loffen Skrevet 13. oktober 2011 #5161 Del Skrevet 13. oktober 2011 Lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. oktober 2011 #5162 Del Skrevet 14. oktober 2011 lykke til i dag. Håper dere får se at dere venter en liten gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. oktober 2011 #5163 Del Skrevet 14. oktober 2011 lykke til på UL, Lucky! Håper alt ser flott ut, og at kjønnet kommer tydelig frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. oktober 2011 #5164 Del Skrevet 14. oktober 2011 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 14. oktober 2011 #5165 Del Skrevet 14. oktober 2011 Lykke til idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. oktober 2011 #5166 Del Skrevet 14. oktober 2011 Spent på oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2011 #5167 Del Skrevet 14. oktober 2011 Spent på oppdatering! Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #5168 Del Skrevet 14. oktober 2011 *Lollipop*, Alabama, loffen, pusilus, Småkjekset, dreia, angelou, honning, Missiw, Nòtt, Aurelia, Klematis og Kommode Takk for lykkeønskninger jenter! Gikk veldig fint i dag og alt så fint ut med den lille Terminen ble satt frem med 5 dager, så ny termin er 12.mars Var rett og slett helt herlig å se den lille igjen og jeg er skikkelig forelsket! Mannen var også tydelig rørt over den lille skapningen som sprellet og snurret rundt Og ikke mindre stolt ble han når vi så at det var en liten som gjemmer seg inni magen Nå er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2011 #5169 Del Skrevet 14. oktober 2011 Herlig Lucky! Håper dere får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. oktober 2011 #5170 Del Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer med på gang! Magisk hva? Da er det bare å nyyyyte helga og glede seg til mars. Jaggu ikke så lenge til engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #5171 Del Skrevet 14. oktober 2011 Herlig Lucky! Håper dere får en flott helg Takk snuppa Ha en flott rugehelg du også Gratulerer med på gang! Magisk hva? Da er det bare å nyyyyte helga og glede seg til mars. Jaggu ikke så lenge til engang! Ja rett og slett helt magiskt Bare å glede seg! Håper tiden frem til mars går fort, gleder meg til å treffe denne lille skapningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. oktober 2011 #5172 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så herlig med en gutt i magen Gleder meg enda mer til det er min tur til ul nå Og ikke verst med å bli satt frem noen dager, 19 uker allerede i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. oktober 2011 #5173 Del Skrevet 14. oktober 2011 Å, ein nydelig, liten gut. Eg kjenner så godt igjen den overveldande følelsen når dei seier og viser kven det er som gøymer seg i magen. Og endå bedre blir det, så berre gled deg! Akkurat nå gjer det meg ingenting at eg tippa feil, for eg veit kor mykje fint du har i vente, og det unner eg deg så veldig! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 14. oktober 2011 #5174 Del Skrevet 14. oktober 2011 Åååååååååååååååååååå, som jeg gleder meg til å bli kjent med lille Knut!!!! smask og klem Knut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #5175 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så herlig med en gutt i magen :rodmer : Gleder meg enda mer til det er min tur til ul nå Og ikke verst med å bli satt frem noen dager, 19 uker allerede i morgen! :hjerte : Ja helt herlig følelse å vite hvem som skjuler seg der inne, så nå må vi jo begynne å tenke på navn til han også da Veldig greit å bli satt frem noen dager, gjør jo at jeg er halveis om en uke i morgen Å, ein nydelig, liten gut. Eg kjenner så godt igjen den overveldande følelsen når dei seier og viser kven det er som gøymer seg i magen. Og endå bedre blir det, så berre gled deg! Akkurat nå gjer det meg ingenting at eg tippa feil, for eg veit kor mykje fint du har i vente, og det unner eg deg så veldig! :strix : : strix: : strix: Ja det er en god følelse, kommer noen gode tårer hver gang jeg tenker på det Gleder meg til veien videre Åååååååååååååååååååå, som jeg gleder meg til å bli kjent med lille Knut!!!! smask og klem :rodmer : Knut :hjerte : Lille Knut gleder seg nok til å bli kjent med tanta si også Blir så rørt av å tenke på den lille at jeg stadig tørker noen tårer Vært så urolig for denne dagen og livredd for negativt resultat på ul'en....men så gikk det så fint og jeg er bare sååå glad Har ventet så lenge på akkurat denne dagen Nå er det sofa, lasagne og nydelige roser på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. oktober 2011 #5176 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fantastisk! Bare helt fantastisk! Kjenner igjen den uvirkelige lykkefølelsen! Får sommerfugler i magen av bare å tenke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. oktober 2011 #5177 Del Skrevet 14. oktober 2011 Begynner du å føla at du kan senka skuldrene litt nå, eller sit dei fortsatt høgt oppe? Eg har iallfall trua - om nokre månader skal du få bli godt kjent med lille "Knut". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 14. oktober 2011 #5178 Del Skrevet 14. oktober 2011 En liten gutt! Så fint at alt er i orden Håper dere får en koselig kveld og en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. oktober 2011 #5179 Del Skrevet 14. oktober 2011 Må bare inn for å hoppe litt for den lille gutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 14. oktober 2011 #5180 Del Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer med flott UL og med en liten gutt i magen! Samme termin som meg, da! Selv om jeg fremdeles holder meg til min egen termin som er 10. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå