Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå, så herlig å få se han da <3 Hva sier mannen? :)

Tenk at du har kommet så langt allerede.. Snart bikker vi over til nytt år og *poff* så er det mars <3

klem!

Skrevet

Så gøy med 3D ultralyd! Det syns jeg høres så spennende ut og vil prøve å få til selv. Hvordan syns du det var i forhold til vanlig UL?

Skrevet

:rodmer: herlig lesning!! stor og flott gutt som ligner pappaen sin... *sukk* over 1 kg!!

åhhh :rodmer:

Skrevet

Det må være helt utrolig å få en sånn liten sniktitt som er så bra at man ser hvem babyen ligner på!! Kan tenke meg det var stort :)

Skrevet

:rodmer: Håper jeg også får oppleve en 3D ultralyd! Så fantastisk at man kan se babyen før den kommer ut! Helt fascinert jeg! :fnise:

Ha en fin dag!

Ja det må dere bestille dere :) Helt utrolig å se den lille i 3d :hjerte:

:klemmer:

"Knut" var så vakker på bildet! Har sett på det flere ganger i dag! Klarer ikke se noen likhet, men ser på det lille smilet! Herlig :rodmer:

Ja han er vakker :hjerte: Klarer ikke se meg mett på de bildene :)

Åååå, så herlig å få se han da <3 Hva sier mannen? :)

Tenk at du har kommet så langt allerede.. Snart bikker vi over til nytt år og *poff* så er det mars <3

klem!

Ja helt utrolig å se han og mannen lyste av stolthet :hjerte:

Går veldig fort, og du er jo ferdig før meg også!

:klemmer:

Så gøy med 3D ultralyd! Det syns jeg høres så spennende ut og vil prøve å få til selv. Hvordan syns du det var i forhold til vanlig UL?

Det bør dere absolutt prøve :Nikke: Var helt noe annet enn vanlig ul. Nå så vi jo hele den lille, man ser jo hele barnet og kunne kjenne igjen mannens trekk :hjerte:

Skrevet

:rodmer : herlig lesning!! stor og flott gutt som ligner pappaen sin... *sukk* over 1 kg!!

åhhh :rodmer :

Ja helt herlig :hjerte: Utrolig å tenke på at han er så stor allerede!

Kan absolutt anbefale 3d :Nikke:

Så nydelig!!! :rodmer:

Ja han er vakker :hjerte:

Det må være helt utrolig å få en sånn liten sniktitt som er så bra at man ser hvem babyen ligner på!! Kan tenke meg det var stort :)

Ja det var helt utrolig og absolutt å anbefale :Nikke:

Får liksom litt mer forhold til den lille :hjerte:

God helg snuppa :klem:

God helg til deg også :klemmer:

Gooood helg :)

God helg til deg også :klemmer:

Håper alt står bra til snuppa<3

Alt står fint til, bare pc som fortsatt ikke er ferdig!

Skrevet

:strix: 28 uker :strix:

Her går det bare fint og jeg nyter dagene med en aktiv lillegutt og voksende mage :hjerte:

Synes ukene går veldig fort nå og i dag er det bare 2 måneder til jeg går ut i permisjon og med en uke ferie inni der, så gjenstår det bare 8 jobbeuker :) Jobber fremdeles 100%, fungerer fint ennå, så håper å gjøre det så lenge jeg klarer :)

Bare en uke igjen til jul og de fleste gavene er i boks, det er deilig :)

Gjenstår bare å pakke inn å levere her og der :)

Planen for helgen er å skrive ferdig julekortene da....de må sendes seinest mandag tenker jeg :sjenert:

Skrevet

:strix: 28 uker og tredje trimester :strix:

De neste ukene kommer til å fly avgårde og så er det tid for permisjon alt :daane:

Håper du får en fin helg med ferdiggjøring av julekort. Vi skulle liksom sende julekort vi også, men ble ikke noe av allikevel :sjenert: Får gjøre det godt igjen til neste år ;)

Skrevet

Du er kommet så langt lucky! :hoppe: Snart har du permisjon, og plutselig etter det så har du blitt mamma :hjerte:

Skrevet

Myyyy Goood!!! Siste trimester allerede!!! Sikker på at du doser forbi meg snart..!!

Står respekt av at du jobber fullt enda, det skal du være stolt av. Også midt i julestria og alt!

Her ble julehuset ferdig i dag og har et par gaver som må leveres, et tre som skal pyntes og en time hos frisøren, sååå er det jul :)

God klem til deg!

Skrevet

Stas å være så nær slutten!! Tenker det blir liv i Lucky-huset i mars! ;) Ha en fin tirsdag (og fortsatt fin mandag!)

Skrevet

Stas å være så nær slutten!! Tenker det blir liv i Lucky-huset i mars! ;) Ha en fin tirsdag (og fortsatt fin mandag!)

Skrevet

28 uker og tredje trimester, så herlig :strix:

Skrevet

28 uker er fantastisk - husker at jeg synes det var en slags lettelse å komme så langt, siden da har jo den lille så mye bedre odds :jepp:

Før du vet ordet av det er du mamma til en liten gutt :danser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...