Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er ikke du ca min størrelse i mammatøy? ca 38, noe litt større. Kan komme innom barnehagen din med noe om du vil låne litt tøy

Endret av liv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente akupunktøren, ikke gyn ;)

Skjønte det, men det er ikke hun som er i gamlebyen, men en som er i byen ;)

Er ikke du ca min størrelse i mammatøy? ca 38, noe litt større. Kan komme innom barnehagen din med noe om du vil låne litt tøy

Det hadde jo vært kjempesnilt av deg da :) Bruker 38 ja :Nikke: Kan komme å hente hos deg også da :)

Herlig med helg! :strix:

Helt nydelig :strix:

Ble verken gardintitting, klær eller blomster i dag :sjenert: Ble litt annet småtteri og så møtte jeg mamma og pappa for lunsj i byen, koselig :strix:

I kveld blir det sofa,taco og film :hjerte:

Skrevet

Høres ut som du har hatt en deilig lørdag, Lucky!Herlig å se at livet smiler til deg nå :sol:

Skrevet

Wooohooo for passerte tolv uker!!!!

Hørtes ut som en bra plan for kvelden så satser på at det ble koselig:)

Så herlig med hjertelyd da <3 Verdens beste lyd <3

Skrevet

Jeg kan gå meg en tur ned på mandag, i halv tre tiden? Ser det meste er 40 men en vokser nødvenigvis ikke bare på magen når en er gravid. ;) Det passet i allefall meg :P Er et par olabukser og et par andre bukser.

Skrevet

Kos deg med sofa, taco og film! :klem:

Ble en deilig kveld :strix:

Høres ut som du har hatt en deilig lørdag, Lucky!Herlig å se at livet smiler til deg nå :sol:

Deilig med avslappende lørdager ;) Veldig glad for at livet endelig smiler litt :strix:

Wooohooo for passerte tolv uker!!!!

Hørtes ut som en bra plan for kvelden så satser på at det ble koselig:)

Så herlig med hjertelyd da <3 Verdens beste lyd <3

Nydelig lyd ja, smiler godt hver gang jeg hører den :rodmer:

Kvelden ble god den :)

12 uker :bolledeig:

Ja tenk det :) Snart er det deg som skal begynne å telle uker :klemmer:

Jeg kan gå meg en tur ned på mandag, i halv tre tiden? Ser det meste er 40 men en vokser nødvenigvis ikke bare på magen når en er gravid. ;) Det passet i allefall meg :P Er et par olabukser og et par andre bukser.

Passer fint det :) Jobber til halv fem i morgen jeg ;)

Skrevet (endret)

Ble en deilig og avslappende kveld i går ;) Endte med at jeg sovnet på sofaen :sjenert:

I dag har vi vært på farta i hele dag, så resten av kvelden skal det ikke skje stort annet enn å ligge her på sofaen kjenner jeg :) Blir nok ikke seint i kveld heller...er blitt skikkelig snørrete, så har sovet veldig dårlig i natt :sukk: Så håper denne natten blir bedre...skal i allefall fylle opp nattbordet med nesespray, papir og vannflaske ;)

Endret av Lucky?
Skrevet

Sikkert ikkje lett å halda seg unna alle forkjølelsane når ein jobbar med barn, vil eg tru. Ta vare på deg sjølv, og god bedring! :klemmer:

Skrevet

Godt å slappe av også! :klemmer: Nyt kvelden!

Ja man trenger det innimellom også :)

Sikkert ikkje lett å halda seg unna alle forkjølelsane når ein jobbar med barn, vil eg tru. Ta vare på deg sjølv, og god bedring! :klemmer:

Nei det er mye bassilusker i barnehagen, men pleier å slipper unna det aller meste der....får et ganske godt immunforsvar etterhvert ;)

Skrevet

Du nærmer deg faktisk hele 13 uker :klemmer:

Ja tenk :rodmer:

Fremdeles tett i nesa, så nesten ikke sovet i natt heller :sukk: Så i dag valgte jeg å bli hjemme fra jobben... Liker ikke det, men noen ganger må man bare lytte til kroppen :sjenert:

Så planen i dag er å prøve å få sovet ut uten å våkne hver halvtime :fnise:

Skrevet

Ja da kommer jeg ikke ned med tøyet i dag ;)

Nei da får vi ta det en annen dag som det passer for deg :)

:kose:

Håper du får sove.

Fikk sovet leeenge :)

Ble en avlappende dag i går og jeg fikk hentet inn en del søvn, så det var godt :) På kvelden ble det skravlings og sying med iss og kipa, koselig :strix:

I dag har jeg vært på jobb igjen. Merker det godt i korsryggen noen dager altså, liker ikke! Har også hatt mye halsbrann i dag :sur:

Etter jeg kom fra jobb har det vært soving og avslapning, merker at jeg ikke er helt 100% ennå, så godt å ta det med ro :)

Skrevet

Det går så fort meg deg - jeg sverger på at jeg synes du kommer stadig nærmere meg jeg altså - sikker på at det ikke går fortere hos deg enn hos meg? :lol:

Halsbrann er kjedelig - har vært en del plaget jeg og, men heldigvis har det ikke tatt av så mye som jeg trodde da det begynte rundt uke 12-13. Håper du slipper billig også :klemmer:

Skrevet

Det går så fort meg deg - jeg sverger på at jeg synes du kommer stadig nærmere meg jeg altså - sikker på at det ikke går fortere hos deg enn hos meg? :lol:

Halsbrann er kjedelig - har vært en del plaget jeg og, men heldigvis har det ikke tatt av så mye som jeg trodde da det begynte rundt uke 12-13. Håper du slipper billig også :klemmer:

:fnise: Synes faktisk ukene har gått ganske fort hos meg, så kan jo hende det er et ekspress svangerskap :vetikke::fnise:

Har hatt halsbrann noen ganger tidligere og kom igjen i dag, ikke behagelig! Så får håpe jeg er like heldig som deg der :)

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...