Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så godt og betryggende å kjenne bevegelser, ser godt den at du gleder deg til kraftige karatespark :rodmer:

Veldig koselig, men kan godt gi livstegn litt oftere :sjenert: Ikke kjent noe siden sist nå....men har hørt hjertelyden da, så den er betryggende :)

:hoppendeglad:

:strix:

Håper du får en fin uke, med masse turning i magen. :biggrin:

Takk søta :klemmer: Håper den lille kommer med masse tegn på at alt er bra fremover :Nikke:

Traff en stolt mormor i dag! Trengte ikke putte på en femmer der, nei.... <3

Koselig! :rodmer:

:fnise: Kan tenke meg hun skravlet i vei ja ;) Hun sa du hadde vært der se, så tenkte at det hadde gått unna med skravlingen hennes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det middag hos mamma og pappa etter jobben :) Årets første fårikål :sikle:

Så da har ettermiddagen gått med til spising, kaffe, skravling og en lang gåtur med mamma, koselig :)

Resten av kvelden blir rolig tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes kjempekoselig ut! :hjerte:

Utrolig godt å høre at det går så bra med deg og karatekidn din :klemmer:

Veldig koselig :) Blir ikke så lange besøk hos mamma og pappa hvis mannen er med...det gidder han ikke :fnise: Så veldig koselig med litt kvalitetstid med dem også ;)

Karatekid ja, han kan godt trene litt oftere synes jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du kjenner livstegn allerede!

Nå i ettertid tror jeg nok at jeg kan ha kjent noe tidligere enn jeg trodde, og hadde jeg ikke hatt morkaken foran, hadde jeg sikkert kjent det tydligere.

Nå kjenner jeg han hver dag, og det er så hyggelig :hjerte: Husker at jeg bare gledet meg til jeg kunne kjenne mer, sånn i begynnelsen når det bare var en liten bevegelse i ny og ne.

Det er så stas at du har kommet så langt også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du kjenner livstegn allerede!

Nå i ettertid tror jeg nok at jeg kan ha kjent noe tidligere enn jeg trodde, og hadde jeg ikke hatt morkaken foran, hadde jeg sikkert kjent det tydligere.

Nå kjenner jeg han hver dag, og det er så hyggelig :hjerte: Husker at jeg bare gledet meg til jeg kunne kjenne mer, sånn i begynnelsen når det bare var en liten bevegelse i ny og ne.

Det er så stas at du har kommet så langt også! :hoppe:

Veldig koselig å kjenne livstegn, så gleder meg til det blir oftere og tydeligere :hjerte:

Heldig du som kjenner han hver dag! Håper ikke det er lenge til jeg gjør det også :)

:klemmer:

:rodmer: Det må være helt sykt å kjenne liv første gang..

Ja det er det :) Men blir nok sykere når man kjenner skikkelige spark tenker jeg, nå er det bare litt sånn som små bobler liksom :hjerte:

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker :strix:

Sykt at jeg har kommet hit allerede! Fortsatt ganske uvirkelig at det er noe i magen min, men umulig å ikke se det :fnise:

Ingen som har spurt som ikke vet, bare et par av barna som har sagt at jeg har fått stor mage :fnise: De fikk ganske store øyne når jeg sa det var en baby der inne ;)

Ellers går det fint her i heimen, dagene flyr i vei og det er deilig :)

Bare to uker igjen til ultralyden på sykehuset og jeg gleder meg veldig! Tenk at jeg kanskje får se om det er en gutt eller jente :rodmer: Synes de neste to ukene kan fly i vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sparket han lille her såpass at jeg skvatt til - skjedde rett etter vi hadde lagt oss, og var faktisk så hardt at det var bittelitt ubehagelig :overrasket: (det skjedde rett etter at jeg hadde sagt noe morsomt om han til mannen - kanskje han tok seg nær av det :roll:) :fnise:

Gled deg! :nigo:

Og herregud - du er jo 16 uker :hakeslepp:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 16 fantastiske uker! :strix:

De neste to ukene kommer til å rase avgårde! :jepp:

Tenk, nå er det ikke lenge til du gjerne får vite hvem som skjuler seg i magen din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG!!! 16 uker!!!! Juhuuuu!!!! Me like a looot:)

<3 Bevegelse fra knøttet <3 Beste i verden!!

Er så godt å lese her hos deg <3

Pluss at jeg selvsagt fikk lyst på fårikål...!

Big hug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi for 16 uker og snart ordinær ultralyd! Er så spennende! Kjenner jeg er mer gira nå enn ved mine egne graviditeter, faktisk.... :)

Og jeg klarer ikke glemme den lille hjernelyden :rodmer:

Ha en fin helg, vennen! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 uker :strix:

Sykt at jeg har kommet hit allerede! Fortsatt ganske uvirkelig at det er noe i magen min, men umulig å ikke se det :fnise:

Ingen som har spurt som ikke vet, bare et par av barna som har sagt at jeg har fått stor mage :fnise: De fikk ganske store øyne når jeg sa det var en baby der inne ;)

Ellers går det fint her i heimen, dagene flyr i vei og det er deilig :)

Bare to uker igjen til ultralyden på sykehuset og jeg gleder meg veldig! Tenk at jeg kanskje får se om det er en gutt eller jente :rodmer: Synes de neste to ukene kan fly i vei!

Så fantastisk! Gleder meg på dine vegne! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sparket han lille her såpass at jeg skvatt til - skjedde rett etter vi hadde lagt oss, og var faktisk så hardt at det var bittelitt ubehagelig :overrasket: (det skjedde rett etter at jeg hadde sagt noe morsomt om han til mannen - kanskje han tok seg nær av det :roll:) :fnise:

Gled deg! :nigo:

Og herregud - du er jo 16 uker :hakeslepp:

:fnise: Kanskje han tok seg nær av det ja ;) Moro når det blir såpass tydelige spark, nå er det litt mer sånn " Var det spark?? følelse" :)

:strix: 16 fantastiske uker! :strix:

De neste to ukene kommer til å rase avgårde! :jepp:

Tenk, nå er det ikke lenge til du gjerne får vite hvem som skjuler seg i magen din :hjerte:

Håper de neste ukene flyr i vei, gleder meg sinnsykt til å se den lille igjen og ikke minst om det er mulig å se hvem det er som skjuler seg der inne ;)

16!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 16 uker! :hoppe:

OMG!!! 16 uker!!!! Juhuuuu!!!! Me like a looot:)

<3 Bevegelse fra knøttet <3 Beste i verden!!

Er så godt å lese her hos deg <3

Pluss at jeg selvsagt fikk lyst på fårikål...!

Big hug!

Veldig deilig å endelig kjenne litt bevegelse :) Er jo fortsatt veldig vage bevegelser da, men helt herlig :hjerte:

Fårikål er skikkelig nammis :sikle:

Jippi for 16 uker og snart ordinær ultralyd! Er så spennende! Kjenner jeg er mer gira nå enn ved mine egne graviditeter, faktisk.... :)

Og jeg klarer ikke glemme den lille hjernelyden :rodmer:

Ha en fin helg, vennen! Klem

Ja nå går det fort dit, blir spennende å se om det er knut eller om det er en jente :fnise:

Veldig godt med venninner som holder motet opp for meg :klemmer:

Hjertelyden er fantastisk :hjerte:

God helg til deg også snuppa :klemmer:

Så fantastisk! Gleder meg på dine vegne! :strix:

Takk Missiw :klemmer: Tenker masse på deg om dagen og det betyr mye for meg at du fortsatt følger med her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig var fredagen her igjen og det er helg :strix:

I går var jeg i bursdag hos en venninne, veldig koselig :) Men fikk ikke sovet noe før bursdagen og ble seint, så i dag har jeg vært litt koma :sovne: Men har fått meg en god dupp i senga etter jobben, så da holder jeg vel ut noen timer i kveld også :)

I morgen er det ingen store planer, men håper jeg våkner med masse energi og kanskje får vasket litt vinduer og sånt her hjemme :sjenert: Vi får se...

I kveld blir det taco, sofa og gullrekken :) Tror tanteungen skal være her litt å bygge lego med mannen, men jeg har planer om å kose meg i sofaen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...