Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!!

Hørtes ut som en alldeles perfekt feiring:) Poenget er vel at man gjør det man vil og det som gir en noe:)

Litt nysgjerrig på hva mannen din jobber med siden dere gjør slike ting

Bilvask? Hva er det? Jeg ikke forstå... Bilen min er utsatt for omsorgssvikt men heldigvis forbarmer mannen seg over den inni mellom..!

Sofa og mat; min favoritt!

Ha en smashing day!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste at mannen gravde NED gravemaskinen! :rolleyes:

Håper du har en fin dag. :klem:

Skrevet

Herlig med litt maskinarbeid :jepp:

Litt mindre maskin i aktivitet her da kjære bokstavlig talt fikk 17. mai sveis i går ettermiddag :ler:

Skrevet

God morgen!!

Hørtes ut som en alldeles perfekt feiring:) Poenget er vel at man gjør det man vil og det som gir en noe:)

Litt nysgjerrig på hva mannen din jobber med siden dere gjør slike ting

Bilvask? Hva er det? Jeg ikke forstå... Bilen min er utsatt for omsorgssvikt men heldigvis forbarmer mannen seg over den inni mellom..!

Sofa og mat; min favoritt!

Ha en smashing day!

Veldig deilig med en ekstra fridag ja og siden mannen sjeldent har fri, var det deilig å bare kose oss hjemme :)

Følte bilen min også var utsatt for omsorgsvikt ja :fnise: Men nå er den så fin så :)

:klemmer:

Jeg leste at mannen gravde NED gravemaskinen! :rolleyes:

Håper du har en fin dag. :klem:

:fnise:

Dagen var fin den :Nikke:

Herlig med litt maskinarbeid :jepp:

Litt mindre maskin i aktivitet her da kjære bokstavlig talt fikk 17. mai sveis i går ettermiddag :ler:

Maskinarbeid er morsomt :Nikke: Små som store ;)

Trøtt :Gjesp:

En koselig dag på jobb i går og en enda koseligere kveld med sydate med kipa :)

Bare to dager igjen til helg, deilig :strix:

Skrevet

Ukene flyr! :jepp:

Det er helt klart! Og nå er det jammen helg igjen :strix:

Da var det helg igjen :hjerte:

Pappa har vært her en tur etter jobben og jeg har hjulpet han å ordne litt med båten hans :) Den ligger her på vinteropplag, så da må man jo hjelpe til :fnise:

Har ingen store planer i helgen og det er deilig :) Nærmer seg forhåpentligvis el, så får få til litt :sengekos: også vel ;)

Skrevet (endret)

:sengekos::nigo::hoppe:

:fnise: Kjennes ut som el er på vei her også, lar i alle fall ikke muligeten slippe unna :sjarmor:

Endret av pusilus
Skrevet

:sengekos::nigo::hoppe:

:fnise: Kjennes ut som el er på vei her også, lar i alle fall ikke muligeten slippe unna :sjarmor:

:hoppe: Nei nå må vi ikke ligge på latsiden :lur: Kos deg i helgen du også :klemmer::sengekos:

Skrevet

God heeeeeelg! :humpe:

:ler:

Takk for det :fnise:

Stille og rolig fredagskveld med mat, sofa og film :hjerte:

Våknet tidlig i dag og fikk ikke sove igjen :sur: Nå derimot er jeg trøtt....og kvalm...har økt dosen med metforminen, så bare ventet på er reaksjon på det :sukk:

Får satse på at det hjelper med en :kaffekopp: og en :dusj:

Skrevet

Våknet til etter litt kaffe og en dusj :) Så da ble det en tur til byen, egentlig for å bruke opp noen gavekort vi fikk til bryllupet...men fant ikke noe jeg ville ha i den butikken... Men fant mye annet andre steder da, så ble litt shopping :strix: Rart hvor bra man føler seg etter å ha vært å shoppet :fnise: Litt irritert da...kjøpte et lite bord på skeidar og når jeg pakket det ut var det ødelagt :sur: Men tror ikke jeg orker å kjøre ut igjen for å bytte det i dag...

Ble tre par sko også :) Kom over kjempesalg i en sportsbutikk og fikk to par timberland goretex sko (ett grått og et brunt) og et par nike shox til 300 kr :sjokk: Alle skoene har kostet over 1000 stk, så jeg er fornøyd med det :Nikke:

Skrevet

Kult! :tommelsmil:

Utenom det bordet da. :glare:

:klem:

Skrevet

Hvilken sportsbutikk var det du fant det salget i?? *nysgjerrig*

Skrevet
:daane: Vil du bli med meg på skoshopping? Eg treng hjelp, både til å finna sko og til å finna slike gode tilbud. :nigo:
Skrevet

For et sko-kupp :daane:

Skrevet

Kult! :tommelsmil:

Utenom det bordet da. :glare:

:klem:

Alltid moro med salg :Nikke:

Det bordet derimot :kjefte:

Hvilken sportsbutikk var det du fant det salget i?? *nysgjerrig*

Intersport :) Vet ikke om det er noe alle intersportene har da... :)

:daane: Vil du bli med meg på skoshopping? Eg treng hjelp, både til å finna sko og til å finna slike gode tilbud. :nigo:

Blir med en dag jeg :Nikke:

For et sko-kupp :daane:

Ja ikke sant!! Helt supert :Nikke:

Stille og rolig lørdagskveld i går :) Ingenting på tv heller, så ble tidlig kvelden...

Våknet tidlig som vanlig...sover så dårlig om dagen, bare svetter :sjenert:

I dag tror jeg mamma kommer en tur, koselig :)

Skrevet

Ble en koselig søndag med besøk av mamma først og så en tur til en kollaga på kvelden :)

I dag har vært en deilig dag på jobben, deilig med slike dager der man føler man får gjort det man skal :)

Mannen jobber seint i dag, så skal bli deilig med litt alenetid :strix:

Skrevet

Godt å få gjort det ein skal på jobben, og kan ta fri med god samvittighet. :jepp:

Nyt kvelden! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...