Lucky? Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4384 Skrevet 25. april 2011 Nyyyyyyt siste del av påska! Den nyyyytes ja Ikke så mye sol her i dag da, men deilig med fri uansett Ja det er helt fantastisk med fri!!!!! Helt nyyyydelig Mulig kipa og jeg kommer en tur til deg i morgen kveld Skal hente et skap hun har fått seg i åttetiden, så kommer vi til deg etter det Ønsker meg litt mer sol slik at klærne på snoren tørker.... God vind i allefall, så tørker vel før kvelden
iss Skrevet 25. april 2011 #4385 Skrevet 25. april 2011 Har erfart at man må henge det opp tidlig hvis det skal tørke, for det blir fort rått ute! Men jeg har fri i morgen, så fortsetter vaskinga da
iss Skrevet 25. april 2011 #4386 Skrevet 25. april 2011 Bare å komme Mulig jeg drar på noe ostegreier på jobb kl 1530, men er hjemme igjen til åtte
Lucky? Skrevet 26. april 2011 Forfatter #4387 Skrevet 26. april 2011 Da får vi satse på at du er hjemme når vi kommer iss Da er det bare tre dager igjen til helga igjen Hatt planleggingsdag i dag...slitsomt å sitte stille en hel dag...skikkelig trøtt Så nå er det litt avslapning før jeg skal hente være med kipa å hente et skap hun har kjøpt og så en tur til iss
Skytte Skrevet 26. april 2011 #4388 Skrevet 26. april 2011 Innom med en kveldsklem og krysser alt for deg nå i disse dager! Skulle virkelig ønske det kunne klaffet for oss samtidig nå... Det hadde vært noe Regner med at dere hadde det fint hos Iss ikveld! Må si ifra når dere kommer nordover på ferie;)
Lucky? Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4389 Skrevet 27. april 2011 Innom med en kveldsklem og krysser alt for deg nå i disse dager! Skulle virkelig ønske det kunne klaffet for oss samtidig nå... Det hadde vært noe Regner med at dere hadde det fint hos Iss ikveld! Må si ifra når dere kommer nordover på ferie;) Takk Hadde vært moro om det klaffet for oss denne gangen Hadde det koselig hos iss, men ble ikke så lenge da...Måtte jo hjem til mannen Nordover på ferie ja, det hadde vært koselig! Aldri vært nordpå jeg Da er det klart for jobb igjen Deilig når det blir så kort uke Enn så lenge er det ingen store planer etter jobb, deilig
Lucky? Skrevet 27. april 2011 Forfatter #4391 Skrevet 27. april 2011 Ha en fin fin dag, Lucky?! Takk snuppa Dagen har vært fin den Deilig dag på jobb Ingen store planer i kveld, burde egentlig kommet meg ut å gått en tur, men får se Litt slækk.... Sofaen frister mer
Lucky? Skrevet 28. april 2011 Forfatter #4395 Skrevet 28. april 2011 Ble det sofaen? Ble mest sofa, men ble en liten gåtur sammen med katten da Hun følger etter overalt når jeg går tur her hjemme God torsdag Takk Snart helg nå! Ja og det er deilig Deilig og effektiv dag på jobb i dag Mannen er ute å jobber, så har spist middag med han etter jobb...han ønsket seg burger så da kjøpte jeg det og kjørte dit han var I kveld skal jeg gå tur med en venninne, koselig Greit å være fler som går, litt lettere å komme seg ut da
Lucky? Skrevet 28. april 2011 Forfatter #4397 Skrevet 28. april 2011 Det er deilig å gå tur! Veldig deilig Blitt dårlig med turer i vinter da...er jo helt svart her ute på kvelden og ikke har vi gatelys her ute i skogen hvor jeg bor
Lucky? Skrevet 30. april 2011 Forfatter #4398 Skrevet 30. april 2011 Ble ingen gåtur på tordag, men i går derimot Deilig! Etter turen ble det tv og sløving på sofaen og både jeg og mannen sovnet der I dag sov jeg lenge Eller jeg sto opp å ordnet litt mat til mannen i 7 tiden da for han skulle på jobb...men så la jeg meg igjen og sov til halv elleve, deilig Vært en lat dag med kaffe skravling hos svigermor og litt pusling her hjemme... Blir litt lat når det er så deilig vær Planen var egentlig å vaske litt klær å henge det ut, men siden det lukter møkk fra jordene, så orker jeg ikke få den lukta i klærne....hurra for å bo på landet I morgen skal vi i konfirmasjon til fetteren min, så får stryke bunadskjorten og mannens skjorte i løpet av kvelden. Skulle ha luftet bunaden litt også, men vet ikke om jeg tør å henge den ut....redd det lukter av meg i morgen....
Skytte Skrevet 3. mai 2011 #4400 Skrevet 3. mai 2011 Bunad ja... Der sa du noe. Jeg må prøve min... Frykter for høy luftfuktighet i skapet... Høres ut som fine dager! Snill du er som ordner og steller for mannen Det er godt å ha noen å stelle for. Aldri vært nordpå nei? Da har du en ny ting på to do listen din Veldig fint her, kanskje litt annerledes enn hos dere. Nattaklem!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå