Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å! Fuck! jeg glemte visst frustrerte fruer jeg. :klaske:

:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du.. Er jeg helt på bærtur eller har du snakket om at du bruker en supersterk deo som du bare behøver ta på en gang i blant?

Skrevet

Leeenge siden jeg har vært innom deg nå så måtte lese meg litt bakover:)

Skikkelig vår dere der nede ja:) Drar seg til her også nå, vi har begynt å spa utover snøen utenfor slik at det skal smelte fortere:) Gleder meg faktisk til å dure løst på 1 mål plen..:) Blir så fint etterpå!

Kreative damene! Har symaskin men den er pent brukt.. Har planer for den og mye annet når mannen er ferdig og jeg får meg hobbyrom i kjelleren!! Gleder meg!!

Hmmm.... Hva for blødning er det som kødder med deg nå da?:( Utrolig ergelig:( Hadde så inderlig ønsket at dere kunne få klaff nå... Ingen som har fortjent det mer!!

Ønsker deg ei fortsatt fin uke! Klem!

Veldig deilig at det er vår her nå og at snøen er borte ja :) Forsvinner nok raskt hos deg snart også!

Så herlig med hobbyrom! Veldig kjekt med et eget rom til slike ting, jeg bruker loftstua og da blir det fort mye rot overalt :sjenert:

Ja skikkelig drittbødning :sur:

:klemmer:

Herlig med vår og shopping! Håper du koser deg. :nigo:

...håper også at de blødningen lurer deg og er tegn på noe annet enn mens! Syns det er din tur nå altså. :kose:

Denne tiden på året er en av de beste :strix:

Tror nok ikke jeg er gravid, men en sånn tullete mens kunne kroppen min spart meg for :sukk:

Inspirert av vindusvasken din gjekk eg i gang i dag, eg også. Eg kom ikkje så veldig langt, då, men nå går eg fram og tilbake mellom stova og kjøkkenet for å sjå den enorme forskjellen på vindua der. Det viser iallfall at eg har gjort litt! :fnise:

Så flink du har vært! Deilig med rene vinduer :Nikke: Jeg fikk jo bare spylt mine, så har en god jobb foran meg til helga :sukk:

Skrevet

Å! Fuck! jeg glemte visst frustrerte fruer jeg. :klaske:

:

:sjokk: Må jo ikke glemme det! Tirsdagens episode var jo sååå spennende....

Du.. Er jeg helt på bærtur eller har du snakket om at du bruker en supersterk deo som du bare behøver ta på en gang i blant?

Det stemmer det :) Aliminiumklorid heter den og den fåes på apoteket :) Bruker vanlig deo hver dag da, men den hindrer svette ;)

Ble en koselig tur til oslo med kipa i går :strix: Fikk handlet litt stoff og syting og en tur på ikea etterpå :) Ble ikke store shoppingen på ikea, men var jo ikke noe stort jeg skulle ha heller :fnise:

Ser ut til å bli nydelig vær her i dag :sol: og snart er det jo helg også, deilig :)

Skrevet

Fremdeles ikke fått ordentlig TR? :popcorn:

Det så ut til å bli veldig fint her også idag tidlig, men nå er det jammen store mørke skyer over hele byen :sjenert:

Skrevet

Æsj, går Frustrerte i reprise tro? :gjeiper:

Skrevet

Fremdeles ikke fått ordentlig TR? :popcorn:

Det så ut til å bli veldig fint her også idag tidlig, men nå er det jammen store mørke skyer over hele byen :sjenert:

Nei den tanta er veldig rar denne gangen :( Så ikke skjønner jeg hvilken dag jeg skal begynne på pergoen :sukk:

Ble faktisk fint vær her i hele dag :strix:

Æsj, går Frustrerte i reprise tro? :gjeiper:

Vet ikke...bør jo gjøre det synes jeg :vetikke:

Fin og effektiv dag på jobb i dag :) I morgen er det påskefrokost, så blir litt kaosdag, men godt det er helg etter dagen i morgen :)

Gikk meg en liten tur til en venninne nå i kveld, deilig å komme seg ut en tur, trengte litt luft i hodet ;)

Skrevet

Luft til hodet er godt. Herlig med shopping og vår :strix:

Skrevet

Så koselig med påskefrokost, sjølv om det sikkert er litt ekstra slitsomt. :kaklehone:

Skrevet

Luft til hodet er godt. Herlig med shopping og vår :strix:

Veldig godt å lufte hodet litt :Nikke: Shopping og vår er en flott kombinasjon :strix:

Så koselig med påskefrokost, sjølv om det sikkert er litt ekstra slitsomt. :kaklehone:

Det er jo veldig koselig :Nikke: Stress, men koselig ;)

Skrevet

Håper påskefrokosten var koselig og at det ikke ble alt for slitsomt :)

Vår og shopping er virkelig en fin kombinasjon ja :strix:

Nyt helga :klem:

Skrevet

Vi hadde og påskeavslutning i barnehagen i dag, fikk heksesuppe ved henting vi da :) Alle de ansatte var kledd som hekser eller påskekyllinger.

Skrevet

Kos deg på påskefrokosten! :)

Takk :) Hadde det veldig koselig :)

Håper påskefrokosten var koselig og at det ikke ble alt for slitsomt :)

Vår og shopping er virkelig en fin kombinasjon ja :strix:

Nyt helga :klem:

Gikk veldig bra på påskefrokosten :Nikke:

Alltid deilig med litt shopping om våren :strix:

Vi hadde og påskeavslutning i barnehagen i dag, fikk heksesuppe ved henting vi da :) Alle de ansatte var kledd som hekser eller påskekyllinger.

Hørtes morsomt ut :)

God helg Lucky?

:klemmer: :klemmer:

God helg til deg også loffen :klemmer:

God helg gode Lucky :klemmer:

God helg til deg også :klemmer:

Stille og rolig fredagskveld her i går. Taco og tv, det beste som finnes på en fredag :strix:

I dag har jeg vært en tur i byen å handlet litt klær til mannen, litt småtteri til meg selv og bursdagsgave til en venninne :)

Så nå er det litt avslapning før jeg skal i bursdag, gleder meg :)

Skrevet

Kos deg i bursdag! :kristin:

Kos deg med bursdag :skaal:

:skaal.

:skaal: til dere også jenter ;) Hadde det kjempekoselig i går og det kjennes på formen i dag for å si det sånn :sjenert:

Sov til halv to, spist frokost og ellers bare loffet rundt... så nå skal jeg gå bort å hente bilen min, skal bli deilig med litt frisk luft nå :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...