Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Voldsomt så effektiv du er for tiden! Syns du stadig gjør noe jeg :sjenert: Flinka!

Krysser fingrene for at det er positiv blødning, sånn starten-på-svangerskapet-blødning :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er som ordner og fikser ute! Det er godt å kjenne at våren er her og å få rydda opp litt. Og den vindusvasken har jeg også tenkt på ja... Som du sier, til helga kanskje? :fnise:

Irriterende med blødningen som enda varer... Krysser hvertfall fingrene for deg!!

Jeg kunne forresten også tenke meg å se bilde av kjolen du har sydd ;) Syns det er så imponerende når noen syr klær, og kunne veldig gjerne tenke meg å klare det jeg også. Skulle kanskje ha eid en symaskin først? :ler:

:klemmer:

Skrevet

Inspirert av sypraten her fant jeg fram min egen symaskin i går. Og vips var en gammel kjole etter meg, blitt skjørt til snuppa. Jammen var jeg ikke og kjøpte stoff til skjørt til meg selv i dag også.

Og jeg vil veldig gjerne se bilde av kreasjonen din :)

Skrevet

Voldsomt så effektiv du er for tiden! Syns du stadig gjør noe jeg :sjenert: Flinka!

Krysser fingrene for at det er positiv blødning, sånn starten-på-svangerskapet-blødning :klemmer:

Synes ikke jeg er så effektiv jeg da, skulle så gjerne gjort så mye mer :sjenert: Men absolutt deilig å ha kommet igang ute :Nikke:

Hadde vært koselig om det var en slik blødning, men jeg har mine tvil :sukk:

:kose:

:hug: på Lucky-snuppa :kose:

Takk snuppa :klemmer:

Skrevet

Så flink du er som ordner og fikser ute! Det er godt å kjenne at våren er her og å få rydda opp litt. Og den vindusvasken har jeg også tenkt på ja... Som du sier, til helga kanskje? :fnise:

Irriterende med blødningen som enda varer... Krysser hvertfall fingrene for deg!!

Jeg kunne forresten også tenke meg å se bilde av kjolen du har sydd ;) Syns det er så imponerende når noen syr klær, og kunne veldig gjerne tenke meg å klare det jeg også. Skulle kanskje ha eid en symaskin først? :ler:

Deilig å komme igang litt ute og ikke minst det å bare være ute når det er så deilig vær :) I sta var det 17,5 grad når jeg var ute å kjørte :strix: Vi får ta vindusvasken til helgen :Nikke:

Skal nok komme et bilde etterhvert, bare det å få gjort det :fnise: Veldig moro å prøve seg frem litt :) Men er jo et pluss om du har en symaskin først ja :fnise:

Inspirert av sypraten her fant jeg fram min egen symaskin i går. Og vips var en gammel kjole etter meg, blitt skjørt til snuppa. Jammen var jeg ikke og kjøpte stoff til skjørt til meg selv i dag også.

Og jeg vil veldig gjerne se bilde av kreasjonen din :)

Så moro at du ble inspirert til å sy :strix: Moro, ikke sant?

Skal se om jeg får lagt ut et bilde en dag ;)

Deilig og rolig kveld hjemme etter en full fart dag på jobben :) Mannen sover på sofaen og er vel ikke så lenge til jeg finner veien til senga heller :fnise:

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at det er en positiv blødning jeg. :nigo: (Og da jeg faktisk var gravid hadde jeg gått med murringer i 4 dager tror jeg :lur: )

Gjest boobla
Skrevet

:hallo:

Innok en tur å hilser på deg!!

Hvordan går det med deg? Ønsker deg en fin tirsdagskveld :hjertesmil:

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at det er en positiv blødning jeg. :nigo: (Og da jeg faktisk var gravid hadde jeg gått med murringer i 4 dager tror jeg :lur: )

Takk :klemmer: Merkelig mens er det i allefall, men har ikke troa på at det har klaffet gitt :(

:hallo:

Innok en tur å hilser på deg!!

Hvordan går det med deg? Ønsker deg en fin tirsdagskveld :hjertesmil:

Så koselig :) Går greit med meg, ups og downs som vanlig ;)

Lei den teite kroppen i dag :sukk: Men ellers vært en fin dag ;) I morgen skal jeg og en venninne til soff og stil og så på ikea, gleder meg :strix:

Skrevet

Stoff og stil, ja da blir det nye kjoler tenker jeg. :nigo:

Skrevet

Shopping :hoppendeglad::nigo:

Blir deilig :strix: Fikk jo lønn i dag, så må jo handle litt ;)

Stoff og stil, ja da blir det nye kjoler tenker jeg. :nigo:

Skal ikke se bort ifra det nei :fnise:

Skrevet

Nå er det nesten så jeg får lyst til å kjøpe meg stoff og sette i gang jeg også, men må vel holde meg i tøylene og få ferdig alt det andre jeg holder på med :sjenert: Kanskje jeg våger meg i gang på lappeteppet jeg har liggende halvferdig.

Skrevet

:hoppe:

Håper du koser deg i uværet. :)

Skrevet

Nå er det nesten så jeg får lyst til å kjøpe meg stoff og sette i gang jeg også, men må vel holde meg i tøylene og få ferdig alt det andre jeg holder på med :sjenert: Kanskje jeg våger meg i gang på lappeteppet jeg har liggende halvferdig.

Gleder meg til å se hva de har der inne :) Har ingen slike store stoffbutikker i nærheten her... Nå kan du jo snart sy litt nydelig babytøy da :hjerte:

:hoppe:

Håper du koser deg i uværet. :)

Koser meg inne i dette uværet :) Har vasket soverommet og skiftet på senga, deilig :strix:

Rolig kveld i luckyheimen :) En kaffe med pappa og svigerfar, vask av soverommet og skifting på senga, deilig :)

Nå litt opprydning før frustrerte fruer :)

Skrevet

Leeenge siden jeg har vært innom deg nå så måtte lese meg litt bakover:)

Skikkelig vår dere der nede ja:) Drar seg til her også nå, vi har begynt å spa utover snøen utenfor slik at det skal smelte fortere:) Gleder meg faktisk til å dure løst på 1 mål plen..:) Blir så fint etterpå!

Kreative damene! Har symaskin men den er pent brukt.. Har planer for den og mye annet når mannen er ferdig og jeg får meg hobbyrom i kjelleren!! Gleder meg!!

Hmmm.... Hva for blødning er det som kødder med deg nå da?:( Utrolig ergelig:( Hadde så inderlig ønsket at dere kunne få klaff nå... Ingen som har fortjent det mer!!

Ønsker deg ei fortsatt fin uke! Klem!

Skrevet

Herlig med vår og shopping! Håper du koser deg. :nigo:

...håper også at de blødningen lurer deg og er tegn på noe annet enn mens! Syns det er din tur nå altså. :kose:

Skrevet

Inspirert av vindusvasken din gjekk eg i gang i dag, eg også. Eg kom ikkje så veldig langt, då, men nå går eg fram og tilbake mellom stova og kjøkkenet for å sjå den enorme forskjellen på vindua der. Det viser iallfall at eg har gjort litt! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...