Kommode Skrevet 9. september 2011 #5021 Del Skrevet 9. september 2011 Så fint at den lille koser seg der inne God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. september 2011 Forfatter #5022 Del Skrevet 9. september 2011 Så fint at den lille koser seg der inne God helg! Veldig glad for det ja God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. september 2011 #5023 Del Skrevet 9. september 2011 Eg er så glad for kvar dag som går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2011 #5024 Del Skrevet 9. september 2011 Herlig nytt fra ul Kos deg med tantebarn i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. september 2011 #5025 Del Skrevet 9. september 2011 Så koselig å titte innom i boka di om dagen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. september 2011 #5026 Del Skrevet 11. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. september 2011 #5027 Del Skrevet 11. september 2011 Håper du har kost deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. september 2011 #5028 Del Skrevet 11. september 2011 Hjelpes, nå tar du meg snart igjen!!! Snart på vei mot 14 uker:) Fantastisk!! Håper du har hatt ei finfin helg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5029 Del Skrevet 13. september 2011 Eg er så glad for kvar dag som går. Jeg også Herlig nytt fra ul Kos deg med tantebarn i morgen Alltid godt å se at alt er bra Vi koste oss masse Så koselig å titte innom i boka di om dagen altså Takk for det søta Håper du har kost deg i helga! Helga var veldig fin Hjelpes, nå tar du meg snart igjen!!! Snart på vei mot 14 uker:) Fantastisk!! Håper du har hatt ei finfin helg:) Ja ukene går fort de nå, så det kan de bare fortsette med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5030 Del Skrevet 13. september 2011 Ikke noe flink til å oppdatere her om dagen Men hadde en fin helg Kosa meg masse sammen med tantebarnet på lørdag, hun er bare så vakker Mamma sier hun er akkurat som meg når jeg var liten, så kanskje ikke så rart vi koser oss sammen Lørdagskvelden ble mat, tv og sofa og både mannen og jeg sovnet på hver vår sofa Søndag var det stor opprydning av gangen og garderobeskapene der og det ble mange søpleposer, deilig Så nå er det så ryddig og pent der Kvelden ble det sushi med kipa og skravlings hos iss etter det, koselig Ellers er formen bare fin,treg mage, trørr, litt hodepine innimellom og litt kranglete bekken etter jobb, men ellers fin Hører på hjertelyden her hjemme innimellom og det er så herlig Veldig glad for at jeg kjøpte den Fikk fortalt sjefen min at jeg er gravid her om dagen da, så hun skulle ta kontakt med en jordmor som er ansatt i kommunen for hjelp til tilrettelegging på arbeidsplassen Ellers må jeg snart få fortalt mamma og pappa og svigers at de skal bli besteforeldre....synes det er vanskelig jeg Bortsett fra det ble det et godt valg i år og jeg stemte riktig Det resulterte i ny ordfører her i byen, så det blir spennende å se hva han får til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. september 2011 #5031 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg stemte sansynligvis det samme som deg og det var vist nesten halve byen som gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2011 #5032 Del Skrevet 13. september 2011 Så herlig med et slikt tantebarn:) Og opprydding i stor skala!!! We løøøv<3 Det er få ting som gjør så godt som å vite at man har rensket opp litt:) Nå skal dere jo også ha plass til vognpose og tepper og regntrekk og yttertøyet til bebisen og alt mulig annet:) Oi, så flott arbeidsgiver du har da! Det måtte ha vært flere slike..! Hmmm... Hvorfor syns du det er vanskelig å fortelle om nyheten til besteforeldrene? Er det redselen som sitter i enda og hindrer deg? Jeg hadde det sånn. Ville på en måte ikke at de skulle snakke om det. Syns enda det er litt sånn "ekkelt" når svigermor kommer og spør hvordan det går og hvordan babyen i magen har det. Får et snev av sånne tanker som at det skal hun ikke bry seg om liksom.... Det er bare vår baby og bare vi som skal bry oss om den...! Men med mamma går det bedre. Sikkert fordi hun er min mamma og fordi hun er mye enklere enn svigermor. Mamma ringte igår for å spørre om hun kunne få strikke et babypledd, mens svigermor ENDA ikke har nevt dåpskjolen hun strikker med et ord... Så, you know what I meen:) Håper du greier å fortelle dem det snart:) Blir ikke overrasket hvis de allerede har skjønt det, mødre er snodige sånn sett! De blir nok glade som få, tror du ikke? Men vet ikke hvor mye de har vært involvert i prøvingen og hva de vet om? Godt man har kg når ryggen streiker og man må ligge hjemme;) Big hug til deg søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. september 2011 #5033 Del Skrevet 13. september 2011 Flott arbeidsgiver ja Kan vi få låne vedkommende når jeg blir gravid?? Pliiiis, pretty pliiiiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 13. september 2011 #5034 Del Skrevet 13. september 2011 Herlig med arbeidsgivar som faktisk foreslår tilrettelegging heilt av seg sjølv. Eg kjenner litt til det med å fortelja det til familien. Det blei liksom med ein gong så "offentlig", og dermed ENDÅ viktigare at det gjekk bra. Så derfor venta me lenge med å dela nyheten. Foreldra mine og lillesøss fekk vita det rett før ordinær UL, mens mannens næraste familie fekk vita det rett etter UL. (Han ville ikkje seia noko tidligare.) Og oldeforeldra måtte venta til eg var over halvvegs... Men likevel fekk dei då tid til å forbereda seg, både mentalt og med strikking/innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. september 2011 #5035 Del Skrevet 13. september 2011 Neimen så heldig du er med den arbeidsgiveren din! Den rene drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 13. september 2011 #5036 Del Skrevet 13. september 2011 Godt med en slik sjef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. september 2011 Forfatter #5037 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg stemte sansynligvis det samme som deg og det var vist nesten halve byen som gjorde Ja skal ikke se bort ifra det da Får håpe han gjør en bedre jobb enn forrige ordfører... Så herlig med et slikt tantebarn:) Og opprydding i stor skala!!! We løøøv<3 Det er få ting som gjør så godt som å vite at man har rensket opp litt:) Nå skal dere jo også ha plass til vognpose og tepper og regntrekk og yttertøyet til bebisen og alt mulig annet:) Oi, så flott arbeidsgiver du har da! Det måtte ha vært flere slike..! Hmmm... Hvorfor syns du det er vanskelig å fortelle om nyheten til besteforeldrene? Er det redselen som sitter i enda og hindrer deg? Jeg hadde det sånn. Ville på en måte ikke at de skulle snakke om det. Syns enda det er litt sånn "ekkelt" når svigermor kommer og spør hvordan det går og hvordan babyen i magen har det. Får et snev av sånne tanker som at det skal hun ikke bry seg om liksom.... Det er bare vår baby og bare vi som skal bry oss om den...! Men med mamma går det bedre. Sikkert fordi hun er min mamma og fordi hun er mye enklere enn svigermor. Mamma ringte igår for å spørre om hun kunne få strikke et babypledd, mens svigermor ENDA ikke har nevt dåpskjolen hun strikker med et ord... Så, you know what I meen:) Håper du greier å fortelle dem det snart:) Blir ikke overrasket hvis de allerede har skjønt det, mødre er snodige sånn sett! De blir nok glade som få, tror du ikke? Men vet ikke hvor mye de har vært involvert i prøvingen og hva de vet om? Godt man har kg når ryggen streiker og man må ligge hjemme;) Big hug til deg søta! Veldig deilig å få ryddet og kastet ja! Blir så deilig etterpå Er vel redselen som har stoppet meg ja....vil liksom ikke skuffe de igjenb Men fikk fortalt det i går og det ble full glede Hun svigermoren din høres rar ut altså! Får håpe hun har gitt opp den dåpskjolen og det er derfor hun ikke nevner den... Flott arbeidsgiver ja Kan vi få låne vedkommende når jeg blir gravid?? Pliiiis, pretty pliiiiiis Ja skal sende henne over jeg Er vel ikke hennes fortjeneste dette, da det er en jordmor i kommunen som er ansatt bare for å hjelpe til å tilrettelegge, men absolutt flott tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. september 2011 Forfatter #5038 Del Skrevet 14. september 2011 Herlig med arbeidsgivar som faktisk foreslår tilrettelegging heilt av seg sjølv. Eg kjenner litt til det med å fortelja det til familien. Det blei liksom med ein gong så "offentlig", og dermed ENDÅ viktigare at det gjekk bra. Så derfor venta me lenge med å dela nyheten. Foreldra mine og lillesøss fekk vita det rett før ordinær UL, mens mannens næraste familie fekk vita det rett etter UL. (Han ville ikkje seia noko tidligare.) Og oldeforeldra måtte venta til eg var over halvvegs... Men likevel fekk dei då tid til å forbereda seg, både mentalt og med strikking/innkjøp. Er en jordmor som er ansatt i kommunen for å tilrettelegge for gravide ansatte i kommunen, men flott tilbud Ja det blir brått mer offentlig når man forteller det og det kommer jo til å bli et tema hver gang vi snakker sammen....men er jo koselig også, bare litt skummelt Men de vet det nå da, fikk mannet meg opp i går Neimen så heldig du er med den arbeidsgiveren din! Den rene drømmen Ja, så får håpe det er like bra som det høres ut Godt med en slik sjef Ja er jo det, så får håpe det fungerer like fint som det høres ut da Fikk mannet meg opp til å fortelle det til mamma og pappa i går da At det skal være så vanskelig! Var der i over to timer før det kom frem Men de ble veldig glade og gledet seg veldig De har jo ventet på dette lenge, så de er overklare! Mamma sa hun kom til å gå amok i butikken Veldig godt å være ferdig med å fortelle til dem, har vært litt redd mamma skulle møte på noen som forsnakket seg. Hun jobber nemmelig på et sted der hun kan møte mange jeg kjenner, så greit at hun ikke hadde hørt det fra andre Deilig dag på jobb i dag, men sliten og trøtt når jeg kom hjem Fått sovet en god lur og spist middag med mannen Nå er det litt avslapning før jeg skal ut å rydde opp i visne blomster og erstatte de med litt lyng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. september 2011 #5039 Del Skrevet 14. september 2011 Nei, så koslig at du har fått fortalt foreldrene dine! Tenker de ble glade ja! Veldig kjekt at du får en JM til å ta en kikk på arbeidsplassen din, så slipper du forhåpentligvis å slite sånn med bekkenet. Det kan vi like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. september 2011 #5040 Del Skrevet 14. september 2011 Så herlig å ha fortalt foreldrene dine det, og at de ble så glade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå