pusilus Skrevet 13. november 2011 #5261 Del Skrevet 13. november 2011 Det er så herlig å se babybevegelse gjennom magen Herlig med litt unnagjort juleshopping, godt med alt som er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. november 2011 #5262 Del Skrevet 15. november 2011 Håper du får igjen PC snart, Eplekjekken er også på rep, og det er grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. november 2011 #5263 Del Skrevet 17. november 2011 Innom med en rykende fersk fredagsklem for å ønske deg goood helg:) Håper pcn er frisk snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 17. november 2011 #5264 Del Skrevet 17. november 2011 Innom med en rykende fersk fredagsklem for å ønske deg goood helg:) Håper pcn er frisk snart!! Også på en torsdag, da gitt! Men en snart-fredag-klem til både deg og Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. november 2011 #5265 Del Skrevet 19. november 2011 Håper alt er bra Lucky! Jeg er bare så glad for at du er kommet så langt i svangerskapet og at du skal bli mamma.. You are truly lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. november 2011 Forfatter #5266 Del Skrevet 19. november 2011 Det er så herlig å se babybevegelse gjennom magen Herlig med litt unnagjort juleshopping, godt med alt som er ferdig Veldig koselig med bevegelser, du kan virkelig glede deg til det Føler jeg har altfor mange julegaver igjen....men kommer nok i mål i år også Håper du får igjen PC snart, Eplekjekken er også på rep, og det er grusomt! Får virkelig håpe den er ferdig snart ja....har jo ikke noe liv om dagen Innom med en rykende fersk fredagsklem for å ønske deg goood helg:) Håper pcn er frisk snart!! Ammetåka tatt deg allerede eller Mange til deg også Håper pc'en snart er klar til henting nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 19. november 2011 Forfatter #5267 Del Skrevet 19. november 2011 Også på en torsdag, da gitt! Men en snart-fredag-klem til både deg og Lucky! Skytte er kommet inn i ammetåka tenker jeg En stor til deg også! Håper alt er bra Lucky! Jeg er bare så glad for at du er kommet så langt i svangerskapet og at du skal bli mamma.. You are truly lucky Her står alt bra til, bare pc'en min som mangler om dagen Helt herlig å ha kommet så langt, nå er det bare å vente og kose seg med mage og spark Pc'en er fortsatt hos doktor'n....skulle ringe å etterlyse den i går, men det glemte jeg Ellers er alt bra om dagen og lillegutt er i farta Sparker mer og mer og både ser og kjenner sparkene på utsiden, helt magisk! Kan ikke skjønne at det går ann å bli lei de bevegelsene Var på ikea på torsdag og fikk handlet en kommode og en bokhylle til å ha i 2.etg, blir så fint! Deilig med noe nytt Synes nesten det er koseligere der oppe enn nede i stua om dagen, så blir vel sittende der oppe i vinter I dag er planen å få ryddet litt her hjemme, en tur til byen for å finne bursdagsgave til mamma og så handle litt mat på veien hjem, så blir det en stille og rolig kveld på meg og mannen, deilig God helg jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 19. november 2011 #5268 Del Skrevet 19. november 2011 Fantastisk! Grattis med 24 uker! Dèt er en utrolig viktig milepæl! Ha ei god helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. november 2011 #5269 Del Skrevet 19. november 2011 24 uker! Håper helgen blir fin Har dere begynt å tenke på navn forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. november 2011 #5270 Del Skrevet 19. november 2011 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2011 #5271 Del Skrevet 20. november 2011 En litt sen feiring av 24 uker! Jeg ble egentlig ikke lei av sparkingen til A. Men så holdt ikke hun meg oppe på natta noe særlig før de siste ukene heller da. Da hadde jeg kanskje blitt litt lei. Åååh, nå sitter jeg og tenker på sparkene i magen og savner det SÅ mye. Ha en strålende fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 20. november 2011 #5272 Del Skrevet 20. november 2011 Søndags- og hurra for 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. november 2011 #5273 Del Skrevet 20. november 2011 for 24 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 20. november 2011 #5274 Del Skrevet 20. november 2011 Tenkte på deg idag, og lurte på om ikke du hadde termin i mars. Det har nemlig prinsesse Victoria og. Celebert selskap! Godt å høre at alt er bra med deg og lille prinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. november 2011 #5275 Del Skrevet 23. november 2011 Hahaha, sånn er det når man jobber lite og tar tidlig helg:) Da blir det fort et par fredager i uken:) Åh, nye møbler og stæsj er best i verden! Her i huset er det trasiguke! Dvs at duker og pynt og gardiner forsvinner litt etter litt og stlvet regjerer. Helt til helgen for da blir det juleskrubb og adventshus <3 Herlig med spark ja!! Jeg blir bare av og til redd for at jeg gjør lillegutt svimmel når jeg snur meg ofte hit og dit i sengen..! Men satser på at det går bra:) Ha en fin en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 23. november 2011 #5276 Del Skrevet 23. november 2011 Innom med et livstegn i boka di Skriver ikke så mye, men følger med på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. november 2011 Forfatter #5277 Del Skrevet 23. november 2011 Fantastisk! Grattis med 24 uker! : strix: Dèt er en utrolig viktig milepæl! Ha ei god helg du også! Takk Tenk at jeg er over 24 uker, det er helt utrolig! :strix : 24 uker! : strix: Håper helgen blir fin Har dere begynt å tenke på navn forresten? Helgen ble fin den, stille og rolig, men deilig Navn er så vanskelig! Ikke blitt enige om noe ennå.... 24 uker! :danser : En litt sen feiring av 24 uker! :hoppendeglad : Jeg ble egentlig ikke lei av sparkingen til A. Men så holdt ikke hun meg oppe på natta noe særlig før de siste ukene heller da. Da hadde jeg kanskje blitt litt lei. Åååh, nå sitter jeg og tenker på sparkene i magen og savner det SÅ mye. Ha en strålende fin søndag. :sol : Håper ikke jeg blir lei den heller, nå bare elsker jeg det Skjønner godt at de kan savnes Søndags-:klemmer : og hurra for 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. november 2011 Forfatter #5278 Del Skrevet 23. november 2011 :hoppe : for 24 uker!! Tenkte på deg idag, og lurte på om ikke du hadde termin i mars. Det har nemlig prinsesse Victoria og. Celebert selskap! : fnise: Godt å høre at alt er bra med deg og lille prinsen Jo vi har termin ca samtidig, så tenkte ringe henne slik at barna våre kan treffes Hahaha, sånn er det når man jobber lite og tar tidlig helg:) Da blir det fort et par fredager i uken:) Åh, nye møbler og stæsj er best i verden! Her i huset er det trasiguke! Dvs at duker og pynt og gardiner forsvinner litt etter litt og stlvet regjerer. Helt til helgen for da blir det juleskrubb og adventshus <3 Herlig med spark ja!! Jeg blir bare av og til redd for at jeg gjør lillegutt svimmel når jeg snur meg ofte hit og dit i sengen..! Men satser på at det går bra:) Ha en fin en! Gleder meg til å gjøre huset juleklart her også, det er så koselig Lillegutt har det nok så fint i magen, så litt bevegelse er nok bare godt Innom med et livstegn i boka di Skriver ikke så mye, men følger med på deg! Så koselig å se deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. november 2011 #5279 Del Skrevet 23. november 2011 Har du fått tilbake PC'n din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. november 2011 Forfatter #5280 Del Skrevet 23. november 2011 Hentet pc'en min i går og var så fornøyd.....frem til jeg skulle slå den på og oppdaget av skjermen var knust inni Så da må jeg levere den igjen i morgen! Irriterende!!! Skikkelig hormontroll om dagen og gråter for ingenting Er liksom ikke snakk om en tåre, men det flommer Ellers går det fint og magen er i en skikkelig vokseperiode om dagen, den kan ikke skjules lenger og synes på lang avstand, herlig I morgen skal jeg til legen på 24 uker kontroll, gleder meg til å se den lille på ultralyd i morgen Har også bestilt 3D også den 5.desember, blir moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå