Lucky? Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4481 Skrevet 31. mai 2011 Ble en full fart dag her hjemme i går, men sånn er det innimellom I dag er det laaang dag på jobben....full fart frem til halv ni i kveld... Men så er det bare en dag igjen og så er det laaang fri
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 #4482 Skrevet 31. mai 2011 Herlig at det snart er fri Håper dagen blir bra selv om den blir lang
dreia Skrevet 31. mai 2011 #4483 Skrevet 31. mai 2011 Oi, du var på mine innlegg side to! Det er tydelig at eg ikkje er mykje på KG for tida. Lucky er faktisk relativt langt opp på mi liste... Herlig med langfri
loffen Skrevet 31. mai 2011 #4484 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har visst veldig mange ting på 'mine innlegg' for tida. Håper langdagen ikke er alt for slitsom Lucky?!
Lucky? Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #4486 Skrevet 1. juni 2011 Herlig at det snart er fri Håper dagen blir bra selv om den blir lang Blir deilig med langfri nå ja Dagen i går gikk veldig fint, gikk veldig fort Det er tydelig at eg ikkje er mykje på KG for tida. Lucky er faktisk relativt langt opp på mi liste... Herlig med langfri Har de bøkene jeg følger på side en jeg også Ikke lenge til langfri nå nei Jeg har visst veldig mange ting på 'mine innlegg' for tida. Håper langdagen ikke er alt for slitsom Lucky?! Du di skravlehøne Langdagen gikk veldig fort, deilig Snart langfri Det skal bli såååå deilig Langdagen gikk veldig fint i går, deilig Følte ikke at klokka var halv ni når jeg kjørte hjemover, så det var deilig Men ble liksom ikke annet enn mat og frustrerte fruer før jeg la meg, så en kort hjemmedag
liv Skrevet 1. juni 2011 #4487 Skrevet 1. juni 2011 ra arbeidsdagen ikke ble for lang, selv om hjemmetiden ble kort En må liksom ha litt tid å lande på før en skal i seng og. Jobbet inn fredagen?
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2011 #4489 Skrevet 2. juni 2011 Langhelg! Du har kanskje skrevet det en plass, men .. noen planer for langhelgen?
Lucky? Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #4490 Skrevet 2. juni 2011 ra arbeidsdagen ikke ble for lang, selv om hjemmetiden ble kort En må liksom ha litt tid å lande på før en skal i seng og. Jobbet inn fredagen? Ja man kan ikke hoppe rett i seng når man kommer hjem Berre timar igjen til langhelga nå De timene gikk fort, og nå er det fri Langhelg! Du har kanskje skrevet det en plass, men .. noen planer for langhelgen? Deilig Ingen store planer egentlig...bare ha fri, kose med mannen, ordne litt her hjemme og besøke svigerfar på sykehuset Deilig med fri Skal prøve å få ordnet litt ute i hagen...trenger å luke litt både her og der Så bør jeg få plantet litt også...i allefall i løpet av helgen
Lucky? Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #4492 Skrevet 3. juni 2011 Ha en superduper helg Lucky?! Takk snuppa Deilig med fri I går var en effektiv dag, det er godt innimellom Fikk plantet litt her og der, fylt på litt bark der det trengtes og ikke minst luket litt Ble ikke ferdig med den lukingen da, men det er sååå mye.... Får ta litt til etterpå og litt resten av helgen så blir nok alt borte til slutt Blåste litt i går, men sola var der så tenkte ikke på å smøre meg....kjente det i går kveld Men bedre i dag, så i dag blir det solkrem...
Zia Skrevet 3. juni 2011 #4493 Skrevet 3. juni 2011 Håper du får en fin helg Lucky Kos deg masse i det flotte været!
pusilus Skrevet 3. juni 2011 #4494 Skrevet 3. juni 2011 Sol? Her er det i alle fall ingen fare for å bli brent selv uten solkrem God helg snuppa
Lucky? Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #4495 Skrevet 3. juni 2011 Håper du får en fin helg Lucky Kos deg masse i det flotte været! Deilig med helg Har kosa meg veldig i dag, kan jo ikke annet når det er så fint vær Sol? Her er det i alle fall ingen fare for å bli brent selv uten solkrem God helg snuppa Sender litt sol til deg jeg snuppa Her har det vært helt sommer i dag, deilig God helg til deg også Deilig sommerdag her i dag Bare gått i kort shorts og singlet i hele dag, nydelig Har fått vaska mange vinduer, luka litt, ryddet litt og ellers bare kosa meg Deilig med fridager Nå venter jeg på mannen skal komme hjem fra jobb så vi får tatt årets første grillings
Skytte Skrevet 3. juni 2011 #4496 Skrevet 3. juni 2011 Hmmm... Jeg har fyret i ovnen, ligget i badekaret, har fleeceklær og pledd på meg i sofaen.... Keg vurderer STERKT å komme på besøk du:) Her er det nord norsk forsommer på sitt beste! Brrrrrr!!!! Grillmat er yammi:) Vi fikk noen grilldager i begynnelsen av mai men dem forsvant fort gitt... Må dere ha en fortsatt fortreffelig helg:) Klem!
Lucky? Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #4497 Skrevet 4. juni 2011 Hmmm... Jeg har fyret i ovnen, ligget i badekaret, har fleeceklær og pledd på meg i sofaen.... Keg vurderer STERKT å komme på besøk du:) Her er det nord norsk forsommer på sitt beste! Brrrrrr!!!! Grillmat er yammi:) Vi fikk noen grilldager i begynnelsen av mai men dem forsvant fort gitt... Må dere ha en fortsatt fortreffelig helg:) Klem! Brr...høres kaldt ut der oppe i nord ja Bare å komme, er meldt full sol i dag også Digg med grillmat :silke: Hadde jo mange fine dager her i begynnelsen av mai vi også, men fikk vi ut grillen?? nei... Ble grillings til slutt i går Når mannen kom hjem måtte jeg hjelpe han å sette ut en båt først, så fikk ikke grillet før i ti tiden...men fortsatt deilig ute, så gikk fint Så ble det avslapning på sofa og film Nå skal vi snart kjøre innover å besøke svigerfar på sykehuset, blir koselig å se han igjen
*Lollipop* Skrevet 4. juni 2011 #4498 Skrevet 4. juni 2011 Det var nesten lettere å sitte ute på kvelden enn midt på dagen syns jeg Fantastisk deilig temperatur etter 8-tiden
Lucky? Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #4499 Skrevet 4. juni 2011 Det var nesten lettere å sitte ute på kvelden enn midt på dagen syns jeg Fantastisk deilig temperatur etter 8-tiden Helt klart Var sinnsykt varm midt på dagen...så tok ut markisene å satt i skyggen Blitt for gammel for den varmen jeg
*Lollipop* Skrevet 4. juni 2011 #4500 Skrevet 4. juni 2011 Da er vi flere som har blitt for gamle Blir så fort svimmel og får vondt i hodet av å sole meg over lengre tid, selv om jeg drikker og spiser salt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå