Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrooolig godt å høre! Gratulerer så masse med vel overståtte 12 uker med lille spiren! Syns spiren er flink som klorer seg godt fast endelig! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se at formen er bedre. Du har slitt nok med å bli gravid, om du ikke skal slite under svangerskapet også. Er nok for å stabilisere det hele litt at du føler deg i forholdsvis bra form :jepp: :jepp: :jepp: håper jeg for deg

12 uker fantastisk :rodmer:

Skrevet

Veldig glad og fornøyd med at du nå har nådd første milepæl, Lucky! Da ser det absolutt bra ut :klemmer:

Skrevet

12 veker-milepælen! Enn det, då. :rodmer:

Eg er så glad på dine vegner, søta! :klemmer:

Skrevet

:strix: 12 uker! :strix:

Dette går veien :jepp:

Ja det håper jeg virkelig nå :strix:

12 uker!!!! :hoppe: :hoppe:

:strix:

12 uker! Hurraaaaaaa!

Så utrooolig godt å høre! Gratulerer så masse med vel overståtte 12 uker med lille spiren! Syns spiren er flink som klorer seg godt fast endelig! :klem:

Ja synes også jeg har en flink spire denne gangen :fnise: Håper den fortsetter slik :Nikke:

Skrevet

Godt å se at formen er bedre. Du har slitt nok med å bli gravid, om du ikke skal slite under svangerskapet også. Er nok for å stabilisere det hele litt at du føler deg i forholdsvis bra form :jepp: :jepp: :jepp: håper jeg for deg

12 uker fantastisk :rodmer:

Ja det synes jeg er rettferdig også :Nikke: Bør ikke få masse trøbbel i svangerskapet i tillegg ;)

12 uker Lucky, 12 uker!! :bolledeig:

:klemmer:

Ja tenk :hjerte:

Veldig glad og fornøyd med at du nå har nådd første milepæl, Lucky! Da ser det absolutt bra ut :klemmer:

Ja det ser lovende ut nå, så nå får det bare fortsette sånn :Nikke:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: For 12 uker!!

12 veker-milepælen! Enn det, då. :rodmer:

Eg er så glad på dine vegner, søta! :klemmer:

Takk snuppa :klemmer: Veldig godt å ha kommet hit, så får bare håpe det er trygt her nå ;)

Skrevet

Ble en fin dag på jobben og en tur til aku dama etter jobben :) Hun ville høre på hjertelyden i dag, men fant den ikke.... Men jeg har kjøpt med angelsound og fant den for første gang her om dagen og da måtte jeg jo teste når jeg kom hjem i dag også da :sjenert: Og jeg fant den :rodmer:

Ikke blitt noen hvil på meg i dag, så blir tidlig kvelden her kjenner jeg :)

Skrevet

Herlig å ha angelsound tilgjengelig slik at du kan lytte når du vil :jepp:

Tenker jeg kjøper en på ebay om kort tid ;) Det er jo litt leveringstid, så er greit å ha litt tid på meg :)

Skrevet

Herlig å ha angelsound tilgjengelig slik at du kan lytte når du vil :jepp:

Tenker jeg kjøper en på ebay om kort tid ;) Det er jo litt leveringstid, så er greit å ha litt tid på meg :)

Jeg kjøpte også min på ebay :) Litt under 200 kr, helt super! Tok noen uker å få den da, men det gjorde jo ingenting ;)

Fredag og snart helg :strix:

Skrevet

Æsj, får håpe du ikke har begynt å bekkenløsning! Dèt er ikke noe særlig! Men mistenker du det anbefaler jeg deg å få henvisning til en god fysioterapeut og begynne å trene.

Enn at du går inn i andre tri-mester da, Lucky! :strix: Det er jo bare helt fantastisk! Glad du kan slappe litt mere av nå og håper du slipper noen bekymringer framover. Har du begynt å dele hemmeligheten nå?

Skrevet
:rodmer: For en lykke og lese her nå ;) Endelig var det også Lucky sin tur :rodmer:
Skrevet

:strix: :strix: Hormonella syns det er heeelt fantastisk å lese her :grine::fnise:

Nå skal vi bare kose oss, vokse oss stooore og ruge godt på småttisene :jepp::klemmer:

Skrevet

Jeg skulle til å si at jeg har en babywather (som vel ikke skrives sånn men ;) )om du ville prøve men du har jo kjøpt :) Bra du har funnet hjertelyden. Er det i gamlebyen du går?

Skrevet

Æsj, får håpe du ikke har begynt å bekkenløsning! Dèt er ikke noe særlig! Men mistenker du det anbefaler jeg deg å få henvisning til en god fysioterapeut og begynne å trene.

Enn at du går inn i andre tri-mester da, Lucky! :strix : Det er jo bare helt fantastisk! Glad du kan slappe litt mere av nå og håper du slipper noen bekymringer framover. Har du begynt å dele hemmeligheten nå?

Nei får ikke håpe det er bekkenløsning på gang, men prøver å ta det litt mer på ro på jobben og det har hjulpet :)

Godt å være over de først 12 nå, ting føles litt tryggere da... De på jobben vet og noen venner vet, så gjenstår å fortelle besteforeldrene og sånt da...så bør vel gjøre det snart :sjenert:

:rodmer : For en lykke og lese her nå ;) Endelig var det også Lucky sin tur : rodmer:

Ja, ikke sant :strix: En gang måtte det jo bli min tur også ;)

Gratulerer med 12 uker :)

Tusen takk :klemmer:

:strix : : strix: Hormonella syns det er heeelt fantastisk å lese her :grine : : fnise:

Nå skal vi bare kose oss, vokse oss stooore og ruge godt på småttisene :jepp: :klemmer :

:fnise: Ja nå skal vi bare kose oss og ruge og få fiiiine mager :hjerte:

God helg, fine Lucky!! :klemmer:

Takk søta :klemmer: God helg til deg også :)

Jeg skulle til å si at jeg har en babywather (som vel ikke skrives sånn men ;) )om du ville prøve men du har jo kjøpt :) Bra du har funnet hjertelyden. Er det i gamlebyen du går?

Hadde tatt den jeg, om jeg ikke hadde kjøpt ;) Veldig godt å høre hjertelyden :hjerte:

Går hos en privat i byen :)

Skrevet

Deilig med helg :strix:

Mannens vekkerklokke ringte kl seks på morgenen :sovne: Så da var jo jeg lys våken...

Første maskin med klær er snart ferdig , så ligger ikke på latsiden her i dag :fnise:

Tenkte sette på en til før jeg setter kursen mot byen :) Trenger noen nye bukser som ikke strammer over magen...får se hva jeg finner ;) Har også lyst på nye gardiner i stua og blomstene i vinduene har virkelig sett bedre dager :sjenert:

Ha en deilig lørdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...