liv Skrevet 3. september 2011 #4981 Skrevet 3. september 2011 (endret) Er ikke du ca min størrelse i mammatøy? ca 38, noe litt større. Kan komme innom barnehagen din med noe om du vil låne litt tøy Endret 3. september 2011 av liv
Lucky? Skrevet 3. september 2011 Forfatter #4983 Skrevet 3. september 2011 mente akupunktøren, ikke gyn Skjønte det, men det er ikke hun som er i gamlebyen, men en som er i byen Er ikke du ca min størrelse i mammatøy? ca 38, noe litt større. Kan komme innom barnehagen din med noe om du vil låne litt tøy Det hadde jo vært kjempesnilt av deg da Bruker 38 ja Kan komme å hente hos deg også da Herlig med helg! Helt nydelig Ble verken gardintitting, klær eller blomster i dag Ble litt annet småtteri og så møtte jeg mamma og pappa for lunsj i byen, koselig I kveld blir det sofa,taco og film
Pasjonsblomst Skrevet 3. september 2011 #4985 Skrevet 3. september 2011 Høres ut som du har hatt en deilig lørdag, Lucky!Herlig å se at livet smiler til deg nå
Skytte Skrevet 3. september 2011 #4986 Skrevet 3. september 2011 Wooohooo for passerte tolv uker!!!! Hørtes ut som en bra plan for kvelden så satser på at det ble koselig:) Så herlig med hjertelyd da <3 Verdens beste lyd <3
liv Skrevet 4. september 2011 #4988 Skrevet 4. september 2011 Jeg kan gå meg en tur ned på mandag, i halv tre tiden? Ser det meste er 40 men en vokser nødvenigvis ikke bare på magen når en er gravid. Det passet i allefall meg Er et par olabukser og et par andre bukser.
Lucky? Skrevet 4. september 2011 Forfatter #4989 Skrevet 4. september 2011 Kos deg med sofa, taco og film! Ble en deilig kveld Høres ut som du har hatt en deilig lørdag, Lucky!Herlig å se at livet smiler til deg nå Deilig med avslappende lørdager Veldig glad for at livet endelig smiler litt Wooohooo for passerte tolv uker!!!! Hørtes ut som en bra plan for kvelden så satser på at det ble koselig:) Så herlig med hjertelyd da <3 Verdens beste lyd <3 Nydelig lyd ja, smiler godt hver gang jeg hører den Kvelden ble god den 12 uker Ja tenk det Snart er det deg som skal begynne å telle uker Jeg kan gå meg en tur ned på mandag, i halv tre tiden? Ser det meste er 40 men en vokser nødvenigvis ikke bare på magen når en er gravid. Det passet i allefall meg Er et par olabukser og et par andre bukser. Passer fint det Jobber til halv fem i morgen jeg
Lucky? Skrevet 4. september 2011 Forfatter #4990 Skrevet 4. september 2011 (endret) Ble en deilig og avslappende kveld i går Endte med at jeg sovnet på sofaen I dag har vi vært på farta i hele dag, så resten av kvelden skal det ikke skje stort annet enn å ligge her på sofaen kjenner jeg Blir nok ikke seint i kveld heller...er blitt skikkelig snørrete, så har sovet veldig dårlig i natt Så håper denne natten blir bedre...skal i allefall fylle opp nattbordet med nesespray, papir og vannflaske Endret 4. september 2011 av Lucky?
Gjest boobla Skrevet 4. september 2011 #4991 Skrevet 4. september 2011 Godt å slappe av også! Nyt kvelden!
dreia Skrevet 4. september 2011 #4992 Skrevet 4. september 2011 Sikkert ikkje lett å halda seg unna alle forkjølelsane når ein jobbar med barn, vil eg tru. Ta vare på deg sjølv, og god bedring!
Lucky? Skrevet 4. september 2011 Forfatter #4993 Skrevet 4. september 2011 Godt å slappe av også! Nyt kvelden! Ja man trenger det innimellom også Sikkert ikkje lett å halda seg unna alle forkjølelsane når ein jobbar med barn, vil eg tru. Ta vare på deg sjølv, og god bedring! Nei det er mye bassilusker i barnehagen, men pleier å slipper unna det aller meste der....får et ganske godt immunforsvar etterhvert
*Lollipop* Skrevet 5. september 2011 #4994 Skrevet 5. september 2011 Du nærmer deg faktisk hele 13 uker
Lucky? Skrevet 5. september 2011 Forfatter #4995 Skrevet 5. september 2011 Du nærmer deg faktisk hele 13 uker Ja tenk Fremdeles tett i nesa, så nesten ikke sovet i natt heller Så i dag valgte jeg å bli hjemme fra jobben... Liker ikke det, men noen ganger må man bare lytte til kroppen Så planen i dag er å prøve å få sovet ut uten å våkne hver halvtime
liv Skrevet 5. september 2011 #4996 Skrevet 5. september 2011 Ja da kommer jeg ikke ned med tøyet i dag
Lucky? Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4998 Skrevet 6. september 2011 Ja da kommer jeg ikke ned med tøyet i dag Nei da får vi ta det en annen dag som det passer for deg Håper du får sove. Fikk sovet leeenge Ble en avlappende dag i går og jeg fikk hentet inn en del søvn, så det var godt På kvelden ble det skravlings og sying med iss og kipa, koselig I dag har jeg vært på jobb igjen. Merker det godt i korsryggen noen dager altså, liker ikke! Har også hatt mye halsbrann i dag Etter jeg kom fra jobb har det vært soving og avslapning, merker at jeg ikke er helt 100% ennå, så godt å ta det med ro
Zia Skrevet 6. september 2011 #4999 Skrevet 6. september 2011 Det går så fort meg deg - jeg sverger på at jeg synes du kommer stadig nærmere meg jeg altså - sikker på at det ikke går fortere hos deg enn hos meg? Halsbrann er kjedelig - har vært en del plaget jeg og, men heldigvis har det ikke tatt av så mye som jeg trodde da det begynte rundt uke 12-13. Håper du slipper billig også
Lucky? Skrevet 6. september 2011 Forfatter #5000 Skrevet 6. september 2011 Det går så fort meg deg - jeg sverger på at jeg synes du kommer stadig nærmere meg jeg altså - sikker på at det ikke går fortere hos deg enn hos meg? Halsbrann er kjedelig - har vært en del plaget jeg og, men heldigvis har det ikke tatt av så mye som jeg trodde da det begynte rundt uke 12-13. Håper du slipper billig også Synes faktisk ukene har gått ganske fort hos meg, så kan jo hende det er et ekspress svangerskap Har hatt halsbrann noen ganger tidligere og kom igjen i dag, ikke behagelig! Så får håpe jeg er like heldig som deg der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå