Zia Skrevet 4. juni 2011 #4501 Skrevet 4. juni 2011 Jeg heller orker ikke sola midt på dagen - mye deiligere under markisen, og på kvelden som du sier Lollipop
pusilus Skrevet 4. juni 2011 #4502 Skrevet 4. juni 2011 Sommer er det først når man kan sitte i skyggen i sommerklær uten å fryse I dag våknet jeg til 7 grader (kl ti), kuling og regn, men det har heldigvis kommet seg utover dagen og nå er det bare lettskyet Det er meldt hele 13 grader i morgen Det er sommeren sin det
loffen Skrevet 4. juni 2011 #4503 Skrevet 4. juni 2011 (endret) Jeg synes aldri det blir for varmt. Håper det blit fint i morra også, nå kommer det mange skyer fra nord ser jeg. Endret 4. juni 2011 av loffen
Lucky? Skrevet 5. juni 2011 Forfatter #4504 Skrevet 5. juni 2011 Da er vi flere som har blitt for gamle :fnise : Blir så fort svimmel og får vondt i hodet av å sole meg over lengre tid, selv om jeg drikker og spiser salt. Samme her Før kunne jeg ligge midt i solen i flere timer... :ler : Jeg heller orker ikke sola midt på dagen - mye deiligere under markisen, og på kvelden som du sier Lollipop : jepp: Helt enig Blir helt kokt ute i solen Sommer er det først når man kan sitte i skyggen i sommerklær uten å fryse :biggrin : I dag våknet jeg til 7 grader (kl ti), kuling og regn, men det har heldigvis kommet seg utover dagen og nå er det bare lettskyet Det er meldt hele 13 grader i morgen :hoppe : Det er sommeren sin det Ja da er det skikkelig sommer 13 grader ja...brrr....er jo varmere enn 7 i allefall Her er det deilig i dag også, litt skyer, men skal bli over 20 grader i allefall Jeg synes aldri det blir for varmt. : riste: Håper det blit fint i morra også, nå kommer det mange skyer fra nord ser jeg. :glare : Da kan jeg kanskje ikke skylde på alderen alikevel jeg da Ser ut som om det blir fint her i dag, litt skyer da, men skal jo bli varmt Deilige dager Det meste av dagen i går gikk med til besøket hos svigerfar i oslo Går veldig fint med han og det er deilig Når vi kom hjem dro mannen og ene tanteungen for å hente ny båten vår Har kjøpt en 16 fot med 60hk som vi skal bruke mer til holmeturer og slikt Den andre vi har er for stor til at jeg kjører alene, men denne klarer jeg Så da håper jeg på masse sol og båtturer med iss og kipa I dag er planen å få gjort siste finish på den båten jeg har pusset på...den skal hentes i morgen, så må bli ferdig i dag Ikke mye igjen da, bare litt teak som må pusses og oljes...
loffen Skrevet 5. juni 2011 #4505 Skrevet 5. juni 2011 Båtturer, sol og sommer! Nei du kan ikke skylde på alderen, du som bare er en spring chicken!
Lucky? Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #4506 Skrevet 7. juni 2011 Båtturer, sol og sommer! Nei du kan ikke skylde på alderen, du som bare er en spring chicken! Nei da får jeg finne noe annet å skylde på Vil ha tilbake solen... Dagene flyr I går var mamma og pappa her fra jeg kom fra jobben og til kvelden Pappa skulle pusse på båten sin og jeg og mamma hjalp han litt I dag kom pappa en tur for å ordne mer, så har hjulpet han litt i dag også... Men er så sliten i dag Sovnet på kjøkkengulvet mens jeg varmet middagen Men er bare å brette opp armene å sette igang med litt rengjøring her hjemme... skal ha sommerfest med jobber her hjemme på fredag, så det er mye som skal gjøres
Ananan Skrevet 7. juni 2011 #4507 Skrevet 7. juni 2011 Sovnet på kjøkkengulvet faktisk du får prøve å finne sengen litt tidlig i kveld kanskje
*Lollipop* Skrevet 7. juni 2011 #4508 Skrevet 7. juni 2011 (endret) Sovnet på kjøkkengulvet! Da må du bare roe deg ned, slapp av og legg deg i senga heller Endret 7. juni 2011 av *Lollipop*
pusilus Skrevet 7. juni 2011 #4509 Skrevet 7. juni 2011 Holmetur, sommer og sol Vokste opp på det. Sovnet på kjøkkengulvet, må le litt Det har ikke jeg klart enda, men så er da sofaen vår nøyaktig fire skritt fra kjøkkenet da Jeg venter gjerne der når jeg varmer middag.
Lucky? Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #4510 Skrevet 7. juni 2011 Sovnet på kjøkkengulvet faktisk du får prøve å finne sengen litt tidlig i kveld kanskje Ja blir nok ikke seint i kveld tror jeg Begynner seint i morgen da, så kan sove leeenge Sovnet på kjøkkengulvet! Da må du bare roe deg ned, slapp av og legg deg i senga heller Ikke ofte jeg er så sliten nei...fikk bare akkutt behov for å legge meg rett ned Holmetur, sommer og sol Vokste opp på det. Sovnet på kjøkkengulvet, må le litt Det har ikke jeg klart enda, men så er da sofaen vår nøyaktig fire skritt fra kjøkkenet da Jeg venter gjerne der når jeg varmer middag. Båtliv er noe av det beste som finnes Har faktisk gjort det en gang før også Er litt lengre til sofaen her i huset Nå er jeg mer våken og har fått vasket og ordnet litt her hjemme, deilig Får snart kaffebesøk av en venninne, koselig
dreia Skrevet 7. juni 2011 #4511 Skrevet 7. juni 2011 Spennande med middagslaging, forstår eg. Kos deg med (større mengder) koffein og i kveld.
Lucky? Skrevet 7. juni 2011 Forfatter #4512 Skrevet 7. juni 2011 Spennande med middagslaging, forstår eg. Kos deg med (større mengder) koffein og i kveld. Nei ikke akkurat...skulle bare vare opp litt bali kylinggryte fra i går Hjalp på med og
loffen Skrevet 7. juni 2011 #4513 Skrevet 7. juni 2011 Høres vondt ut å sove på gulvet! God natt! (i sengen) :gjeiper:
Skytte Skrevet 8. juni 2011 #4514 Skrevet 8. juni 2011 Å så herlig med finvær og båtturer <3 Gulvet du ja Sånn kan det gå! Kos deg med besøk!
iss Skrevet 9. juni 2011 #4515 Skrevet 9. juni 2011 Juhu!!!! Fisketurer!!!! Gleder meg Og sovne på kjøkkengulvet da
Lucky? Skrevet 12. juni 2011 Forfatter #4519 Skrevet 12. juni 2011 Høres vondt ut å sove på gulvet! God natt! (i sengen) :gjeiper: Hadde et par puter da Å så herlig med finvær og båtturer <3 Gulvet du ja Sånn kan det gå! Kos deg med besøk! Elsker fint vær og båtturer....men denne helgen har det ikke vært så fint Juhu!!!! Fisketurer!!!! Gleder meg Og sovne på kjøkkengulvet da Ja vi må få til MANGE!! fisketurer i sommer Jeg sover jo overalt vettu Ha en super pinsehelg! Takk, du også God laaaaangheeeeeelg! Takk, du også God helg! Takk, god helg til deg også Deilig med langhelg Kosa meg med sommerfest med jobben, båtturer, overnattingsbesøk og avslapning, deilig Og det beste av alt: fri i morgen også
Miss I.W. Skrevet 12. juni 2011 #4520 Skrevet 12. juni 2011 Høres ut som ei fin pinse! Nyt den ekstra fridagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå