Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor jeg stresset med å komme meg på butikken i dag...den er åpen til kl 22 i kveld den :sjenert: Sikker på at butikkene stengte tidligere i dag jeg da. Vi stengte kl 12 på jobben liksom....jaja...kjøleskapet er i allefall fullt med mat, så da slipper jeg tenke på det på en stund ;)

Tror jeg skal bestille meg en time hos legen rett over påske. Hoster ennå, og nå sitter hosten skikkelig i brystet. Hoster opp masse slim :( Håper det gir seg i løpet av påsken da, men slitsomt er det....

Nå har jeg ryddet huset, mulig vi blir noen folk her i morgen. Har en tradisjon hver skjærtorsdag at vi går til en fjelltopp her i nærheten og er der hele dagen og drikker og griller....men i år er det meldt regn :( Tror ikke vi gidder å gå opp der da, så da samler vi nok heller noen folk her hjemme tenker jeg :) Vi får se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har litt erfaring med å planlegge utdrikningslag ja, men heldigvis så var hele jentegjengen med på planleggingen av de tre første :) Planleggingen var jo nesten halve morroa ;)

Herlig med ferie :jepp: *gleder meg til neste langhelg*

Akkurat nå angrer jeg på at jeg valgte jobb i helsevesenet :fnise:

Håper du får en fin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt erfaring med å planlegge utdrikningslag ja, men heldigvis så var hele jentegjengen med på planleggingen av de tre første :) Planleggingen var jo nesten halve morroa ;)

Herlig med ferie :jepp: *gleder meg til neste langhelg*

Akkurat nå angrer jeg på at jeg valgte jobb i helsevesenet :fnise:

Håper du får en fin påske.

Veldig kjekt når man er fler som planlegger sammen ja :) Hadde vært mye jobb om jeg skulle gjort det alene :)

Det er det som er kjipt med å jobbe i helsevesenet ja, får ikke de samme feriedagene...men samtidig får dere vel bedre betalt? Deilig å ta med seg litt ekstra ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå deilig med fri :) På onsdag var jeg på jentekveld med noen venninner, og sov over til i går :) Kjempekoselig!

I går var vi ute i skogen hele dagen. Er en årlig tradisjon for de som bor her ute ved meg. Rundt 150 mennesker som går til samme sted, griller, drikker og skravler ;) Kjempekoselig!

Men kjenner jeg er sliten i dag da, så i dag tror jeg ikke det skjer så mye her hjemme :) Må vaske de klærne vi hadde på oss i går bare...lukter veldig bål av dem ;)

Ellers bare slappe av og nyte fridagene ;)

Ha en super påske alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig og avslappende dag i går :) Sambo holder på å bygge ny brygge til båten vår, så er ikke så mye jeg ser til han... Men jeg må jo gå ned å inspisere litt, så ser han jo litt da :fnise:

I dag må jeg en tur til byen å kjøpe gave til babyen til et vennepar av oss. Han ble født forrige lørdag og sambo hadde visst avtalt at vi skulle komme ut å se på han i løpet av påsken. Så da må jeg jo shoppe litt ;)

I kveld skal vi slappe av hjemme sammen med et vennepar, koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så koselig med sånne tradisjoner! Får jo påskestemning bare av å lese om det, så skjønner godt at du koste deg!

Høres ut som du har noen fine fridager. Håper resten av påsken blir like bra! Det er, som du sier, sååå deilig med fri! :strix:

Kos deg masse og nyt dagene. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, så koselig med sånne tradisjoner! Får jo påskestemning bare av å lese om det, så skjønner godt at du koste deg!

Høres ut som du har noen fine fridager. Håper resten av påsken blir like bra! Det er, som du sier, sååå deilig med fri! :strix:

Kos deg masse og nyt dagene. :klemmer:

Ja det er kjempekoselig :) Vi har i allefall vært der de siste seks årene tror jeg :)

Veldig deilig med fri ja, nyyytes til det fulle ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med skogstur og bålbrenning :Nikke:

Dere har båt dere også? Hvilke båt da? *litt misunnelig, ønsker seg* :sjenert:

Påsken er den ultimate starten på båt/kyst sesongen for meg, på oss blir det grilling og tur i fjæren i mangel på båt :jepp: Må nok slenge på meg litt vindtette klær å komme meg ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med skogstur og bålbrenning :Nikke:

Dere har båt dere også? Hvilke båt da? *litt misunnelig, ønsker seg* :sjenert:

Påsken er den ultimate starten på båt/kyst sesongen for meg, på oss blir det grilling og tur i fjæren i mangel på båt :jepp: Må nok slenge på meg litt vindtette klær å komme meg ut :nigo:

Deilig med skogstur og bålbrenning ja, selvom det lukter bål helt inn til trusa når man kommer hjem :fnise:

Vi har en ibiza 20, veldig fornøyd med den :) Sommeren er båtliv for oss også. Skulle vel begynt å gjort den ferdig snart, men må gjøre ferdig brygga først ;)

Deilig å komme seg ut å grille i fjæra ja, skal kle på meg nå jeg også og gå ned til gutta som jobber. Tar med litt ved og lager et lite bål til å grille pølser på, så blir det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å komme seg ut å grille i fjæra ja, skal kle på meg nå jeg også og gå ned til gutta som jobber. Tar med litt ved og lager et lite bål til å grille pølser på, så blir det nok bra :)

Åh, høres utrolig koselig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skogstur, bål og grilling, så koselig da :)

Veldig koselig :) Deilig å komme seg ut litt når man har fri ;)

Åh, høres utrolig koselig ut! :)

Ja det var koselig :) Tente opp et lite bål ved vannkanten og grillet pølser til gutta som jobbet ;)

Snakk om deilig sommervær i dag da! Etter grilling gikk jeg hjem å begynte å male garasjen :) Vi skiftet kledning på den i høst...(en vegg skal vi ta etter påske da), så da trengs det å males litt... har holdt på i flere timerm tar virkelig tid å komme til overalt... Er en gammel låve som vi har gjort om til garasje...så den er stooor! Tenker dette er et prosjekt for hele sommeren jeg :fnise: Må ha to strøk også...

Var sikker på at vi hadde white sprit noe sted, men finner et ikke :( Garasjen er rød, så ser ut som om jeg har vært i en skikkelig slosskamp :fnise:

Nå skal jeg slappe av litt, før jeg begynner på maten. Skal få besøk av et vennepar om et par timer. Det blir koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du har en kjempekoselig påske!

:smilorange:

Ja har kost meg masse i påsken :)

Koselig kveld med venner i går. Satt oppe å skravlet til kl 5 på morgenen ;)

I dag har vi vært på middag hos besteforeldrene til sambo og etter det dro vi til et vennepar for å se på babyen deres som ble født forrige lørdag :) Han var bare såååå vakker :rødme:

Har vel egentlig ingen følelse for at det har klaffet denne mnd :( Tok en test i dag, men den var negativ...ikm er tirsdag/onsdag da...

Lurer på om det er pergoen som gjør at jeg har gått opp noen kilo jeg :( Har jo blitt litt ekstra snacks i påsken da, men jeg pleier å tåle det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har kost meg masse i påsken :)

Koselig kveld med venner i går. Satt oppe å skravlet til kl 5 på morgenen ;)

I dag har vi vært på middag hos besteforeldrene til sambo og etter det dro vi til et vennepar for å se på babyen deres som ble født forrige lørdag :) Han var bare såååå vakker :rødme:

Har vel egentlig ingen følelse for at det har klaffet denne mnd :( Tok en test i dag, men den var negativ...ikm er tirsdag/onsdag da...

Lurer på om det er pergoen som gjør at jeg har gått opp noen kilo jeg :( Har jo blitt litt ekstra snacks i påsken da, men jeg pleier å tåle det...

Kjekt at du har kost deg i påsken :)

Kan nok tenkes at det er pergoen som gir vektøkning ja, jeg har gått opp 5 kg etter at vi startet denne hormonturen vår- og ikke vil noe av det forsvinne heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pergoen, garantert! Det mener jeg! For det er overhode ikke uvanlig!

Ja vi får skylde på den i allefall :fnise:

Kjekt at du har kost deg i påsken :)

Kan nok tenkes at det er pergoen som gir vektøkning ja, jeg har gått opp 5 kg etter at vi startet denne hormonturen vår- og ikke vil noe av det forsvinne heller :sjenert:

Ja står jo at det er en mulig bivirkning så da er det nok det :( Håper ikke jeg går opp så mye mer nå altså....får prøve å være flinkere til å trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne påsken over...dagene har gått altfor fort altså... Men har vært veldig deilig med noen dager fri ;)

I går var jeg hos broren min og koste meg med tanteungene :) De er så herlige :rødme:

Etter jeg var der kjørte jeg til flyplassen å hentet mamma og pappa som kom hjem fra ferie. Veldig koselig å se dem igjen :)

Hardt å begynne å jobbe igjen, så i kveld blir det avslapning og fotballkamp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hardt å begynne å jobbe igjen, så i kveld blir det avslapning og fotballkamp :)

Høres ut som min plan for kvelden det. :Nikke: Får håpe dere har litt mer å by på enn det mitt lag hadde i går. :roll:

Kos deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...