loffen Skrevet 6. september 2011 #5001 Skrevet 6. september 2011 Jeg knasket gulrøtter mot halsbrann, men vet at Love Hearts-sukkertøy skal være enda bedre!
dreia Skrevet 6. september 2011 #5002 Skrevet 6. september 2011 Ingenting er som å ha ein god unnskyldning for å knaska Love Hearts midt på natta. Been there, done that.
liv Skrevet 6. september 2011 #5003 Skrevet 6. september 2011 Jeg har mulighet til komme innom ca halv to på torsdag. Passer det?
Lucky? Skrevet 7. september 2011 Forfatter #5005 Skrevet 7. september 2011 Jeg knasket gulrøtter mot halsbrann, men vet at Love Hearts-sukkertøy skal være enda bedre! Får kjøpe inn litt gulrøtter da Love Hearts er utprøvd og det funker Ingenting er som å ha ein god unnskyldning for å knaska Love Hearts midt på natta. Been there, done that. Skal kjøpes inn i dag å legges på nattbordet Jeg har mulighet til komme innom ca halv to på torsdag. Passer det? Det passer fint Jobber til halv tre i morgen jeg Innom og oppdaterer meg litt
Lucky? Skrevet 8. september 2011 Forfatter #5007 Skrevet 8. september 2011 en fra meg! Mange tilbake I dag har jeg vært hos jordmor og alt så fint ut Hun måtte lete lenge etter hjertelyden, men den dukket opp til slutt Har jo hørt den hjemme noen ganger, men ville ikke skuffe henne med å si det I morgen er det klart for nok en liten titt på klumpen, gleder meg 13 uker
Zia Skrevet 8. september 2011 #5008 Skrevet 8. september 2011 Legen min skulle også være litt grei og lete etter hjertelyden, og jeg heller hadde ikke lyst til å si at jeg hadde vært til UL to ganger allerede, og ganske nylig også. Hun virket nesten litt snytt når hun så det på helsekortet Så stas å se den lille enda en gang - vi så tassen vår på UL rundt samme tid som dere skal i morgen - det var stas altså, for da ligner det en liten baby 13 uker
*Lollipop* Skrevet 8. september 2011 #5009 Skrevet 8. september 2011 13 uker! Kos deg med å se på lille tassen imorgen
Småkjekset Skrevet 8. september 2011 #5014 Skrevet 8. september 2011 13 uker! Kos deg med å se den lille i morgen, det skal jeg
liv Skrevet 8. september 2011 #5015 Skrevet 8. september 2011 Var det noe i posen som kunne brukes? Mulig magebåndene er noe utvidet, for jeg har arvet noen av de også. Så de er godt brukt (og alt var nyvasket).
Lucky? Skrevet 9. september 2011 Forfatter #5018 Skrevet 9. september 2011 Legen min skulle også være litt grei og lete etter hjertelyden, og jeg heller hadde ikke lyst til å si at jeg hadde vært til UL to ganger allerede, og ganske nylig også. Hun virket nesten litt snytt når hun så det på helsekortet Så stas å se den lille enda en gang - vi så tassen vår på UL rundt samme tid som dere skal i morgen - det var stas altså, for da ligner det en liten baby 13 uker Vet hun har gledet seg lenge til å høre hjertelyden, så turte rett og slett ikke si noe og ikke sto det i helsekortet mitt heller Veldig godt å se den lille i dag, begynner å bli stor nå 13 uker! Kos deg med å se på lille tassen imorgen Nyter hvert sekund som jeg får se den lille
Lucky? Skrevet 9. september 2011 Forfatter #5019 Skrevet 9. september 2011 13 uker! Kos deg med å se den lille i morgen, det skal jeg Herlig syn Løper inn i boken din for å se hvordan det gikk for deg Var det noe i posen som kunne brukes? Mulig magebåndene er noe utvidet, for jeg har arvet noen av de også. Så de er godt brukt (og alt var nyvasket). Ja masse fint Noe er nok litt stort ennå, men et par av buksene passet veldig fint nå, så det er deilig, tusen takk De kommer i retur i slutten av mars mirakelbarn i magen Ja det er jo det
Lucky? Skrevet 9. september 2011 Forfatter #5020 Skrevet 9. september 2011 Alt gikk fint i dag også, den lille lå å sprellet seg rundt og rundt der inne Hadde håpet på et fint bilde i dag da, men ingen fotogen klump i dag Etter str målingen i dag var han 13+2, så godt å se at han vokser slik han skal Etter jobben i dag var jeg stup trøtt, tenkte egentlig bare sove en time i håp om å få gjort noe her hjemme før kvelden, men klarte ikke stå opp før nå Får heller ta en sjau her i morgen tidlig... Skal ha ene tanteungen her noen timer i morgen, blir koselig Ikke ofte hun er her og særlig ikke alene, siden broren hennes også pleier å være med...men i morgen skal han i bursdag, så da kan vi kose oss litt Kvelden blir nok mat, sofa, film og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå