Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God jul, snuppa! :tree:

Gled deg til jul med ein liten gut i hus. Det er mykje meir travelt, men veldig koselig å sjå dei store auga når han oppdagar nye ting, som f.eks. tre med lys og kuler på. (Og ja, det står faktisk fremdeles. :ler: )

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusilus, Mayami, skytte, loffen, dreia, *lollipop*, småkjekset, angelou og Gossip :klemmer:

God jul til dere også! Håper dere har hatt noen fine dager :)

Da er julen liksom over for denne gangen og i år kjenner jeg at det er helt greit ;) Har hatt noen fine dager sammen med familien og det er veldig koselig :) På julaften var vi hos broren min sammen med hans familie og mamma og pappa og i går var vi hos svigers sammen med familien til mannen :)

I dag er vi bedt på middag til svigermor igjen fordi det skal komme en onkel av mannen, så da blir det en liten tur dit i dag også...

Ellers bare koser vi oss og slapper av :) Jeg ligger fremdeles i senga og bare nyter spark fra lillegutt og fri :) Mannen ser på cars2 sammen med ene tanteungen i stua, så da nyter jeg stillheten her ;)

Ble mye fint i gaver til mannen og meg og ikke minst fikk lillegutt masse fint, morsomt :)

Ha en fin romjul jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fortsatt fin romjul! :klemmer:

Blir det jobbing på deg hele denne uka?

Takk :)

Har ferie denne uken, så det skal bli godt :) Spørs nok om jeg finner motivasjon til på besgynne å jobbe igjen :ler:

:hjerte:

:hjerte:

Spark :hjerte:

Ja du kan glede deg til de kommer, det er helt herlig :hjerte:

Har ferie resten av uken, så det skal bli deilig :) Ingen store planer annet ann å pusle her hjemme... tenkte begynne å rydde rommet som lillegutt skal ha og finne tapet :) Skal også male et skap, så kanskje jeg får gjort det også :)

Men mest av alt skal vi bare ta dagene som de kommer og slappe av tenker jeg :)

Blir en liten tur til byen i dag for å bytte et par ting og så tenkte jeg se om jeg klarer å bestemme meg for hvilken vogn og bilstol vi skal ha. Kan jo være litt bestillingstid og nå er det jo snart bare 10 uker igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her så kommer jeg bare ikke over at jeg faktisk må planlegge utstyr igjen ..... :fnise: deilig med fri i jula da:) er formen ellers bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så koselig å begynne å innrede rommet :hjerte: Jeg er også spent på hvilken vogn du har valgt, lurte på å snike litt på sånt på nyttårssalget nå, men spørs om jeg kjøper noe nå som det ennå er såpass lenge igjen.

Kos deg med fri :klemmer:

Endret av Lily
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her så kommer jeg bare ikke over at jeg faktisk må planlegge utstyr igjen ..... :fnise: deilig med fri i jula da:) er formen ellers bra?

:fnise: Ja nå blir det full rulle igjen hos dere ;) Har vel en del liggende fra de to andre kanskje?

Veldig deilig med fri i jula, har sett frem til noen dager med fri :) Formen er fin den, men kjenner at ting begynner å bli tyngre....jobber jo i barnehage, så sitter ikke akkurat mye stille :sjenert:

Kos deg i romjula!

Så deilig at du har fri! :smilbla:

.

Takk :) Veldig deilig med fri! Gleder meg til jeg skal ha fri leeenge :)

Hørtes bra ut med litt fri. Hva slags vogn blir det?

Alltid deilig med litt fri, men kjenner jeg har gledet meg veldig til denne frien :) Begynner å bli tyngre å jobbe, så godt å kunne hente seg inn litt ;)

Hadde egentlig bestemt meg for Brio Happy duo, men tror jeg har ombestemt meg til emaljunga edge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fin dag og fikk byttet det jeg skulle i byen :) Ble litt div til lillegutt ettersom jeg byttet noen håndkler og sengetøy og vi ikke trenger mer av det ;) Så da har det blitt noen sengetøy og tepper til lillegutt i stedet ;)

Var også innom apoteket og hentet den gratispakken, morosmt med litt sånt småtteri ;)

Var også innom å tittet på vogn og bilstol. Har egentlig hele tiden vært bestemt for at jeg skal ha brio happy duo, men tror kanskje det blir emaljunga edge i stedet...ikke lett ;)

Slenger ved et lite magebilde som er tatt i dag :) Er faktisk første magebilde jeg har tatt, rett og slett ikke turt å gjort det tidligere :sjenert:

post-8988-0-68046800-1325001171_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så koselig å begynne å innrede rommet :hjerte: Jeg er også spent på hvilken vogn du har valgt, lurte på å snike litt på sånt på nyttårssalget nå, men spørs om jeg kjøper noe nå som det ennå er såpass lenge igjen.

Kos deg med fri :klemmer:

Ja gleder meg til å begynne på rommet :) Tenkte se på tapet i dag, men de hadde stengt i romjulen :( Så får ta en titt seinere :)

Lurer på emmaljunga edge, så må bestemme oss kjapt siden det kunne være en drøy mnd levering :sjenert:

Er jo ikke noe problem å¨kjøpe vogn tidlig hvis du vet hvilken dere skal ha da ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...