Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Dæven for en diger garasje. :dåne:

Men selv hvis den bare er på 130m2, så er den større enn huset vårt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dæven for en diger garasje. :dåne:

Men selv hvis den bare er på 130m2, så er den større enn huset vårt. :ler:

Den er over dobbelt så stor som leiligheten vår :fnise:

:fnise: Selvfølelig 130m2 og ikke km2 :fnise: Vi bor på en gård og har gjort om den ene låven til garasje ;) Ellers hadde vi ikke trengt så stor da ;)

Siste jobbedag før helgen! Det er deilig :) I kveld skal jeg møte noen jenter i byen og planlegge utdrikningslag for en annen venninne som gifter seg til sommeren. Blir spennende å se hva de tenker ;)

Ellers er det oppstart med pergo i dag :hoppe: Blir spennende :) Blir syklusen to dager kortere i og med at jeg begynner på dag 3 og ikke dag 5 som jeg bruker tro?

Ha en super da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin dag snuppa!

Takk snuppiss :klemmer:

Endelig helg!

Vært en deilig dag. 17 grader i skyggen, så er jo nesten sommer her nå ;) Letter dagene på jobben veldig da, slippe å kle på 20 unger liksom. Nå er det bare joggesko og jakke som er tingen :)

Nå skal jeg slappe av litt her før jeg kjører mot byen igjen og utdrikningslagsplanlegging ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei Lucky :)

Tar du pausemnd mellom hver pergorunde? Jeg fikk ikke beskjed om å gjøre det, så jeg har ikke gjort det...men veit det er en del som har pause annenhver mnd...

Ser du har prøvd et halvår mer enn meg, det er så innmari kjipt å aldri få det til!! Krysser fingrene for at pergo'n funker for både deg og meg, og så blir det 2010-barn på oss!! :klemmer:

Endret av ally73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Hei Lucky :)

Tar du pausemnd mellom hver pergorunde? Jeg fikk ikke beskjed om å gjøre det, så jeg har ikke gjort det...men veit det er en del som har pause annenhver mnd...

Ser du har prøvd et halvår mer enn meg, det er så innmari kjipt å aldri få det til!! Krysser fingrene for at pergo'n funker for både deg og meg, og så blir det 2010-barn på oss!! :klemmer:

Hei :)

Hadde to pergokurer i høst og da hadde jeg opphold mellom dem. Kroppen min var like fuckt i den pausemnd, så denne gangen bare kjører jeg på meg pergo uten pause :) Har hatt to enkle kurer nå og denne syklusen er det dobbel kur... Skjer det ikke noe denne mnd, kan det hende jeg må ta en pause, så vi får se hva som skjer ;)

Utrolig kjipt å gå sånn å vente ja, livet står liksom på vent på en måte. Tør ikke gjøre så mange avtaler som omhandler drikking eller noe.... utrolig slitsomt...

Men vi får håpe 2010 er året det klaffer for oss :) Gjerne januar eller februar da, så vi slipper å vente så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var koselig kveld ute i går :) Spiste deilig mat og fikk lagt noen planer for utdrikningslaget :)

I dag er det fire måneder siden ma'en :( Husker legen på sykehuset sa at det lønte seg å vente i tre måneder før vi begynte å prøve igjen... jeg synes det var fryktelig lenge å vente husker jeg...og nå sitter jeg her etter fire måneder og er fortsatt like ugravid :fnise:

I natt drømte jeg at noen hadde lagt en baby på trappa vår :fnise: Mente den var til oss og sikkert fra noen som visste hvor mye vi ønsket et barn og da hadde bestemt av vi skulle få den :) politi og barnevernet var ikke helt enig og jeg våknet av at jeg kranglet skikkelig med dem :fnise:

Nå kommer snart klumpen hit, han skulle bli kjørt hit i dag, så deilig å slippe å hente han hver gang :) Vi skal i bursdag til en klassevenninne noen timer midt på dagen, og ellers skal vi bare nyte det fine været og kose oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at noen hadde lagt en baby på trappa vår :fnise: Mente den var til oss og sikkert fra noen som visste hvor mye vi ønsket et barn og da hadde bestemt av vi skulle få den :)

:fnise: :rødme:

Uff, fælt med sånne "merkedager" i forhold til utskrapningen og graviditeten. Jeg tenker også sånn. Nå er det så lenge siden, nå skulle jeg vært så langt på vei osv. :sukk: Forhåpentligvis har vi snart en ny graviditet å glede oss over! :hoppe:

Ha en fin lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: :rødme:

Uff, fælt med sånne "merkedager" i forhold til utskrapningen og graviditeten. Jeg tenker også sånn. Nå er det så lenge siden, nå skulle jeg vært så langt på vei osv. :sukk: Forhåpentligvis har vi snart en ny graviditet å glede oss over! :hoppe:

Ha en fin lørdag! :klemmer:

Ja ikke noe moro å bli minnet på disse dagene nei....hadde det ikke gått slik det gjorde hadde jeg vært 26 uker på vei i dag :) Tenk det hadde vært noe ;)

:klemmer:

Da var det lørdagskveld...sambo holder på jobbe utenfor, så da sitter jeg her og slapper av så lenge ;) I kveld blir det terteskjell og hvit saus med reker, asparges, erter og fiskepudding! Lenge siden jeg har spist og fikk plutselig lyst på :fnise:

Vært en deilig dag med klumpen i dag. Først i bursdag, så til iss :) Klumpen lekte kjempefint med tanteungen til iss, det var moro å se ;)

Blir nok stille og rolig i kveld tenker jeg og i morgen tidlig kommer mamma og pappa en liten tur på besøk :) Så skal vi i 3 års dag på ettermiddagen... Helgen raser i vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en koselig lørdagskveld! :klemmer:

Takk :klemmer:

Ble en stille og rolig kveld i går, sambo var helt utslitt etter å ha jobbet ute hele dagen, så han sovnet på sofaen rett etter vi hadde spist :fnise:

Så da ble det tidlig kvelden på meg også, gadd ikke sitte oppe alene når det ikke var noe å se på tv...

Men i dag er det nydelig sol! Mamma og pappa kommer snart, så jeg skal hoppe i dusjen og ta en rask rydding over huset, så blir det nok bra :)

Ser ut som om tanta pakker sammen og drar igjen :fnise: Så nå vil jeg ikke se henne igjen før om maaaange måneder altså :regler:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er inne og oppdaterer meg litt... Håper pergoen gjør susen denne måneden! Takk for koselig hilsen i boka mi forresten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke den dama tilbake til deg på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge :regler:

For nå skal det bli en liten Lucky-baby :jepp: *det har jeg bestemt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kosteskaft::pisk:

Takk :fnise:

Er inne og oppdaterer meg litt... Håper pergoen gjør susen denne måneden! Takk for koselig hilsen i boka mi forresten. :klem:

Koselig :) Håper virkelig pergoen gjør susen denne gangen ja ;)

Nå skal ikke den dama tilbake til deg på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge :regler:

For nå skal det bli en liten Lucky-baby :jepp: *det har jeg bestemt*

Da håper jeg det blir som du har bestemt ;) Hun har en lei tendens til å ikke høre på meg nemmelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går denne dagen mot slutten også... Kjempekoselig med besøk av mamma og pappa i dag :) Gikk tur og koste oss og mamma hjalp meg å skifte til sommergardiner i stua ;) Deilig å være to om den jobben :) Mamma vaska vinduene og jeg hang opp gardiner :fnise:

Etter det dro jeg og sambo i bursdag til kusinen hans som ble 3 år, deilig mat og kaker ;) Bursdager er jo alltid kaos, så deilig å komme hjem nå :)

Sambo skal sitte å jobbe på pcen nå, så jeg får oppdatere meg i morgen i stedet tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaer som kommer og hjelper med vindusvasken høres kjent ut. :fnise: Min mamma var her i forrige uke og vasket våre vinduer. :nigo: Og det var ikke første gang... :sjenert:

Høres ut som du har hatt en herlig helg. Håper denne uka blir like fin! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende mamman din opp til meg for å vaske vinduer også? De trenger det virkelig. :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammaer som kommer og hjelper med vindusvasken høres kjent ut. :fnise: Min mamma var her i forrige uke og vasket våre vinduer. :nigo: Og det var ikke første gang... :sjenert:

Høres ut som du har hatt en herlig helg. Håper denne uka blir like fin! :sol:

:fnise: Ikke første gang mamma har vært her å vaska vinduer heller :fnise:

Mammaer er gull verdt ;)

Da var jeg hjemme i fem minutter før jeg må kjøre igjen...skal å planlegge utdrikningslag i dag igjen....synes ikke jeg gjør noe annet jeg :fnise: Men sånn er det når det er flere av vennene våre som gifter seg, så blir det noen utdrikningslag ;)

Deilig hos akupunktøren i dag, fikk ligge nesten en time i dag :) Først på magen og så på ryggen. Hun gjør virkelig alt hun kan for at det skal klaffe for oss nå, hun er super ;)

Skal tilbake neste mandag da. Da skal jeg først til gynekologen på morgenen for å se eggutviklingen og så kan ho stikke meg helt gul for å få til en skikkelig eggløsning etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...