^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2011 #4741 Skrevet 29. juli 2011 Åh, så herlig med bankende hjerte! Støtter utsagnet om at på det fjerde så skal det skje. Det gjorde det for oss også, bare det var fjerde forsøket. Det høres ut som om du koser deg skikkelig om dagene. Har dere stor båt? Jeg er uansett misunnelig på finværet altså. Her har vi overskya og stiv kuling liksom. :gjeiper:
Lucky? Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #4742 Skrevet 30. juli 2011 Deilig Er utrolig glad på deres vegne! Tusen takk boobla Endelig! Sol, sommer og et lite bankende hjerte i magen! Skjønner forresten godt at du ikke hiver deg ut i vannet og kjører vannski! Risikosport å regne det vel? Ja kan det bli bedre Det må vel gå under risikosport ja og slikt begir jeg meg ikke utpå Det er litt rart det der at når man har ventet så lenge på spiren og opplevd mange vonde ting, så vil man helst bare ligge i ro så spiren skal klooore seg fast! Ja det er akkurat det Hadde jeg fått tilbud om å ligge i koma til alt var sikkert, så hadde jeg nok gjort det Så hærlig å lese her inne nå! Blir så glad på dine vegne Høres ut som dere storkoser dere i ferien Velfortjent Veldig deilig med ferie sammen med mannen og ikke minst at vi er så heldige med været Håper det fortsetter å være koselig her inne
Lucky? Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #4743 Skrevet 30. juli 2011 Herlige ferien! Ja det er deilig Men ikke kjøre ring nei.. :klem. Nei holder meg unna all vannaktivitet i år jeg, men bading er lov , sommer og bølgeskvulp *litt misunnelig* Det er sååå deilig Åh, så herlig med bankende hjerte! Støtter utsagnet om at på det fjerde så skal det skje. Det gjorde det for oss også, bare det var fjerde forsøket. Det høres ut som om du koser deg skikkelig om dagene. Har dere stor båt? Jeg er uansett misunnelig på finværet altså. Her har vi overskya og stiv kuling liksom. :gjeiper: Håper virkelig det er på det fjerde det skal skje Orker rett og slett ikke tanken på å begynne å prøve på nytt..... Har en ibiza 24, så god plass i den Helt nydelig vær her, så sender gjerne litt din vei også
Lucky? Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #4744 Skrevet 30. juli 2011 Hatt tre deilige dager ute med båten, men i dag er jeg sliten og litt solbrent så har valgt å holde meg hjemme i skyggen Mannen ble med broren sin ut for å bade litt, så jeg er hjemme alene! Deilig
Lucky? Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #4745 Skrevet 30. juli 2011 Ble en liten tur på sjøen alikevel... Svigermor passet ene tantebarnet og de ville ut å bade, så da kjørte vi ut til der mannen og de andre var, koselig Kjenner at hormonene herjer i kroppen om dagen ja....klikket helt i vater på mannen som ødela solbrillene mine liksom Han mente det jo ikke og ikke er det dyre briller heller, så er jo ikke noe problem egentlig..... Men men...er vel sånn det er det Mannen fikk jo helt sjokk stakkar
dreia Skrevet 30. juli 2011 #4746 Skrevet 30. juli 2011 Kjenner til dei hormonene som herjer. Eg kunne bli så eitrande forbanna på mannen for alle mulige ting, også der feilen låg hos meg...
FrkHøne Skrevet 31. juli 2011 #4748 Skrevet 31. juli 2011 Disee hormonene er FORFERDELIGE! Syns virkelig synd i mannen til tider.. Heldigvis har vi noe å skylde på
Zia Skrevet 31. juli 2011 #4749 Skrevet 31. juli 2011 Så flott at dere har fått se hjertebank Det var fantastiske nyheter å komme hjem til! Høres ut som dere nyter sommeren, selvom hormonene herjer litt Jeg har ikke blitt hormontroll mot mannen heldigvis, men har jo mange av de andre artige hormon-tingene, og kjenner det skal bli godt når det roer seg litt Spennende med ny UL til uka - skal på en på torsdag vi - blir første siden 8+0, så er litt spent ja
Lucky? Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4750 Skrevet 31. juli 2011 Kjenner til dei hormonene som herjer. Eg kunne bli så eitrande forbanna på mannen for alle mulige ting, også der feilen låg hos meg... :sjenert : Godt det ikke bare er meg Ble litt skremt av meg selv Disee hormonene er FORFERDELIGE! :sukk : Syns virkelig synd i mannen til tider.. Heldigvis har vi noe å skylde på :fnise : Ja ble litt skremt av meg selv Er generelt veldig godt humør og lite pms så dette var noe nytt Godt å ha noe å skylde på Så flott at dere har fått se hjertebank : strix: Det var fantastiske nyheter å komme hjem til! : hoppe: Høres ut som dere nyter sommeren, selvom hormonene herjer litt Jeg har ikke blitt hormontroll mot mannen heldigvis, men har jo mange av de andre artige hormon-tingene, og kjenner det skal bli godt når det roer seg litt Spennende med ny UL til uka - skal på en på torsdag vi - blir første siden 8+0, så er litt spent ja Veldig deilig å se et bankende hjerte, så håper virkelig det fortsatt banker på onsdag Godt du ikke har blitt et hormontroll da, håper ikke jeg fåt så mange slike klikk Skjønner at du er spent for torsdagen ja, men det kommer nok til å gå så fint så Lat dag i luckyheimen i dag Sov til halv ett og etter det ikke gjort stort... Deilig å slappe av litt innimellom også Ser ikke ut til at det blir noe båttur i dag, egentlig deilig å være litt hjemme også Så får heller gå ut å stelle litt med planter og ugress
pusilus Skrevet 31. juli 2011 #4751 Skrevet 31. juli 2011 Halv ett var jeg på god vei i arbeidsdagen min jeg , men jeg har meg noen slike dager jeg sover leeenge jeg også. Kos deg med lat-dag
Lucky? Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #4752 Skrevet 31. juli 2011 Halv ett var jeg på god vei i arbeidsdagen min jeg , men jeg har meg noen slike dager jeg sover leeenge jeg også. Kos deg med lat-dag Godt med litt late dager innimellom Vært en deilig lat dag
loffen Skrevet 31. juli 2011 #4753 Skrevet 31. juli 2011 Det er viktig med noen late dager innimellom. Jeg har derimot vært på sjøen i dag.
Skytte Skrevet 31. juli 2011 #4754 Skrevet 31. juli 2011 Det er bare så utrolig herlig å lese om dagene dine <3 Jeg blir så glad!! Dere fortjener det så innmari<3
*Lollipop* Skrevet 1. august 2011 #4755 Skrevet 1. august 2011 Late dager er et must! Tenk å sove så lenge! Det hadde nok både du og spiren veldig godt av
Lucky? Skrevet 2. august 2011 Forfatter #4756 Skrevet 2. august 2011 Det er viktig med noen late dager innimellom. Jeg har derimot vært på sjøen i dag. Ja trenger noe late dager innimellom Deilig med båttur da, vi lot båten ligge på søndag vi Det er bare så utrolig herlig å lese om dagene dine <3 Jeg blir så glad!! Dere fortjener det så innmari<3 Takk snuppa Må jo være enig med at dette er fortjent ja Late dager er et must! Tenk å sove så lenge! Det hadde nok både du og spiren veldig godt av Veldig deilig med late dager ig å sove lenge Hadde nok veldig godt av det begge to I går var det en liten tur i byen for aku time, gjør godt Når jeg var ferdig der ringte jeg mamma og hun og pappa var ute med båten sin. Så da kjørte jeg hjem og pakket med meg badetøy og tok båten vår ut for å møte de, koselig Så da ble det bading i går også og middag på en resturang i havgapet Når jeg kom hjem, ble det en liten tur til kipa I dag er planen at kipa og lille jenta hennes skal komme hit, blir koselig I morgen er det ny ul time....gruer meg som vanlig, men håper den kvalmen jeg kjenner er et godt tegn
dreia Skrevet 2. august 2011 #4757 Skrevet 2. august 2011 Det er så godt å lesa at du får så god oppfølging. Kvalme er jo betryggande, sjølv om den sikkert kan komma av nervøsitet også. Eg var klart mest kvalm dei dagane eg hadde UL-timar då eg venta pjokken. Eg sat og svelgde som berre det på venterommet på fertilitetsseksjonen. Men du skal følgja i mine fotspor - denne gongen skal det gå vegen!
loffen Skrevet 2. august 2011 #4758 Skrevet 2. august 2011 Sol, sjø og bading. Mddag i havgapet.. Og UL går helt sikkert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå