loffen Skrevet 5. august 2011 #4801 Skrevet 5. august 2011 Å, så spennende med den kofferten!! Men gaveidé til mannen er jeg helt blank på dessverre. Jeg hadde sikkert bare køpt en genser eller T-skjorte, men så er Noen og jeg ræva på bryllupsgaver også. Han pleier jo å glemme hele greia. Ta han med ut på middag, eller fotballkamp eller noe?
pusilus Skrevet 6. august 2011 #4803 Skrevet 6. august 2011 Den kofferten høres spennende ut Og jeg kan desverre ikke hjelpe med gave til mannen, jeg sliter alltid med gave til mannen her.. Jeg er så utrolig glad for at det er omtrent et halvt år mellom jul og bursdag slik at jeg har god tid på meg
Lucky? Skrevet 6. august 2011 Forfatter #4804 Skrevet 6. august 2011 Wæææ!! Den kofferten hørtes jo bare superspennende ut!! Men så er jeg et lite pakkemonster også da:) Eeelsker pakker!! Siden det er papirdagen kan du jo feks lage et hefte med gavekort til mannen? Sånn massasje, middag, fotballkveld med gutta, vaske bilen, vaske båten, osv? Eller.... Papirfly?! Hihi:) ......Nei mannegaver er vanskelig.... Hva med et fint bilde av deg selv? Det fikk mannen her i valentinesgave:) Hoi, passert åtte uker og hjertet slår så godt <3 Syns det er godt å vite at du får så god oppfølging <3 God helg, søta! Blir spennende å åpne den kofferten i morgen ja Vanskelig å finne på noe til mannen....men finner vel på noe Godt å vite at hjertet slår og at jeg får komme å se hver uke fremover God helg til deg også Den kofferten hørtes meget spennende ut! Ja det synes jeg også Den har lagt her i huset et helt år og jeg har klart å la være å prøve å lirke den opp Morro med kofferten da! Ellers er jeg glad for å ha oppdatert meg, har ikke fått fulgt deg som jeg ville siden jeg har vært på andre siden av kloden disse første ukene. Men jeg er fortsatt overlykkelig over tingenes tilstand, og gleder meg til å se deg i morgen Blir spennnende å se hva som er i kofferten Er vel kanskje en hilsen fra den også Gleder meg til å se deg etterpå jeg også
Lucky? Skrevet 6. august 2011 Forfatter #4805 Skrevet 6. august 2011 Å, så spennende med den kofferten!! Men gaveidé til mannen er jeg helt blank på dessverre. Jeg hadde sikkert bare køpt en genser eller T-skjorte, men så er Noen og jeg ræva på bryllupsgaver også. Han pleier jo å glemme hele greia. Ta han med ut på middag, eller fotballkamp eller noe? Blir spennende å se i den kofferten i morgen ja Vanskelig med gaver Finner vel på noe.... Spennende koffert! Ja veldig Den kofferten høres spennende ut Og jeg kan desverre ikke hjelpe med gave til mannen, jeg sliter alltid med gave til mannen her.. Jeg er så utrolig glad for at det er omtrent et halvt år mellom jul og bursdag slik at jeg har god tid på meg Ja blir spenndne å åpne den i morgen Ikke lett med gaver nei....er ca et halvt år mellom bursdag og jul for mannen også, så passer veldig fint Ikke lett å finne på noe til mannen, men finner nok et eller annet I dag skal jeg først en tur til iss Har ikke sett henne på nesten fire uker, så blir koselig Søstra til kipa skal gifte seg i dag, så jeg og en venninne skal passe barna hennes Skulle egentlig passe ett barn hver, man fant ut at det var koseligere å passe de sammen, så kan vi sitte å skravle etter de har lagt seg Så da blir det ingen romantisk morgen i morgen, men får ta det igjen når jeg kommer hjem Jeg tør jo ikke ha allikevel, så helt greit for mannen
Miss I.W. Skrevet 6. august 2011 #4807 Skrevet 6. august 2011 Gratulerer med ett års bryllupsdag! Håper dere har en fin helg og at dere koser dere masse med innholdet i kofferten!
dreia Skrevet 6. august 2011 #4808 Skrevet 6. august 2011 *ventar i spenning på koffertopning* Artig bryllupsdagsgave. Det har ikkje blitt nokon bryllupsdagsgaver her i huset. Me er dårlige på slikt, og det er visst familien også...
dreia Skrevet 7. august 2011 #4809 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer med eitt års bryllupsdag! Nå er eg spent på kofferten, altså!
Nilla Skrevet 7. august 2011 #4810 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer med bryllupsdagen! Og kofferten inneholdt...?
Lucky? Skrevet 7. august 2011 Forfatter #4812 Skrevet 7. august 2011 : klemmer: Gratulerer med ett års bryllupsdag! Håper dere har en fin helg og at dere koser dere masse med innholdet i kofferten! Tusen takk Kofferten var supkoselig *ventar i spenning på koffertopning* Artig bryllupsdagsgave. Det har ikkje blitt nokon bryllupsdagsgaver her i huset. Me er dårlige på slikt, og det er visst familien også... Gratulerer med eitt års bryllupsdag! Nå er eg spent på kofferten, altså! Takk Veldig morsom ide å gjøre slikt som med kofferten Det er min snille storebror som ordnet det Gratulerer med bryllupsdagen! Og kofferten inneholdt...? Tusen takk Masse koselig i kofferten Gratulerer med bryllupsdagen! Tusen takk
Lucky? Skrevet 7. august 2011 Forfatter #4813 Skrevet 7. august 2011 Tenk at vi har vært gift ett år allerede Dette året har gått utrolig fort! Kofferten er åpnet og i den lå kopi av mange av talene, vinflaske, stearinslys, en liten bok, avisen fra bryllupsdagen, servietter og div pynt fra bryllupsdagen og en hilsen fra alle gjestene. Super koselig å lese
pusilus Skrevet 7. august 2011 #4814 Skrevet 7. august 2011 (endret) Gratulerer med dagen Koselig med den kofferten Edit: hvordan er formen din om dagen? Endret 7. august 2011 av pusilus
*Lollipop* Skrevet 7. august 2011 #4815 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer med bryllupsdagen! Så koselig med kofferten snille broren din
Gjest boobla Skrevet 7. august 2011 #4820 Skrevet 7. august 2011 Gratulerer med bryllupsdagen. Utrolig oppfinnsom gave! Håper dere har hatt en fin dag. Håper formen din er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå