dreia Skrevet 19. juni 2011 #4541 Skrevet 19. juni 2011 For ei innholdsrik helg! Så koselig med fisketur med mann og svigerbesteforeldre. :fisk:
Lucky? Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #4542 Skrevet 19. juni 2011 Eg veit Litt ør i etterkant.. Herlig helg du har hatt Fisketur Grillet makrell med agurksalat og rømme *lystpå* Veldig fin helg Nå fikk jeg lyst på makrell også Får håpe den er klar for agnen min neste gang jeg er ute Enig med Pusilus, så herlig helg du har hatt! Husker en gang jeg sovnet i sola og våknet med ett signalrødt kinn. Det så ut som om jeg hadde gått på en dør eller noe! Viktig å ta forhåndsregler når en skal `nappe i sola! Veldig koselig helg Den sola er ikke fin å sovne i altså Slapp søndagskveld :trøtt: Litt sånn deppehumør i kveld, så bare gjort ingenting i kveld...
Lucky? Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4546 Skrevet 20. juni 2011 dreia, pusilus og boobla: Fin dag på jobb i dag, deilig når dagene går så fort 14 arbeidsdager igjen til det er ferie, det skal bli godt det I kveld er det besøk av en venninne, koselig
FrkHøne Skrevet 20. juni 2011 #4547 Skrevet 20. juni 2011 Måtte innom og legge igjen spor her Koselig med kveld!
*Lollipop* Skrevet 20. juni 2011 #4548 Skrevet 20. juni 2011 Vi har visst ferie samtidig da, hvis du bare jobber hverdager? Tiden går sikkert suuuuperfort!! Vi satser på det
Lucky? Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4549 Skrevet 20. juni 2011 Måtte innom og legge igjen spor her Koselig med kveld! Alltid like koselig med kvelder Vi har visst ferie samtidig da, hvis du bare jobber hverdager? Tiden går sikkert suuuuperfort!! Vi satser på det Ja begynner fredag 8.juli Skal bli deilig
Skytte Skrevet 20. juni 2011 #4551 Skrevet 20. juni 2011 Hei hei! Så mye koselig du har gjort siden sist da! Herlig:) Gosj, har dere hatt klumpen så lenge ja! Snakker om at årene flyr... Gode Lucky og mannen <3 Her har vi faktisk også hatt sommer den siste uka! Men siden vi nærmer oss St.Hans regner jeg med det tar brått slutt...! Blåser sånn regnvind her nå så. Ønsker deg en kjempefin uke!
Lucky? Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #4552 Skrevet 20. juni 2011 Hurra for ferie som nærmere seg Ja det blir kjempedeilig Hei hei! Så mye koselig du har gjort siden sist da! Herlig:) Gosj, har dere hatt klumpen så lenge ja! Snakker om at årene flyr... Gode Lucky og mannen <3 Her har vi faktisk også hatt sommer den siste uka! Men siden vi nærmer oss St.Hans regner jeg med det tar brått slutt...! Blåser sånn regnvind her nå så. Ønsker deg en kjempefin uke! Ja tiden flyr virkelig! Synes jo han har vært her lenge, men når man regner på årene ser man hvor lenge han har vært her Ikke super sommer her lenger heller, håper den kommer tilbake når jeg begynner ferie Ha en fin uke du også
pusilus Skrevet 20. juni 2011 #4553 Skrevet 20. juni 2011 Heldige du som snart har ferie Det blir nok godt
Lucky? Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #4555 Skrevet 21. juni 2011 Heldige du som snart har ferie Det blir nok godt Ja det skal bli deilig Synes sommeren har kommet så altfor fort i år...de første på jobben har allerede gått til ferie Håper dagen i dag har vært bedre. Dagen i dag har vært mye bedre :klemmmer: Koselig med besøk i går Fikk besøk av to venninner, så da ble det ekstra skravling og kos med is Dream med sjokoladebiter, den er helt rå
liv Skrevet 21. juni 2011 #4556 Skrevet 21. juni 2011 Isbilen har en sånn dumleis som er helt nydelig! Anbefalles alle om dere ser isbilen Dream er ikke verste den heller da. Ferie ja, har ikke jobbet i hele år jeg så det blir vel ikke store forskjellen å gå hjemme når det er ferie eller sykemelding
Lucky? Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #4559 Skrevet 21. juni 2011 Isbilen har en sånn dumleis som er helt nydelig! Anbefalles alle om dere ser isbilen Dream er ikke verste den heller da. Ferie ja, har ikke jobbet i hele år jeg så det blir vel ikke store forskjellen å gå hjemme når det er ferie eller sykemelding Ingen isbil som finner veien ut her jeg bor Nei blir nok ikke samme feriefølelse på deg i år, men blir jo litt annerledes med at hele familien sikkert har fri da Dumleis? Hm.. Hørtes ikke dum ut den nei Fikk lyst på is nå merker jeg... Jeg også, så nå spiser jeg en båtis Deilig dag på jobben og kjenner at folk begynner å komme i feriestemning Mye som skal være ferdig før ferien og lite folk på jobb gjør at denne kvelden må brukes til å jobbe her hjemme....men men får prøve å være effektiv, så går det nok bra Deilig i dag i allefall, så kanskje sitte ute å jobbe litt
Miss I.W. Skrevet 21. juni 2011 #4560 Skrevet 21. juni 2011 Håper arbeidsoppgavene går unna i en fei! Nam, nam, Dumle-is!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå