Gå til innhold

When you wish upon a star...

Lucky?

Anbefalte innlegg

:klemmer:

:klemmer: til deg også snuppiss ;)

Da er det bare en dag igjen, så er det ferie :hoppe: Lenge siden ferie har smakt så godt som det gjør nå :)

Vært hos akupunkturdama nå etter jobb, hun er jo som vanlig veldig positiv og koselig ;) Alltid deilig å være der ;)

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal på utdrikningslagsplanlegging :) Ikke veldig lyst til det i dag, er så fint vær så skulle heller gått meg en tur... men men får vel bare stille opp. Er jo tross alt jeg som skal være forlover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme fra planlegging igjen, tar virkelig tid dette... :sjenert:

Tanta til sambo bruker samme akupunktør som meg og akupunktøren hadde sagt til henne at hun hadde virkelig tro på meg :) Koselig å høre da ;)

Ellers har jeg hatt halsbrann i hele dag :( Hva kan det komme av? Pleier ikke ha det jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegging tar tid ja ;) Men det er artig :nigo: Har vært med på planleggingen av 4 utdrikningslag jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegging tar tid ja ;) Men det er artig :nigo: Har vært med på planleggingen av 4 utdrikningslag jeg.

Ja det tar tid, men er veldig moro da :) Tror det blir en super dag for bruden i allefall :) 4 utdrikningslag ja, har litt erfaring da ;)

Halsbrann ???

Gravide har det !!!!!

:hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Søt du KI, men er nok altfor tidlig for halsbrann om det så skulle være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg tenkte også mitt når jeg leste om halsbrannen, men det er vel uansett litt tidlig, men likevel... Når er IKM? :duskedame:

Godt å høre at akupunktørdama har troa på deg! Håper dette blir din måned! :tommel:

Ønsker deg en fin dag og en god påske! :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Jeg tenkte også mitt når jeg leste om halsbrannen, men det er vel uansett litt tidlig, men likevel... Når er IKM? :duskedame:

Godt å høre at akupunktørdama har troa på deg! Håper dette blir din måned! :tommel:

Ønsker deg en fin dag og en god påske! :sol:

:fnise: ikm er om en uke...så det er nok altfor tidlig :( Er vel sikkert noe jeg har spist eller noe...ikke det at jeg kommer på at jeg har spist noe spesielt da :sjenert: Eller kanskje det er en bivirkning av pergoen??

Godt å høre at noen har troa ja, mister den ganske fort selv, så greit at noen holder troa oppe :fnise:

En dag igjen nå, så er det ferie!! Det skal bli deilig :) I morgen er det jentekveld hos en venninne, det blir koselig :)

Sambo klager på at jeg snorker og skjærer tenner om nattan da :fnise: Tror det er mye aktivitet i hodet mitt på nattan også...

Da er det jobb :reise:

Ha en super dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Lnge siden jeg har vært her nå, ikke helt meg selv om dagene. Orker ikke så mye og føler ikke for så mye. Men må nesten inn her og sjekke ståa da ;)

Får inderlig håpe det går rette veien denne gangen og at KI er inne på noe :jepp:

Håper du får en fin påske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!

Lnge siden jeg har vært her nå, ikke helt meg selv om dagene. Orker ikke så mye og føler ikke for så mye. Men må nesten inn her og sjekke ståa da ;)

Får inderlig håpe det går rette veien denne gangen og at KI er inne på noe :jepp:

Håper du får en fin påske :klem:

Koselig at du tar deg tid til å komme innom meg når føler for det da :klemmer: Får håpe ki har rett, men har som vanlig mine tvil jeg ;) Tror det ikke før jeg får se det :fnise:

DPO-land! :hoppe: Krysser alt for positivt resultat nå i påsken. :klem:

Ha en knall påske! :klemmer:

DPO-land :fnise: Det er et kjedelig land... Hadde smakt godt med et resultat snart ja ;) *håpehåpe*

Ha en super påske du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig ferie :hoppe::hoppe::hoppe: Skal ikke på jobb igjen før på tirsdag, så det blir godt :)

Dagene kommer til å fly avgårde regner jeg med, men uansett deilig å gjøre andre ting enn å jobbe :)

I kveld skal jeg mest sannsynlig en tur til iss, det blir koselig :) Ellers skulle jeg vært å kjøpt noen påskeliljer til å ha ute på trappen og et par inne :) Tenkte også å kjøpe maling til garasjen....sånn i fall jeg skulle få lyst til å begynne å male den i løpet av påsken :sjenert:

Nå kommer sambo hjem :) Poteter, grønnsaker og kjøttboller :) Ikke akkurat bombe her i huset den retten da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Kommer du og???

:hoppe: Koselig!!!

Kanskje...fikk mld av ho mor om jeg også ville komme :fnise: Har jo fri i morra jeg, så kan jo hende jeg dukker opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kjempekoselig kveld hos iss i går, og ser virkelig frem til en kveld til med henne og de andre jentene i dag :)

Skal til en annen venninne i kveld, med mat og skravlings og overnatting :) Koselig ;)

Tror jeg har blitt tappetafser :fnise: Har ikke gjort det så mye før...men lest litt om det bare... tappen er høyt oppe i dag...ikke at jeg vet om det betyr noe da :fnise:

Nå skal jeg ut å handle inn litt mat og maling til garasjen...

Hvor er sola i dag da :( Ikke her i allefall....jeg som hadde lyst til å gå lang tur, men det gidder jeg ikke når det regner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det endelig er ferie for deg også! :hoppe: Håper du får noen flotte fridager! Litt typisk at sola glimrer med sitt fravær når du har fri da, men vi får håpe den dukker opp snart igjen. :sol:

Høres ut som du har en koselig venninnekveld i vente. Kos deg masse med god mat, skravling og overnatting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det endelig er ferie for deg også! :hoppe: Håper du får noen flotte fridager! Litt typisk at sola glimrer med sitt fravær når du har fri da, men vi får håpe den dukker opp snart igjen. :sol:

Høres ut som du har en koselig venninnekveld i vente. Kos deg masse med god mat, skravling og overnatting!

Ja kjempedeilig med ferie! Virkelig velfortjent den nå synes jeg :fnise: Håper sola snart kommer frem igjen...tror det er meldt regn i morgen også da :(

Veldig koselig med jentekveld :) Hun ene bor et godt stykke unna, så hun er hjemme på ferie nå :) Så da må vi jo ta en helaften med overnatting, så vi er sikker på å få skravlet nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...