Zia Skrevet 19. august 2011 #4901 Skrevet 19. august 2011 Bare så det er sagt, så unner jeg deg virkelig HVER eneste UL altså Skulle bare mangle med deres historikk Artig at du har fått helsekort du også - synes faktisk det var litt stas jeg - det føltes så voksent og virkelig med en gang Må du søke fødeplass der du bor, eller er det et mindre sted hvor man ikke har så mange valg? Blir spennende når du får time til ordinær UL Enda godt du er 5 uker bak meg, så rekker vi forhåpentligvis hjem fra ferie til UL'en deres Kan jo ikke gå glipp av noe må vite Tenk at du har passert 10 uker også - det er så fantastisk!
Lucky? Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4902 Skrevet 19. august 2011 Men så er den magefølelsen min ikkje akkurat å stola på heller, då. Eg er flinkare til å tippa kjønn ut frå UL-bilder. Dei gongene magefølelsen min og UL-bilde-følelsen min har vore forskjellig, har UL-bilde-følelsen gått seirande ut. Blant anna med pjokken. Han såg "heldigvis" ut som ein gut på alle UL-ane. Nei ikke så god på sånn tipping jeg heller....men skal be om bilde neste gang, så får du tippe utfra det Bare så det er sagt, så unner jeg deg virkelig HVER eneste UL altså Skulle bare mangle med deres historikk Artig at du har fått helsekort du også - synes faktisk det var litt stas jeg - det føltes så voksent og virkelig med en gang Må du søke fødeplass der du bor, eller er det et mindre sted hvor man ikke har så mange valg? Blir spennende når du får time til ordinær UL Enda godt du er 5 uker bak meg, så rekker vi forhåpentligvis hjem fra ferie til UL'en deres Kan jo ikke gå glipp av noe må vite Tenk at du har passert 10 uker også - det er så fantastisk! Synes i allefall det er veldig godt å ha muligheten til å komme å sjekke om alt er bra så ofte Føler meg heldig der Ble plutselig mer virkelig med det helsekortet ja Er bare ett fødealternativ her, så trenger ikke søke Når er dere tilbake igjen fra ferien da? Ja tenkt 10 uker, det hadde jeg aldri trodd jeg skulle klare
Zia Skrevet 19. august 2011 #4903 Skrevet 19. august 2011 Vi er tilbake i oktober - så tror vi skal rekke det med et nødskrik - iallfall om jeg har regnet riktig Viktig å få med seg alle høydepunktene underveis vet du - ikke det samme å lese om det i ettertid (KG-avhengig jeg? Neeeei... )
Lucky? Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4904 Skrevet 19. august 2011 Vi er tilbake i oktober - så tror vi skal rekke det med et nødskrik - iallfall om jeg har regnet riktig Viktig å få med seg alle høydepunktene underveis vet du - ikke det samme å lese om det i ettertid (KG-avhengig jeg? Neeeei... ) Klart det er viktig å få med seg når det skjer ting her inne Så hun skrev uke 18/19 på søknaden, så da blir det vel ca midten av oktober da, så da rekker du det
Zia Skrevet 19. august 2011 #4905 Skrevet 19. august 2011 Så hun skrev uke 18/19 på søknaden, så da blir det vel ca midten av oktober da, så da rekker du det Yey!
Ananan Skrevet 19. august 2011 #4906 Skrevet 19. august 2011 Herlig å lese at alt står bra til fremdeles Bra dere får så bra oppfølging, herlig betryggende å se de ligge å sprelle
Pasjonsblomst Skrevet 19. august 2011 #4907 Skrevet 19. august 2011 Lucky, du er lucky idag! Nyt det! Føler litt med deg og det at du er redd for at ting skal gå galt (unnskyld om jeg legger ord i din munn, men har forstått deg slik). Da vil jeg bare minne deg på at .... det IKKE er onde krefter som ikke ønsker deg lykke i livet.... skjebnen IKKE vil deg vondt... kroppen din ER laget for graviditet.... ....altså at du fortjener dette!! Jeg krysser virkelig fingrene for at alt skal gå bra fremover. Håper også du klarer å nyte svangerskapet og glede deg... Selv om man aldri kan være sikker på hvordan det går. og GOD HELG!!!!
Lucky? Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4908 Skrevet 19. august 2011 Yey! Herlig å lese at alt står bra til fremdeles Bra dere får så bra oppfølging, herlig betryggende å se de ligge å sprelle Veldig godt med god oppfølging ja og ikke minst helt fantastisk å se den lille sprelle Lucky, du er lucky idag! Nyt det! Føler litt med deg og det at du er redd for at ting skal gå galt (unnskyld om jeg legger ord i din munn, men har forstått deg slik). Da vil jeg bare minne deg på at .... det IKKE er onde krefter som ikke ønsker deg lykke i livet.... skjebnen IKKE vil deg vondt... kroppen din ER laget for graviditet.... ....altså at du fortjener dette!! Jeg krysser virkelig fingrene for at alt skal gå bra fremover. Håper også du klarer å nyte svangerskapet og glede deg... Selv om man aldri kan være sikker på hvordan det går. og GOD HELG!!!! Takk Aurelia Håper jeg snart klarer å slappe av litt mer og nye mer etterhvert Ikke lenge igjen til de magiske 12 er overstått, så da håper jeg det hjelper litt i allefall God helg til deg også Blir slapp av å ha fri Ligger å venter på litt energi, men den er ikke kommet hit i dag virker det som... Men kan jo hende den kommer etterhvert Noen som har litt ekstra, så er det bare å sende det over
*Lollipop* Skrevet 19. august 2011 #4909 Skrevet 19. august 2011 Syns du kan nyte lite energi med å bare slappe av og kose deg med fosteret God helg!
Pasjonsblomst Skrevet 19. august 2011 #4910 Skrevet 19. august 2011 Et annet argument for å slappe av og glede seg: - Dersom du skulle være så uheldig å miste, tror du ikke at du vil bli like lei deg selv om du har vært engstelig? Jeg tror nemlig at man ikke kan tape på å slappe av og glede seg... og at dersom noe går galt så blir man uansett holdning lei seg og skuffet. Det er ikke bare tanker og følelser, men hormoner og fysiske sammenhenger som slår inn. Men du kan jo først se frem mot 12 uker.. Det er jo et magisk tall (synes dette er litt artig igrunn) "Don`t worry. Be Happy" Tenk den som alltid kunne leve etter denne regelen da..
Lucky? Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4911 Skrevet 19. august 2011 Syns du kan nyte lite energi med å bare slappe av og kose deg med fosteret God helg! Ja og det gjorde jeg Sov tre timer jeg God helg til deg også Et annet argument for å slappe av og glede seg: - Dersom du skulle være så uheldig å miste, tror du ikke at du vil bli like lei deg selv om du har vært engstelig? Jeg tror nemlig at man ikke kan tape på å slappe av og glede seg... og at dersom noe går galt så blir man uansett holdning lei seg og skuffet. Det er ikke bare tanker og følelser, men hormoner og fysiske sammenhenger som slår inn. Men du kan jo først se frem mot 12 uker.. Det er jo et magisk tall (synes dette er litt artig igrunn) "Don`t worry. Be Happy" Tenk den som alltid kunne leve etter denne regelen da.. Takk for kloke ord Aurelia Har faktisk ikke tenkt den veien der før og skal prøve å snu tankene mine litt Blen noen timer på øyet, deilig Så ut å gå en liten tur i regnet og en liten kjøretur sammen med mannen Han hadde noe jobb å gjøre og synes det var kjedelig å kjøre alene Nå må jeg finne på noe mat....har sinnsykt lyst på sushi! Men mannen spiser ikke det, så det får bli en annen gang Tror kanskje jeg har fått litt dilla på det
Kommode Skrevet 20. august 2011 #4912 Skrevet 20. august 2011 Håper du klarer å slappe av og kose deg og glede deg litt også Masse gode tanker herfra, og håper du har en god helg (med eller uten sushi, hehe )
Miss I.W. Skrevet 20. august 2011 #4913 Skrevet 20. august 2011 Nåh! Et lite menneske med armer og ben som spreller for mammaen sin! Fantastisk, Lucky! Og en liten grattis for 10 uker! Under to igjen til første milepæl!
iss Skrevet 21. august 2011 #4915 Skrevet 21. august 2011 Hvis du trener laktulose, så si ifra Har to flasker stående, tror den ene ikke er åpnet.. Prøvde det på skjønningen før vi gikk over til noe annet i pulverform...
Lucky? Skrevet 22. august 2011 Forfatter #4918 Skrevet 22. august 2011 Håper du klarer å slappe av og kose deg og glede deg litt også Masse gode tanker herfra, og håper du har en god helg (med eller uten sushi, hehe ) Takk Jeg er god på å slappe av, men å glede meg er jeg redd for... Nåh! Et lite menneske med armer og ben som spreller for mammaen sin! Fantastisk, Lucky! Og en liten grattis for 10 uker! Under to igjen til første milepæl! Ja det var er herlig syn Håper jeg kommer meg over første milepæl Ha en super lørdagskveld! Takk Den ble super den Hvis du trener laktulose, så si ifra Har to flasker stående, tror den ene ikke er åpnet.. Prøvde det på skjønningen før vi gikk over til noe annet i pulverform... I let you know 10 uker :nigo: Ja tenk
Lucky? Skrevet 22. august 2011 Forfatter #4919 Skrevet 22. august 2011 Vært en fin helg Lørdag var det storvask av vaskerom og div her hjemme, før vi fikk besøk av et vennepar på kvelden Satt å skravlet til langt på natt, herlig I går var jeg egentlig bare trøtt hele dagen....så mot kvelden dro jeg med meg iss til byen for å spise sushi og sannelig fant vi ikke to cacher mens vi var i byen også, moro Merker jeg blir utrolig trøtt av å være hjemme og i nærheten av senga, så godt å komme seg ut litt Men nå er det ny uke og nye muligheter, måtte denne uken bli god
*Lollipop* Skrevet 22. august 2011 #4920 Skrevet 22. august 2011 Disse cache-greiene virker spennende! Har så lyst til det selv, men mannen var litt mer skeptisk Krysser fingrene for en god uke når du går over grensen til 11 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå