*Lollipop* Skrevet 1. september 2011 #4961 Skrevet 1. september 2011 Så utrooolig godt å høre! Gratulerer så masse med vel overståtte 12 uker med lille spiren! Syns spiren er flink som klorer seg godt fast endelig!
Gjest boobla Skrevet 1. september 2011 #4962 Skrevet 1. september 2011 Godt å se at formen er bedre. Du har slitt nok med å bli gravid, om du ikke skal slite under svangerskapet også. Er nok for å stabilisere det hele litt at du føler deg i forholdsvis bra form :jepp: håper jeg for deg 12 uker fantastisk
Pasjonsblomst Skrevet 1. september 2011 #4964 Skrevet 1. september 2011 Veldig glad og fornøyd med at du nå har nådd første milepæl, Lucky! Da ser det absolutt bra ut
dreia Skrevet 1. september 2011 #4966 Skrevet 1. september 2011 12 veker-milepælen! Enn det, då. Eg er så glad på dine vegner, søta!
Lucky? Skrevet 1. september 2011 Forfatter #4967 Skrevet 1. september 2011 12 uker! Dette går veien Ja det håper jeg virkelig nå 12 uker!!!! :hoppe: 12 uker! Hurraaaaaaa! Så utrooolig godt å høre! Gratulerer så masse med vel overståtte 12 uker med lille spiren! Syns spiren er flink som klorer seg godt fast endelig! Ja synes også jeg har en flink spire denne gangen Håper den fortsetter slik
Lucky? Skrevet 1. september 2011 Forfatter #4968 Skrevet 1. september 2011 Godt å se at formen er bedre. Du har slitt nok med å bli gravid, om du ikke skal slite under svangerskapet også. Er nok for å stabilisere det hele litt at du føler deg i forholdsvis bra form :jepp: håper jeg for deg 12 uker fantastisk Ja det synes jeg er rettferdig også Bør ikke få masse trøbbel i svangerskapet i tillegg 12 uker Lucky, 12 uker!! Ja tenk Veldig glad og fornøyd med at du nå har nådd første milepæl, Lucky! Da ser det absolutt bra ut Ja det ser lovende ut nå, så nå får det bare fortsette sånn :bolledeig: For 12 uker!! 12 veker-milepælen! Enn det, då. Eg er så glad på dine vegner, søta! Takk snuppa Veldig godt å ha kommet hit, så får bare håpe det er trygt her nå
Lucky? Skrevet 1. september 2011 Forfatter #4969 Skrevet 1. september 2011 Ble en fin dag på jobben og en tur til aku dama etter jobben Hun ville høre på hjertelyden i dag, men fant den ikke.... Men jeg har kjøpt med angelsound og fant den for første gang her om dagen og da måtte jeg jo teste når jeg kom hjem i dag også da Og jeg fant den Ikke blitt noen hvil på meg i dag, så blir tidlig kvelden her kjenner jeg
Småkjekset Skrevet 1. september 2011 #4970 Skrevet 1. september 2011 Herlig å ha angelsound tilgjengelig slik at du kan lytte når du vil Tenker jeg kjøper en på ebay om kort tid Det er jo litt leveringstid, så er greit å ha litt tid på meg
Lucky? Skrevet 2. september 2011 Forfatter #4971 Skrevet 2. september 2011 Herlig å ha angelsound tilgjengelig slik at du kan lytte når du vil Tenker jeg kjøper en på ebay om kort tid Det er jo litt leveringstid, så er greit å ha litt tid på meg Jeg kjøpte også min på ebay Litt under 200 kr, helt super! Tok noen uker å få den da, men det gjorde jo ingenting Fredag og snart helg
Miss I.W. Skrevet 2. september 2011 #4972 Skrevet 2. september 2011 Æsj, får håpe du ikke har begynt å bekkenløsning! Dèt er ikke noe særlig! Men mistenker du det anbefaler jeg deg å få henvisning til en god fysioterapeut og begynne å trene. Enn at du går inn i andre tri-mester da, Lucky! Det er jo bare helt fantastisk! Glad du kan slappe litt mere av nå og håper du slipper noen bekymringer framover. Har du begynt å dele hemmeligheten nå?
Tussi! Skrevet 2. september 2011 #4973 Skrevet 2. september 2011 For en lykke og lese her nå Endelig var det også Lucky sin tur
FrkHøne Skrevet 2. september 2011 #4975 Skrevet 2. september 2011 :strix: Hormonella syns det er heeelt fantastisk å lese her Nå skal vi bare kose oss, vokse oss stooore og ruge godt på småttisene
liv Skrevet 3. september 2011 #4977 Skrevet 3. september 2011 Jeg skulle til å si at jeg har en babywather (som vel ikke skrives sånn men )om du ville prøve men du har jo kjøpt Bra du har funnet hjertelyden. Er det i gamlebyen du går?
Lucky? Skrevet 3. september 2011 Forfatter #4978 Skrevet 3. september 2011 Æsj, får håpe du ikke har begynt å bekkenløsning! Dèt er ikke noe særlig! Men mistenker du det anbefaler jeg deg å få henvisning til en god fysioterapeut og begynne å trene. Enn at du går inn i andre tri-mester da, Lucky! :strix : Det er jo bare helt fantastisk! Glad du kan slappe litt mere av nå og håper du slipper noen bekymringer framover. Har du begynt å dele hemmeligheten nå? Nei får ikke håpe det er bekkenløsning på gang, men prøver å ta det litt mer på ro på jobben og det har hjulpet Godt å være over de først 12 nå, ting føles litt tryggere da... De på jobben vet og noen venner vet, så gjenstår å fortelle besteforeldrene og sånt da...så bør vel gjøre det snart :rodmer : For en lykke og lese her nå Endelig var det også Lucky sin tur : rodmer: Ja, ikke sant En gang måtte det jo bli min tur også Gratulerer med 12 uker Tusen takk :strix : : strix: Hormonella syns det er heeelt fantastisk å lese her :grine : : fnise: Nå skal vi bare kose oss, vokse oss stooore og ruge godt på småttisene :klemmer : Ja nå skal vi bare kose oss og ruge og få fiiiine mager God helg, fine Lucky!! Takk søta God helg til deg også Jeg skulle til å si at jeg har en babywather (som vel ikke skrives sånn men )om du ville prøve men du har jo kjøpt Bra du har funnet hjertelyden. Er det i gamlebyen du går? Hadde tatt den jeg, om jeg ikke hadde kjøpt Veldig godt å høre hjertelyden Går hos en privat i byen
Lucky? Skrevet 3. september 2011 Forfatter #4979 Skrevet 3. september 2011 Deilig med helg Mannens vekkerklokke ringte kl seks på morgenen Så da var jo jeg lys våken... Første maskin med klær er snart ferdig , så ligger ikke på latsiden her i dag Tenkte sette på en til før jeg setter kursen mot byen Trenger noen nye bukser som ikke strammer over magen...får se hva jeg finner Har også lyst på nye gardiner i stua og blomstene i vinduene har virkelig sett bedre dager Ha en deilig lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå