FrkHøne Skrevet 12. august 2011 #4861 Skrevet 12. august 2011 :grine: :strix: Hormontrollet likte det hun leste her inne i dag!!
angelou Skrevet 12. august 2011 #4862 Skrevet 12. august 2011 Blir så gladhver gang jeg kommer innom her og alt er bare bra
Miss I.W. Skrevet 13. august 2011 #4864 Skrevet 13. august 2011 Så hærlig at det gikk fint på ULen! Det er jo nervepirrende nok å gå gravid for en som ikke har vært igjennom det du har. Er bare så utrolig bra at du får den oppfølginga og ikke minst at det går så bra med lille spiren!
Lucky? Skrevet 13. august 2011 Forfatter #4865 Skrevet 13. august 2011 Fullt kjør hele helgen! Da kan du med god samvittighet ikke dra på fest. Det er ikke i nærheten så gøy når man er edru Nei det er det jeg tenker også Da har jeg det bedre hjemme i sofaen Så herlig med sprell Ja det var deilig å se Håper du får ei fin helg! Og hugs å slappa litt av også. Dreia's orders. Takk Skal slappe av litt også Blir ingen fest i kveld, så da skal jeg bare slappe av...Godt du passer på meg Det er nesten så jeg ikke tør å komme inn i boka her Men så lenge tickeren teller fremover... Alle dager er gode nyheter. Dette er rette spira for dere Den som skal bli til en liten baby som dere kan kose med, stelle for, og som skal plage dere med hyling på gulvet i butikken som toåring, som dere ikke får ut av senga som tenåring, som dere skal kjøre på i 18 år fremover Nei det er noen nervepirrende uker som har vært og som kommer....men håper virkelig du har rett og at dette er spiren som skal bli stor og vokse opp hos oss
Lucky? Skrevet 13. august 2011 Forfatter #4866 Skrevet 13. august 2011 :grine: :strix: Hormontrollet likte det hun leste her inne i dag!! Takk søte hormontrollet Blir så gladhver gang jeg kommer innom her og alt er bare bra Veldig godt at ting fremdeles ser fint ut Så hærlig at det gikk fint på ULen! Det er jo nervepirrende nok å gå gravid for en som ikke har vært igjennom det du har. Er bare så utrolig bra at du får den oppfølginga og ikke minst at det går så bra med lille spiren! Veldig deilig når ulen var ferdig Gruer meg alltid like mye og er helt ferdig når jeg kommer meg ut i bilen.... Har vært noen grusomme uker og kommer nok til å være noen slitsomme uker fremover også...men veldig glad jeg får komme hver uke for å ta en titt på klumpen
Lucky? Skrevet 13. august 2011 Forfatter #4867 Skrevet 13. august 2011 Hadde en superkoselig kveld med jentene i går Første oppdrag var å finne en cach som lå godt gjemt ute i skogen i nærheten av der iss bor, morsomt Så tror vi ble litt bitt av den basillen og kommer nok til å gå noen turer i høst for å finne flere Ellers ble det sushi og skravlings til langt på natt, herlig Blir ikke noen fest i kveld...mannen hadde ikke så lyst han heller, så da blir vi nok sofagriser i kveld Planen for dagen er å få litt orden her hjemme....levere noen filmer og kjøpe bursdagsgave til svigerinne Glemte det helt her om dagen når jeg handlet til de to andre bursdagsbarna
*Lollipop* Skrevet 13. august 2011 #4868 Skrevet 13. august 2011 Høres ut som en herlig lørdag God helg!
dreia Skrevet 13. august 2011 #4869 Skrevet 13. august 2011 Eg ser fleire og fleire som startar med cache-turar. Eg har berre aldri skjønt kva det er for noko. Ikkje har eg nokon form for GPS eller liknande heller, så då er eg vel like langt. Det høyrest ut som ein herlig laurdag. Kos deg!
Zia Skrevet 13. august 2011 #4870 Skrevet 13. august 2011 Ops, jeg var innom her og leste rett etter UL'en, men jeg glemte visst i all jobb-virvaret å legge igjen spor Så flott at UL'en gikk bra!! Dette går veien Lucky God helg!
liv Skrevet 13. august 2011 #4872 Skrevet 13. august 2011 Det er en sånn boks rett ved meg her og men vi klarer ikke finne den. Står i følge gps'en oppå den når vi leter men har ikke sjans til å finne den
Lucky? Skrevet 14. august 2011 Forfatter #4873 Skrevet 14. august 2011 Høres ut som en herlig lørdag :Nikke : God helg! :klem : Ble fin den Eg ser fleire og fleire som startar med cache-turar. Eg har berre aldri skjønt kva det er for noko. Ikkje har eg nokon form for GPS eller liknande heller, så då er eg vel like langt. : ler: Det høyrest ut som ein herlig laurdag. Kos deg! :strix : Ja det er mange som driver med det Brukte gps'en på iphonen til en venninne da, veldig enkelt! Ble en slitsom lørdag, men fin Ops, jeg var innom her og leste rett etter UL'en, men jeg glemte visst i all jobb-virvaret å legge igjen spor :sjenert : Så flott at UL'en gikk bra!! :hoppe : Dette går veien Lucky :klemmer : God helg! Sånn har jeg gjort noen ganger også Veldig godt at ul'en gikk fint, så nå håper vi det går hele veien Kose dere i sofaen i kveld! : hjerte: Det gjorde vi Det er en sånn boks rett ved meg her og men vi klarer ikke finne den. Står i følge gps'en oppå den når vi leter men har ikke sjans til å finne den Så irriterende! Jeg og iss får komme å hjelpe deg da se Fikk ordnet bursdagsgave og litt andre småting i går og når jeg kom hjem var jeg helt skutt... Sov i et par timer, stod opp å spiste litt og gikk å la meg igjen Våknet igjen halv ti, spiste og så film og tok kvelden sammen med mannen.... Trøtt? Neida Ellers tar jeg imot råd for treg mage
*Lollipop* Skrevet 14. august 2011 #4874 Skrevet 14. august 2011 Fiberrikt kosthold hjelper veldig godt på treg mage Men om det gjelder hvis det kommer av svangerskapet vet jeg ikke. Der er jeg helt blank. Litt godt også å være trøtt? Får iallfall sovet masse så du får mer energi og da får spiren også mer energi
dreia Skrevet 14. august 2011 #4875 Skrevet 14. august 2011 Neida, du høyrest då overhodet ikkje trøtt ut. Godt du får slappa av, i det minste. For pjokken er sviskemos krutt mot treig mage. Eller, han har vel aldri vore plaga med treig mage, men me har måtta kutta ut sviskemos, som han simpelthen elskar, fordi det fekk altfor mykje fart på sakene, og me ikkje orka å skifta bleier fleire gonger i timen... :gjeiper:
Zia Skrevet 14. august 2011 #4876 Skrevet 14. august 2011 Stakkars deg - slet veldig med treg mage da jeg var like langt som deg Trøsten er at de bedrer seg nok noe etter hvert, samtidig som man blir flinkere på forebygging. Fiberrik mat er visst lurt ja, og masse vann. Prøv også og spise regelmessig, og ikke så mye om gangen (i den grad det lar seg gjøre når man er gravid og kvalm/lite matlyst ). Håper det blir bedre snart Trøttheten henger i her enda, så føler meg som en pensjonist. Trenger hvile hele tiden, og tar gjerne en ettermiddagslur hver dag MEN!! Vet du hva!?! Alt du sliter med nå, tyder jo veldig bra det og! Det høres jo ut til at alt forløpet helt normalt så langt 9 uker unnagjort
Lucky? Skrevet 16. august 2011 Forfatter #4877 Skrevet 16. august 2011 Fiberrikt kosthold hjelper veldig godt på treg mage Men om det gjelder hvis det kommer av svangerskapet vet jeg ikke. Der er jeg helt blank. Litt godt også å være trøtt? Får iallfall sovet masse så du får mer energi og da får spiren også mer energi Ja prøver å få i meg en del fiberrik mat og drikker biola....men lite kommer ut Godt tegn å være trøtt, så klager ikke Neida, du høyrest då overhodet ikkje trøtt ut. Godt du får slappa av, i det minste. For pjokken er sviskemos krutt mot treig mage. Eller, han har vel aldri vore plaga med treig mage, men me har måtta kutta ut sviskemos, som han simpelthen elskar, fordi det fekk altfor mykje fart på sakene, og me ikkje orka å skifta bleier fleire gonger i timen... :gjeiper: Godt å sove, jeg er veldig god på det Har kjøpt litt div sviskeprodukter, så vi får håpe det løsner det etterhvert Stakkars deg - slet veldig med treg mage da jeg var like langt som deg Trøsten er at de bedrer seg nok noe etter hvert, samtidig som man blir flinkere på forebygging. Fiberrik mat er visst lurt ja, og masse vann. Prøv også og spise regelmessig, og ikke så mye om gangen (i den grad det lar seg gjøre når man er gravid og kvalm/lite matlyst ). Håper det blir bedre snart Trøttheten henger i her enda, så føler meg som en pensjonist. Trenger hvile hele tiden, og tar gjerne en ettermiddagslur hver dag MEN!! Vet du hva!?! Alt du sliter med nå, tyder jo veldig bra det og! Det høres jo ut til at alt forløpet helt normalt så langt 9 uker unnagjort Veldig slitsomt med den magen altså....mageknip er ikke godt Men godt å høre at det gir seg etterhvert Synes jeg spiser fiberrik mat og drikker masse vann....orker ikke spise så mye av gangen heller, da blir jeg kvalm.... Men er jo bra tegn som du sier, så da får man jo overleve noen måneder med slikt
Lucky? Skrevet 16. august 2011 Forfatter #4878 Skrevet 16. august 2011 Sliter fremdeles med magen Har fått kjøpt litt diverse sviskeprodukter, så håper det løsner på ting etterhvert Ellers er formen fin og det er deilig Trøtt og stikkinger i magen, men det går fint Ellers veldig oppblåst...såpass at det gjør vondt å ha på vanlige bukser som strammer på magen... tights og tunkia er supert I kveld skal jeg på barselbesøk til en venninne å hilse på en liten tass
Nótt Skrevet 16. august 2011 #4879 Skrevet 16. august 2011 Har dessverre ingen tips til magen, for jeg slapp det problemet. Eller forresten, mener å huske at flickan spiste linfrø for å få fortgang på magen sin. Sjekk boka hennes du. Blir så glad av å lese her inne, det er så godt å se at alt går bra.
Gossip girl Skrevet 16. august 2011 #4880 Skrevet 16. august 2011 På sykehuset fikk jeg noe olje for magen. Funket kjempe bra. Hadde hørt på apoteket om de har noe slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå