Skytte Skrevet 31. oktober 2011 #5241 Del Skrevet 31. oktober 2011 Hur går det her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. november 2011 #5242 Del Skrevet 1. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. november 2011 #5243 Del Skrevet 1. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. november 2011 Forfatter #5244 Del Skrevet 2. november 2011 Hei jenter Jeg lever jeg Min pc er hos doktoren, så ikke vært så mye på nett i det siste... Formen er fremdeles fin her og det er deilig Kjenner den lille sparke, men vil gjerne ha mer spark Hormonene er på plass og er veldig lettrørt om dagen....leverte katten hos dyrlegen og måtte kjempe mot tårene for å ikke gråte før jeg kom ut i bilen Katten er hjemme igjen og har det bra igjen nå.. Ellers har mannen begynt med redebygging og det har vært snekkere her siden kl sju på morgenen....herlig når jeg begynnner seint Men det blir sikkert veldig fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2011 #5245 Del Skrevet 2. november 2011 Godt å høre at alt er vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. november 2011 #5246 Del Skrevet 2. november 2011 Kanskje han er litt bedagelig av seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 2. november 2011 #5247 Del Skrevet 2. november 2011 Så søt mannen er som bygger rede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. november 2011 #5248 Del Skrevet 2. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 3. november 2011 #5249 Del Skrevet 3. november 2011 Så godt at du er i fin form må være helt magisk å kjenne spark, gleder meg til det ja! Ønsker deg en fin fredag og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. november 2011 #5250 Del Skrevet 3. november 2011 Så godt å se at formen din er så fin Åh, sparka i magen savner jeg. Det er så herlig å kjenne Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5251 Del Skrevet 4. november 2011 Godt å høre at alt er vel! Ja heldigvis er alt bra Kanskje han er litt bedagelig av seg? Ja ett eller annet må det være I går var han veldig aktiv igjen, så begynner nok å komme mer nå tenker jeg Så søt mannen er som bygger rede! Ja ikke sant Og det blir bare såååå fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. november 2011 Forfatter #5252 Del Skrevet 4. november 2011 Så godt at du er i fin form må være helt magisk å kjenne spark, gleder meg til det ja! Ønsker deg en fin fredag og god helg Det kan du glede deg til ja, det er veldig spesielt God helg til deg også Så godt å se at formen din er så fin Åh, sparka i magen savner jeg. Det er så herlig å kjenne Ha en fin kveld Veldig deilig å kjenne spark ja, skjønner godt at du savner de Da er det snart helg Nok en morgen hvor snekkerene kom kl sju og jeg måtte stå opp tidlig selvom jeg ikke skal på jobb før om noen timer..... men det blir veldig fint her hjemme da, så veldig glad for det I går var lillegutt veldig aktiv i magen og kjennes ut som om det blir en aktiv dag i dag også Sykdom blant personalet på jobb om dagen, så dagene går i ett og jeg er dødsliten når jeg kommer hjem....så skal bli deilig når denne dagen er over, så får vi håpe alle er friske og raske igjen til uken I kveld blir det sofa, gullrekka og taco tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 4. november 2011 #5253 Del Skrevet 4. november 2011 For heie for taco her også! Det er så kjedelig at det går ut over deg, som virkelig ikke trenger det. Får håpe helga hjelper på! Ser det er mye sykdom hos oss også, og tar på kan jeg tenke meg. Er det ikke verdens deiligste følelse med spark og turning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. november 2011 #5254 Del Skrevet 4. november 2011 Taco her også... blir så sugen på det jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. november 2011 #5255 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Helg og snart taco Sulten jeg, nei aaaaldri Endret 4. november 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 4. november 2011 #5256 Del Skrevet 4. november 2011 I går var lillegutt veldig aktiv i magen og kjennes ut som om det blir en aktiv dag i dag også Jeg savner også sparkene. Tok meg i å stryke over magen og vente å få spark tilbake i flere dager etter at guttene var født. Det er faktisk noe av det jeg gleder meg mest til ved selve gravid-tida om/når jeg blir gravid igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. november 2011 #5257 Del Skrevet 5. november 2011 Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. november 2011 #5258 Del Skrevet 6. november 2011 Koselig med spark ja<3 Helt til man får en trøkk 16 rett i ribbsa:) Da kan man lure på hvilke krefter de egentlig har! Men er herlig å kjenne at de har det bra:) Håper du får ei roligere arbuke nå.. Klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. november 2011 #5259 Del Skrevet 10. november 2011 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. november 2011 Forfatter #5260 Del Skrevet 13. november 2011 Missiw, Lollipap, pusilus, nilla, loffen, skytte og honning Pc'en min er fremdeles hos doktoren Får ringe å purre på den i morgen Ellers er alt bra her i luckyheimen Lillegutt er aktiv om dagen og det er så deilig Skikkelige spark og han spraker igjen om jeg dytter på han og man kan se magen beveger seg Full fart om dagen, men formen er veldig fin, så det er deilig I går var jeg i byen sammen med mamma og fikk gjort unna en del julegaver, deilig Dagen i dag har vært lat, men sånn skal søndagene være Har fått vasket masse klær da, så noe er jo gjort Bestilte oss tørketrommel i går, skal bli deilig å få den i hus I kveld skal vi på kveldsmat til svigers, er jo farsdag Gleder meg til vi kan feire den her hjemme neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå