Gå til innhold

When you wish upon a star...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Godt at du fikk orden på hullet :jepp:

Deilig å være ferdig med det :) Men kjedelig å bruke 1000kr på det :( Men men....Greit å ha tennene i orden ;)

I dag begynner jeg seint, deilig :) Så nå er det :kaffekopp: og kg :)

Etter jobben må jeg innom byen å finne en gave til en kollega som har bursdag i morgen :) Tror jeg må bake kake i kveld også, hvis jeg ikke får noen andre til å ta den jobben :lur:

Positiv el test i dag :sjenert:

Skrevet

:duskedame: for positiv EL-test!

Kan ikke bake kake i kveld, du vettu. Du har andre ting å ta deg av. :lur:

Skrevet

Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor tannlegen ikke skal være gratis/egenandelbasert på samme måte som med legene...

Kake? Bursdager i anmarsj :)

Skrevet

Nei jeg kan jo ikke det....men tror nok det er min tur til å bake denne gangen :kjefte:

Skal i allefall gjøre et forøk på å bli kvitt kakebakingen ;)

Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor tannlegen ikke skal være gratis/egenandelbasert på samme måte som med legene...

Nei det skulle absolutt vært gratis!Sure penger :(

Kake til en kollega som vi skal feire på jobben i morgen ;)

Skrevet

Nei jeg kan jo ikke det....men tror nok det er min tur til å bake denne gangen :kjefte:

Skal i allefall gjøre et forøk på å bli kvitt kakebakingen ;)

Nei det skulle absolutt vært gratis!Sure penger :(

Kake til en kollega som vi skal feire på jobben i morgen ;)

Skrevet

Du får baka ei veldig lettvint og rask kake. Du har jo andre ting å ta deg av i kveld, som tross alt er viktigare enn å tilfredsstilla sukkertrangen til kollegaer. :lur:

Tannlegen, ja. Dit burde vel eg også ta ein tur etter kvart. Eg skal vel bli kalt inn om ca. eit halvt år, men håpar sjølvsagt å vera gravid på ordentlig då. ;) Kanskje best å bli ferdig med det før utredninga? :klø:

:duskedame:

Skrevet

Jippi for positiv test! Det blir ikke kakebaking og "Frustrerte fruer" på deg i dag!! :) Lykke til!

Onsdagen går i boks for min skyld. Jeg satser på å ta bilen til bestefar i stedet, da trenger jeg ikke kjøre før i 10 tiden i hvertfall. Bedre enn 08 :)

Skrevet

Så slipper vi å stresse med at mor på øya skal skaffe barnevakt igjen, hun tror nemlig det blir onsdag, så da er det like greit å holde på det :)

Skrevet
Du får baka ei veldig lettvint og rask kake. Du har jo andre ting å ta deg av i kveld, som tross alt er viktigare enn å tilfredsstilla sukkertrangen til kollegaer. :lur:

Tannlegen, ja. Dit burde vel eg også ta ein tur etter kvart. Eg skal vel bli kalt inn om ca. eit halvt år, men håpar sjølvsagt å vera gravid på ordentlig då. ;) Kanskje best å bli ferdig med det før utredninga? :klø:

:duskedame:

Ja kjøpte sånn 123 posekake :fnise: Enkelt og greit og smaker godt gjør de også :)

Tannlegen ja, sikkert lurt å gjøre det før utredningen :) I fall du trenger bedøvelse...vet ikke om du kan ta bedøvelse når du er gravid?? hmm...

:klemmer:

:duskedame: EL

:hoppe::hoppe::hoppe:

:humpe:

;)

Da var jeg hjemme :) Måtte innom byen for å finne gave til kollega, ble parfyme og en strikka jakke, så håper hun blir fornøyd :)

Nå kommer et par venninner og vi skal ut å gå tur ;)

Sinnsyke el smerter da, så håper jeg klarer å gå tur :) Det gjør vondt å sitte...

Skrevet
Jippi for positiv test! Det blir ikke kakebaking og "Frustrerte fruer" på deg i dag!! :) Lykke til!

Onsdagen går i boks for min skyld. Jeg satser på å ta bilen til bestefar i stedet, da trenger jeg ikke kjøre før i 10 tiden i hvertfall. Bedre enn 08 :)

Så slipper vi å stresse med at mor på øya skal skaffe barnevakt igjen, hun tror nemlig det blir onsdag, så da er det like greit å holde på det :)

Så ikke at du skrev her mens jeg skrev i sta jeg :( Men bra du får låne bilen til bestefar da, så slipper vi så mye stress ;)

Like greit å holde på den onsdagen da, har jo fri uansett jeg ;)

:klemmer:

Skrevet

Da har jeg vært ute å gått tur, skravlet litt her hjemme og bakt kake ;)

Skal bare pynte den nå snart, så er den klar!

Sambo er ute å jobber, så rekker nok frustrerte fruer i kveld også :) Har skikkelig pain i underlivet altså...vet ikke hvor godt det er med sex, men får jo i allefall gjøre et forsøk :lur:

Skrevet

Hehe, ikke vet jeg hvor mange timer dere jenter bruker på sex som ikke kan bake kaker eller se tv, men det trenger ikke vare i timer for å være godt og produktivt :lur:

Skrevet
:hoppe:

:hoppe:

Hehe, ikke vet jeg hvor mange timer dere jenter bruker på sex som ikke kan bake kaker eller se tv, men det trenger ikke vare i timer for å være godt og produktivt :lur:

Nei du kan så si :fnise: Det enkleste er jo å :sengekos: når vi legger oss så jeg kan ligge rolig lenge etterpå :fnise:

Snart halveis i arbeidsuka allerede, det er deilig ;)

Tror det blir en deilig gåtur etter jobben i dag også:)

Skrevet

Ligge rolig etterpå ???

Du må jo stå på hode, så de synker helt inn.

Vi andre får ta oss av :hoppe: og :duskedame: for att det funker denne gangen.

:fnise:

Skrevet
Ligge rolig etterpå ???

Du må jo stå på hode, så de synker helt inn.

Vi andre får ta oss av :hoppe: og :duskedame: for att det funker denne gangen.

:fnise:

:fnise: Stå på hodet :sjokkert: Nei skal de komme inn, får de svømme inn ;)

Skrevet

Nå har jeg vært ute å gått deilig tur i halvannen time sammen med et par venninner :) Deilig vårvær, så sitter igjen med en veldig god følelse nå ;)

Nå blir det litt jobbting og så blir det sofaen resten av kvelden tenker jeg :)

Skrevet

Så deilig med tur, spesielt når en har noen å gå med :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...