Nótt Skrevet 23. oktober 2011 #5221 Del Skrevet 23. oktober 2011 Tenk at du er kommet halvveis nå. Da er det ikke lenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. oktober 2011 #5222 Del Skrevet 23. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. oktober 2011 #5223 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hurra for halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #5224 Del Skrevet 23. oktober 2011 *Lollipop*, Zia, loffen, skytte, Missiw, kommode, Nilla, Pusilus, Småkjekset, ^^Belle^^, Nòtt og Aurelia Tenk at vi er halveis allerede ja! Helt utrolig Veldig merkelig å være her, virker helt uvirkelig...men merker jo godt at magen vokser I helgen har vi hatt overnattingsbesøk av sønnen til kipa, koselig Ellers var minste tanteungen innom i dag for å se på magen til tante og hun var helt opphengt i den Hun sa hun skulle bli storesøster og jeg mammen til babyen Nå i ettermiddag har jeg og mamma vært en tur i sverige å handlet litt Var innom en babybutikk å fikk vist mamma vognen vi har bestemt oss for og mamma likte den veldig godt Nå blir det sofaen resten av kvelden og klar for en ny arbeidsuke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2011 #5225 Del Skrevet 23. oktober 2011 Hvilken vogn har dere bestemt dere for?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #5226 Del Skrevet 23. oktober 2011 Skal ha denne i svart: http://www.brio.no/To_Go_Stroller/Prams_and_Pushchairs/Happy/Happy_Pram.aspx Må også legge til at brystene har begynt å lekke Stikker stadig til i dem og så kommer det væske ut....tror det er normalt, men helt merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2011 #5227 Del Skrevet 23. oktober 2011 En helt grei vogn. Er så godt når man bestemmer seg for slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #5228 Del Skrevet 23. oktober 2011 En helt grei vogn. Er så godt når man bestemmer seg for slike ting. Ja tror den blir bra jeg Vil ikke ha trehjuling og den skal være god å gå lange turer med Vi bor i skogen, så den bør tåle litt terreng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. oktober 2011 #5229 Del Skrevet 23. oktober 2011 Har ingen erfaring med den vognen. Selv har vi Mountain Buggy Urban Jungle, en trehjuling, veldig fornøyd med den. Den har vært med på turer i skogen, uten tull. Nå har ikke vi gått de verste turene med vogn, da har jeg valgt bæretøy (sjal/meitai/formsydd). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. oktober 2011 #5230 Del Skrevet 23. oktober 2011 Fin vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. oktober 2011 #5231 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så fin vogn dere har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. oktober 2011 #5232 Del Skrevet 24. oktober 2011 Nydelig vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. oktober 2011 #5233 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hurra for halvveis! Fin vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. oktober 2011 #5234 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjempefin vogn - likte designet på den Godt med alt av valg som er unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. oktober 2011 #5235 Del Skrevet 24. oktober 2011 Kjempefin vogn! Liker brio vogner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #5236 Del Skrevet 24. oktober 2011 Har ingen erfaring med den vognen. Selv har vi Mountain Buggy Urban Jungle, en trehjuling, veldig fornøyd med den. Den har vært med på turer i skogen, uten tull. Nå har ikke vi gått de verste turene med vogn, da har jeg valgt bæretøy (sjal/meitai/formsydd). Den vognen er veldig fin, tanteungen har den Blir nok noe bæretøy her også, har en venninne som har et sjal jeg kan låne Fin vogn! :smilbla : Takk Så fin vogn dere har valgt :jepp : Takk, tror vi skal bli fornøyd med den Nydelig vogn! :hjerte : Ja liker den godt, liten og nett egentlig :blomst : Hurra for halvveis! Fin vogn! :Nikke : Ja tenk halveis! Snart er du der også Kjempefin vogn - likte designet på den :jepp : Godt med alt av valg som er unnagjort Takk Har en venninne som har den vognen og falt for den med en gang. Den er liksom så nett og fin synes jeg Mange valg å ta, så godt med alt som er bestemt Kjempefin vogn! Liker brio vogner Takk Synes den virker veldig god Slitsom mandag.... Sov et par timer etter jobb og er fremdeles i koma Bør komme meg ut en liten tur, kanskje en tur til kipa? hmmm.... Mannen har omgangssyken, så ikke noe selskap i han stakkar Håper virkelig ikke jeg blir smittet av han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 24. oktober 2011 #5237 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, kom en tur til Kipa! Kipa har ikke noe liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 24. oktober 2011 #5238 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, kom en tur til Kipa! Kipa har ikke noe liv! Håper det ble kipa-besøk da! Like greit å holde seg unna omgangsyke menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2011 #5239 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, kom en tur til Kipa! Kipa har ikke noe liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. oktober 2011 #5240 Del Skrevet 24. oktober 2011 God bedring til mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå