Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble en full fart dag her hjemme i går, men sånn er det innimellom :)

I dag er det laaang dag på jobben....full fart frem til halv ni i kveld...

Men så er det bare en dag igjen og så er det laaang fri :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig at det snart er fri :strix:

Håper dagen blir bra selv om den blir lang :klem:

Skrevet

Oi, du var på mine innlegg side to! :overrasket:

:hakeslepp:

Det er tydelig at eg ikkje er mykje på KG for tida. Lucky er faktisk relativt langt opp på mi liste... :sjenert:

Herlig med langfri :strix:

Skrevet

Jeg har visst veldig mange ting på 'mine innlegg' for tida. :fnise:

Håper langdagen ikke er alt for slitsom Lucky?!

Skrevet

Herlig at det snart er fri :strix:

Håper dagen blir bra selv om den blir lang :klem:

Blir deilig med langfri nå ja :)

Dagen i går gikk veldig fint, gikk veldig fort :)

:klemmer:

:hakeslepp:

Det er tydelig at eg ikkje er mykje på KG for tida. Lucky er faktisk relativt langt opp på mi liste... :sjenert:

Herlig med langfri :strix:

:fnise: Har de bøkene jeg følger på side en jeg også :sjenert:

Ikke lenge til langfri nå nei :strix:

Jeg har visst veldig mange ting på 'mine innlegg' for tida. :fnise:

Håper langdagen ikke er alt for slitsom Lucky?!

Du di skravlehøne :fnise:

Langdagen gikk veldig fort, deilig :)

Snart langfri :strix:

Det skal bli såååå deilig :strix:

Langdagen gikk veldig fint i går, deilig :) Følte ikke at klokka var halv ni når jeg kjørte hjemover, så det var deilig :)

Men ble liksom ikke annet enn mat og frustrerte fruer før jeg la meg, så en kort hjemmedag :)

Skrevet

ra arbeidsdagen ikke ble for lang, selv om hjemmetiden ble kort ;) En må liksom ha litt tid å lande på før en skal i seng og. Jobbet inn fredagen?

Skrevet

Berre timar igjen til langhelga nå :hoppe:

Skrevet

Langhelg! :hoppe: Du har kanskje skrevet det en plass, men .. noen planer for langhelgen?

Skrevet

ra arbeidsdagen ikke ble for lang, selv om hjemmetiden ble kort ;) En må liksom ha litt tid å lande på før en skal i seng og. Jobbet inn fredagen?

Ja man kan ikke hoppe rett i seng når man kommer hjem :)

Berre timar igjen til langhelga nå :hoppe:

De timene gikk fort, og nå er det fri :strix:

Langhelg! :hoppe: Du har kanskje skrevet det en plass, men .. noen planer for langhelgen?

Deilig :strix: Ingen store planer egentlig...bare ha fri, kose med mannen, ordne litt her hjemme og besøke svigerfar på sykehuset :)

Deilig med fri :strix: Skal prøve å få ordnet litt ute i hagen...trenger å luke litt både her og der :sjenert: Så bør jeg få plantet litt også...i allefall i løpet av helgen :)

Skrevet

Ha en superduper helg Lucky?!

Skrevet

Ha en superduper helg Lucky?!

Takk snuppa :klemmer:

Deilig med fri :strix: I går var en effektiv dag, det er godt innimellom :)

Fikk plantet litt her og der, fylt på litt bark der det trengtes og ikke minst luket litt :) Ble ikke ferdig med den lukingen da, men det er sååå mye.... Får ta litt til etterpå og litt resten av helgen så blir nok alt borte til slutt :)

Blåste litt i går, men sola var der så tenkte ikke på å smøre meg....kjente det i går kveld :fnise: Men bedre i dag, så i dag blir det solkrem...

Skrevet

Håper du får en fin helg Lucky :klem:

Kos deg masse i det flotte været!

:vinke:

Skrevet

Sol? :lete: Her er det i alle fall ingen fare for å bli brent selv uten solkrem :fnise:

God helg snuppa :kose:

Skrevet

Håper du får en fin helg Lucky :klem:

Kos deg masse i det flotte været!

:vinke:

Deilig med helg :strix:

Har kosa meg veldig i dag, kan jo ikke annet når det er så fint vær :sol:

Sol? :lete: Her er det i alle fall ingen fare for å bli brent selv uten solkrem :fnise:

God helg snuppa :kose:

Sender litt sol til deg jeg snuppa :) Her har det vært helt sommer i dag, deilig :)

God helg til deg også :klemmer:

Deilig sommerdag her i dag :sol: Bare gått i kort shorts og singlet i hele dag, nydelig :)

Har fått vaska mange vinduer, luka litt, ryddet litt og ellers bare kosa meg :) Deilig med fridager :)

Nå venter jeg på mannen skal komme hjem fra jobb så vi får tatt årets første grillings :)

Skrevet

Hmmm... Jeg har fyret i ovnen, ligget i badekaret, har fleeceklær og pledd på meg i sofaen.... Keg vurderer STERKT å komme på besøk du:) Her er det nord norsk forsommer på sitt beste! Brrrrrr!!!!

Grillmat er yammi:) Vi fikk noen grilldager i begynnelsen av mai men dem forsvant fort gitt...

Må dere ha en fortsatt fortreffelig helg:) Klem!

Skrevet

Hmmm... Jeg har fyret i ovnen, ligget i badekaret, har fleeceklær og pledd på meg i sofaen.... Keg vurderer STERKT å komme på besøk du:) Her er det nord norsk forsommer på sitt beste! Brrrrrr!!!!

Grillmat er yammi:) Vi fikk noen grilldager i begynnelsen av mai men dem forsvant fort gitt...

Må dere ha en fortsatt fortreffelig helg:) Klem!

Brr...høres kaldt ut der oppe i nord ja :( Bare å komme, er meldt full sol i dag også ;)

Digg med grillmat :silke: Hadde jo mange fine dager her i begynnelsen av mai vi også, men fikk vi ut grillen?? nei...

Ble grillings til slutt i går :) Når mannen kom hjem måtte jeg hjelpe han å sette ut en båt først, så fikk ikke grillet før i ti tiden...men fortsatt deilig ute, så gikk fint :)

Så ble det avslapning på sofa og film :hjerte:

Nå skal vi snart kjøre innover å besøke svigerfar på sykehuset, blir koselig å se han igjen :)

Skrevet

Det var nesten lettere å sitte ute på kvelden enn midt på dagen syns jeg :fnise: Fantastisk deilig temperatur etter 8-tiden :)

Skrevet

Det var nesten lettere å sitte ute på kvelden enn midt på dagen syns jeg :fnise: Fantastisk deilig temperatur etter 8-tiden :)

Helt klart :) Var sinnsykt varm midt på dagen...så tok ut markisene å satt i skyggen :) Blitt for gammel for den varmen jeg :sjenert:

Skrevet

Da er vi flere som har blitt for gamle :fnise: Blir så fort svimmel og får vondt i hodet av å sole meg over lengre tid, selv om jeg drikker og spiser salt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...