Bare 8 uker igjen! Tiden går fort når man har begynt å telle 'den andre veien'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. januar 2012 #5433 Del Skrevet 16. januar 2012 Høres gøy ut med innredning av babyrom. Vår lille tass må dele rom med mamman og pappan inntil videre. Så får vi se om vi må gi opp spisestua til fordel for litt privatliv etterhvert.. Jeg har også tenkt meg en tur på stoff og stil for å kjøpe litt stoff. Tenker å sy sengesett ihvertfall, og kanskje en ammepute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #5434 Del Skrevet 16. januar 2012 Det beste som finnes er tomme rom som blir nyoppusset og fylt med etterlengtet innhold! Har prøvd det en gang før, og gleder meg til neste gang! Ja det blir helt herlig det Rommet har jo stått der i snart 5 år og bare ventet på lillegutt Jeg kjøpte stoff på Etsy, Fabric.com og Ebay. Fant en serie som jeg falt for, men som var litt usolgt hos de ulike butikkene/selgerne, siden den ble lansert et par måneder før jeg snublet over den, så saumfarte nettet etter litt "rester" her og der Synes utvalget i gardiner og stoff her i Norge er både elendig og dyrt, så da er det mye morsommere å netthandle Lurt Gardiner til barnerommet er jo helt tragiskt her i butikkene! Veldig glad for at jeg har symaskin og kan sy noen gardiner.... Ikke mye utvalg her i norge nei, men funnet noe på panduro da, men det er dyrt Skal sjekke litt på nettet jeg Så fin pose. Koster de så mye? :daane : Vi har en classic vokispose, fikk den av svigermor da FrkTorres ble født. Men det er snart 15 år siden. :daane : Jeg har ikke kastet den, den er jo like fin. Kanskje jeg blir bestemor en gang, og da kan den vel komme til nytte igjen. : fnise: Bare 8 uker igjen! :hoppe : Tiden går fort når man har begynt å telle 'den andre veien'. Ja de er dyre! Husker jeg var med en venninne for 9 år siden når hun skulle ha pose til babyen sin og da kostet den 1800 og jeg fikk helt sjokk! Men det fine er jo at det følger med en forlengerdel til posen, så lillegutt kan bruke den så lenge han sover i vognen Klart du ikke kan kaste din, koselig for barnebarn å ha den Går virkelig fort om dagen nå! Gleder meg veldig til å treffe lillegutt snart Høres gøy ut med innredning av babyrom. Vår lille tass må dele rom med mamman og pappan inntil videre. Så får vi se om vi må gi opp spisestua til fordel for litt privatliv etterhvert.. Jeg har også tenkt meg en tur på stoff og stil for å kjøpe litt stoff. Tenker å sy sengesett ihvertfall, og kanskje en ammepute. Han skal jo sove hos oss den første tiden uansett, så er jo egentlig ikke noe stress med det rommet, men det er koselig å gjøre det klart da Går nok helt fint å ha den lille på rommet deres en god stund også, de anbefaler vel å ha de der i ett år mener jeg.... Moro med hjemmesydd, så håper de har noen fine stoffer der. Ikke så lett å se på nettsiden dems synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #5435 Del Skrevet 16. januar 2012 Deilig med fri i dag Hoster og hoster, så ikke lett å sove godt om natten....så i dag stod jeg opp kl 9, da orker jeg ikke ligge der å hoste lenger Hoster ikke så mye om dagen, men natten er jo den værste...men nå har jeg vasket hele soverommet og hatt dyner, puter og madrass ute på verandaen i hele dag, så da håper jeg alle basilusker er borte! Ellers har jeg fått tatt blodprøven i dag, er rhesus negativ, så da må jeg ta et par ekstra blodprøver og kjøpt hostesaft, så håper den kommende natten blir bedre Nå er planen å få på sengetøyet igjen, ta en liten dupp, rydde litt til og så besøke kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. januar 2012 #5436 Del Skrevet 16. januar 2012 Deilig med en ekstra fridag ja Jeg skal ha min i morgen og gleder meg til å roe ned tempoet fra dagens arbeidsdag som var turbo. Jeg gleder meg også til å innrede barnerom, men det blir ikke før vi har bygget selv. Vi håper på at vi er inne til neste sommer Rhesus negativ ja, hvilke ekstraprøver der det du må ta da *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. januar 2012 #5437 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg tror det er et halvt år som er anbefalt å sove på samme rom!? Vår kommer nok til å bli liggende så lenge som mulig pga plassmangel, men om noen av oss sover dårlig eller vi merker at vi må være mer alene, så må han jo på eget rom. Og da må vi ommøblere hele leiligheten.. Eller flytte! Vi flytter nok om to-tre år uansett. Enig i at nettsidene til stoff og stil er håpløse. Men desto mer gøy å titte i den fysiske butikken. Håper hosten er helt uskyldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. januar 2012 #5438 Del Skrevet 16. januar 2012 Enig i at det er koselig å innrede rommet nå, selvom han ikke skal sove der på en stund. Vi har jo alle klærene hans der, og leker vil jo bli oppbevart der, samt at sprinkelsenga allerede er på plass, og kommer til å res opp sånn i tilfelle fullstendig tisse-seg-ut-av-alt-annet-krise Og da vil vi jo at det skal være rent, pent og koselig der inne Og så er det jo unektelig veldig koselig for vordende mammaer og pappaer og klargjøre rommet og da Synes ikke utvalgte i barnestoffer var all verden på Stoff og Stil heller, og panduro er som du skriver ganske stive i pris. Vi skal ha denne som gardin (brunfargen er mørk sjokoladebrun på ordentlig): Og så blir det puter, sengetøy etc i samme stoffet kombinert med de andre stoffene i serien. Gleder meg til å begynne å sy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 17. januar 2012 #5439 Del Skrevet 17. januar 2012 Så fint stoff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. januar 2012 #5440 Del Skrevet 18. januar 2012 Håper nattehostinga kommer seg så du får sovet mer på nettene i stedet for å hoste. Det er slitsomt å ligge sånn og hoste.. Du har 50 dager igjen!! Nå nærmer det seg virkelig ja Ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå