Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Lollipop*, Zia, loffen, skytte, Missiw, kommode, Nilla, Pusilus, Småkjekset, ^^Belle^^, Nòtt og Aurelia :klemmer:

Tenk at vi er halveis allerede ja! Helt utrolig :) Veldig merkelig å være her, virker helt uvirkelig...men merker jo godt at magen vokser :hjerte:

I helgen har vi hatt overnattingsbesøk av sønnen til kipa, koselig :strix:

Ellers var minste tanteungen innom i dag for å se på magen til tante og hun var helt opphengt i den :fnise: Hun sa hun skulle bli storesøster og jeg mammen til babyen :hjerte:

Nå i ettermiddag har jeg og mamma vært en tur i sverige å handlet litt :) Var innom en babybutikk å fikk vist mamma vognen vi har bestemt oss for og mamma likte den veldig godt :)

Nå blir det sofaen resten av kvelden og klar for en ny arbeidsuke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En helt grei vogn. :) Er så godt når man bestemmer seg for slike ting.

Ja tror den blir bra jeg :) Vil ikke ha trehjuling og den skal være god å gå lange turer med :) Vi bor i skogen, så den bør tåle litt terreng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med den vognen. Selv har vi Mountain Buggy Urban Jungle, en trehjuling, veldig fornøyd med den. Den har vært med på turer i skogen, uten tull. Nå har ikke vi gått de verste turene med vogn, da har jeg valgt bæretøy (sjal/meitai/formsydd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen erfaring med den vognen. Selv har vi Mountain Buggy Urban Jungle, en trehjuling, veldig fornøyd med den. Den har vært med på turer i skogen, uten tull. Nå har ikke vi gått de verste turene med vogn, da har jeg valgt bæretøy (sjal/meitai/formsydd).

Den vognen er veldig fin, tanteungen har den :) Blir nok noe bæretøy her også, har en venninne som har et sjal jeg kan låne :)

Fin vogn! :smilbla :

Takk :)

Så fin vogn dere har valgt :jepp :

Takk, tror vi skal bli fornøyd med den :Nikke:

Nydelig vogn! :hjerte :

Ja liker den godt, liten og nett egentlig :)

:blomst : Hurra for halvveis! Fin vogn! :Nikke :

Ja tenk halveis! Snart er du der også ;)

Kjempefin vogn - likte designet på den :jepp :

Godt med alt av valg som er unnagjort :)

Takk :) Har en venninne som har den vognen og falt for den med en gang. Den er liksom så nett og fin synes jeg :)

Mange valg å ta, så godt med alt som er bestemt :Nikke:

Kjempefin vogn! Liker brio vogner ;)

Takk :) Synes den virker veldig god :Nikke:

Slitsom mandag....

Sov et par timer etter jobb og er fremdeles i koma :sjenert: Bør komme meg ut en liten tur, kanskje en tur til kipa? hmmm....

Mannen har omgangssyken, så ikke noe selskap i han stakkar :( Håper virkelig ikke jeg blir smittet av han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kom en tur til Kipa! Kipa har ikke noe liv!

:fnise: Håper det ble kipa-besøk da! ;) Like greit å holde seg unna omgangsyke menn.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...