Gossip girl Skrevet 14. september 2011 #5041 Del Skrevet 14. september 2011 Så koselig å ha fått fortalt det til foreldrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. september 2011 Forfatter #5042 Del Skrevet 15. september 2011 Nei, så koslig at du har fått fortalt foreldrene dine! Tenker de ble glade ja! Veldig kjekt at du får en JM til å ta en kikk på arbeidsplassen din, så slipper du forhåpentligvis å slite sånn med bekkenet. Det kan vi like! Veldig koselig at mamma og pappa vet det nå og de ble jo helt i hundre Supert med hjelp fra jm for tilrettelegging, så da får jeg håpe det blir bedre for bekkenet mitt Så herlig å ha fortalt foreldrene dine det, og at de ble så glade Veldig godt å endelig få sagt det Tror nesten de gleder seg mer enn meg om det er mulig Så koselig å ha fått fortalt det til foreldrene Veldig godt at de vet det nå, gjør jo ting litt enklere det Men ble brått litt mer virkelig når de vet det Fikk tømt alle utepottene for visne blomster i går og erstatet de som står på trappene med lyng, ble så koselig utenfor Fikk plutselig energi i går kveld, så da fortsatte jeg inne med blomstene inne Fikk kjøpt mange nye inneblomster/planter på tirsdag, så nå har de fått potter og nye plasser i huset, så koselig To jobbedager igjen før helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 15. september 2011 #5043 Del Skrevet 15. september 2011 Endelig fikk du sagt det Da slipper jeg være redd for å forsnakke meg (det har jeg nemlig vært i flere uker nå...) Du vet hvem som skal se i de klesposene før du kaster dem, ikke sant? Ha en fin dag!!! Smask og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. september 2011 #5044 Del Skrevet 15. september 2011 Så deilig med friske nye blomster både ute og inne! Jeg syns alltid det gir meg et positivt syn på alt, bare jeg får litt friske blomster, rart med det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. september 2011 #5045 Del Skrevet 15. september 2011 Lyng, høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2011 #5046 Del Skrevet 15. september 2011 Så koselig! Jeg skulle ah gravd ned noen busker jeg, før frosten kommer. Men jeg treffer på digre sprengstein og da er det ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. september 2011 #5047 Del Skrevet 15. september 2011 Klesposer??? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. september 2011 Forfatter #5048 Del Skrevet 15. september 2011 Endelig fikk du sagt det Da slipper jeg være redd for å forsnakke meg (det har jeg nemlig vært i flere uker nå...) Du vet hvem som skal se i de klesposene før du kaster dem, ikke sant? Ha en fin dag!!! Smask og klem Ja nå kan du bevege deg fritt rundt mamma uten å være redd for å forsnakke deg Blir ikke noe klesposer før jeg får hjelp til å rydde i skapene Så deilig med friske nye blomster både ute og inne! Jeg syns alltid det gir meg et positivt syn på alt, bare jeg får litt friske blomster, rart med det der Veldig deilig å komme hjem til pent inngangsparti og friske grønne blomster inne Lyng, høst Helt herlig Så koselig! Jeg skulle ah gravd ned noen busker jeg, før frosten kommer. Men jeg treffer på digre sprengstein og da er det ikke så lett. Nei de buskene deres høres virkelig ut som et prosjekt å få på plass Håper du får de ned før frosten kommer Klesposer??? :gjeiper: Klesskapet mitt trenger en opprydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. september 2011 Forfatter #5049 Del Skrevet 15. september 2011 14 uker i dag Fin dag på jobb og etter jobb var det en tur til aku, deilig Fikk også høre verdens deiligste lyd Nå er jeg stapp mett på sushi, så blir sofaen en liten stund kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. september 2011 #5050 Del Skrevet 15. september 2011 14 uker! Så herlig! Kos deg på sofaen du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 15. september 2011 #5051 Del Skrevet 15. september 2011 Er så glad for at dagene og ukene går til deres fordel, Lucky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. september 2011 #5052 Del Skrevet 15. september 2011 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. september 2011 #5053 Del Skrevet 16. september 2011 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. september 2011 #5054 Del Skrevet 16. september 2011 14 uker :dåne: Tiden flyyyyr jo Iallefall nå Hvordan går det da? Har du greid å slippe gleder løs litt mer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5055 Del Skrevet 16. september 2011 14 uker! Så herlig! Kos deg på sofaen du! Ja det er herlig å ha kommet hit, så nå håper jeg den holder seg hele veien Er så glad for at dagene og ukene går til deres fordel, Lucky! Tusen takk Nilla 14 uker Snart er du der også 14 uker! 14 uker :dåne: Tiden flyyyyr jo Iallefall nå Hvordan går det da? Har du greid å slippe gleder løs litt mer nå? Synes tiden egentlig har gått fort, selvom jeg synes jeg har vært gravid lenge også Klarer i allefall å slappe av litt mer, men synes fremdeles det er veldig uvirkelig....men tar meg i å glede meg mer og mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. september 2011 Forfatter #5056 Del Skrevet 16. september 2011 Helg Sliten i bekkenet etter jobben i dag, så ble en god dupp når jeg kom hjem Var mye bedre når jeg våknet og satte igang å rydde og ordne i 2.etg....så nå er det vondt igjen Så nå blir det sofaen resten av kvelden tenker jeg, gullrekka er i gang, så det blir supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. september 2011 #5057 Del Skrevet 17. september 2011 Så godt at du fikk fortalt det:) Det blir mer virkelig og man snakker om det, men litt godt å glede seg også <3 Måtte le litt ang blomster og lyng for jeg gjorde presis det samme forrige helg før vi fikk besøk:) Er utrolig fint med lyng! Og lykter med lys i... Er litt glad i høsten jeg:) Stearinlys og kakao.. Mmm... Håper bekkenet er bedre idag! Du er vel kanskje på tur idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. september 2011 #5058 Del Skrevet 19. september 2011 Titter bare innom for å ønske deg ei god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. september 2011 #5059 Del Skrevet 20. september 2011 Så godt du gleder deg mer og mer Lucky-snuppa Dette unner vi deg så! Håper du får en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. september 2011 Forfatter #5060 Del Skrevet 21. september 2011 Så godt at du fikk fortalt det:) Det blir mer virkelig og man snakker om det, men litt godt å glede seg også <3 Måtte le litt ang blomster og lyng for jeg gjorde presis det samme forrige helg før vi fikk besøk:) Er utrolig fint med lyng! Og lykter med lys i... Er litt glad i høsten jeg:) Stearinlys og kakao.. Mmm... Håper bekkenet er bedre idag! Du er vel kanskje på tur idag? Ja blir mer virkelig når man får fortalt det og det blir jo et samtaleemne hver gang vi snakker sammen.... Liker høsten godt jeg også, når det er deilig høstvær i allefall...her har det vært mye vind og regn i det siste og det liker jeg ikke Jeg har vært på tur i helgen ja Så godt du gleder deg mer og mer Lucky-snuppa Dette unner vi deg så! Håper du får en fin tirsdag Takk snuppa Unner deg virkelig dette her jeg også, så krysser alt for at spiren sitter hos deg veldig snart Ikke flink på å oppdatere om dagen I helgen var jeg i oslo Iss har bursdag i dag, så vi kidnappet henne på lørdag og tok henne med til oslo for shopping, show og hotel overnatting, kjemekoselig! Ellers flyr dagene i vei og det er deilig I morgen er det 15 uker og magen har begynt å vokse Nå har mannen endelig fått høre hjertelyden også og han ble helt rørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå