Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen :strix: Koselig med den kofferten :Nikke:

Edit: hvordan er formen din om dagen?

Tusen takk :klemmer: Veldig moro med den kofferten, så det er noe jeg skal tenke på neste gang noen gode venner gifter seg :Nikke:

Formen er egentlig veldig fin :) Litt småkvalm innimellom, litt ømme pupper, trøtt og oppblåst ;)

Gratulerer med bryllupsdagen! Så koselig med kofferten :) snille broren din

Tusen takk :klemmer: Broren min er verdens beste :Nikke:

:strix:

Gratulerer med dagen! :roser:

Tusen takk :klemmer:

Gratulerer med dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen!!

Gratulerer med dagen!

Gratulerer med bryllupsdagen. :yvonne: Utrolig oppfinnsom gave! Håper dere har hatt en fin dag. Håper formen din er bra. :klemmer:

Tusen takk :klemmer: Veldig morsom gave ja! Kommer nok til å bruke den neste gang noen gode venner skal gifte seg :Nikke:

Formen er egentlig fin den :) Litt småkvalm til tider, litt ømme pupper,trøtt, stikkinger og ganske så oppblåst ;)

Hadde en koselig første bryllupsdag i går :hjerte:

Etter å ha lest gjennom det som lå i kofferte dro vi til byen for å møte to andre vennepar for å spise middag :) Alle vi tre parene har samme bryllupsdag, så gutta har lovet at vi skal ut å spise sammen hver bryllupsdag :) De andre har vært gift i 7 og 12 år da :fnise:

Når vi kom hjem var vi så stapp mette at i ikke orket å spise toppetasjen på kaken....så den får vi heller kose oss med i kveld ;)

Nå er ferien slutt :grine: og jeg skal snart kjøre på jobb...

Frister ikke i det hele tatt! Men det går nok bra når man først er igang ;)

Skrevet

Håper arbeidsdagen går fort, og at du får deg ein velfortjent dupp og deilig kaketopp når du kjem heim. :klem:

Skrevet

Kaketopp etter første arbeidsdagen! Herlig! Da har du noe å se frem til :klemmer:

Skrevet

Håper første arbeidsdag har gått bra :klem: Jeg venter på ferien enda jeg *trommer med fingrene*

Kos dere med kake i kveld :sikle:

Skrevet

Håper det går bra på jobb! :kose:

Skrevet

Håper arbeidsdagen går fort, og at du får deg ein velfortjent dupp og deilig kaketopp når du kjem heim. :klem:

Dagen gikk egentlig greit fort den :) Ble en laaang dupp ja og venter på at mannen skal komme hjem for kakespising ;)

Kaketopp etter første arbeidsdagen! Herlig! Da har du noe å se frem til :klemmer:

Ja orket jo ikke spise den i går etter middag og dessert ute :fnise:

Håper første arbeidsdag har gått bra :klem: Jeg venter på ferien enda jeg *trommer med fingrene*

Kos dere med kake i kveld :sikle:

Gikk egentlig bra i dag :) Er bare det å komme igang.... heldige deg som har masse ferie snart :)

Håper mannen kommer hjem snart så vi får spist litt kake da...ellers får jeg spise den selv :fnise:

Håper det går bra på jobb! :kose:

Gikk overraskende greit :tommelsmil:

Da er første arbeidsdag etter ferien overstått :) Koselig å se igjen kollegaer og barn, og dagen gikk overraskende fint :)

Helt kake når jeg kom hjem da, så sovnet som en stein og sov i to og en halv time :sjenert:

Nå venter jeg på at mannen skal komme hjem så vi får spist litt kake i dag...men vet ikke når han kommer da :vetikke:

Kommer en dokumentar om terrorangrepet på tv2 i kveld jeg kunne tenkt meg å fått med meg, og så er det nattan igjen tenker jeg :)

Skrevet

Sove godt! :klem:

Sovnet som en stein jeg ;)

Fikk dere spist kaken igår?

Jada vi fikk spist den til slutt ;) Smakte egetlig godt den :Nikke:

Mannen kom hjem til slutt på mandag og vi fikk tatt oss en bit av kaka :) Den smakte faktisk godt ;) Jeg er ikke gald i marsipankake, så vi valgte bryllupskake av sjokoladekake med marsipantrekk ;)

Fin dag på jobb i går også og en lang og deilig zzzz når jeg kom hjem igjen :) Så ble det en liten harrytur for litt mat og litt klær :) Trengte noen løse gensere....magen er så oppblåst om dagen :sjenert:

I morgen skal jeg å se på lille klumpen igjen, håper det fortsatt er bra :pls:

Nå er det snart en tur på jobb igjen :strix:

Skrevet

Så praktisk å bu så nær grensa at du kan ta ein harrytur ETTER jobb og dupp! Kjekt med nye klær, særlig når ein begynner å veksa ut av dei gamle. Eg håper du får grunn til maaaaange harryturar i månadene framover. :nigo:

Skrevet

Henger meg på dreia her og misunner deg for plasseringen og all den tiden du får utnyttet! Jeg er helt imponert. Hvis jeg dupper etter jobb så har jeg alltid dårlig tid til alt annet :sjenert:

Det kommer til å gå helt fint imorgen! Det lille hjertet inni magen din pumper som bare det når du runder 9 uker :hjerte:

Skrevet

Ååååå, i morgon KAN det jo henda det er små, små sprell frå den lille krabaten også... :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Det unner eg deg så veldig å sjå! *håpehåpehåpehåpehåpehåpehåpe* :pls: :pls:

Skrevet

Ååååå, i morgon KAN det jo henda det er små, små sprell frå den lille krabaten også... :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Det unner eg deg så veldig å sjå! *håpehåpehåpehåpehåpehåpehåpe* :pls: :pls:

Det hadde jo bare vært helt supert om du får oppleve. *krysse fingrene*

Skrevet

Så koslig det hørtes til at feiringen deres ble :rodmer:

Blir artig å se lille bebis igjen i morgen - man ser jo litt mer etter hvert enn bare en liten alien :jepp:

Bare å glede seg til den rører på seg - stor stas å se :hjerte: Kanskje dere kan se det alt i morgen som nevnt over her? :hoppe:

Skrevet

Jeg hadde dupp før jeg egentlig var ferdig på jobb i dag jeg, så i dag har jeg fått utnyttet tiden ;)

Krysser fingrene for litt lett sprelling i morgen :pls:

Skrevet

Hei, jeg er ny og innom for å si hei :)

Masse lykke til i morgen!

Skrevet

Weeee!!!! Gratulerer med passert 1 årsdag med mannen!!!

Men alt jeg har tenkt på mens jeg har lest de siste innleggene dine her er at jeg vil ha kake...!! Nåååå.... Og jeg liker bare gulrotkake... Så tror jeg må finne meg en liten sjokkis...

Åh, så kjekt med en sånn svippharrytur da! Tar en hel dag når vi skal avgårde på sånt.

Ooohh...Jobbstart ja.. Det er hardt.. Men om ikke mange mnd så skal du ha fri leeeenge!! Verdens mest fortjente fri faktisk <3

Masse lykke til imorgen også, tenker det går bra <3

Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...