Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innom før verden våkner og ønsker deg en finfin dag!!

Klemmemassepå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og oppdaterer meg og blir så glad av å lese om din hverdag med spire i magen :hjerte:

Skrevet

Gratulerer så mye med spire :hjerte:

Skrevet

God uke til deg også snuppa :) Thigths og tunika er supert med oppblåst gravidemage :jepp:

Takk snuppa :klemmer: Er ikke så mange andre klesplagg som frister nei....men har en deilig bukse jeg har flyttet inn i :tommelsmil:

Jeg har levd i tights siden ca 5+0 jeg - tror muligens noen på jobben begynner å lure på om jeg har mistet alle buksene mine... :fnise:

Tanken på jeans som strammer i midjen, med en oppblåst, romsterende, kvalm mage... det frister liksom ikke så mye altså :fnise:

Godt det ikke bare er jeg som ikke orker de buksene så tidlig :)

Jeg går i skjørt, jeg. Tilpasses perfekt den svært varierende magestørrelsen ved å flytte litt på hvor jeg har linningen ;) Og så har jeg gått i skjørt nesten hver eneste dag siden vesla ble født i påvente av å komme inn i de gamle buksene min, så jeg tror ingen mistenker noe på bakgrunn av det, hvertfall :fnise:

:fnise: Det er jo kjekt da :Nikke: Jeg har ikke så mange skjørt, men mange capri bukser med løst liv da, ikke dumt det heller ;)

Støtter dette med skjørt.. eller kjole om rett modell: Dette bruker jeg ofte når har har tantebesøk, da er magen såå oppblåst og øm.

:klem: til deg Lucky!

Greit å ha noe som skjuler en oppblåst mage ja :Nikke: Tunika og vide topper er tingen her :)

:klemmer:

Skrevet

ÅÅ Lucky!! Så gode nyheter! :hoppendeglad:

:roser:

Denne gangen skal det gå bra!!! :klemmer:

Takk loffesnuppa :klemmer:

Håper virkelig det går bra denne gangen ja :pls:

Innom med en onsdags- :hug:

Skjørt, kjole, tights, alt er lov nå, det er jo sommer! ;)

Ja det er godt det er sommer :) Litt lettere å bruke behagelige klær da :Nikke:

Innom før verden våkner og ønsker deg en finfin dag!!

Klemmemassepå!

Takk snuppa! Mange klemmer til deg også :klemmer:

Skrevet

Innom og oppdaterer meg og blir så glad av å lese om din hverdag med spire i magen :hjerte:

Takk lollipop :klemmer:

Gratulerer så mye med spire :hjerte:

Tusen takk :)

Da er vi hjemme etter noen deilige dager i københavn :hjerte:

Deilig å komme seg bort noen dager, men deilig å komme hjem igjen også :)

Har snakket om å kjøpe oss ny seng en stund, så når vi kom hjem i går kjørte vi rett til bohus å kjøpte seng :tommelsmil: Gjett hvem som har sovet godt i natt :hjerte:

Ellers er formen fin :) Puppene er ømme, litt småkvalm innimellom, men mest mot kvelden egentlig.... stikkinger ved raske bevegelser, matallsmak i munnen, sure oppstøt innimellom og ellers oppblåst...

Må bare si at det som skjedde i oslo i går er helt grusomt :grine: Kan ikke skjønne at dette faktisk har skjedd i norge.... når jeg la meg i går antok de at det var ca 10 som var omkommet og mannen vekker meg på morgenen å forteller at tallet er på over 80 :sjokk:

Vet at det var mange ungdommer fra min by som var på utøya, håper ikke jeg kjenner noen :( Ufattelig trist!

Skrevet

Det er kjempetragisk, det som har skjedd. :( Eg har så vondt av alle som har vore involverte på ein eller annan måte.

Men veldig godt å sjå at du har sånn akkurat passe med symptomer. Dette lovar bra! :hoppe:

Skrevet

Så deilig med København-tur og ny seng! :hjerte:

Også høres du veldig gravid ut. :biggrin:

Skrevet

Det er kjempetragisk, det som har skjedd. :( Eg har så vondt av alle som har vore involverte på ein eller annan måte.

Men veldig godt å sjå at du har sånn akkurat passe med symptomer. Dette lovar bra! :hoppe:

Ja det er forferdelig :( Håper virkelig ikke jeg kjenner noen som har blitt berørt av dette...

Håper symptomene er her for å bli :Nikke:

Så deilig med København-tur og ny seng! :hjerte:

Også høres du veldig gravid ut. :biggrin:

Veldig deilig å komme seg bort og ikke minst fantastisk med ny seng :strix: Stor og god :Nikke:

Håper symptomene holder seg her leeenge :Nikke:

Deilig lørdag :)

Hatt kaffebesøk av mamma og pappa og et vennepar av dem fra sverige. De var ikke her i fjor sommer, så de hadde med seg bryllupsgave til oss i dag. En stilig appelsinpresse :biggrin: Så nå blir det mye ferskpresset appelsin fremover ;)

Kom akkurat fra butikken nå og klarte å glemme å kjøpe appelsiner da :fnise: Så får kjøpe til uken :)

Får vondt av det venneparet til mamma og pappa. De har en sønn som sliter med å få barn og svigerdatteren har vært gjennom mange ivf uten å lykkes. Nå har de endelig blitt godkjente som adoptivforeldre da, men det er jo en laaang prosess. De satt å snakket om hvor tøft det var for sønnen og svigerdatteren og ikke minst for seg selv... de selv følte seg sosialt isolerte for de orket ikke være sammen med vennepar der det var mye snakk om barnebarn og slikt....det er nok tøft for flere enn de som er barnløse også ja :(

Skrevet

Det påvirker nok mer enn bare de som er barnløse ja :sjenert: På en måte litt godt å høre at man kan stå sammen om en slik ting og ikke minst vite at man ikke er alene om det.

Skrevet

Det er helt ufatttelig det som skjedde i går! :tristbla:

Godt å lese om gode symptomer og jeg blir stadig like glad for å se tickeren din! :strix:

Skrevet (endret)

Det påvirker nok mer enn bare de som er barnløse ja :sjenert: På en måte litt godt å høre at man kan stå sammen om en slik ting og ikke minst vite at man ikke er alene om det.

Ja det gjør nok det.... tenker jo ikke at det kan påvirke de "blivende" besteforeldrenes sosiale liv egentlig, men der har jeg fått en ny tanke... Heldigvis har mamma og pappa to vakre barnebarn, så de har nok å skravle om ;)

Det er helt ufatttelig det som skjedde i går! :tristbla:

Godt å lese om gode symptomer og jeg blir stadig like glad for å se tickeren din! :strix:

Ja det er helt sykt!

Takk søta :klemmer:

Fine tickeren. :hjerte:

Takk loffensnuppa :klemmer:

Liker symptomene :nigo:

Jeg også :Nikke: Får håpe de er her leeenge :Nikke:

Da var det mandag og to uker igjen til jeg begynner å jobbe igjen.....dagene går fort når man har ferie :sukk:

I dag har jeg vært en tur i byen å fått brukt opp noen gavekort etter bryllupet....de varte bare ett år, så greit å få brukt de opp :Nikke:

Så var det en tur innom aku dama mi for litt stikking og hun sa at pulsen var kjempefin :tommelsmil: Så da satser vi på at hun har rett og at jeg kan se et lite :hjerte: på skjermen i morgen :pls:

I kveld skal jeg ut å gå i fakkeltog :lete:

Endret av Lucky?
Skrevet

Eg håper sånn at du ser det finaste, lille :hjerte: du kan tenka deg i morgon. :pls: :pls:

Skrevet

Lykke til imorgen, håper du får se det vakre lille :hjerte:

Skrevet

Lykke til i dag snuppa :hug: Krysser fingrene for at alt er riktig så bra.

Skrevet

Lykke til i dag! Tenker på deg :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...