Skytte Skrevet 24. desember 2011 #5321 Del Skrevet 24. desember 2011 GOOOD JUUUL!!! Håper formen fortsatt er bra og ønsker deg og dine en fortreffelig julefeiring <3 KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. desember 2011 #5322 Del Skrevet 24. desember 2011 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. desember 2011 #5323 Del Skrevet 24. desember 2011 Ønsker deg en god jul og et godt nyttår Tenk at neste år er det barneliv i Lucky-heimen, det blir stas det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. desember 2011 #5324 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) God jul, snuppa! Gled deg til jul med ein liten gut i hus. Det er mykje meir travelt, men veldig koselig å sjå dei store auga når han oppdagar nye ting, som f.eks. tre med lys og kuler på. (Og ja, det står faktisk fremdeles. ) Endret 24. desember 2011 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. desember 2011 #5325 Del Skrevet 24. desember 2011 God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 24. desember 2011 #5326 Del Skrevet 24. desember 2011 Gog jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. desember 2011 Forfatter #5327 Del Skrevet 26. desember 2011 Pusilus, Mayami, skytte, loffen, dreia, *lollipop*, småkjekset, angelou og Gossip God jul til dere også! Håper dere har hatt noen fine dager Da er julen liksom over for denne gangen og i år kjenner jeg at det er helt greit Har hatt noen fine dager sammen med familien og det er veldig koselig På julaften var vi hos broren min sammen med hans familie og mamma og pappa og i går var vi hos svigers sammen med familien til mannen I dag er vi bedt på middag til svigermor igjen fordi det skal komme en onkel av mannen, så da blir det en liten tur dit i dag også... Ellers bare koser vi oss og slapper av Jeg ligger fremdeles i senga og bare nyter spark fra lillegutt og fri Mannen ser på cars2 sammen med ene tanteungen i stua, så da nyter jeg stillheten her Ble mye fint i gaver til mannen og meg og ikke minst fikk lillegutt masse fint, morsomt Ha en fin romjul jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. desember 2011 #5328 Del Skrevet 26. desember 2011 Ha en fortsatt fin romjul! Blir det jobbing på deg hele denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. desember 2011 #5329 Del Skrevet 26. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. desember 2011 #5330 Del Skrevet 26. desember 2011 Spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5331 Del Skrevet 27. desember 2011 Ha en fortsatt fin romjul! Blir det jobbing på deg hele denne uka? Takk Har ferie denne uken, så det skal bli godt Spørs nok om jeg finner motivasjon til på besgynne å jobbe igjen Spark Ja du kan glede deg til de kommer, det er helt herlig Har ferie resten av uken, så det skal bli deilig Ingen store planer annet ann å pusle her hjemme... tenkte begynne å rydde rommet som lillegutt skal ha og finne tapet Skal også male et skap, så kanskje jeg får gjort det også Men mest av alt skal vi bare ta dagene som de kommer og slappe av tenker jeg Blir en liten tur til byen i dag for å bytte et par ting og så tenkte jeg se om jeg klarer å bestemme meg for hvilken vogn og bilstol vi skal ha. Kan jo være litt bestillingstid og nå er det jo snart bare 10 uker igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. desember 2011 #5332 Del Skrevet 27. desember 2011 Når jeg leser her så kommer jeg bare ikke over at jeg faktisk må planlegge utstyr igjen ..... deilig med fri i jula da:) er formen ellers bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. desember 2011 #5333 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Kos deg i romjula! Så deilig at du har fri! . Endret 27. desember 2011 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 27. desember 2011 #5334 Del Skrevet 27. desember 2011 Hørtes bra ut med litt fri. Hva slags vogn blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 27. desember 2011 #5335 Del Skrevet 27. desember 2011 (endret) Åååh, så koselig å begynne å innrede rommet Jeg er også spent på hvilken vogn du har valgt, lurte på å snike litt på sånt på nyttårssalget nå, men spørs om jeg kjøper noe nå som det ennå er såpass lenge igjen. Kos deg med fri Endret 27. desember 2011 av Lily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5336 Del Skrevet 27. desember 2011 Når jeg leser her så kommer jeg bare ikke over at jeg faktisk må planlegge utstyr igjen ..... deilig med fri i jula da:) er formen ellers bra? Ja nå blir det full rulle igjen hos dere Har vel en del liggende fra de to andre kanskje? Veldig deilig med fri i jula, har sett frem til noen dager med fri Formen er fin den, men kjenner at ting begynner å bli tyngre....jobber jo i barnehage, så sitter ikke akkurat mye stille Kos deg i romjula! Så deilig at du har fri! . Takk Veldig deilig med fri! Gleder meg til jeg skal ha fri leeenge Hørtes bra ut med litt fri. Hva slags vogn blir det? Alltid deilig med litt fri, men kjenner jeg har gledet meg veldig til denne frien Begynner å bli tyngre å jobbe, så godt å kunne hente seg inn litt Hadde egentlig bestemt meg for Brio Happy duo, men tror jeg har ombestemt meg til emaljunga edge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5337 Del Skrevet 27. desember 2011 Fin dag og fikk byttet det jeg skulle i byen Ble litt div til lillegutt ettersom jeg byttet noen håndkler og sengetøy og vi ikke trenger mer av det Så da har det blitt noen sengetøy og tepper til lillegutt i stedet Var også innom apoteket og hentet den gratispakken, morosmt med litt sånt småtteri Var også innom å tittet på vogn og bilstol. Har egentlig hele tiden vært bestemt for at jeg skal ha brio happy duo, men tror kanskje det blir emaljunga edge i stedet...ikke lett Slenger ved et lite magebilde som er tatt i dag Er faktisk første magebilde jeg har tatt, rett og slett ikke turt å gjort det tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. desember 2011 Forfatter #5338 Del Skrevet 27. desember 2011 Åååh, så koselig å begynne å innrede rommet Jeg er også spent på hvilken vogn du har valgt, lurte på å snike litt på sånt på nyttårssalget nå, men spørs om jeg kjøper noe nå som det ennå er såpass lenge igjen. Kos deg med fri Ja gleder meg til å begynne på rommet Tenkte se på tapet i dag, men de hadde stengt i romjulen Så får ta en titt seinere Lurer på emmaljunga edge, så må bestemme oss kjapt siden det kunne være en drøy mnd levering Er jo ikke noe problem å¨kjøpe vogn tidlig hvis du vet hvilken dere skal ha da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. desember 2011 #5339 Del Skrevet 27. desember 2011 Åå, fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. desember 2011 #5340 Del Skrevet 27. desember 2011 Nydelige magen Sitter med tårer i øyenkroken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå