Lucky? Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4461 Skrevet 23. mai 2011 Kos deg! Det har jeg gjort Godt å få gjort det ein skal på jobben, og kan ta fri med god samvittighet. Nyt kvelden! Veldig deilig de dagene man føler man har fått gjort en god jobb Deilig med alene tid Deilig med litt alenetid på kveldene Er egentlig vant med det, men i det siste har mannen vært mye hjemme på kveldene og det er uvant....koselig også da Men veldig deilig når det kommer noen kvelder der jeg kan være alene også Hatt koselig kaffe og skravlebesøk av en venninne nå da. Lenge siden jeg har sett henne, så veldig koselig å se henne igjen
*Lollipop* Skrevet 26. mai 2011 #4465 Skrevet 26. mai 2011 Innom og oppdaterer meg endelig For et sko-kupp! Ikke bare litt misunnelig Det er deilig med litt alenetid så lenge det ikke blir for ofte syns jeg Kos deg! Snart helg igjen!
Lucky? Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #4466 Skrevet 26. mai 2011 Koselig med venninne besøk Veldig koselig Alenetid er veldig deilig av og til Helt klart Herlig å se tickeren din Kos deg med venninne-besøk Takk Det var her om dagen, og det var veldig koselig :)Har hatt venninnebesøk i kveld også da Innom og oppdaterer meg endelig For et sko-kupp! Ikke bare litt misunnelig Det er deilig med litt alenetid så lenge det ikke blir for ofte syns jeg Kos deg! Snart helg igjen! Koselig å se deg Alltid deilig når man føler man gjør kupp på salg Alenetid er helt supert, man hadde nok synes det var litt trist om det var hver dag ja... Snart helg ja! Helt supert! Har hatt et par late dager hvor jeg føler jeg ikke har fått gjort noe etter jobben... men i dag har jeg og kipa vasket båt Mannen driver med vinteropplagring av båter og en av de som har båten sin der ønsket vask og polering av båten Så i dag har vi vasket og så får vi polere en annen dag Ble også tid for skravling, herlig kveld
Lucky? Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #4469 Skrevet 27. mai 2011 Vaske båt..herlig? Herlig med da, men gikk fint å vaske båt også Lettere når man er to Innom og passer på at du har det bra:) Da er det endelig helg igjen Planen for helgen er å få gjort ferdig den båten og så er det hyttetur med symøtejentene fra lørdag til søndag
Lucky? Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #4473 Skrevet 28. mai 2011 Helg! Hyttetur høyrest ikkje feil ut, det. Nei skal bli koselig med en liten hyttetur nå God helg! God helg til deg også Ha en super hyttetur! Takk Blir deilig å komme seg bort en liten tur Stiller og rolig fredagskveld i går, både mannen og jeg sovnet på sofaen Nå blir det litt båtpuss før det blir hyttetur God helg jenter
Lucky? Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #4474 Skrevet 29. mai 2011 Deilig helg Hadde det kjempekoselig på hyttetur Deilig mat og drikke, masse skravlings og ikke minst litt spilling, en skikkelig hyttetur Denne uken blir en kort uke, bare tre jobbedager, deilig
*Lollipop* Skrevet 29. mai 2011 #4475 Skrevet 29. mai 2011 Heldige du som har kort arbeidsuke! Det blir sikkert helt fantastisk
pusilus Skrevet 29. mai 2011 #4476 Skrevet 29. mai 2011 Herlig med tredagersuke Jeg har fire jeg da, men det er ganske herlig det også
Nótt Skrevet 29. mai 2011 #4477 Skrevet 29. mai 2011 Og jeg er heldig og har to-dagers uke - riktignok fordelt utover uken da.
Skytte Skrevet 29. mai 2011 #4478 Skrevet 29. mai 2011 Åh, nå fikk jeg litt fnatt for jeg kunne ikke finne boken din! Men så oppdaget jeg at jeg lette under feil bokstav Hyttetur hørtes veldig koselig ut ja. Trivelig å ha slik samling med jentene. Men du, kan jeg spørre hvilke farger dere hadde da dere giftet dere? Vi tenker jo på å prøve å rekke å gifte oss neste år:) Så nå stresser jeg med fargevalg..! Godt jeg er ute i god tid for det kan trenges føler jeg... Så nå maser jeg litt på alle som har vært gjennom dette før:)
Lucky? Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #4480 Skrevet 31. mai 2011 Heldige du som har kort arbeidsuke! Det blir sikkert helt fantastisk Det skal bli veldig godt Alltid deilig med litt ekstra fri Herlig med tredagersuke Jeg har fire jeg da, men det er ganske herlig det også Alle uker som har mindre enn fem er jo helt supert Og jeg er heldig og har to-dagers uke - riktignok fordelt utover uken da. Å! Enda bedre Åh, nå fikk jeg litt fnatt for jeg kunne ikke finne boken din! Men så oppdaget jeg at jeg lette under feil bokstav Hyttetur hørtes veldig koselig ut ja. Trivelig å ha slik samling med jentene. Men du, kan jeg spørre hvilke farger dere hadde da dere giftet dere? Vi tenker jo på å prøve å rekke å gifte oss neste år:) Så nå stresser jeg med fargevalg..! Godt jeg er ute i god tid for det kan trenges føler jeg... Så nå maser jeg litt på alle som har vært gjennom dette før:) Finner meg vel enklest under mine innlegg Veldig koselig med hyttetur, herlig med jenter og skravling Vi hadde hvit og sølv vi Rent og pent og enkelt å få det til i matche Spennende for dere da, er det satt noen dato? Oi, du var på mine innlegg side to! Det går ikke ann!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå