Lucky? Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #4421 Skrevet 12. mai 2011 Gåtur er nesten altid deilig. Men best når det regner. Alltid godt med en gåtur ja Deilig med frisk luft som rydder opp litt i toppetasjen
Skytte Skrevet 14. mai 2011 #4424 Skrevet 14. mai 2011 Sneaking a peak:) Håper du har hatt en fin lørdag og at søndagen blir like så Klem!
Lucky? Skrevet 15. mai 2011 Forfatter #4426 Skrevet 15. mai 2011 Hei hei! God helg lucky Takk og god helg til deg også Innom med en god helg Takk Sender en stor tilbake Sneaking a peak:) Håper du har hatt en fin lørdag og at søndagen blir like så Klem! Joda helgen har vært fin den Heeeeelg! Håper den er fin. Deilig Helgen har vært fin sålangt i allefall Da var det søndag igjen.... Hadde klumpen her fra fredag til lørdag, koselig Koste oss her hjemme på fredag og var sammen med kipa og familien i går Gutta spilte fotball og koste seg masse sammen I går kveld var det deilig mat, sofa og film på meg og mannen Deilig med en rolig kveld, og ikke satt vi lenge oppe heller...begynner å bli kjipe folk I dag har vi spist frokost, mannen er på svenskehandel og jeg sitter her å prøver å oppdatere meg litt I kveld er det bursdag til svigers og så er en ny uke igang igjen....helgen går altfor fort....
pusilus Skrevet 15. mai 2011 #4427 Skrevet 15. mai 2011 Helgene går alt for fort ja , men heldigvis har jeg fri igjen på tirsdag Kos deg i bursdag
loffen Skrevet 15. mai 2011 #4428 Skrevet 15. mai 2011 Alle dagene går like fort! Jeg tror jeg begynner å bli gammel..
Lucky? Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #4429 Skrevet 16. mai 2011 Helgene går alt for fort ja , men heldigvis har jeg fri igjen på tirsdag Kos deg i bursdag Ja den gjør det Skulle vært 50/50 med jobbing og fri Blir ikke feil med en fridag i morgen også! Alle dagene går like fort! Jeg tror jeg begynner å bli gammel.. En dag er ingenting synes jeg....de bare raser i vei... Koselig i bursdag i går Deilig mat og skravlings med familien I dag er det full fart dag på jobben...skal jo gå i tog Ungene er sikkert høyt under taket og gleder seg veldig, så det blir nok bra Etter jobb er det en tur til optikeren for sjekk....får håpe alt ser bra ut
liv Skrevet 16. mai 2011 #4430 Skrevet 16. mai 2011 Så du de små bokstavene? Ønsker deg en fin feiring av nasjonaldagen
Lucky? Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #4431 Skrevet 16. mai 2011 Så du de små bokstavene? Ønsker deg en fin feiring av nasjonaldagen Så de fleste bokstavene i allefall Måtte ikke endre styrke på linsene, så det er jo flot Ha en fin 17.mai feiring du også Koselig, men stressende dag på jobben Barna kosa seg med pølser, is og tog Veldig praktisk å ha det på ettermiddagen, for når klokka var litt før fire var alle barna dratt hjem I kveld er det fotball på tv Skulle gjerne vært på stadion i dag kjenner jeg, men det var utsolgt for lenge siden... Men ikke dumt å sitte i stolen med pc, tv og et lite glass med noe rødt Kjenner på kroppen at det ikke har blitt så mye alkohol i det siste Ha en fin 17.mai feiring i morgen jenter
Miss I.W. Skrevet 16. mai 2011 #4432 Skrevet 16. mai 2011 Kos deg masse med et glass, du! Og ha ei fin feiring i morgen, også!
Småkjekset Skrevet 16. mai 2011 #4433 Skrevet 16. mai 2011 Høres ut som en flott måte og tilbringe 16. mai på det
pusilus Skrevet 16. mai 2011 #4434 Skrevet 16. mai 2011 Jeg har rødt i glasset jeg også, nå koser jeg meg med The Big Bang Theory Håper morgendagen blir fin og at solen skinner på deg
Lucky? Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #4435 Skrevet 17. mai 2011 Kos deg masse med et glass, du! Og ha ei fin feiring i morgen, også! Smakte veldig godt Ha en fin dag i dag du også Høres ut som en flott måte og tilbringe 16. mai på det Ja slett ikke dumt Jammen ble det ikke seier også Jeg har rødt i glasset jeg også, nå koser jeg meg med The Big Bang Theory Håper morgendagen blir fin og at solen skinner på deg Godt å kunne kose seg litt innimellom Merker at det ikke er så ofte, når jeg blir helt mo i knærne av et lite glass Ha en fin dag du også Ha en fin 17.mai feiring alle sammen Dagen startet med at vi sov til halv tolv...så nå har vi spist deilig frokost og planen i dag er bare å slappe helt av Orker rett og slett ikke å gå ut...så da blir vi bare hjemme og koser oss
dreia Skrevet 17. mai 2011 #4436 Skrevet 17. mai 2011 Herlig å sova så lenge. Me sov til over 9 i dag. Deilig å vera utkvilt. God plan for 17. mai. Håper du har ein fin dag.
Lucky? Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #4440 Skrevet 18. mai 2011 Herlig å sova så lenge. Me sov til over 9 i dag. Deilig å vera utkvilt. God plan for 17. mai. Håper du har ein fin dag. Deilig å starte dagen med å føle seg uthvilt Dagen ble veldig fin, håper din ble det også Håper dere koser dere hjemme! Det gjorde vi Deilig Høres ut som en kjempe herlig feiring Ble jo ikke akkurat noen stor feiring, men en deilig dag Perfekt 17. mai hos dere ser jeg Ja den var slett ikke dum den Ble litt mer avslapning etter frokosten i går og så måtte jeg jo få litt stemning ved å se på toget på tv Så hjalp jeg mannen med noe jobb greier. Han skulle fylle 40 sekker med jord som skal sendes med helikopter i dag Går litt fortere når man er to, så mannen gravde med gravemaskinen og jeg flyttet sekkene med trucken Etter det fikk bilen en grundig vask både utvendig og innvendig! Den trengte den virkelig...i allefall innvendig Så ble det mat og sofa resten av kvelden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå