Lucky? Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 31. mars 2009 Godt at du fikk orden på hullet Deilig å være ferdig med det Men kjedelig å bruke 1000kr på det Men men....Greit å ha tennene i orden I dag begynner jeg seint, deilig Så nå er det og kg Etter jobben må jeg innom byen å finne en gave til en kollega som har bursdag i morgen Tror jeg må bake kake i kveld også, hvis jeg ikke får noen andre til å ta den jobben Positiv el test i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 31. mars 2009 #422 Del Skrevet 31. mars 2009 for positiv EL-test! Kan ikke bake kake i kveld, du vettu. Du har andre ting å ta deg av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 31. mars 2009 #423 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor tannlegen ikke skal være gratis/egenandelbasert på samme måte som med legene... Kake? Bursdager i anmarsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #424 Del Skrevet 31. mars 2009 for positiv EL-test! Kan ikke bake kake i kveld, du vettu. Du har andre ting å ta deg av. Nei jeg kan jo ikke det....men tror nok det er min tur til å bake denne gangen Skal i allefall gjøre et forøk på å bli kvitt kakebakingen Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor tannlegen ikke skal være gratis/egenandelbasert på samme måte som med legene... Kake? Bursdager i anmarsj Nei det skulle absolutt vært gratis!Sure penger Kake til en kollega som vi skal feire på jobben i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #425 Del Skrevet 31. mars 2009 for positiv EL-test! Kan ikke bake kake i kveld, du vettu. Du har andre ting å ta deg av. Nei jeg kan jo ikke det....men tror nok det er min tur til å bake denne gangen Skal i allefall gjøre et forøk på å bli kvitt kakebakingen Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor tannlegen ikke skal være gratis/egenandelbasert på samme måte som med legene... Kake? Bursdager i anmarsj Nei det skulle absolutt vært gratis!Sure penger Kake til en kollega som vi skal feire på jobben i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 31. mars 2009 #426 Del Skrevet 31. mars 2009 Du får baka ei veldig lettvint og rask kake. Du har jo andre ting å ta deg av i kveld, som tross alt er viktigare enn å tilfredsstilla sukkertrangen til kollegaer. Tannlegen, ja. Dit burde vel eg også ta ein tur etter kvart. Eg skal vel bli kalt inn om ca. eit halvt år, men håpar sjølvsagt å vera gravid på ordentlig då. Kanskje best å bli ferdig med det før utredninga? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mars 2009 #427 Del Skrevet 31. mars 2009 EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mars 2009 #428 Del Skrevet 31. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 31. mars 2009 #429 Del Skrevet 31. mars 2009 Jippi for positiv test! Det blir ikke kakebaking og "Frustrerte fruer" på deg i dag!! Lykke til! Onsdagen går i boks for min skyld. Jeg satser på å ta bilen til bestefar i stedet, da trenger jeg ikke kjøre før i 10 tiden i hvertfall. Bedre enn 08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kipa81 Skrevet 31. mars 2009 #430 Del Skrevet 31. mars 2009 Så slipper vi å stresse med at mor på øya skal skaffe barnevakt igjen, hun tror nemlig det blir onsdag, så da er det like greit å holde på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #431 Del Skrevet 31. mars 2009 Du får baka ei veldig lettvint og rask kake. Du har jo andre ting å ta deg av i kveld, som tross alt er viktigare enn å tilfredsstilla sukkertrangen til kollegaer. Tannlegen, ja. Dit burde vel eg også ta ein tur etter kvart. Eg skal vel bli kalt inn om ca. eit halvt år, men håpar sjølvsagt å vera gravid på ordentlig då. Kanskje best å bli ferdig med det før utredninga? :klø: Ja kjøpte sånn 123 posekake Enkelt og greit og smaker godt gjør de også Tannlegen ja, sikkert lurt å gjøre det før utredningen I fall du trenger bedøvelse...vet ikke om du kan ta bedøvelse når du er gravid?? hmm... EL Da var jeg hjemme Måtte innom byen for å finne gave til kollega, ble parfyme og en strikka jakke, så håper hun blir fornøyd Nå kommer et par venninner og vi skal ut å gå tur Sinnsyke el smerter da, så håper jeg klarer å gå tur Det gjør vondt å sitte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #432 Del Skrevet 31. mars 2009 Jippi for positiv test! Det blir ikke kakebaking og "Frustrerte fruer" på deg i dag!! Lykke til! Onsdagen går i boks for min skyld. Jeg satser på å ta bilen til bestefar i stedet, da trenger jeg ikke kjøre før i 10 tiden i hvertfall. Bedre enn 08 Så slipper vi å stresse med at mor på øya skal skaffe barnevakt igjen, hun tror nemlig det blir onsdag, så da er det like greit å holde på det Så ikke at du skrev her mens jeg skrev i sta jeg Men bra du får låne bilen til bestefar da, så slipper vi så mye stress Like greit å holde på den onsdagen da, har jo fri uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 31. mars 2009 Da har jeg vært ute å gått tur, skravlet litt her hjemme og bakt kake Skal bare pynte den nå snart, så er den klar! Sambo er ute å jobber, så rekker nok frustrerte fruer i kveld også Har skikkelig pain i underlivet altså...vet ikke hvor godt det er med sex, men får jo i allefall gjøre et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 31. mars 2009 #434 Del Skrevet 31. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 31. mars 2009 #435 Del Skrevet 31. mars 2009 Hehe, ikke vet jeg hvor mange timer dere jenter bruker på sex som ikke kan bake kaker eller se tv, men det trenger ikke vare i timer for å være godt og produktivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. april 2009 Forfatter #436 Del Skrevet 1. april 2009 Hehe, ikke vet jeg hvor mange timer dere jenter bruker på sex som ikke kan bake kaker eller se tv, men det trenger ikke vare i timer for å være godt og produktivt Nei du kan så si Det enkleste er jo å når vi legger oss så jeg kan ligge rolig lenge etterpå Snart halveis i arbeidsuka allerede, det er deilig Tror det blir en deilig gåtur etter jobben i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 1. april 2009 #437 Del Skrevet 1. april 2009 Ligge rolig etterpå ??? Du må jo stå på hode, så de synker helt inn. Vi andre får ta oss av og for att det funker denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. april 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 1. april 2009 Ligge rolig etterpå ??? Du må jo stå på hode, så de synker helt inn. Vi andre får ta oss av og for att det funker denne gangen. Stå på hodet Nei skal de komme inn, får de svømme inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. april 2009 Forfatter #439 Del Skrevet 1. april 2009 Nå har jeg vært ute å gått deilig tur i halvannen time sammen med et par venninner Deilig vårvær, så sitter igjen med en veldig god følelse nå Nå blir det litt jobbting og så blir det sofaen resten av kvelden tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. april 2009 #440 Del Skrevet 1. april 2009 Så deilig med tur, spesielt når en har noen å gå med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå