Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kos deg! :klem:

Det har jeg gjort :Nikke:

Godt å få gjort det ein skal på jobben, og kan ta fri med god samvittighet. :jepp:

Nyt kvelden! :strix:

Veldig deilig de dagene man føler man har fått gjort en god jobb :Nikke:

Deilig med alene tid :)

Deilig med litt alenetid på kveldene :) Er egentlig vant med det, men i det siste har mannen vært mye hjemme på kveldene og det er uvant....koselig også da :) Men veldig deilig når det kommer noen kvelder der jeg kan være alene også :) Hatt koselig kaffe og skravlebesøk av en venninne nå da. Lenge siden jeg har sett henne, så veldig koselig å se henne igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig med venninne besøk :strix:

Skrevet

Innom og oppdaterer meg endelig :klemmer:

For et sko-kupp! Ikke bare litt misunnelig :fnise: Det er deilig med litt alenetid så lenge det ikke blir for ofte syns jeg :)

Kos deg! Snart helg igjen!

Skrevet

Koselig med venninne besøk :strix:

Veldig koselig :strix:

Alenetid er veldig deilig av og til :klem:

Helt klart :Nikke: Herlig å se tickeren din :hjerte:

Kos deg med venninne-besøk :klemmer:

Takk :) Det var her om dagen, og det var veldig koselig :)Har hatt venninnebesøk i kveld også da ;)

:klemmer:

Innom og oppdaterer meg endelig :klemmer:

For et sko-kupp! Ikke bare litt misunnelig :fnise: Det er deilig med litt alenetid så lenge det ikke blir for ofte syns jeg :)

Kos deg! Snart helg igjen!

Koselig å se deg :)

Alltid deilig når man føler man gjør kupp på salg :Nikke:

Alenetid er helt supert, man hadde nok synes det var litt trist om det var hver dag ja...

Snart helg ja! Helt supert!

Har hatt et par late dager hvor jeg føler jeg ikke har fått gjort noe etter jobben... men i dag har jeg og kipa vasket båt :) Mannen driver med vinteropplagring av båter og en av de som har båten sin der ønsket vask og polering av båten :) Så i dag har vi vasket og så får vi polere en annen dag :) Ble også tid for skravling, herlig kveld :strix:

Skrevet

Innom og passer på at du har det bra:)

Skrevet

Vaske båt..herlig? :ler:

:pasha:

:fnise: Herlig med :skravle: da, men gikk fint å vaske båt også :) Lettere når man er to :)

Innom og passer på at du har det bra:)

Da er det endelig helg igjen :strix:

Planen for helgen er å få gjort ferdig den båten og så er det hyttetur med symøtejentene fra lørdag til søndag :hjerte:

Skrevet

Helg! :strix:

Hyttetur høyrest ikkje feil ut, det. :nigo:

Skrevet

Helg! :strix:

Hyttetur høyrest ikkje feil ut, det. :nigo:

Nei skal bli koselig med en liten hyttetur nå :strix:

God helg! :klem:

God helg til deg også :klemmer:

Ha en super hyttetur! :klemmer:

Takk :) Blir deilig å komme seg bort en liten tur :)

Stiller og rolig fredagskveld i går, både mannen og jeg sovnet på sofaen :fnise:

Nå blir det litt båtpuss før det blir hyttetur :)

God helg jenter :klemmer:

Skrevet

Deilig helg :strix:

Hadde det kjempekoselig på hyttetur :) Deilig mat og drikke, masse skravlings og ikke minst litt spilling, en skikkelig hyttetur :)

Denne uken blir en kort uke, bare tre jobbedager, deilig :strix:

Skrevet

Heldige du som har kort arbeidsuke! Det blir sikkert helt fantastisk :klemmer::)

Skrevet

Herlig med tredagersuke :nigo: Jeg har fire jeg da, men det er ganske herlig det også :jepp:

Skrevet

Og jeg er heldig og har to-dagers uke - riktignok fordelt utover uken da. :)

Skrevet

Åh, nå fikk jeg litt fnatt for jeg kunne ikke finne boken din! Men så oppdaget jeg at jeg lette under feil bokstav :)

Hyttetur hørtes veldig koselig ut ja. Trivelig å ha slik samling med jentene.

Men du, kan jeg spørre hvilke farger dere hadde da dere giftet dere?

Vi tenker jo på å prøve å rekke å gifte oss neste år:) Så nå stresser jeg med fargevalg..! Godt jeg er ute i god tid for det kan trenges føler jeg... Så nå maser jeg litt på alle som har vært gjennom dette før:)

Skrevet

Oi, du var på mine innlegg side to! :overrasket:

:klem:

Skrevet

Heldige du som har kort arbeidsuke! Det blir sikkert helt fantastisk :klemmer::)

Det skal bli veldig godt :) Alltid deilig med litt ekstra fri :)

Herlig med tredagersuke :nigo: Jeg har fire jeg da, men det er ganske herlig det også :jepp:

Alle uker som har mindre enn fem er jo helt supert :Nikke:

Og jeg er heldig og har to-dagers uke - riktignok fordelt utover uken da. :)

Å! Enda bedre :)

Åh, nå fikk jeg litt fnatt for jeg kunne ikke finne boken din! Men så oppdaget jeg at jeg lette under feil bokstav :)

Hyttetur hørtes veldig koselig ut ja. Trivelig å ha slik samling med jentene.

Men du, kan jeg spørre hvilke farger dere hadde da dere giftet dere?

Vi tenker jo på å prøve å rekke å gifte oss neste år:) Så nå stresser jeg med fargevalg..! Godt jeg er ute i god tid for det kan trenges føler jeg... Så nå maser jeg litt på alle som har vært gjennom dette før:)

Finner meg vel enklest under mine innlegg :)

Veldig koselig med hyttetur, herlig med jenter og skravling :Nikke:

Vi hadde hvit og sølv vi :) Rent og pent og enkelt å få det til i matche ;) Spennende for dere da, er det satt noen dato?

Oi, du var på mine innlegg side to! :overrasket:

:klem:

:sjokk: Det går ikke ann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...