angelou Skrevet 14. oktober 2011 #5181 Skrevet 14. oktober 2011 Hurraaaa for vellykket UL og gratulerer så mye med en perfekt liten gutt i magen Tippa riktig gjorde jeg også, vuhu :gjeiper:
Lucky? Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #5182 Skrevet 15. oktober 2011 Fantastisk! Bare helt fantastisk! Kjenner igjen den uvirkelige lykkefølelsen! Får sommerfugler i magen av bare å tenke på det! Ja det er helt utrolig! Svever på en liten lykkesky ennå Begynner du å føla at du kan senka skuldrene litt nå, eller sit dei fortsatt høgt oppe? Eg har iallfall trua - om nokre månader skal du få bli godt kjent med lille "Knut". Litt opp og ned egentlig....prøver å senke skuldrene å tenke at dette går bra, men noen ganger kommer frykten også Men om en uke er jeg halveis, så dette SKAL gå bra En liten gutt! Så fint at alt er i orden Håper dere får en koselig kveld og en god helg! Veldig godt å se at alt var som det skulle i går, alltid bekymret jeg Ble en deilig kveld med to smil om munnen Må bare inn for å hoppe litt for den lille gutten Takk søte deg Gleder meg til jeg kan hoppe for deg også
Lucky? Skrevet 15. oktober 2011 Forfatter #5183 Skrevet 15. oktober 2011 Gratulerer med flott UL og med en liten gutt i magen! Samme termin som meg, da! Selv om jeg fremdeles holder meg til min egen termin som er 10. Veldig godt å se at alt stod bra til med den lille Så gøy med samme termin, kanskje vi føder på samme dag Hurraaaa for vellykket UL og gratulerer så mye med en perfekt liten gutt i magen Tippa riktig gjorde jeg også, vuhu :gjeiper: Takk, helt herlig Tippet faktisk riktig jeg også, det er jo helt utrolig! Stille og rolig kveld i går, deilig I dag blir det en liten tur til byen sammen med en venninne og i kveld skal vi bort til et vennepar Har ikke vært sosiale på sååå lenge, så skal bli godt å komme seg ut litt også Får kjøpe litt rødvin til mannen, så kan han kose seg
Nótt Skrevet 15. oktober 2011 #5184 Skrevet 15. oktober 2011 Så moro å vite hvem det er som gjemmer seg i magen din. Også gjetta jeg riktig.
Skytte Skrevet 15. oktober 2011 #5185 Skrevet 15. oktober 2011 Gratulerer såååå mye med gutt i magen!!! Det er helt fantastisk å være guttemamma<3 Uten sammenligning forøvrig siden jeg ikke vet om noe annet, hehe:) Det er utrolig deilig å komme seg ut og sosialisere litt sammen ja<3 Vi er vanvittige dårlige til akkurat det... Fastgrodd i hver sin godstol... Og hver gang vi har hatt det sosialt og sååå trivelig lover vi å bli flinkere:) Enda jeg vet at det blir jo ikke tilfellet, hehe:) Kos dere masse videre i helga og nyt de gode tankene om prinsen i magen<3
^^Belle^^ Skrevet 15. oktober 2011 #5186 Skrevet 15. oktober 2011 Åh, gratulerer så mye med gutt i magen! Ble det hele ikke mer virkelig da du fikk vite kjønnet?
Gjest Alabama Skrevet 15. oktober 2011 #5187 Skrevet 15. oktober 2011 Gratulerer med gutt i magen! Jeg var sååå sikker på at det var jente!!
loffen Skrevet 16. oktober 2011 #5188 Skrevet 16. oktober 2011 Å, så herlig å lese her Lucky?!! Jeg blir helt rørt! En nydelig liten gutt!
*Lollipop* Skrevet 17. oktober 2011 #5189 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Gratulerer så masse med en i magen som er helt frisk og rask! Så veldig gode nyheter Endret 17. oktober 2011 av *Lollipop*
honning Skrevet 17. oktober 2011 #5190 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Så herlig, Lucky!! En liten jo! Man blir helt forelska på de ultralydene ja, og jeg er minst like forelska i min lillegutt fremdeles. Veldig godt å høre at alt står så bra til Ha en super mandag!! Endret 17. oktober 2011 av honning
Zia Skrevet 17. oktober 2011 #5191 Skrevet 17. oktober 2011 Gratulerer så mye med en liten gutt!! Så artig at du også skal bli guttemamma Og godt å ha UL'en overstått - nå kan dere omsider slappe litt mer av, og nyte resten av tiden frem til mini kommer, og kaoset blir komplett
Zia Skrevet 17. oktober 2011 #5192 Skrevet 17. oktober 2011 Forøvrig imponert over at jeg tippet riktig - kanskje jeg endelig har fått inn baby-tipping-genet?
Småkjekset Skrevet 17. oktober 2011 #5193 Skrevet 17. oktober 2011 Forøvrig imponert over at jeg tippet riktig - kanskje jeg endelig har fått inn baby-tipping-genet? Hadde ikke gjort noe om en hadde kalrt å tippe riktig flere ganger Får se om du får rett med meg også
Lucky? Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5194 Skrevet 17. oktober 2011 Så moro å vite hvem det er som gjemmer seg i magen din. :bolledeig : Også gjetta jeg riktig. : sjenert: Veldig moro at han ville vise seg frem Var så nysgjerrig, så hadde nok blitt veldig skuffa dersom de ikke så det Gratulerer såååå mye med gutt i magen!!! Det er helt fantastisk å være guttemamma<3 Uten sammenligning forøvrig siden jeg ikke vet om noe annet, hehe:) Det er utrolig deilig å komme seg ut og sosialisere litt sammen ja<3 Vi er vanvittige dårlige til akkurat det... Fastgrodd i hver sin godstol... Og hver gang vi har hatt det sosialt og sååå trivelig lover vi å bli flinkere:) Enda jeg vet at det blir jo ikke tilfellet, hehe:) Kos dere masse videre i helga og nyt de gode tankene om prinsen i magen<3 Gleder meg til å bli guttemamma, det blir nok helt supert Deilig å være sosiale ja, men veldig glad vi slipper det hver helg Åh, gratulerer så mye med gutt i magen! Ble det hele ikke mer virkelig da du fikk vite kjønnet? Takk Veldig koselig å vite hva det er som gjemmer seg i magen ja, litt lettere å tenke hvordan ting blir Gratulerer med gutt i magen! Jeg var sååå sikker på at det var jente!! Takk Var nok den rosa tickeren min som har vært litt forstyrrende her
Lucky? Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5195 Skrevet 17. oktober 2011 Å, så herlig å lese her Lucky?!! Jeg blir helt rørt! :grine : : rodmer: En nydelig liten gutt! :strix : Ja tenk at det er en liten gutt i magen Gratulerer så masse med en :babygutt : i magen som er helt frisk og rask! Så veldig gode nyheter :klem : Takk Veldig glad for at alt så fint ut, så da håper vi det holder seg slik fremover Så herlig, Lucky!! En liten :babygutt : jo! : rodmer: Man blir helt forelska på de ultralydene ja, og jeg er minst like forelska i min lillegutt fremdeles. Veldig godt å høre at alt står så bra til :strix : Ha en super mandag!! Gleder meg til å forelske meg i den lille gutten Vet ikke hvor mange ganger jeg har tittet på ul bildet jeg Gratulerer så mye med en liten gutt!! Så artig at du også skal bli guttemamma :hoppe : Og godt å ha UL'en overstått - nå kan dere omsider slappe litt mer av, og nyte resten av tiden frem til mini kommer, og kaoset blir komplett Veldig stas å bli guttemamma, gleder meg veldig til det Godt å se at alt sto bra til med den lille, så nå må jeg bare skjerpe meg og senke skuldrene litt Forøvrig imponert over at jeg tippet riktig - kanskje jeg endelig har fått inn baby-tipping-genet? Ja kanskje det Tippet vel riktig på deg også jeg og på meg selv! Kanskje det er et spesielt gen man får får man er gravid?
Lucky? Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #5196 Skrevet 17. oktober 2011 En koselig helg Veldig godt å være sosiale igjen, men var ikke hjemme før kl fire på natten, så var i koma i hele går Kjenner at jeg ikke er lagd for å være våken så lenge nå om dagen I dag har jeg jobbet seint og et par timer på øyet etter jeg kom hjem.... så var kvelden her med en gang.... Har begynt på et mor-signe teppe...tar litt tid å strikke et slikt... Men har jo god tid I morgen skal jeg begynne på gravid yoga, det blir spennende Nå skal mannen ha mat....
pusilus Skrevet 17. oktober 2011 #5197 Skrevet 17. oktober 2011 Så artig med yoga Håper du får en fin dag i morgen
loffen Skrevet 17. oktober 2011 #5198 Skrevet 17. oktober 2011 Gravid-yoga er fine greier, jeg drev med det på stuegulvet husker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå