Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kos deg på gravid-yoga i dag! Jeg likte meg godt på min gravid-yoga :Nikke:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Alabama
Skrevet

Jeg har en sånn gravid-pilates DVD, men ser for meg at jeg kommer til å slite litt med å komme igang.. :sjenert: Sikkert lettere å være med på ordentlige timer med instruktør. :Nikke:

Skrevet

Jeg brukte gravid-yoga med førstemann, og syntes jeg hadde veldig nytte av det under fødselen. Fikk ros av jordmor til og med, for å være flink til å puste og slappe av til å være førstegangsfødende :)

Skrevet

Hmmm... lurer på om jeg egentlig har fått med meg hva som har skjedd her... hvis jeg ikke har sagt det før: HURRAAAAA!!!! Du skal jo bli mamma!! :blomst: (Hvis jeg har sagt det før, skal jeg gå et sted og skamme meg en liten stund...)

Uansett, så spennende!! Håper du har det fint! :)

Skrevet

Så artig med yoga :)

Håper du får en fin dag i morgen :klem:

Takk :) Yoga var gøy det :Nikke:

Gravid-yoga er fine greier, jeg drev med det på stuegulvet husker jeg. :ler:

:fnise: Er nok ingen dum treningsform når man er gravid det tror jeg :)

Åh!

:strix::hoppendeglad::strix:

:striz:

Gratulerer med en gutt i magen :rodmer:

Takk :) Veldig stas :hjerte:

Skrevet

Kos deg på gravid-yoga i dag! Jeg likte meg godt på min gravid-yoga :Nikke:

Yoga'en var veldig koselig faktisk, så tror dette blir bra jeg :Nikke:

Jeg har en sånn gravid-pilates DVD, men ser for meg at jeg kommer til å slite litt med å komme igang.. :sjenert: Sikkert lettere å være med på ordentlige timer med instruktør. :Nikke:

Ja det er nok lettere å være med når det er en instruktør tenker jeg....jeg er i allefall ikke strukturert nok til å få til en bra time på egenhånd :sjenert:

Jeg brukte gravid-yoga med førstemann, og syntes jeg hadde veldig nytte av det under fødselen. Fikk ros av jordmor til og med, for å være flink til å puste og slappe av til å være førstegangsfødende :)

Så bra! Synes det er spennende og første timen gikk veldig fint :Nikke:

Hmmm... lurer på om jeg egentlig har fått med meg hva som har skjedd her... hvis jeg ikke har sagt det før: HURRAAAAA!!!! Du skal jo bli mamma!! :blomst: (Hvis jeg har sagt det før, skal jeg gå et sted og skamme meg en liten stund...)

Uansett, så spennende!! Håper du har det fint! :)

Ja tenk jeg skal bli mamma :hjerte: og det skal jo du også!! Grattis :klemmer:

Gikk fint på yoga i går, var litt spent siden jeg ikke kjente noe andre som skulle :sjenert:

Men gikk fint og jeg møtte en barndomsvenninne der faktisk og to andre fra kullet mitt på skolen, så da ble det ikke så skummelt alikevel :fnise:

De fleste på kurset hadde faktisk termin i mars, så det var gøy!

Ellers kjenner jeg klumpen mer og mer om dagen og det er godt for et nervøst mammahjerte :hjerte:

Skrevet

Så bra at yoga'en var en suksess :tommelopp:

Har tenkt på det her og, men vet ikke om jeg er helt yoga-materiale. Mulig en sånn hjemme-dvd er mer tingen for meg, så kan jeg heller prøve det ut i litt roligere omgivelser (uten tilskuere :fnise:)

Gjest Alabama
Skrevet

Ellers kjenner jeg klumpen mer og mer om dagen og det er godt for et nervøst mammahjerte :hjerte:

Må være deilig å kjenne liv. Gleder meg til det! :gravid:

Skrevet

Så bra at yoga'en var en suksess :tommelopp:

Har tenkt på det her og, men vet ikke om jeg er helt yoga-materiale. Mulig en sånn hjemme-dvd er mer tingen for meg, så kan jeg heller prøve det ut i litt roligere omgivelser (uten tilskuere :fnise:)

Hadde aldri prøvd det før jeg heller, men det var ikke vanskelig :) Lærer en del avslapningsteknikker og sånt og det kan jo være kjekt å bruke litt fremover ;)

Sikkert mye av det samme på en slik dvd også da ;)

Må være deilig å kjenne liv. Gleder meg til det! :gravid:

Veldig deilig :hjerte: Håper bare han begynner å sparke ennå mer snart, gleder meg til det :)

Dagene flyr og snart er det helg :strix:

Mamma hadde kjøpt gave til lillegutt når de var ute å reiste i helgen, et herlig lite lyseblått sett med body, sparkebukse, jakke og smekk :hjerte: Gleder meg til han kan bruke det :)

Har også kjøpt et par småting selv og det er så koselig å endelig kunne kjøpe noe :) Kommer ikke til å gjøre de store innkjøpene ennå, men litt småting må jo gå ann....er jo halveis i morgen :sjenert:

Ingen planer i kveld, så blir nok mat, sofa og gullrekken som vanlig tenker jeg ;)

I morgen kommer ungene til kipa på overnatting hit, det blir koselig :)

Skrevet

Tenk at du er nesten halvveis! Tiden flyr, og snart sitter du der med en liten skjønn gutt i armene dine :hjerte:

Skrevet

Vi kjøpte ingenting før etter uke 20. Men når vi først begynte, så har det da ramlet inn litt ting og tang jevnt og trutt :fnise:

Dere har jo god tid enda, så bare å slappe av og ta det i det tempoet som passer dere :klemmer:

Skrevet

Halvveis!!!!! Det er så fantastisk<3

Jeg var litt tregere med å starte handlingen denne gangen. Mye pga vi har det meste fra snupp, men nå.. Nå tror jeg vi snart har alt av klær han trenger i starten:) Og vel så det:)

Håper du koser deg :)

Skrevet

HALVVEIS! :strix: Det er jo bare helt superfantastisk, Lucky! :rodmer:

Skrevet

Halvveis?!?!?! Tida går så fooooort! :daane:

Her handlet vi ingenting før vi var nærmere 30 uker på vei, vi rakk det godt da også. Merkelig hvor fort varene ryr inn når man først starter. :sjenert:

Så dere har god tid. Ta det etterhvert som du er komfortabel med det. :klemmer:

Skrevet

Hallveis :hoppendeglad: Godt at du kjenner skatten mer og mer nå :rodmer:

Skrevet

Åh, tenk, nå er du halvveis. :klem: Nå går det bare én vei, og det er utover. :fnise: Deilig å kjenne klumpen da, den følelsen kan bare ikke beskrives. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...