loffen Skrevet 12. juni 2011 #4521 Skrevet 12. juni 2011 Håper på en solfylt og vindstille dag i morra !
Skytte Skrevet 13. juni 2011 #4522 Skrevet 13. juni 2011 Så fint du har kosa deg masse! Godt for kropp og sjel:)
Lucky? Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4524 Skrevet 16. juni 2011 Høres ut som ei fin pinse! Nyt den ekstra fridagen! Veldig deilig Hver fridag nyyyytes Håper på en solfylt og vindstille dag i morra ! Ble en fin dag Så fint du har kosa deg masse! Godt for kropp og sjel:) Absolutt Gleder meg bare til ferie jeg nå Ikke så flink til å oppdatere om dagen Ble en deilig båttur på mandag sammen med mannen, svoger, svigerinne og tanteunge Tirsdag var det avslutningstur til oslo med skolebarna på jobben og derfra rett til tante og onkel for å feire sølvbryllupet dems Koselig I går var det full fart dag på jobben, så hjem for en power nap og så til kveld hos iss, herlig Så i kveld bør vel huset prioriteres slik at det ser ok ut til helgen Skal ha klumpen i helgen, blir koselig
Nilla Skrevet 16. juni 2011 #4525 Skrevet 16. juni 2011 Innom og legger igjen et spor. Du hadde falt ut av mine innlegg. En dag igjen til helg!
Lucky? Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4526 Skrevet 16. juni 2011 Innom og legger igjen et spor. Du hadde falt ut av mine innlegg. En dag igjen til helg! Skal bli godt med helg snart nå ja En deilig dag på jobben Vært på tur, da går dagene mye fortere I kveld har det vært litt opprydning her hjemme og et lite besøk av mamma og pappa I morgen etter jobb skal jeg hente klumpen og så skal vi i barnebursdag til sønnen til kipa, koselig På lørdag skal klumpen, sønnen til kipa, kipa og jeg til Nordens ark, moro Aldri vært der før, men ser veldig morsomt ut Spennende å se på ville dyr Snart helg
pusilus Skrevet 16. juni 2011 #4527 Skrevet 16. juni 2011 Hadde meg en powernap i solen i dag jeg, lekker rød tomat gitt Snart helg
dreia Skrevet 16. juni 2011 #4528 Skrevet 16. juni 2011 Kos deg med helg og besøk. De er jammen flinke til å finna på mykje spennande saman med klumpen. Han er heldig.
*Lollipop* Skrevet 17. juni 2011 #4529 Skrevet 17. juni 2011 Hørtes ut som en fantastisk helg! Kos deg masse!
Lucky? Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #4531 Skrevet 19. juni 2011 Hadde meg en powernap i solen i dag jeg, lekker rød tomat gitt Snart helg Power nap er helt fantastisk deilig Men i solen derimot....ikkje bra! Kos deg med helg og besøk. De er jammen flinke til å finna på mykje spennande saman med klumpen. Han er heldig. Takk Koselig å finne på ting sammen med han, han har liksom blitt en del av familien Han har vært hos oss i over 6 år nå Hørtes ut som en fantastisk helg! Kos deg masse! Takk Helgen har vært super sålangt i allefall En deilig helg Fredag var klumpen og jeg i barnebursdagen til sønnen til kipa Når vi kom hjem var klumpen totalt utslitt, så da var det rett i seng I går var vi på nordens ark sammen med kipa og sønnen hennes, en kjempefin tur og gutta kosa seg masse I går kveld ble det årets første fisketur jeg og mannen tok med mormoren og morfaren hans ut i båten. De er ikke så ofte ute alene pga dårlige bein, så da ble de med oss Ble ikke noen makrell da, men noen hvittinger ble det i allefall I dag skal vi i bursdag til minste tanteungen som bli tre år
Nilla Skrevet 19. juni 2011 #4532 Skrevet 19. juni 2011 Ah, jeg er også en skygge-tilhenger. Deilig å kunne sitte svalt i skyggen når sola steiker. DA er det sommer!
Nilla Skrevet 19. juni 2011 #4533 Skrevet 19. juni 2011 Du, det er noe jeg har lurt litt på. Har en av dere klumpen fra et tidligere forhold eller er det en som er en del på besøk til dere likevel? Høres ihvertfall som om dere koser dere godt sammen.
loffen Skrevet 19. juni 2011 #4534 Skrevet 19. juni 2011 Å, det er lenge siden jeg har vært på fisketur! Og hvitting er kjempegodt.
Ananan Skrevet 19. juni 2011 #4535 Skrevet 19. juni 2011 Høres ut som om du har hatt en fantstisk helg. Heldige du som har vært på fisketur, det er noe jeg virkelig savner....
Lucky? Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #4536 Skrevet 19. juni 2011 Ah, jeg er også en skygge-tilhenger. Deilig å kunne sitte svalt i skyggen når sola steiker. DA er det sommer! Ja da er det sommer Solsteken er ikke noe for meg lenger Du, det er noe jeg har lurt litt på. Har en av dere klumpen fra et tidligere forhold eller er det en som er en del på besøk til dere likevel? Høres ihvertfall som om dere koser dere godt sammen. Vi er avlastere for klumpen, en herlig gutt med downs syndrom Å, det er lenge siden jeg har vært på fisketur! Og hvitting er kjempegodt. Det er veldig godt! Tror nesten ikke vi var ute å fisket i hele fjor jeg, så i år skal det bli mange turer Høres ut som om du har hatt en fantstisk helg. Heldige du som har vært på fisketur, det er noe jeg virkelig savner.... Fisketur er så koselig Pleier å gjøre det sammen med iss og kipa, det er ekstra koselig, men også koselig med mannen da Da er vi ferdig med bursdagsfeiringen, deilig Resten av kvelden er uten planer og det er godt Blir nok sofa og film og litt snop
liv Skrevet 19. juni 2011 #4537 Skrevet 19. juni 2011 Fisketur er kost det, men har makrellen kommet så langt inn enda da?
Lucky? Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #4538 Skrevet 19. juni 2011 Fisketur er kost det, men har makrellen kommet så langt inn enda da? Ja veldig kost Den har kommet ja, bare ikke til meg
pusilus Skrevet 19. juni 2011 #4539 Skrevet 19. juni 2011 Power nap er helt fantastisk deilig Men i solen derimot....ikkje bra! Eg veit Litt ør i etterkant.. Ah, jeg er også en skygge-tilhenger. Deilig å kunne sitte svalt i skyggen når sola steiker. DA er det sommer! Herlig helg du har hatt Fisketur Grillet makrell med agurksalat og rømme *lystpå*
Miss I.W. Skrevet 19. juni 2011 #4540 Skrevet 19. juni 2011 Enig med Pusilus, så herlig helg du har hatt! Husker en gang jeg sovnet i sola og våknet med ett signalrødt kinn. Det så ut som om jeg hadde gått på en dør eller noe! Viktig å ta forhåndsregler når en skal `nappe i sola!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå