Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler: Jeg heller orker ikke sola midt på dagen - mye deiligere under markisen, og på kvelden som du sier Lollipop :jepp:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommer er det først når man kan sitte i skyggen i sommerklær uten å fryse :biggrin:

I dag våknet jeg til 7 grader (kl ti), kuling og regn, men det har heldigvis kommet seg utover dagen og nå er det bare lettskyet :hoppendeglad: Det er meldt hele 13 grader i morgen :hoppe: Det er sommeren sin det :ler:

Skrevet (endret)

Jeg synes aldri det blir for varmt. :riste:

Håper det blit fint i morra også, nå kommer det mange skyer fra nord ser jeg. :glare:

Endret av loffen
Skrevet

Da er vi flere som har blitt for gamle :fnise : Blir så fort svimmel og får vondt i hodet av å sole meg over lengre tid, selv om jeg drikker og spiser salt.

Samme her :fnise: Før kunne jeg ligge midt i solen i flere timer...

:ler : Jeg heller orker ikke sola midt på dagen - mye deiligere under markisen, og på kvelden som du sier Lollipop : jepp:

Helt enig :) Blir helt kokt ute i solen :)

Sommer er det først når man kan sitte i skyggen i sommerklær uten å fryse :biggrin :

I dag våknet jeg til 7 grader (kl ti), kuling og regn, men det har heldigvis kommet seg utover dagen og nå er det bare lettskyet :hoppendeglad: Det er meldt hele 13 grader i morgen :hoppe : Det er sommeren sin det :ler:

Ja da er det skikkelig sommer :sol:

13 grader ja...brrr....er jo varmere enn 7 i allefall :fnise: Her er det deilig i dag også, litt skyer, men skal bli over 20 grader i allefall :)

Jeg synes aldri det blir for varmt. : riste:

Håper det blit fint i morra også, nå kommer det mange skyer fra nord ser jeg. :glare :

:fnise: Da kan jeg kanskje ikke skylde på alderen alikevel jeg da :sjenert:

Ser ut som om det blir fint her i dag, litt skyer da, men skal jo bli varmt :sol:

Deilige dager :sol:

Det meste av dagen i går gikk med til besøket hos svigerfar i oslo :) Går veldig fint med han og det er deilig :)

Når vi kom hjem dro mannen og ene tanteungen for å hente ny båten vår :) Har kjøpt en 16 fot med 60hk som vi skal bruke mer til holmeturer og slikt :) Den andre vi har er for stor til at jeg kjører alene, men denne klarer jeg :) Så da håper jeg på masse sol og båtturer med iss og kipa :)

I dag er planen å få gjort siste finish på den båten jeg har pusset på...den skal hentes i morgen, så må bli ferdig i dag :) Ikke mye igjen da, bare litt teak som må pusses og oljes... :)

Skrevet

Båtturer, sol og sommer! :strix:

Nei du kan ikke skylde på alderen, du som bare er en spring chicken! :fnise:

Skrevet

Båtturer, sol og sommer! :strix:

Nei du kan ikke skylde på alderen, du som bare er en spring chicken! :fnise:

:fnise: Nei da får jeg finne noe annet å skylde på ;)

Vil ha tilbake solen...

Dagene flyr :) I går var mamma og pappa her fra jeg kom fra jobben og til kvelden :) Pappa skulle pusse på båten sin og jeg og mamma hjalp han litt :)

I dag kom pappa en tur for å ordne mer, så har hjulpet han litt i dag også... Men er så sliten i dag :sukk: Sovnet på kjøkkengulvet mens jeg varmet middagen :fnise:

Men er bare å brette opp armene å sette igang med litt rengjøring her hjemme... skal ha sommerfest med jobber her hjemme på fredag, så det er mye som skal gjøres :)

Skrevet

Sovnet på kjøkkengulvet faktisk :skratte: du får prøve å finne sengen litt tidlig i kveld kanskje :kose:

Skrevet (endret)

Sovnet på kjøkkengulvet! :overrasket: Da må du bare roe deg ned, slapp av og legg deg i senga heller :klemmer:

Endret av *Lollipop*
Skrevet

Holmetur, sommer og sol :hjerte: Vokste opp på det.

Sovnet på kjøkkengulvet, må le litt :fnise: Det har ikke jeg klart enda, men så er da sofaen vår nøyaktig fire skritt fra kjøkkenet da ;) Jeg venter gjerne der når jeg varmer middag.

Skrevet

Sovnet på kjøkkengulvet faktisk :skratte: du får prøve å finne sengen litt tidlig i kveld kanskje :kose:

:fnise: Ja blir nok ikke seint i kveld tror jeg ;) Begynner seint i morgen da, så kan sove leeenge :strix:

Sovnet på kjøkkengulvet! :overrasket: Da må du bare roe deg ned, slapp av og legg deg i senga heller :klemmer:

Ikke ofte jeg er så sliten nei...fikk bare akkutt behov for å legge meg rett ned :fnise:

:klemmer:

Holmetur, sommer og sol :hjerte: Vokste opp på det.

Sovnet på kjøkkengulvet, må le litt :fnise: Det har ikke jeg klart enda, men så er da sofaen vår nøyaktig fire skritt fra kjøkkenet da ;) Jeg venter gjerne der når jeg varmer middag.

Båtliv er noe av det beste som finnes :hjerte:

Har faktisk gjort det en gang før også :sjenert: Er litt lengre til sofaen her i huset :fnise:

Nå er jeg mer våken og har fått vasket og ordnet litt her hjemme, deilig :) Får snart kaffebesøk av en venninne, koselig :strix:

Skrevet
:hoho: Spennande med middagslaging, forstår eg. :ler: Kos deg med (større mengder) koffein og :skravle: i kveld. ;)
Skrevet

:hoho: Spennande med middagslaging, forstår eg. :ler: Kos deg med (større mengder) koffein og :skravle: i kveld. ;)

:fnise: Nei ikke akkurat...skulle bare vare opp litt bali kylinggryte fra i går ;)

Hjalp på med :kaffekopp: og :skravle::Nikke:

Skrevet

Høres vondt ut å sove på gulvet! :fnise:

God natt! (i sengen)

:gjeiper:

Skrevet

Å så herlig med finvær og båtturer <3

Gulvet du ja :) Sånn kan det gå!

Kos deg med besøk!

Skrevet

Juhu!!!! Fisketurer!!!! Gleder meg :)

Og sovne på kjøkkengulvet da :ler:

Skrevet

Høres vondt ut å sove på gulvet! :fnise:

God natt! (i sengen)

:gjeiper:

:fnise: Hadde et par puter da ;)

Å så herlig med finvær og båtturer <3

Gulvet du ja :) Sånn kan det gå!

Kos deg med besøk!

Elsker fint vær og båtturer....men denne helgen har det ikke vært så fint :sur:

Juhu!!!! Fisketurer!!!! Gleder meg :)

Og sovne på kjøkkengulvet da :ler:

Ja vi må få til MANGE!! fisketurer i sommer :Nikke:

Jeg sover jo overalt vettu :fnise:

Ha en super pinsehelg! :klemmer:

Takk, du også :klemmer:

God laaaaangheeeeeelg! :strix:

Takk, du også :klemmer:

God helg! :klem:

Takk, god helg til deg også :klemmer:

Deilig med langhelg :strix:

Kosa meg med sommerfest med jobben, båtturer, overnattingsbesøk og avslapning, deilig :)

Og det beste av alt: fri i morgen også :bolledeig:

Skrevet

Høres ut som ei fin pinse! Nyt den ekstra fridagen! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...