Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fin mage!! :rodmer:

Jeg tenker å gå for brio happy, men er litt i tvil om jeg skal ha den som duo eller kombi. Emmaljungas vogner er også fine, søster har city cross og er veldig fornøyd og venninna mi har mondial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god og flott mage du har! Tipper at lillegutt har det helt nydelig der inne. Kjekt å ta litt magebilder og forevige opplevelsen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde brio kombi første gang og det var veldig trang bag i den, ikke sikkert det er det på happy'n, men hadde sjekka det iallefall ...hadde nok gått for duo isåfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, fine magen! :strix:

Takk :klemmer:

Nydelige magen :strix: Sitter med tårer i øyenkroken :sjenert:

Søte pusilus, snart er magen din så stor også :hjerte:

Herlig hybel! :hjerte:

Takk :klemmer:

Fiiiine magen :)

Takk :klemmer: Snart har du sånn mage igjen du også ;)

Flotte magehulen :rodmer:

Takk :klemmer: Magen din begynner å ta form den også vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin mage!! :rodmer:

Jeg tenker å gå for brio happy, men er litt i tvil om jeg skal ha den som duo eller kombi. Emmaljungas vogner er også fine, søster har city cross og er veldig fornøyd og venninna mi har mondial.

Begynner å få en fin mage du også?

Synes brio er veldig fin, liten og nett :) Har en venninne som har den og hun er fornøyd sålangt i allefall :) Men hos begge babybutikkene her i byen sier de hele tiden at den er så liten både i bag og i sittedel.... Så virker nesten ikke ut som om de vil selge den :vetikke:

Ikke lett å velge, men vil ha en god vogn med fire lufthjul og god plass til lillegutt :)

For en god og flott mage du har! Tipper at lillegutt har det helt nydelig der inne. Kjekt å ta litt magebilder og forevige opplevelsen.. ;)

Takk :) Håper lillegutt trives godt og har planer om å bli der lenge til :) Veldig kjekt å ha noen bilder av magen ja, så får bli litt flinkere fremover til å ta bilder :sjenert:

Vi hadde brio kombi første gang og det var veldig trang bag i den, ikke sikkert det er det på happy'n, men hadde sjekka det iallefall ...hadde nok gått for duo isåfall

Det er det de sier på babybutikken, at bagen er liten og trang og nesten ikke plass til noen pose... Lillegutt kommer jo ikke til å ha pose så lenge og til høsten er han jo ferdig med bagen da, men allikevel... Liker brio veldig godt, så får se :) Mannen har ingen meninger om det :ler:

Deilig og lat dag :) Lå i senge til nesten halv tolv og bare slappet av :hjerte:

Så har jeg vært en liten tur i byen å handlet gave til bestefaren til mannen som har bursdag i dag :) og maling til et skap som lillegutt skal ha på rommet sitt :)

Planen nå er å vaske badet...skal hente stellebordet i morgen og tenkte det var like greit å sette det rett på badet i stedet for å plassere det et midlertidig sted :sjenert: Har kjøpt dette: http://www.babble.no/index.php?nr=90&case=4&id=408&idkategori=69&startrow=

I ettermiddag er det bursdag til bestefaren til mannen og så kommer kipa på besøk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte pusilus, snart er magen din så stor også :hjerte:

Det føles så uendelig lenge til, og akkurat nå sliter jeg litt med å tro at jeg kommer meg dit. :sjenert:

Utrolig herlig med lat dag :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje den blir veldig liten som kombi? Vi får se litt mer, men hadde vært veldig praktisk.

Synes det er rart at de sier at vogna er liten!? Skal sjekke ut litt mål på andre vogner..

Tror du babyen deres blir stor da? Var mamman og pappan store da de ble født?

Edit: Angående mål.. Brio happys bag er 74x32, Emmalj. CC 75x33 og mondial og edge er 79x33. Altså fem cm i lengden og en cm i bredden på de største emmaljungabagene.. Da synes jeg ikke de butikkansatte kan prate om at det ikke er plass til vognpose i happy.. :fnise: Bugaboo og brio Go er faktisk en cm smalere enn happy.

Fant denne linken:

http://shoppemamma.com/2010/08/hvor-stor-er-bagen-pa/

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på FB tidligere i dag og så en nydelig status som gav meg tårer i øynene :hjerte:

Godt nyttår snuppa :klem:

Nå ble jeg nysgjerrig! ;)

Godt nytt år, heldige Lucky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Edit: Angående mål.. Brio happys bag er 74x32, Emmalj. CC 75x33 og mondial og edge er 79x33. Altså fem cm i lengden og en cm i bredden på de største emmaljungabagene.. Da synes jeg ikke de butikkansatte kan prate om at det ikke er plass til vognpose i happy.. :fnise: Bugaboo og brio Go er faktisk en cm smalere enn happy.

Fant denne linken:

http://shoppemamma.com/2010/08/hvor-stor-er-bagen-pa/

Så rart at de mener det ikke er plass oppi Brioen. :klo: Vi har Bugaboo, som er veldig smal - men laaaang, og det var god plass til vår svære jente med en gammeldags lammeskinnspose oppi. Den er jo ikke akkurat liten den heller. Posen altså. :fnise:

Ellers: kjempefint stellebord og ikke minst GODT NYTTÅR! Tenk, i år kommer lillegutt! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Så rart at de mener det ikke er plass oppi Brioen. :klo: Vi har Bugaboo, som er veldig smal - men laaaang, og det var god plass til vår svære jente med en gammeldags lammeskinnspose oppi.

Mulig de får dårlig provisjon for salg av Brio? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...