Lucky? Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4762 Skrevet 2. august 2011 Det er så godt å lesa at du får så god oppfølging. Kvalme er jo betryggande, sjølv om den sikkert kan komma av nervøsitet også. Eg var klart mest kvalm dei dagane eg hadde UL-timar då eg venta pjokken. Eg sat og svelgde som berre det på venterommet på fertilitetsseksjonen. Men du skal følgja i mine fotspor - denne gongen skal det gå vegen! Veldig godt å få så god oppfølging ja Hun spurte når jeg ville komme tilbake og da svarte jeg jo neste uke og det synes hun var helt greit Håper jeg kan komme hver uke frem til jeg føler meg trygg Kvalmen kan nok helt sikkert komme av nerver også ja, har tenkt på det.... har egentlig vært mest kvalm på kveldene, men de siste dagene har jeg generelt kjent det gjennom hele dagen... Håper jeg følger i dine fotspor Sol, sjø og bading. Mddag i havgapet.. Og UL går helt sikkert bra! Deilige dager Håper ul'en går fint ja Håper UL gikk bra i dag! Det er ikke før i morgen, men håper det går fint Lykke til på ul <3 Takk Deilig dag med besøk av kipa og lillemor Kost oss på verandaen her og gikk en tur ned på stranden så lillemor fikk badet litt Mamma skal i bursdag i kveld, så pappa ringte å lurte på om han kunne ta seg en tur.....og det kunne han jo Så da kommer han om ikke så altfor lenge I morgen er det først ul og så strandtur med kipa og lillemor
Lucky? Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4764 Skrevet 2. august 2011 og lykke til med ul i morgen Takk snuppa
Zia Skrevet 2. august 2011 #4769 Skrevet 2. august 2011 Lykke til med UL i morgen! Strengt tatt trenger du ikke lykke-ønskninger, for alt er jo naturligvis i skjønneste orden
*Lollipop* Skrevet 3. august 2011 #4770 Skrevet 3. august 2011 Lykke til på UL! Håper inderlig det går bra. Jeg får ikke vært her inne på en stund nå, men tenker masse på deg lucky
Lucky? Skrevet 3. august 2011 Forfatter #4771 Skrevet 3. august 2011 Koselig med strandtur. Eg elskar sommaren! Sommeren er bare herlig Lykke til med UL i morgen!! Takk Åja, i morra. Lykke til uansett! Takk Lykke til Takk Lykke til med UL i morgen! Strengt tatt trenger du ikke lykke-ønskninger, for alt er jo naturligvis i skjønneste orden Takk Du hadde rett du Lykke til på UL! Håper inderlig det går bra. Jeg får ikke vært her inne på en stund nå, men tenker masse på deg lucky Takk søta
Lucky? Skrevet 3. august 2011 Forfatter #4772 Skrevet 3. august 2011 Da var dagens ul overstått Godt å få time tidlig, så slipper jeg å gå å grue meg hele dagen Alt så bare fint ut i dag også, hjertet slår fremdeles Fikk med bilde hjem i dag da Er jo ikke noe å se, men ser jo at det er noe der Morsomt å ha da Fikk ny time om en uke igjen da, glad for det Nå blir det strandtur med kipa og lillemor
Zia Skrevet 3. august 2011 #4773 Skrevet 3. august 2011 Åh, så deilig at det var overstått så tidlig, så slapp jeg å grue meg på dine vegne hele dagen Så flott at alt ser bra ut! Bankende hjerte lover jo veldig, veldig bra Vi fikk ikke bilde på første UL - følte meg litt snytt da, særlig når jeg hørte at en i terminklubben min hadde vært hos samme legen et par timer senere, like langt på vei, og fikk med bilder Spørs om man rett og slett må spørre da...
Lucky? Skrevet 3. august 2011 Forfatter #4776 Skrevet 3. august 2011 Åh, så deilig at det var overstått så tidlig, så slapp jeg å grue meg på dine vegne hele dagen Så flott at alt ser bra ut! Bankende hjerte lover jo veldig, veldig bra Vi fikk ikke bilde på første UL - følte meg litt snytt da, særlig når jeg hørte at en i terminklubben min hadde vært hos samme legen et par timer senere, like langt på vei, og fikk med bilder Spørs om man rett og slett må spørre da... Veldig godt å se hjertet i dag også Blir litt roligere av det...i noen dager i allefall Så kjedelig at dere ikke fikk bilde da Men kan hende du hadde fått om du hadde spurt Du får spørre i morgen Jeg spurte ikke, det bare lå der når jeg var ferdig Så godt å lese at alt står bra til. Ja veldig deilig
dreia Skrevet 3. august 2011 #4777 Skrevet 3. august 2011 Så herlig! Dette er virkelig lovande! Menne... Bilde? Kos deg på stranda, søta!
Gjest boobla Skrevet 3. august 2011 #4780 Skrevet 3. august 2011 så bra med hjertebank!! strandtur hørtes himelsk ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå