Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Neeei, det er jo ikke så lenge til, bare seks uker :fnise:

Her er det regn og 12 grader, så jeg skal frem strikketøyet :Nikke: *strikkedilla*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :klemmer: Skal bli deilig :strix:

Ikke så lenge igjen til du skal ha ferie heller da :)

Ja hva skal vi finne på? Får jo håpe på litt godvær slik at jeg kan dra på sranden :pls: Hvis det blir regn....er det vel huset som bør få litt shining :fnise:

Shine huset burde man kanskje gjøre, men litt vanskelig med en liten en som skal være med på alt sånt. :fnise: Du kan jo komme og shine for meg også. :lur: Så kan jeg stille med lunsj og skravlings. :jepp:

Skrevet

Neeei, det er jo ikke så lenge til, bare seks uker :fnise:

Her er det regn og 12 grader, så jeg skal frem strikketøyet :Nikke: *strikkedilla*

6 uker ja....trodde det var litt mindre for deg :fnise: Men når det er 12 grader og regn er det jo like godt å jobbe litt ;) Her er det varmt, men blåser litt...så strikking får vi ta til høsten her i huset ;)

Shine huset burde man kanskje gjøre, men litt vanskelig med en liten en som skal være med på alt sånt. :fnise: Du kan jo komme og shine for meg også. :lur: Så kan jeg stille med lunsj og skravlings. :jepp:

Ja ikke så lett med en liten snuppe som skal hjelpe til nei... Får komme å ta et tak for deg jeg da, lunsj og skravlings er jo alltid topp :Nikke:

Skrevet

:goodbye: Eg stiller også med hus som treng reingjering, altså! Sånn om du skulle gå tom for noko å gjera. :ler:

Her er det for øvrig sol og rundt 20 grader i skyggen, men strikking fungerer utmerket læll. :nigo:

Skrevet

Ja ikke så lett med en liten snuppe som skal hjelpe til nei... Får komme å ta et tak for deg jeg da, lunsj og skravlings er jo alltid topp :Nikke:

Så fint da. Hvilken dag passer best for deg? Hva vil du ha til lunsj? :fnise: Tror ikke jeg hadde følt meg vel med at andre kom og vasket for meg, men lunsj og skravling er jeg helt klart med på.

Skrevet

:goodbye: Eg stiller også med hus som treng reingjering, altså! Sånn om du skulle gå tom for noko å gjera. :ler:

Her er det for øvrig sol og rundt 20 grader i skyggen, men strikking fungerer utmerket læll. :nigo:

:fnise: Godt med tilbud om noe å gjøre i ferien da :) Men får vel ta det litt med ro jeg :lur:

Fungerer nok alltid å strikke, men det er liksom blitt en sånn innehøstvinterhobby for meg :fnise:

Så fint da. Hvilken dag passer best for deg? Hva vil du ha til lunsj? :fnise: Tror ikke jeg hadde følt meg vel med at andre kom og vasket for meg, men lunsj og skravling er jeg helt klart med på.

:fnise: Nei tror nok ikke det hadde vært så moro for deg å sitte å se på at andre vasket....Skal vel ikke ta på meg så mye ekstra jobb denne sommeren :lur:

Deilig og rolig lørdag :strix:

Vært en liten tur i byen på morgenen å ordnet noen småting og ellers bare vært hjemme å slappet av :) Akkurat hatt en liten powernap på ca tre timer :sjenert::fnise:

I kveld blir det god mat, sofa, snop og film! Den nye Varg Veum :strix:

Skrevet (endret)

Godt å ta det med ro også. Det er slikt ein skal gjera i feriar, det. :tommel: Powernap på 3 timar høyrtest ikkje så verst ut, då. :fnise:

Me har nettopp begynt å sjå Varg Veum. Har komme oss gjennom dei tre første filmane denne veka. Toppers med bibliotek der ein kan låna slikt gratis. :nigo:

Endret av dreia
Skrevet

Også så lenge du har ferie! :hoppe: Koooos deg! :klemmer:

Skrevet

Godt å ta det med ro også. Det er slikt ein skal gjera i feriar, det. :tommel: Powernap på 3 timar høyrtest ikkje så verst ut, då. :fnise:

Me har nettopp begynt å sjå Varg Veum. Har komme oss gjennom dei tre første filmane denne veka. Toppers med bibliotek der ein kan låna slikt gratis. :nigo:

Deilig å ta det med ro ja :) Tre timers powernap var ikke dumt det :fnise:

Elsker Varg Veum og har sett alle! Den siste kom på dvd for noen uker siden, men den har vært utleid hver gang jeg har vært der....men i dag var den inne :strix:

Også så lenge du har ferie! :hoppe: Koooos deg! :klemmer:

Ja synes det er godt med fire uker sammenhengende når det endelig er ferie :strix:

Skrevet

:fnise: Nei tror nok ikke det hadde vært så moro for deg å sitte å se på at andre vasket....Skal vel ikke ta på meg så mye ekstra jobb denne sommeren :lur:

Nei, det er jo greit å ta det med ro når man har ferie - skal liksom nytes. :)

Skrevet

Så deilig med en hel måned ferie uten noe som MÅ gjøres! :sol: Kjempebra start med tre-timers nap! :D

Håper dere får masse fint vær! Blir kanskje noen turer med båten?

Gjest boobla
Skrevet

Elsker Varg Veum og har sett alle! Den siste kom på dvd for noen uker siden, men den har vært utleid hver gang jeg har vært der....men i dag var den inne :strix:

Elesker varg jeg også, så er han jo så himla kjekk :rodmer: Tror jeg har sett alle jeg også nå. Trodde jeg hadde sett alt av de filmene der, helt til de begynte å gå på TV, da var det to jeg ikke hadde sett.. :fnise:

Skrevet

Nei, det er jo greit å ta det med ro når man har ferie - skal liksom nytes. :)

Ja den skal jo det :strix:

Så deilig med en hel måned ferie uten noe som MÅ gjøres! :sol: Kjempebra start med tre-timers nap! :D

Håper dere får masse fint vær! Blir kanskje noen turer med båten?

Ja veldig deilig med så lang ferie, det skal nytes :Nikke:

Håper på masse sol, så det er muligheter for litt båtliv ja :strix:

Elesker varg jeg også, så er han jo så himla kjekk :rodmer: Tror jeg har sett alle jeg også nå. Trodde jeg hadde sett alt av de filmene der, helt til de begynte å gå på TV, da var det to jeg ikke hadde sett.. :fnise:

Ja han er kjekk :hjerte: Vi har sett alle, og kan se de flere ganger også :fnise:

God ferie :klemmer:

Takk :klemmer:

Skrevet

:strix: for ferie! :klemmer:

Håper dere koser dere masse med full avslappingsferie! :sol:

Skrevet

:strix: for ferie! :klemmer:

Håper dere koser dere masse med full avslappingsferie! :sol:

Deilig med ferie :strix: Mannen skal jobbe en uke til, så jeg nyter stillheten og friheten :fnise:

:klemmer:

Denne ferien fikk en noe mer spennende start enn hva jeg hadde drømt om.... Kjøpte med meg en test hjem etter jobben på fredag bare for å sjekke før helgen i fall det ble båttur med noe godt i glasset :sjenert:

Testen ble positiv og jeg er i sjokk! Hadde virkelig ikke tro på at det klaffet denne mnd...

Tør ikke tenke tanken på at dette kommer til å gå bra, men har et lite håp laaangt der inne :hjerte:

Skrevet

Håper det går bra denne gangen. :klemmer:

Skrevet

Eg håper så inderlig med deg, snuppa! :klemmer:

:pls:

Skrevet

Krysser alt som krysses kan for deg :klem: Tenk det er en liten spire i magen din som skal vokse seg stor og sterk :strix:

Skrevet

Her krysses alt som kan krysses for at det går bra! :strix:

:jepp::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...