Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurraaaa for vellykket UL og gratulerer så mye med en perfekt liten gutt i magen :rodmer:

Tippa riktig gjorde jeg også, vuhu :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk! Bare helt fantastisk! :strix:

Kjenner igjen den uvirkelige lykkefølelsen! :rodmer: Får sommerfugler i magen av bare å tenke på det!

Ja det er helt utrolig! Svever på en liten lykkesky ennå :fnise:

Begynner du å føla at du kan senka skuldrene litt nå, eller sit dei fortsatt høgt oppe? :klemmer:

Eg har iallfall trua - om nokre månader skal du få bli godt kjent med lille "Knut". :hjerte:

Litt opp og ned egentlig....prøver å senke skuldrene å tenke at dette går bra, men noen ganger kommer frykten også :sjenert: Men om en uke er jeg halveis, så dette SKAL gå bra :Nikke:

En liten gutt! :babygutt::hjerter_rundt:

Så fint at alt er i orden :) Håper dere får en koselig kveld og en god helg! :klemmer:

Veldig godt å se at alt var som det skulle i går, alltid bekymret jeg :sjenert:

Ble en deilig kveld med to smil om munnen ;)

Må bare inn for å hoppe litt for den lille gutten :hoppendeglad:

Takk søte deg :klemmer: Gleder meg til jeg kan hoppe for deg også :)

Skrevet

Gratulerer med flott UL og med en liten gutt i magen! :rodmer:

Samme termin som meg, da! Selv om jeg fremdeles holder meg til min egen termin som er 10. ;)

Veldig godt å se at alt stod bra til med den lille :)

Så gøy med samme termin, kanskje vi føder på samme dag ;)

Hurraaaa for vellykket UL og gratulerer så mye med en perfekt liten gutt i magen :rodmer:

Tippa riktig gjorde jeg også, vuhu :gjeiper:

Takk, helt herlig :strix:

Tippet faktisk riktig jeg også, det er jo helt utrolig! :fnise:

Stille og rolig kveld i går, deilig :)

I dag blir det en liten tur til byen sammen med en venninne og i kveld skal vi bort til et vennepar :) Har ikke vært sosiale på sååå lenge, så skal bli godt å komme seg ut litt også :fnise: Får kjøpe litt rødvin til mannen, så kan han kose seg :)

Skrevet

Så moro å vite hvem det er som gjemmer seg i magen din. :bolledeig:

Også gjetta jeg riktig. :sjenert:

Skrevet

Gratulerer såååå mye med gutt i magen!!! Det er helt fantastisk å være guttemamma<3 Uten sammenligning forøvrig siden jeg ikke vet om noe annet, hehe:)

Det er utrolig deilig å komme seg ut og sosialisere litt sammen ja<3 Vi er vanvittige dårlige til akkurat det... Fastgrodd i hver sin godstol... Og hver gang vi har hatt det sosialt og sååå trivelig lover vi å bli flinkere:) Enda jeg vet at det blir jo ikke tilfellet, hehe:)

Kos dere masse videre i helga og nyt de gode tankene om prinsen i magen<3

Skrevet

Åh, gratulerer så mye med gutt i magen! :rodmer: Ble det hele ikke mer virkelig da du fikk vite kjønnet? :hjerte:

Gjest Alabama
Skrevet

Gratulerer med gutt i magen! :hoppe: Jeg var sååå sikker på at det var jente!! :ler:

Skrevet

Å, så herlig å lese her Lucky?!! Jeg blir helt rørt! :grine::rodmer:

En nydelig liten gutt!

:strix:

Skrevet (endret)

Gratulerer så masse med en :babygutt: i magen som er helt frisk og rask! Så veldig gode nyheter :klem:

Endret av *Lollipop*
Skrevet (endret)

Så herlig, Lucky!! En liten :babygutt: jo! :rodmer:

Man blir helt forelska på de ultralydene ja, og jeg er minst like forelska i min lillegutt fremdeles.

Veldig godt å høre at alt står så bra til :strix:

Ha en super mandag!! :klemmer:

Endret av honning
Skrevet

Gratulerer så mye med en liten gutt!!

Så artig at du også skal bli guttemamma :hoppe:

Og godt å ha UL'en overstått - nå kan dere omsider slappe litt mer av, og nyte resten av tiden frem til mini kommer, og kaoset blir komplett :fnise:

Skrevet

Forøvrig imponert over at jeg tippet riktig - kanskje jeg endelig har fått inn baby-tipping-genet? :lur:

Skrevet

Forøvrig imponert over at jeg tippet riktig - kanskje jeg endelig har fått inn baby-tipping-genet? :lur:

Hadde ikke gjort noe om en hadde kalrt å tippe riktig flere ganger :)

Får se om du får rett med meg også ;)

Skrevet

Så moro å vite hvem det er som gjemmer seg i magen din. :bolledeig :

Også gjetta jeg riktig. : sjenert:

Veldig moro at han ville vise seg frem :Nikke: Var så nysgjerrig, så hadde nok blitt veldig skuffa dersom de ikke så det :fnise:

Gratulerer såååå mye med gutt i magen!!! Det er helt fantastisk å være guttemamma<3 Uten sammenligning forøvrig siden jeg ikke vet om noe annet, hehe:)

Det er utrolig deilig å komme seg ut og sosialisere litt sammen ja<3 Vi er vanvittige dårlige til akkurat det... Fastgrodd i hver sin godstol... Og hver gang vi har hatt det sosialt og sååå trivelig lover vi å bli flinkere:) Enda jeg vet at det blir jo ikke tilfellet, hehe:)

Kos dere masse videre i helga og nyt de gode tankene om prinsen i magen<3

Gleder meg til å bli guttemamma, det blir nok helt supert :)

Deilig å være sosiale ja, men veldig glad vi slipper det hver helg :fnise:

:klemmer:

Åh, gratulerer så mye med gutt i magen! :rodmer: Ble det hele ikke mer virkelig da du fikk vite kjønnet? :hjerte:

Takk :) Veldig koselig å vite hva det er som gjemmer seg i magen ja, litt lettere å tenke hvordan ting blir :)

Gratulerer med gutt i magen! :hoppe: Jeg var sååå sikker på at det var jente!! :ler:

Takk :) Var nok den rosa tickeren min som har vært litt forstyrrende her :fnise:

Skrevet

Å, så herlig å lese her Lucky?!! Jeg blir helt rørt! :grine : : rodmer:

En nydelig liten gutt!

:strix :

Ja tenk at det er en liten gutt i magen :hjerte:

Gratulerer så masse med en :babygutt : i magen som er helt frisk og rask! Så veldig gode nyheter :klem :

Takk :) Veldig glad for at alt så fint ut, så da håper vi det holder seg slik fremover :Nikke:

Så herlig, Lucky!! En liten :babygutt : jo! : rodmer:

Man blir helt forelska på de ultralydene ja, og jeg er minst like forelska i min lillegutt fremdeles.

Veldig godt å høre at alt står så bra til :strix :

Ha en super mandag!! :klemmer:

Gleder meg til å forelske meg i den lille gutten :hjerte: Vet ikke hvor mange ganger jeg har tittet på ul bildet jeg :sjenert:

Gratulerer så mye med en liten gutt!!

Så artig at du også skal bli guttemamma :hoppe :

Og godt å ha UL'en overstått - nå kan dere omsider slappe litt mer av, og nyte resten av tiden frem til mini kommer, og kaoset blir komplett :fnise:

Veldig stas å bli guttemamma, gleder meg veldig til det :strix:

Godt å se at alt sto bra til med den lille, så nå må jeg bare skjerpe meg og senke skuldrene litt ;)

Ja kanskje det :) Tippet vel riktig på deg også jeg og på meg selv! Kanskje det er et spesielt gen man får får man er gravid? :fnise:

Skrevet

En koselig helg :) Veldig godt å være sosiale igjen, men var ikke hjemme før kl fire på natten, så var i koma i hele går :fnise: Kjenner at jeg ikke er lagd for å være våken så lenge nå om dagen :sjenert:

I dag har jeg jobbet seint og et par timer på øyet etter jeg kom hjem.... så var kvelden her med en gang....

Har begynt på et mor-signe teppe...tar litt tid å strikke et slikt... Men har jo god tid :)

I morgen skal jeg begynne på gravid yoga, det blir spennende :strix:

Nå skal mannen ha mat....

Skrevet

Så artig med yoga :)

Håper du får en fin dag i morgen :klem:

Skrevet

Gravid-yoga er fine greier, jeg drev med det på stuegulvet husker jeg. :ler:

Skrevet

Gratulerer med en gutt i magen :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...