Skytte Skrevet 18. mai 2011 #4441 Skrevet 18. mai 2011 God morgen!! Hørtes ut som en alldeles perfekt feiring:) Poenget er vel at man gjør det man vil og det som gir en noe:) Litt nysgjerrig på hva mannen din jobber med siden dere gjør slike ting Bilvask? Hva er det? Jeg ikke forstå... Bilen min er utsatt for omsorgssvikt men heldigvis forbarmer mannen seg over den inni mellom..! Sofa og mat; min favoritt! Ha en smashing day!
loffen Skrevet 18. mai 2011 #4442 Skrevet 18. mai 2011 Jeg leste at mannen gravde NED gravemaskinen! Håper du har en fin dag.
pusilus Skrevet 18. mai 2011 #4443 Skrevet 18. mai 2011 Herlig med litt maskinarbeid Litt mindre maskin i aktivitet her da kjære bokstavlig talt fikk 17. mai sveis i går ettermiddag
Lucky? Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #4445 Skrevet 19. mai 2011 God morgen!! Hørtes ut som en alldeles perfekt feiring:) Poenget er vel at man gjør det man vil og det som gir en noe:) Litt nysgjerrig på hva mannen din jobber med siden dere gjør slike ting Bilvask? Hva er det? Jeg ikke forstå... Bilen min er utsatt for omsorgssvikt men heldigvis forbarmer mannen seg over den inni mellom..! Sofa og mat; min favoritt! Ha en smashing day! Veldig deilig med en ekstra fridag ja og siden mannen sjeldent har fri, var det deilig å bare kose oss hjemme Følte bilen min også var utsatt for omsorgsvikt ja Men nå er den så fin så Jeg leste at mannen gravde NED gravemaskinen! Håper du har en fin dag. Dagen var fin den Herlig med litt maskinarbeid Litt mindre maskin i aktivitet her da kjære bokstavlig talt fikk 17. mai sveis i går ettermiddag Maskinarbeid er morsomt Små som store Trøtt En koselig dag på jobb i går og en enda koseligere kveld med sydate med kipa Bare to dager igjen til helg, deilig
Lucky? Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4447 Skrevet 20. mai 2011 Ukene flyr! Det er helt klart! Og nå er det jammen helg igjen Da var det helg igjen Pappa har vært her en tur etter jobben og jeg har hjulpet han å ordne litt med båten hans Den ligger her på vinteropplag, så da må man jo hjelpe til Har ingen store planer i helgen og det er deilig Nærmer seg forhåpentligvis el, så får få til litt også vel
pusilus Skrevet 20. mai 2011 #4448 Skrevet 20. mai 2011 (endret) Kjennes ut som el er på vei her også, lar i alle fall ikke muligeten slippe unna Endret 20. mai 2011 av pusilus
Lucky? Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #4449 Skrevet 20. mai 2011 Kjennes ut som el er på vei her også, lar i alle fall ikke muligeten slippe unna Nei nå må vi ikke ligge på latsiden Kos deg i helgen du også
Lucky? Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #4451 Skrevet 21. mai 2011 God heeeeeelg! Takk for det Stille og rolig fredagskveld med mat, sofa og film Våknet tidlig i dag og fikk ikke sove igjen Nå derimot er jeg trøtt....og kvalm...har økt dosen med metforminen, så bare ventet på er reaksjon på det Får satse på at det hjelper med en og en :dusj:
Lucky? Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #4452 Skrevet 21. mai 2011 Våknet til etter litt kaffe og en dusj Så da ble det en tur til byen, egentlig for å bruke opp noen gavekort vi fikk til bryllupet...men fant ikke noe jeg ville ha i den butikken... Men fant mye annet andre steder da, så ble litt shopping Rart hvor bra man føler seg etter å ha vært å shoppet Litt irritert da...kjøpte et lite bord på skeidar og når jeg pakket det ut var det ødelagt Men tror ikke jeg orker å kjøre ut igjen for å bytte det i dag... Ble tre par sko også Kom over kjempesalg i en sportsbutikk og fikk to par timberland goretex sko (ett grått og et brunt) og et par nike shox til 300 kr Alle skoene har kostet over 1000 stk, så jeg er fornøyd med det
Nótt Skrevet 21. mai 2011 #4454 Skrevet 21. mai 2011 Hvilken sportsbutikk var det du fant det salget i?? *nysgjerrig*
dreia Skrevet 21. mai 2011 #4455 Skrevet 21. mai 2011 Vil du bli med meg på skoshopping? Eg treng hjelp, både til å finna sko og til å finna slike gode tilbud.
Lucky? Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4457 Skrevet 22. mai 2011 Kult! Utenom det bordet da. Alltid moro med salg Det bordet derimot Hvilken sportsbutikk var det du fant det salget i?? *nysgjerrig* Intersport Vet ikke om det er noe alle intersportene har da... Vil du bli med meg på skoshopping? Eg treng hjelp, både til å finna sko og til å finna slike gode tilbud. Blir med en dag jeg For et sko-kupp Ja ikke sant!! Helt supert Stille og rolig lørdagskveld i går Ingenting på tv heller, så ble tidlig kvelden... Våknet tidlig som vanlig...sover så dårlig om dagen, bare svetter I dag tror jeg mamma kommer en tur, koselig
Lucky? Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4458 Skrevet 23. mai 2011 Ble en koselig søndag med besøk av mamma først og så en tur til en kollaga på kvelden I dag har vært en deilig dag på jobben, deilig med slike dager der man føler man får gjort det man skal Mannen jobber seint i dag, så skal bli deilig med litt alenetid
dreia Skrevet 23. mai 2011 #4460 Skrevet 23. mai 2011 Godt å få gjort det ein skal på jobben, og kan ta fri med god samvittighet. Nyt kvelden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå