Lucky? Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #4562 Skrevet 23. juni 2011 (endret) Håper arbeidsoppgavene går unna i en fei! Nam, nam, Dumle-is! Tok laaang tid, så hele kvelden gikk Men da er jeg jo ferdig med det da Denne uken har gått utrolig fort! Deilig at det er fredag igjen i morgen og to uker igjen til ferie I morgen blir en kort dag på jobben siden jeg skal i begravelse før jobben...Er en gammel onkel i familien til mannen som er død. De er barnløse og har vært som et ekstra sett besteforeldre for mannen. Mannen skal hjelpe til å bære kisten, så jeg vil gjerne være med som støtte for han Får ikke fri til å være med på etterpålaget da, men skal være med i kirken og ved graven Så blir det noen timer på jobb før det er helg I kveld går nok turen til kipa for litt , herlig Endret 23. juni 2011 av Lucky?
pusilus Skrevet 23. juni 2011 #4563 Skrevet 23. juni 2011 Trist med dødsfall i familien Kos deg med skravledate hos kipa
Gossip girl Skrevet 23. juni 2011 #4564 Skrevet 23. juni 2011 Trist med dødsfall Kos deg på skravledate og med helga
Lucky? Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #4565 Skrevet 24. juni 2011 Trist med dødsfall i familien Kos deg med skravledate hos kipa Ja det er alltid trist Men han ble gammel, så hadde jo et flott liv da Skravledate er aldri feil Trist med dødsfall Kos deg på skravledate og med helga Ja alltid trist når noen dør, men heldigvis ble han gammel, så har levd et langt og godt liv Skravlekvelden var super og det tror jeg helgen blir også Da er det snart helg Får snart finne frem fressen og skjorten til mannen og hva i alle dager skal jeg ha på meg :klø: Finner vel ett eller annet... kleenexen må i allefall med, jeg tuter bare jeg ser kirken
loffen Skrevet 24. juni 2011 #4566 Skrevet 24. juni 2011 Uff, begravelser er så fælt! Håper du får en strålende helg etterpå da!
Lucky? Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #4568 Skrevet 25. juni 2011 Uff, begravelser er så fælt! Håper du får en strålende helg etterpå da! Ja begravelser er aldri moro Men gikk fint Helg er deilig God helg snuppa Takk God helg til deg også! Begravelsen gikk fint i går, noen tårer ble det jo såklart, men prøvde å finne meg strategier for å unngå for mange tårer Været var absolutt ikke på vår side da....torden, lyn og regn som bøttet ned... Ble rimelig klissbløte hele gjengen. Jeg fikk sneket meg delvis under en paraply, så ble ikke så våt...men mannen ble gjennomvåt siden han bar kisten Det mektige været gjorde at strømmen forsvant her i huset og kom ikke tilbake før halv fire i natt!! Borte i 16,5 time, godt det ikke var vinter Når strømmen kommer tilbake begynner alarmen i huset å ringe....ingen hyggelig følelse å bli vekket til i natt det Men men...nå er det helg og fint vær Blåser litt, men det regner i allefall ikke Skal en liten tur på jobben nå på morgenen for å ordne noe og ellers ingen store planer for dagen, deilig
*Lollipop* Skrevet 25. juni 2011 #4569 Skrevet 25. juni 2011 Huff det var trist å høre. Uansett hvor gamle de blir så er det trist at de faller fra Håper du får en helg med finere vær og får slappet av!
loffen Skrevet 26. juni 2011 #4572 Skrevet 26. juni 2011 Oi, det var lenge uten strøm! Hvordan gikk det med maten i kjøleskap og fryser da?
Lucky? Skrevet 29. juni 2011 Forfatter #4573 Skrevet 29. juni 2011 Lollipop, skytte, dreia og loffen Dårlig på å oppdatere om dagen Helgen var super og uken sålangt har også vært fin Etter jobben i dag skal jeg hjem til en tidligere kollega for mat og skravling, blir koselig Ellers 8 arbeidsdager igjen til sommerferien!!
pusilus Skrevet 29. juni 2011 #4574 Skrevet 29. juni 2011 Åtte dager bare til ferien *drømmer* , og er bare litt misunnelig. Her snakker vi uker, men heldigvis går det fremover
dreia Skrevet 29. juni 2011 #4575 Skrevet 29. juni 2011 Herlig med ferie som nærmar seg med stormskritt! (Dessverre går vel ferievekene så altfor fort når dei først kjem. :gjeiper: Men den tid, den sorg. )
Lucky? Skrevet 30. juni 2011 Forfatter #4577 Skrevet 30. juni 2011 Åtte dager bare til ferien *drømmer* , og er bare litt misunnelig. Her snakker vi uker, men heldigvis går det fremover Men du har jo en helt super ferie i vente da Men skal helt klart bli deilig å gå til ferie om en uke Herlig med ferie som nærmar seg med stormskritt! (Dessverre går vel ferievekene så altfor fort når dei først kjem. :gjeiper: Men den tid, den sorg. ) Ja gleder meg veldig til litt fri De ukene kommer nok til å fly i vei, så best å nyte hver eneste dag og det beste av alt er jo at jeg har to uker til som jeg kan ta ut i år Snart ferie! Deilig Kjempekoselig skravlekveld hos kollega i går Hun hadde laget deilig mat til oss og kake Satt der i 5 timer I kveld har vi vært i bursdag til mormora til mannen og jeg er helt stappmett... Så resten av kvelden blir avslapning og jeg tenker det blir tidlig kvelden i dag Snart helg
*Lollipop* Skrevet 1. juli 2011 #4580 Skrevet 1. juli 2011 Høres iallfall ikke ut som du sulter Nyt de gode kveldene!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå