Skytte Skrevet 23. august 2011 #4922 Skrevet 23. august 2011 Dagens sengelektyre ble dagboken din:) Godt å lese her <3 Tenk at du snart har kommet til tolv!! Er så fornøyd med alle ukene som bare kan fly avsted uten noe mikkmakk for hverken deg eller meg:) Huggybuggy:)
Lucky? Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4925 Skrevet 25. august 2011 Disse cache-greiene virker spennende! Har så lyst til det selv, men mannen var litt mer skeptisk Krysser fingrene for en god uke når du går over grensen til 11 uker på vei Veldig morsomt med de cachene altså! Ta med mannen på tur, så er jeg sikker på at han blir hektet Uken har vært fin sålangt i allefall Håper du får ei fin veke, snuppa! Takk Vært fin sålangt i allefall Dagens sengelektyre ble dagboken din:) Godt å lese her <3 Tenk at du snart har kommet til tolv!! Er så fornøyd med alle ukene som bare kan fly avsted uten noe mikkmakk for hverken deg eller meg:) Huggybuggy:) Ja helt utrolig at det nærmer jeg uke 12 nå!! Hadde jeg aldri trodd jeg skulle klare, så nå håper jeg det går hele veien Vi er heldige begge to om det kommer to vakre skapninger ut av dette 11 uker! 11 uker
Lucky? Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4926 Skrevet 25. august 2011 Tenk at jeg er 11 uker allerede! En uke til nå så kanskje jeg tør å slappe av litt mer Vært en fin uke sålangt, men er sliten når jeg komme hjem fra jobben da... har fortalt det til noen på jobben så det er veldig greit De er flinke til å ta hensyn og godt for meg å kunne spørre om hjelp uten å virke lat Ellers har jeg igjen vært på ultralyd i dag og alt står bra til med lille klumpen Er så morsomt å følge med på utviklingen fra uke til uke og jeg er allerede helt forelsket i den lille Når jeg kom hjem lå det innkalling til ordinær ul i postkassen....14.oktober Altså om 7 uker i morgen Har hatt fri fra jobben i dag, så var først hos legen, så litt shopping og så litt akupunktur! Nå er det tid for dagens dupp kjenner jeg...
*Lollipop* Skrevet 25. august 2011 #4929 Skrevet 25. august 2011 Ordinær UL Ser du, dette går helt supert! Krabaten din er en liten tøffing som ikke gir seg
Lucky? Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4930 Skrevet 25. august 2011 Hurra for 11 uker!! Helt utrolig Hurra! Ordinær UL Ser du, dette går helt supert! Krabaten din er en liten tøffing som ikke gir seg Ja vi får håpe han holder seg inne slik at vi får brukt for den timen
Miss I.W. Skrevet 25. august 2011 #4931 Skrevet 25. august 2011 Liker veldig godt den nye undertittelen på dagboka di! 11 uker!
Skytte Skrevet 25. august 2011 #4932 Skrevet 25. august 2011 Fortsatt bare kosemoselesning her:) Sånn skal det være:) Gleder meg masse på dine vegne <3 Jeg har begynt å bli så trøtt igjen så jeg er right back til der jeg var i første semester føler jeg.. Vil bare sove og sove og får ikke gjort noen verdens ting!
dreia Skrevet 25. august 2011 #4933 Skrevet 25. august 2011 Å, 11 veker og ein liten krabat som veks seg større og større i mammas mage.
FrkHøne Skrevet 25. august 2011 #4934 Skrevet 25. august 2011 11 uker!!! Dette gåååår veien, det kjenner jeg på levra Og ordinær UL, det blir knall selv om du sikkert får sett den mye før den tid?
Lucky? Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4935 Skrevet 26. august 2011 Liker veldig godt den nye undertittelen på dagboka di! 11 uker! Jeg også Visste ikke om jeg turte skifte undertittel, men det gjorde jeg Neste nå er vel å flytte dagboken..... Fortsatt bare kosemoselesning her:) Sånn skal det være:) Gleder meg masse på dine vegne <3 Jeg har begynt å bli så trøtt igjen så jeg er right back til der jeg var i første semester føler jeg.. Vil bare sove og sove og får ikke gjort noen verdens ting! Ja håper det holder seg sånn Den trøttheten går vel sånn i bølger hele svangerskapet, så det er bare å legge seg ned å slappe av Å, 11 veker og ein liten krabat som veks seg større og større i mammas mage. Ja tenk det, helt utrolig 11 uker!!! Dette gåååår veien, det kjenner jeg på levra Og ordinær UL, det blir knall selv om du sikkert får sett den mye før den tid? Ja håper ikke den lille hat tenkt å gi opp nå! Har den først blitt med så langt, så får den fullføre Skal nok få sett den lille noen ganger til før ordinær ul ja, allerede neste uke Men ble brått med offentlig når jeg fikk det brevet Fredag og snart helg Ingen store planer for helgen og det er deilig! Bare jobbe noen timer nå, så er jeg klar
Zia Skrevet 26. august 2011 #4936 Skrevet 26. august 2011 Jeg blir alltid så glad av å lese her inne altså Nå er du inne i tolvte uka!! Og så utrolig artig å kunne se utviklingen uke for uke - det skjer jo så masse på denne tida! Flott ny undertittel på boka di også Jeg har verken endret tittel eller flyttet boka mi enda jeg - synes det virket litt skummelt, men får kanskje vurdere det snart. Det er liksom fremdeles uvirkelig, jeg kjenner jo ingenting til tassen, og ikke har jeg mage heller. Men det er noe inni der - utrolig nok Vi skal bli mammaer!!
angelou Skrevet 26. august 2011 #4937 Skrevet 26. august 2011 11 uker :) Dette går veien nå, HELT sikkert!!!!
honning Skrevet 26. august 2011 #4938 Skrevet 26. august 2011 Så godt å se at du er over 11 uker nå!!! Dette går veien nå ja Er det ikke fantastisk med UL vel? Åh, for en følelse å se et bankende hjerte Ha ei super helg
Lucky? Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4939 Skrevet 26. august 2011 Jeg blir alltid så glad av å lese her inne altså : strix: Nå er du inne i tolvte uka!! Og så utrolig artig å kunne se utviklingen uke for uke - det skjer jo så masse på denne tida! :hoppe : Flott ny undertittel på boka di også : strix: Jeg har verken endret tittel eller flyttet boka mi enda jeg - synes det virket litt skummelt, men får kanskje vurdere det snart. Det er liksom fremdeles uvirkelig, jeg kjenner jo ingenting til tassen, og ikke har jeg mage heller. Men det er noe inni der - utrolig nok Vi skal bli mammaer!! Ja tenk at jeg er i den 12 uka! Hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt Helt fantastisk å kunne følge den lille slik uke for uke Synes også det er så uvirkelig, så å flytte dagboken virker litt fjernt for meg også...så får vel vente litt til Tenk at vi skal bli mammaer ja, vi er heldige 11 uker :) Dette går veien nå, HELT sikkert!!!! :hoppe : Ja det håper jeg virkelig på nå Virker jo helt fjernt ennå, men det er vel sånn det skal være Så godt å se at du er over 11 uker nå!!! Dette går veien nå ja Er det ikke fantastisk med UL vel? Åh, for en følelse å se et bankende hjerte :hjerte : Ha ei super helg :klem : Ja håper virkelig det går veien nå Helt utrolig godt å se den lille på ul hver uke Ikke bare hjertet som slår, men en liten kropp som ligger å spreller Ha en super helg du også Da er det helg Har sovet et par timer etter jeg kom hjem og er fortsatt trøtt... Så skjer nok ikke stort i heimen her i kveld....mannen jobber fortsatt, så jeg kan bare kose meg å gjøre akkurat det jeg vil
Miss I.W. Skrevet 26. august 2011 #4940 Skrevet 26. august 2011 Samme kvelden som meg da! Har spist, sovet, sløvet og kost og puslet litt med snuppa. Kjære er utenfor og jobber, mens jeg har ikke stort andre planer enn å kose meg i sofaen! Skal rulle meg litt sushi og er kjempefornøyd med å tatt ut av oppvaskmaskinen! :gjeiper: Ha ei god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå