Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig! Dette er virkelig lovande! :hoppendeglad :

:strix :

Menne... Bilde? :lete :

Kos deg på stranda, søta! :klemmer:

Ja godt at det fortsatt er liv, så da får vi håpe det holder seg slik :pls:

Bilde ja...får se om jeg får scannet det inn i morgen kanskje ;)

:klemmer:

:rodmer:

:strix:

:rodmer: :strix : :hoppendeglad :

så bra med hjertebank!! strandtur hørtes himelsk ut : rodmer:

Veldig glad for at hjertet fremdeles slår :hjerte:

Ble ikke lange strandturen, men deilig på verandaen også :Nikke:

:rodmer:

Ble til at vi satt i solen på verandaen her hjemme i stedet. Lillemor sover bedre når hun sover inne, så da tok hun formiddagsluren sin her, mens jeg og kips slappet av :) Gikk en tur ned på stranden og badet litt da, deilig i vannet :Nikke:

I kveld blir det en liten fisketur, så håper på årets første makrell :pls:

Skrevet

Herlig dag med et lite mirakel med bankende hjerte og strandtur :strix:

Skrevet

Makrell! :sikle:

Det er digg det :sikle:

Herlig dag med et lite mirakel med bankende hjerte og strandtur :strix:

Ja like godt å se hver gang :hjerte:

Ble en koselig fisketur sammen med kipa i går og vi fikk makrell :strix: Har bare vært ute to ganger tidligere i sommer, men ikke fått makrell....men i går kom den :)

Ga bort noen til besteforeldrene til mannen og resten tok kipa :) Jeg skal grille på hytta hos mamma og pappa i dag, så hadde ikke fått spist den ;)

Var helt mørkt når vi kom inn til brygga i går, så får gå ned i båten nå å vaske den...blir jo klin og blod overalt slik som den spreller :fnise:

Skrevet (endret)

Du veit vel ikkje om svigerbesteforeldra dine tar imot middagsgjester, vel? *klar for makrellmiddag* :spise:

Endret av dreia
Skrevet

Lollipop har lagt igjen liten hilsen til deg i boka mi - hun har vært og fulgt med på UL'ene våre :hjerte: Hun surfer via mobil, så blir vel pes å skrive for mye!

Skrevet

Du veit vel ikkje om svigerbesteforeldra dine tar imot middagsgjester, vel? *klar for makrellmiddag* :spise:

Pensjonister elsker besøk, så bare å ta turen :Nikke:

Lollipop har lagt igjen liten hilsen til deg i boka mi - hun har vært og fulgt med på UL'ene våre :hjerte: Hun surfer via mobil, så blir vel pes å skrive for mye!

Så koselig :)Uff...lurer på hva som har skjedd i lollipopheimen :(

En deilig dag :) Først en skikkelig vask av båten, så nå skinner den igjen :)

Så var det ut på hytta til mamma og pappa. De passet tanteungene, så var koselig å se de igjen også :) Har ikke sett de i hele sommer, så har hatt litt dårlig samvittighet for det :sjenert:

Men de var glad for å se tante :hjerte: Fikk meg også en liten power nap i sofaen mens de så film :fnise:

Så ble det grilling og skravling der før jeg satte nesa hjem igjen...

Nå skal jeg bli med kipa å hente en bokhylle :tommelsmil:

Skrevet

Hei på deg lucky. det høres ut som du har noen gode dager og jeg kan ikke få sagt hvor godt det er å lese i boken din om mirakelet. du gjør at andre kan se et lys i enden av tunnelen :) fortsatt nyt dagene for nå går det helt topp!

Skrevet

Så koselig det høres ut. :hjerte:

Ja var veldig koselig :strix:

Hei på deg lucky. det høres ut som du har noen gode dager og jeg kan ikke få sagt hvor godt det er å lese i boken din om mirakelet. du gjør at andre kan se et lys i enden av tunnelen :) fortsatt nyt dagene for nå går det helt topp!

Dagene går egentlig fint nå, men nervene er jo absolutt til stede hele tiden....men håper det går fint fremover nå :)

Det er virkelig lys i enden av tunnelen! Viktig å ikke gi opp, for en dag går det :Nikke:

Skrevet

Jeg :danser: litt for 8+1 også jeg! Synes egentlig hver dag her inne fortjener litt jubel :strix:

Skrevet

Jeg :danser: litt for 8+1 også jeg! Synes egentlig hver dag her inne fortjener litt jubel :strix:

:kyss2: Forhåpentligvis er vi en dag nærmere målet for hver dag som går :rodmer:

Skrevet

Skjønner godt at du bekymrer deg. uansett har du mange her nne og en god mann som støtter deg hele veien. dette skal bare gå bra! Det har jeg bestemt.

Skrevet

Skjønner godt at du bekymrer deg. uansett har du mange her nne og en god mann som støtter deg hele veien. dette skal bare gå bra! Det har jeg bestemt.

:kyss2: Da får vi håpe du har rett :klemmer:

Lat fredag her i dag....deilig det også siden det er siste feriedagen min :grine:

Vi har ett års bryllupsdag på søndag, men hva skal jeg gi mannen :vetikke:

Noen tips?

Skrevet

Så koselig med bryllupsdag!

Men når det gjelder tips er jeg ikke mye til hjelp altså - sliter like mye med manne-gaver hver gang :sjenert:

Skrevet

Så koselig med bryllupsdag!

Men når det gjelder tips er jeg ikke mye til hjelp altså - sliter like mye med manne-gaver hver gang :sjenert:

Ja koselig med bryllupsdag og det er jo den første :) Tenk at det er gått ett år allerede!

Ikke lett å finne på noe...papirbryllup... Skal jo spise toppetasjen på kaka da og så fikk vi en koffert som alle gjestene har lagt en hilsen oppi og brodern har lagt noe annet oppi, som vi skal åpne på søndag :) Gleder meg til det :)

Skrevet

Wæææ!! Den kofferten hørtes jo bare superspennende ut!!

Men så er jeg et lite pakkemonster også da:) Eeelsker pakker!!

Siden det er papirdagen kan du jo feks lage et hefte med gavekort til mannen? Sånn massasje, middag, fotballkveld med gutta, vaske bilen, vaske båten, osv?

Eller.... Papirfly?! Hihi:)

......Nei mannegaver er vanskelig....

Hva med et fint bilde av deg selv? Det fikk mannen her i valentinesgave:)

Hoi, passert åtte uker og hjertet slår så godt <3

Syns det er godt å vite at du får så god oppfølging <3

God helg, søta!

Skrevet

Den kofferten hørtes meget spennende ut! :jepp:

:popcorn:

Skrevet

Morro med kofferten da!

Ellers er jeg glad for å ha oppdatert meg, har ikke fått fulgt deg som jeg ville siden jeg har vært på andre siden av kloden disse første ukene. Men jeg er fortsatt overlykkelig over tingenes tilstand, og gleder meg til å se deg i morgen :):rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...