Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Jeg har en sånn gravid-pilates DVD, men ser for meg at jeg kommer til å slite litt med å komme igang.. :sjenert: Sikkert lettere å være med på ordentlige timer med instruktør. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte gravid-yoga med førstemann, og syntes jeg hadde veldig nytte av det under fødselen. Fikk ros av jordmor til og med, for å være flink til å puste og slappe av til å være førstegangsfødende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... lurer på om jeg egentlig har fått med meg hva som har skjedd her... hvis jeg ikke har sagt det før: HURRAAAAA!!!! Du skal jo bli mamma!! :blomst: (Hvis jeg har sagt det før, skal jeg gå et sted og skamme meg en liten stund...)

Uansett, så spennende!! Håper du har det fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig med yoga :)

Håper du får en fin dag i morgen :klem:

Takk :) Yoga var gøy det :Nikke:

Gravid-yoga er fine greier, jeg drev med det på stuegulvet husker jeg. :ler:

:fnise: Er nok ingen dum treningsform når man er gravid det tror jeg :)

Åh!

:strix::hoppendeglad::strix:

:striz:

Gratulerer med en gutt i magen :rodmer:

Takk :) Veldig stas :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på gravid-yoga i dag! Jeg likte meg godt på min gravid-yoga :Nikke:

:klemmer:

Yoga'en var veldig koselig faktisk, så tror dette blir bra jeg :Nikke:

:klemmer:

Jeg har en sånn gravid-pilates DVD, men ser for meg at jeg kommer til å slite litt med å komme igang.. :sjenert: Sikkert lettere å være med på ordentlige timer med instruktør. :Nikke:

Ja det er nok lettere å være med når det er en instruktør tenker jeg....jeg er i allefall ikke strukturert nok til å få til en bra time på egenhånd :sjenert:

Jeg brukte gravid-yoga med førstemann, og syntes jeg hadde veldig nytte av det under fødselen. Fikk ros av jordmor til og med, for å være flink til å puste og slappe av til å være førstegangsfødende :)

Så bra! Synes det er spennende og første timen gikk veldig fint :Nikke:

Hmmm... lurer på om jeg egentlig har fått med meg hva som har skjedd her... hvis jeg ikke har sagt det før: HURRAAAAA!!!! Du skal jo bli mamma!! :blomst: (Hvis jeg har sagt det før, skal jeg gå et sted og skamme meg en liten stund...)

Uansett, så spennende!! Håper du har det fint! :)

Ja tenk jeg skal bli mamma :hjerte: og det skal jo du også!! Grattis :klemmer:

Gikk fint på yoga i går, var litt spent siden jeg ikke kjente noe andre som skulle :sjenert:

Men gikk fint og jeg møtte en barndomsvenninne der faktisk og to andre fra kullet mitt på skolen, så da ble det ikke så skummelt alikevel :fnise:

De fleste på kurset hadde faktisk termin i mars, så det var gøy!

Ellers kjenner jeg klumpen mer og mer om dagen og det er godt for et nervøst mammahjerte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at yoga'en var en suksess :tommelopp:

Har tenkt på det her og, men vet ikke om jeg er helt yoga-materiale. Mulig en sånn hjemme-dvd er mer tingen for meg, så kan jeg heller prøve det ut i litt roligere omgivelser (uten tilskuere :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Ellers kjenner jeg klumpen mer og mer om dagen og det er godt for et nervøst mammahjerte :hjerte:

Må være deilig å kjenne liv. Gleder meg til det! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at yoga'en var en suksess :tommelopp:

Har tenkt på det her og, men vet ikke om jeg er helt yoga-materiale. Mulig en sånn hjemme-dvd er mer tingen for meg, så kan jeg heller prøve det ut i litt roligere omgivelser (uten tilskuere :fnise:)

Hadde aldri prøvd det før jeg heller, men det var ikke vanskelig :) Lærer en del avslapningsteknikker og sånt og det kan jo være kjekt å bruke litt fremover ;)

Sikkert mye av det samme på en slik dvd også da ;)

Må være deilig å kjenne liv. Gleder meg til det! :gravid:

Veldig deilig :hjerte: Håper bare han begynner å sparke ennå mer snart, gleder meg til det :)

Dagene flyr og snart er det helg :strix:

Mamma hadde kjøpt gave til lillegutt når de var ute å reiste i helgen, et herlig lite lyseblått sett med body, sparkebukse, jakke og smekk :hjerte: Gleder meg til han kan bruke det :)

Har også kjøpt et par småting selv og det er så koselig å endelig kunne kjøpe noe :) Kommer ikke til å gjøre de store innkjøpene ennå, men litt småting må jo gå ann....er jo halveis i morgen :sjenert:

Ingen planer i kveld, så blir nok mat, sofa og gullrekken som vanlig tenker jeg ;)

I morgen kommer ungene til kipa på overnatting hit, det blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte ingenting før etter uke 20. Men når vi først begynte, så har det da ramlet inn litt ting og tang jevnt og trutt :fnise:

Dere har jo god tid enda, så bare å slappe av og ta det i det tempoet som passer dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis!!!!! Det er så fantastisk<3

Jeg var litt tregere med å starte handlingen denne gangen. Mye pga vi har det meste fra snupp, men nå.. Nå tror jeg vi snart har alt av klær han trenger i starten:) Og vel så det:)

Håper du koser deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halvveis?!?!?! Tida går så fooooort! :daane:

Her handlet vi ingenting før vi var nærmere 30 uker på vei, vi rakk det godt da også. Merkelig hvor fort varene ryr inn når man først starter. :sjenert:

Så dere har god tid. Ta det etterhvert som du er komfortabel med det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, tenk, nå er du halvveis. :klem: Nå går det bare én vei, og det er utover. :fnise: Deilig å kjenne klumpen da, den følelsen kan bare ikke beskrives. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...