Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk snuppa :klemmer: Den nyyyyytes :strix:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyyyyyt siste del av påska! :sol:

Den nyyyytes ja :strix: Ikke så mye sol her i dag da, men deilig med fri uansett ;)

Ja det er helt fantastisk med fri!!!!!

Helt nyyyydelig :Nikke: Mulig kipa og jeg kommer en tur til deg i morgen kveld :) Skal hente et skap hun har fått seg i åttetiden, så kommer vi til deg etter det :)

Ønsker meg litt mer sol slik at klærne på snoren tørker.... God vind i allefall, så tørker vel før kvelden :vetikke:

Skrevet

Har erfart at man må henge det opp tidlig hvis det skal tørke, for det blir fort rått ute! Men jeg har fri i morgen, så fortsetter vaskinga da ;)

Skrevet

Bare å komme :) Mulig jeg drar på noe ostegreier på jobb kl 1530, men er hjemme igjen til åtte :)

Skrevet

Da får vi satse på at du er hjemme når vi kommer iss :Nikke:

Da er det bare tre dager igjen til helga igjen :strix: Hatt planleggingsdag i dag...slitsomt å sitte stille en hel dag...skikkelig trøtt :(

Så nå er det litt avslapning før jeg skal hente være med kipa å hente et skap hun har kjøpt og så en tur til iss :)

Skrevet

Innom med en kveldsklem og krysser alt for deg nå i disse dager! Skulle virkelig ønske det kunne klaffet for oss samtidig nå... Det hadde vært noe 

Regner med at dere hadde det fint hos Iss ikveld!

Må si ifra når dere kommer nordover på ferie;)

Skrevet

Innom med en kveldsklem og krysser alt for deg nå i disse dager! Skulle virkelig ønske det kunne klaffet for oss samtidig nå... Det hadde vært noe 

Regner med at dere hadde det fint hos Iss ikveld!

Må si ifra når dere kommer nordover på ferie;)

Takk :klemmer: Hadde vært moro om det klaffet for oss denne gangen :pls:

Hadde det koselig hos iss, men ble ikke så lenge da...Måtte jo hjem til mannen :lur:

Nordover på ferie ja, det hadde vært koselig! Aldri vært nordpå jeg :sjenert:

Da er det klart for jobb igjen :) Deilig når det blir så kort uke :strix:

Enn så lenge er det ingen store planer etter jobb, deilig :)

Skrevet

Ha en fin fin dag, Lucky?! :klem:

Takk snuppa :klemmer: Dagen har vært fin den :Nikke:

Deilig dag på jobb :strix: Ingen store planer i kveld, burde egentlig kommet meg ut å gått en tur, men får se ;) Litt slækk.... Sofaen frister mer :fnise:

Skrevet

Ble det sofaen? :fnise:

Ble mest sofa, men ble en liten gåtur sammen med katten da ;) Hun følger etter overalt når jeg går tur her hjemme :fnise:

God torsdag :klem:

Takk :klemmer:

Snart helg nå! :nigo:

Ja og det er deilig :strix:

Deilig og effektiv dag på jobb i dag :strix: Mannen er ute å jobber, så har spist middag med han etter jobb...han ønsket seg burger så da kjøpte jeg det og kjørte dit han var :fnise:

I kveld skal jeg gå tur med en venninne, koselig :) Greit å være fler som går, litt lettere å komme seg ut da :Nikke:

Skrevet

Det er deilig å gå tur! :jepp:

Veldig deilig :Nikke: Blitt dårlig med turer i vinter da...er jo helt svart her ute på kvelden og ikke har vi gatelys her ute i skogen hvor jeg bor :fnise:

Skrevet

Ble ingen gåtur på tordag, men i går derimot :strix: Deilig!

Etter turen ble det tv og sløving på sofaen og både jeg og mannen sovnet der :fnise:

I dag sov jeg lenge :) Eller jeg sto opp å ordnet litt mat til mannen i 7 tiden da for han skulle på jobb...men så la jeg meg igjen og sov til halv elleve, deilig :strix: Vært en lat dag med kaffe skravling hos svigermor og litt pusling her hjemme... Blir litt lat når det er så deilig vær :sol:

Planen var egentlig å vaske litt klær å henge det ut, men siden det lukter møkk :kjefte: fra jordene, så orker jeg ikke få den lukta i klærne....hurra for å bo på landet :fnise:

I morgen skal vi i konfirmasjon til fetteren min, så får stryke bunadskjorten og mannens skjorte i løpet av kvelden. Skulle ha luftet bunaden litt også, men vet ikke om jeg tør å henge den ut....redd det lukter av meg i morgen.... ;)

Skrevet

:ler:

Håper dere koste dere i konfirmasjon! :)

Skrevet

Bunad ja... Der sa du noe. Jeg må prøve min... Frykter for høy luftfuktighet i skapet...:)

Høres ut som fine dager! Snill du er som ordner og steller for mannen  Det er godt å ha noen å stelle for.

Aldri vært nordpå nei? Da har du en ny ting på to do listen din Veldig fint her, kanskje litt annerledes enn hos dere.

Nattaklem!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...