pusilus Skrevet 17. april 2011 #4361 Skrevet 17. april 2011 Det er ikke dumt med litt luft etter en vellykket bursdag
Skytte Skrevet 17. april 2011 #4362 Skrevet 17. april 2011 Hei på du:) Ååå, shopping!! Jeg vil jeg vil!! Men har vært hos mormor og fått masse restegarn idag så er litt fornøyd:) Det er nesten shopping bare billigere, hehe:) Det har jammen blitt vårete her også ja. Det regner så sinnsykt... Litt dumt akkurat nå, men nå er hele uteområdet vårt blitt snøfritt og det er herlig! Nå er det bare å håpe det tørker litt opp etterhvert..! Håper tulletanta kutter ut snart og at pergoen blir vellykket!! Krysser alt for deg
Lucky? Skrevet 19. april 2011 Forfatter #4363 Skrevet 19. april 2011 Det er ikke dumt med litt luft etter en vellykket bursdag Det var ikke akkurat feil det nei Hei på du:) Ååå, shopping!! Jeg vil jeg vil!! Men har vært hos mormor og fått masse restegarn idag så er litt fornøyd:) Det er nesten shopping bare billigere, hehe:) Det har jammen blitt vårete her også ja. Det regner så sinnsykt... Litt dumt akkurat nå, men nå er hele uteområdet vårt blitt snøfritt og det er herlig! Nå er det bare å håpe det tørker litt opp etterhvert..! Håper tulletanta kutter ut snart og at pergoen blir vellykket!! Krysser alt for deg Så deilig å få restegarn da, er jo nesten som shopping det Håper dere har hatt noen fine dager med mye tørke nå, så er det vel vår hos deg snart også Påskeferie Formen kom seg utover dagen på søndag Hjalp på med en deilig gåtur og litt junkfood til kvelds To hektiske dager på jobben denne uken pga mange kollegaer som har ferie eller vært syke og ikke så mange barn som har ferie.... Men nå er de dagene over og jeg har ferie! Deilig I går var jeg ute å spiste sammen med noen jenter fra studietiden og i kveld skal jeg til frisøren for klipp og farge, gleder meg
pusilus Skrevet 19. april 2011 #4364 Skrevet 19. april 2011 Herlig med frisørtime og litt stell Du er ikke alene om å ha mye å gjøre på jobb, sykdom hos oss også. Heldigvis bare en halv dag til ferie
Lucky? Skrevet 20. april 2011 Forfatter #4367 Skrevet 20. april 2011 Herlig med frisørtime og litt stell Du er ikke alene om å ha mye å gjøre på jobb, sykdom hos oss også. Heldigvis bare en halv dag til ferie Var veldig godt med en frisørtime nå ja, det trengtes Slitsomt når det er mye å gjøre på jobb, men dersto deiligere med ferie Snart har du ferie også Påskeferie! Ja!! Deilig God påskeferie!! Takk Fikk tatt av meg mye hår i går og freshet opp med en ny farge, deilig Gjorde det i salongen til en venninne, så jeg og kipa var der sammen. Koselig med skravlings mens man sitter der Etter frisøren var jeg og kipa hos iss en tur, koselig I dag har jeg fri Dagen må brukes til å handle og rydde her hjemme. I morgen skal vi på den årlige skjærtorsdagsturen og så er det fest her hjemme etter det, så da må det ryddes!!
pusilus Skrevet 20. april 2011 #4368 Skrevet 20. april 2011 (endret) Nå kan jeg også si: GOD PÅSKE Det var tre uker den varte i år, ikke sant? Endret 20. april 2011 av pusilus
Lucky? Skrevet 21. april 2011 Forfatter #4369 Skrevet 21. april 2011 God påske til deg også pusilusa Deilig med litt fri nå Tenk om det hadde vært tre uker ja, det hadde vært fint Påsken har ikke startet helt etter planen her i heimen... Fikk veldig smerter i høyre side av magen i går og dro på legevakten. Ble sendt rett til kirurgisk akuttmotak og har lagt der til observasjon i natt... De er ikke sikre på hva det var, men ville ikke utelukke en begynnende blindtarmbetennelse Men formen er bedre i dag og jeg fikk lov å reise hjem, så håper ikke det kommer tilbake igjen.... Tenkte også at det kunne evt være en cyste eller noe, men gynekologen sjekket og der så alt bra ut, så det var jo bra da Ellers god påske til dere jenter, nå skal jeg ut i solen å nyte den
Kvist Skrevet 21. april 2011 #4370 Skrevet 21. april 2011 Uff da, godt de fikk skjekket deg. Høres skummelt ut. God bedring og god påske!
loffen Skrevet 21. april 2011 #4371 Skrevet 21. april 2011 Uff, så fælt da! Håper det ikke kommer tilbake, og at du får kost deg i påska uten mere smerter.
pusilus Skrevet 21. april 2011 #4372 Skrevet 21. april 2011 Uff da, ikke noe artig start på påsken, god bedring vennen
Miss I.W. Skrevet 22. april 2011 #4373 Skrevet 22. april 2011 Huffa, det var virkelig ingen god start på påska, nei! Håper virkelig at det var forbigående, og at du slipper unna mere vondt!
Lucky? Skrevet 23. april 2011 Forfatter #4375 Skrevet 23. april 2011 kvist, loffen, pusilus og Missiw Formen er fremdeles fin og ikke hatt noe mer vondter, så det er deilig Håper ikke de kommer tilbake... Nyter deilige dager I går var jeg på hytta hos mamma og pappa og i dag har vi vært på båttur med et vennepar, helt herlig vær så det må jo bare nyyytes
pusilus Skrevet 24. april 2011 #4377 Skrevet 24. april 2011 Båttur Godt at du ikke har hatt flere magevondter
honning Skrevet 25. april 2011 #4378 Skrevet 25. april 2011 Det var litt av en start på påska for deg! Ekkelt når sånt skjer, men bra at det kom seg kjapt igjen og at du virker til å være i fin form igjen. Ellers høres påsken din veldig fin ut
Lucky? Skrevet 25. april 2011 Forfatter #4379 Skrevet 25. april 2011 Båttur Godt at du ikke har hatt flere magevondter Nydelig med båttur Må snart få gjort klar vår båt også tenker jeg Håper magevondtene holder seg langt borte fremover Det var litt av en start på påska for deg! Ekkelt når sånt skjer, men bra at det kom seg kjapt igjen og at du virker til å være i fin form igjen. Ellers høres påsken din veldig fin ut Ja det var en kjip start Men godt jeg slapp operasjon og sånt nå som det er påske.... hadde vært kjedelig å brukt ferien til å være syk... Kosa meg masse i påsken, deilig med fri Deilige fridager Nydelig med late dager og kos med mannen Ikke ofte vi har så mange fridager sammen og det er godt I går var vi hos farmoren til mannen på middag, koselig I dag har jeg vært en tur i sverige på morgenen, deilig å dra dit tidlig for det var nesten ingen der Så resten av dagen skal gå med til å nyte siste fridag og vaske litt klær...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå