Lucky? Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4703 Skrevet 26. juli 2011 dreia, *lollipop*, loffen, skytte, pusilus, klematis, Nòtt oh Missiw Tusen takk for lykkeønskninger jenter, dere er så gode Har ikke time før halv to, så dette kan bli en lang formiddag
Småkjekset Skrevet 26. juli 2011 #4704 Skrevet 26. juli 2011 Lykke til i dag! Gleder meg til oppdatering
Lucky? Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4706 Skrevet 26. juli 2011 Lykke til i dag! Gleder meg til oppdatering Takk snuppa Håper det er noe å glede seg til heier på dere Takk søta
dreia Skrevet 26. juli 2011 #4707 Skrevet 26. juli 2011 (endret) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Eg kryssar så mykje eg kan. Håper formiddagen går nokså raskt og at det blir ein positiv opplevelse om nokre timar. Endret 26. juli 2011 av dreia
Lucky? Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4708 Skrevet 26. juli 2011 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Eg kryssar så mykje eg kan. Håper formiddagen går nokså raskt og at det blir ein positiv opplevelse om nokre timar. Takk søta Da er jeg hjemme igjen og timen gikk veldig fint Fant et lite bankende herte Så da får vi bare håpe hjertet fortsetter å slå og at spiren vokser som den skal Skal tilbake igjen neste onsdag
pusilus Skrevet 26. juli 2011 #4709 Skrevet 26. juli 2011 O' lykke krysser alt jeg har for at lille spiren blir der til den har vokst seg stor og sterk og er klar til å møte verden i dine armer en gang til neste år
dreia Skrevet 26. juli 2011 #4710 Skrevet 26. juli 2011 Herlig! Eitt steg i rett retning. Måtte dette vara.
Lucky? Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4711 Skrevet 26. juli 2011 O' lykke krysser alt jeg har for at lille spiren blir der til den har vokst seg stor og sterk og er klar til å møte verden i dine armer en gang til neste år Takk vennen Håper den lille spiren er klar for det ja Herlig! Eitt steg i rett retning. Måtte dette vara. Ja det håper vi Herlig var det å se i allefall
Lucky? Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4713 Skrevet 26. juli 2011 Så kjempegodt å høre! Ja det var utrolig godt å se
Lucky? Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4716 Skrevet 26. juli 2011 Så utrolig flott å lese her nå Ja ble veldig glad i sta, godt å se Så godt å høre. Ja det var godt å se at alt var fint frem til nå i allefall Deilig ettermiddag Vært mye tanker før gyn timen i dag, så vært sliten i ettermiddag.... Men fått slappet av og nå har jeg og mannen vært ute med båten en tur. Kjørte mot byen og tok en deilig middag langd brygga I morgen er det meldt knall vær, så da håper vi på båttur og en deilig dag med gode venner på en koselig holme
dreia Skrevet 26. juli 2011 #4718 Skrevet 26. juli 2011 (endret) Én, to, tre, på det fjerde skal det skje Herlig med båttur og middag langs brygga. Kos deg på tur i morgon også. Og håper den verste kvalmen held seg unna. Eller er det berre eg som blir reisesjuk berre eg ser ein båt? (Heilt seriøst - eg har faktisk blitt båtsjuk på terminalen før ombordstigning... ) Endret 26. juli 2011 av dreia
pusilus Skrevet 26. juli 2011 #4719 Skrevet 26. juli 2011 Båttur Kos deg i morgen Holder med dreia En, to, tre på det fjerde skal det skje!
Lucky? Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4720 Skrevet 26. juli 2011 Når er terminen din igjen? Slik det er nå, så er det ca 19.mars....leeenge til... Én, to, tre, på det fjerde skal det skje Herlig med båttur og middag langs brygga. Kos deg på tur i morgon også. Og håper den verste kvalmen held seg unna. Eller er det berre eg som blir reisesjuk berre eg ser ein båt? (Heilt seriøst - eg har faktisk blitt båtsjuk på terminalen før ombordstigning... ) Håper virkelig jeg kjører en deg og at det er på det fjerde det skal skje Blir ikke kvalm i båten vår, men ferger og slikt....ja da blir jeg sjøsyk når jeg er på terminalen jeg også Var ikke uten grunn vi kjørte bil til københavn Båttur Kos deg i morgen Holder med dreia En, to, tre på det fjerde skal det skje! Skal bli deilig med en båttur Har ikke fått brukt båten så mye i sommer og kroppen min har ikke hatt på bikini i år, så håper på litt farge i morgen Håper det er på det fjerde det skal skje Da er alle uteplantene vannet og stelt Så nå er det ikke noe mer vissent på de....de var litt forsømt for å se det mildt... Nå er det snart nattan kjenner jeg :trøtt:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå