Lucky? Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #4661 Skrevet 14. juli 2011 Hvordan går det med den gravide? Jeg lever jeg Er noen tøffe dager, men prøver å nyte fridagene litt også da, men ligger alltid en liten tanke bak der... Koselig ettermiddag Ryddet og ordnet litt her hjemme og skal vaske litt gulv og sånt nå i kveld tenkte jeg Hatt kaffebesøk av svigers og en nabodame, koselig
pusilus Skrevet 14. juli 2011 #4662 Skrevet 14. juli 2011 Nydelig vær nytes, og da driter jeg i husarbeid Ser ikke ut på gulvene nå siden jeg går barfot ut og inn av altanen, byggestøøøøøøv Jeg gleder meg til veiarbeidet er ferdig og det roer seg med slikt støv. Håper du får en god natt Lucky-snuppa God å se at du prøver å nyte dagene litt også , jeg vet hvor vanskelig det er å senke skuldrene og føler med deg.
Lucky? Skrevet 16. juli 2011 Forfatter #4664 Skrevet 16. juli 2011 Nydelig vær nytes, og da driter jeg i husarbeid Ser ikke ut på gulvene nå siden jeg går barfot ut og inn av altanen, byggestøøøøøøv Jeg gleder meg til veiarbeidet er ferdig og det roer seg med slikt støv. Håper du får en god natt Lucky-snuppa God å se at du prøver å nyte dagene litt også , jeg vet hvor vanskelig det er å senke skuldrene og føler med deg. Kan ikke drive med husarbeid når det er fint vær nei Da må dagene nytes Virkelig ikke lett å senke skuldrene nei Tror nok de kommer til å være høyt oppunder ørene helt til dette er ferig Innom med gratulasjoner! :danse : :danser : :danse : :danser : :danse : Takk Alabama Fin dag i går Først en liten bytur med mamma, så innom aku dama for litt stikking og så hjem for å få lunsjbesøk av en venninne Koselig det, men hun var her helt til ni på kvelden....jeg var helt utslitt når hun dro Ikke fått middagsluren min...ser at jeg trenger den Men hun vet ikke at jeg er gravid, ellers hadde hun nok ikke sittet å sett på meg gjespe så lenge... I dag vet jeg ikke helt hva planen er ennå. Mannen skulle jobbe litt på morgenen i allefall, men det er meldt fint vær så mulig vi tar en tur med båten når han kommer hjem Ellers er det meldt regn fra i morgen og heeeele uken Så greit å nyte denne dagen
liv Skrevet 16. juli 2011 #4665 Skrevet 16. juli 2011 Ja regn hele neste uke - hva skal en finne på da da?
Skytte Skrevet 17. juli 2011 #4666 Skrevet 17. juli 2011 *stille hyyyl* Kjære søte Luckyen<3 Nå ligger jeg her og oppdaterer kg bøkene i sitt vante mønster halv tre om natta og tårene renner og renner!! Nå ble jeg så glad at jeg finner ikke ord <3 Skjønner frykten din veldig godt også.. Tar meg selv i å sjekke papiret hver gang jeg har vært på do. Men denne gangen Lucky!! Denne gangen må det jo bare gå bra <3 Den får holde seg der til mars ja. Er perfekt å bli født i mars og gå våren og sommeren i møte! Sender deg mangemangemange gode klemmer <3
Lucky? Skrevet 17. juli 2011 Forfatter #4667 Skrevet 17. juli 2011 Ja regn hele neste uke - hva skal en finne på da da? Kjedelig vettu Men vi pakker bilen å kjører til danmark *stille hyyyl* Kjære søte Luckyen<3 Nå ligger jeg her og oppdaterer kg bøkene i sitt vante mønster halv tre om natta og tårene renner og renner!! Nå ble jeg så glad at jeg finner ikke ord <3 Skjønner frykten din veldig godt også.. Tar meg selv i å sjekke papiret hver gang jeg har vært på do. Men denne gangen Lucky!! Denne gangen må det jo bare gå bra <3 Den får holde seg der til mars ja. Er perfekt å bli født i mars og gå våren og sommeren i møte! Sender deg mangemangemange gode klemmer <3 Takk søte skytte Den frykten kommer nok til å sitte der en god stund ja, men håper virkelig spiren klorer seg fast frem til mars Mars er en fin måned å få baby i Ble ikke noe båttur med mannen i går...han jobbet lenger enn han trodde han skulle og været ble ikke så fint som meldt.. Så da dro jeg til en venninne for og reker, koselig Kjørte hjem rundt midnatt....noe som forøvrig var altfor seint for denne trøtte kroppen Klarte å komme meg hjem da, men slet til tider... Men men.... i dag har vi sovet lenge, så blir det avslapning før vi skal i bursdag til farmora til mannen
Miss I.W. Skrevet 17. juli 2011 #4668 Skrevet 17. juli 2011 Godt spiren festet seg før ferien sånn at du får slappe av masse og sove enda mere! Kjenner godt til det ekstra store søvnbehovet! Håper været blir bedre enn de tror! Litt sommer må en ha når det er sommer ferie!
Lucky? Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #4669 Skrevet 18. juli 2011 Godt spiren festet seg før ferien sånn at du får slappe av masse og sove enda mere! Kjenner godt til det ekstra store søvnbehovet! Håper været blir bedre enn de tror! Litt sommer må en ha når det er sommer ferie! Ja veldig fint at dette skjedde i ferien Tror rett og slett ikke jeg hadde klart å vært på jobb.... Håper virkelig været blir bedre enn fryktet
dreia Skrevet 18. juli 2011 #4670 Skrevet 18. juli 2011 Heime frå ferie og måtte rett på KG og sjå korleis du hadde det. Eg godt då eg såg tickeren din fremdeles! :strix: Og sånn omtrent i dag er det forhåpentligvis eit bitte, bitte, bittelite som begynner å slå. :grine: Håper du klarer å nyta sommaren litt, søta.
Lucky? Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #4671 Skrevet 18. juli 2011 Heime frå ferie og måtte rett på KG og sjå korleis du hadde det. Eg godt då eg såg tickeren din fremdeles! :strix: Og sånn omtrent i dag er det forhåpentligvis eit bitte, bitte, bittelite som begynner å slå. :grine: Håper du klarer å nyta sommaren litt, søta. Du er god du dreia Forhåpentligvis er det et lite hjerte som har begynt å slå Ikke lett å nyte sommeren fullt, men prøver i allefall Håper du har hatt en fin ferie Deilig feriedag i dag En tur til byen for litt shopping Har noen gavekort fra bryllupet som kun varer ett år, så de må jo brukes nå Så en liten tur til aku dama og så lunsj hos en venninne, koselig Nå driver jeg å pakker....hva skal jeg ha med? Er flinkest til å pakke når jeg har dårlig tid jeg da, så får ta resten i morgen tidlig Er så oppblåst i magen, så orker ikke tanken på stramme olabukser i allefall...tights er supert Ha en fin uke jenter
pusilus Skrevet 18. juli 2011 #4672 Skrevet 18. juli 2011 God uke til deg også snuppa Thigths og tunika er supert med oppblåst gravidemage
Zia Skrevet 19. juli 2011 #4673 Skrevet 19. juli 2011 (endret) Jeg har levd i tights siden ca 5+0 jeg - tror muligens noen på jobben begynner å lure på om jeg har mistet alle buksene mine... Tanken på jeans som strammer i midjen, med en oppblåst, romsterende, kvalm mage... det frister liksom ikke så mye altså Endret 19. juli 2011 av Zia
Klematis Skrevet 19. juli 2011 #4674 Skrevet 19. juli 2011 Jeg går i skjørt, jeg. Tilpasses perfekt den svært varierende magestørrelsen ved å flytte litt på hvor jeg har linningen Og så har jeg gått i skjørt nesten hver eneste dag siden vesla ble født i påvente av å komme inn i de gamle buksene min, så jeg tror ingen mistenker noe på bakgrunn av det, hvertfall
Pasjonsblomst Skrevet 19. juli 2011 #4675 Skrevet 19. juli 2011 Støtter dette med skjørt.. eller kjole om rett modell: Dette bruker jeg ofte når har har tantebesøk, da er magen såå oppblåst og øm. til deg Lucky!
loffen Skrevet 20. juli 2011 #4676 Skrevet 20. juli 2011 ÅÅ Lucky!! Så gode nyheter! Denne gangen skal det gå bra!!!
Nilla Skrevet 20. juli 2011 #4677 Skrevet 20. juli 2011 Innom med en onsdags- Skjørt, kjole, tights, alt er lov nå, det er jo sommer!
Skytte Skrevet 21. juli 2011 #4678 Skrevet 21. juli 2011 Innom før verden våkner og ønsker deg en finfin dag!! Klemmemassepå!
Skytte Skrevet 21. juli 2011 #4679 Skrevet 21. juli 2011 Innom før verden våkner og ønsker deg en finfin dag!! Klemmemassepå!
Skytte Skrevet 21. juli 2011 #4680 Skrevet 21. juli 2011 Innom før verden våkner og ønsker deg en finfin dag!! Klemmemassepå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå