honning Skrevet 5. april 2011 #4301 Skrevet 5. april 2011 Veldig rart å selge kjolen....klarer liksom ikke helt å legge den ut, så tror jeg må vente litt til Har du hatt din ute lenge? link? Jeg har hatt kjolen ute to ganger tidligere hvor 2-3 stykker har kontakta meg, men det har ikke blitt noe salg dessverre... Ingen har kommet så langt som å komme og prøve den. Men veldig vedmodig å selge den ja, og derfor har jeg drøya det lenge med å legge den ut også Sender deg link på PM jeg, siden både navnet og telefonnummeret mitt står i annonsa
*Lollipop* Skrevet 6. april 2011 #4302 Skrevet 6. april 2011 Åh så skummelt å selge kjolen ja Jeg har tenkt på det så mange ganger at jeg skal legge min ut for salg, men blir aldri til noe. Kanskje det hjelper å lese litt her i boken din så jeg kan bli dratt med
Småkjekset Skrevet 6. april 2011 #4303 Skrevet 6. april 2011 Høres ikke noe fristende å selge kjolen Derfro er jeg glad at den kjolen jeg bestitle for noen uker siden kan brukes flere ganger, slik at jeg slipper å gjøre noe annet med den enn å ha den i klesskapet
Lucky? Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4304 Skrevet 7. april 2011 Jeg har hatt kjolen ute to ganger tidligere hvor 2-3 stykker har kontakta meg, men det har ikke blitt noe salg dessverre... Ingen har kommet så langt som å komme og prøve den. Men veldig vedmodig å selge den ja, og derfor har jeg drøya det lenge med å legge den ut også Sender deg link på PM jeg, siden både navnet og telefonnummeret mitt står i annonsa Ja det blir vedmodig, så må nok la den henge litt her hjemme Får håpe du får solgt din snart da Åh så skummelt å selge kjolen ja Jeg har tenkt på det så mange ganger at jeg skal legge min ut for salg, men blir aldri til noe. Kanskje det hjelper å lese litt her i boken din så jeg kan bli dratt med Ja vi kan jo gjøre det samtidig Er det lenge siden du giftet deg da? Høres ikke noe fristende å selge kjolen Derfro er jeg glad at den kjolen jeg bestitle for noen uker siden kan brukes flere ganger, slik at jeg slipper å gjøre noe annet med den enn å ha den i klesskapet Min kan liksom ikke brukes igjen selvom jeg farger den...så blir nok til at den får henge litt her hjemme og jeg får mot nok til å legge den ut
Lucky? Skrevet 7. april 2011 Forfatter #4305 Skrevet 7. april 2011 Koselig sykveld med kipa i går Fikk sydd oss fine kjoler I dag har det vært full fart på jobben, så hjem for middag med mannen og snart i vei for årsmøte
*Lollipop* Skrevet 8. april 2011 #4308 Skrevet 8. april 2011 Ja vi kan jo gjøre det samtidig Er det lenge siden du giftet deg da? Det blir tre år siden til sommeren Tiden går altfor fort!
dreia Skrevet 8. april 2011 #4309 Skrevet 8. april 2011 Eg skulle gjerne ha solgt kjolen min, eg. Men så er eg så lat at eg berre ikkje orkar å ta den ut av skapet og ta bilder, så derfor heng den berre der.
Lucky? Skrevet 10. april 2011 Forfatter #4310 Skrevet 10. april 2011 Bilde av selvsydd kjole er påkrevd! Får tenke litt på det der Det blir tre år siden til sommeren Tiden går altfor fort! Ja tiden går fort! Det er ikke lett å selge den nei...den er jo såå fin Eg skulle gjerne ha solgt kjolen min, eg. Men så er eg så lat at eg berre ikkje orkar å ta den ut av skapet og ta bilder, så derfor heng den berre der. Er vel sånn det kommer til å bli her også er jeg redd.... men er jo dumt å la så mange tusen henge der også liksom Helgen har bare rast ivei Hentet klumpen etter jobb på fredag og vi har kost oss masse Han og jeg spiste middag hos mamma og pappa på fredag og i går var vi ute hele dagen i det nydelige vårværet Etter jeg leverte han var det full fart innom butikken, hjem å turborydde og lage mat før vi fikk besøk av et par vennepar kl sju Hadde en kjempekoselig kveld Så nå er huset ryddet og klart igjen I dag vet jeg ikke helt hva planen blir....skulle så absolutt vasket vinduer Men det er jo ikke gjort i en fei å vaske alle vinduene her, så jeg må virkelig samle masse lyst før jeg setter igang
liv Skrevet 10. april 2011 #4311 Skrevet 10. april 2011 Får tenke litt på det der Den kan henge på en henger og taes på avstand da syns ikke småfeil *erfart*
pusilus Skrevet 10. april 2011 #4312 Skrevet 10. april 2011 Ikke snakk om vindusvask da, her har ikke det vært gjort siden i sommer Saltvann, byggeplass og bilvei gjør sitt til at de ikke ser ut.
dreia Skrevet 10. april 2011 #4313 Skrevet 10. april 2011 Vindusvask er planlagt (og høgst nødvendig etter kvart) her også. Berre ikkje i dag. *prokrastinere*
Lucky? Skrevet 10. april 2011 Forfatter #4314 Skrevet 10. april 2011 Den kan henge på en henger og taes på avstand da syns ikke småfeil *erfart* Det var lurt Ikke snakk om vindusvask da, her har ikke det vært gjort siden i sommer Saltvann, byggeplass og bilvei gjør sitt til at de ikke ser ut. Nei de ser ikke ut her heller....ble ikke vask av de i dag, bare spyling Vindusvask er planlagt (og høgst nødvendig etter kvart) her også. Berre ikkje i dag. *prokrastinere* Ble ikke noe i dag her heller Til helga kanskje?... Deilig dag ute i dag og jeg har faktisk fått litt farge i ansiktet, deilig Fått ryddet masse utenfor og spylt vinduer og trapper med hageslangen Kastet sliten lyng og byttet til koselige påskeliljer på trappene Masse mensmurringer og litt spotting i dag, så gikk nok ikke denne gangen heller Men synes det er i overkant tidlig da, pleier jo å ha 14 dager lutefase, nå 10... Møkkakropp
dreia Skrevet 10. april 2011 #4315 Skrevet 10. april 2011 på graviditetsmurringar og festeblødning. Herlig med "rensk" av hagen og nye påskeliljer. *hente hageinspirasjon*
liv Skrevet 10. april 2011 #4316 Skrevet 10. april 2011 Det var lurt Så det betyr at vi får se bilde?
loffen Skrevet 10. april 2011 #4317 Skrevet 10. april 2011 Høres koselig ut og pusle ute. Har ikke fått gjort noe her enda jeg. Bare sløvet bort hele søndagen.
pusilus Skrevet 10. april 2011 #4318 Skrevet 10. april 2011 Koslieg med litt rydding av hage og ikke minst friske påskeliljer Håper, håper at tanta holder seg borte fordi det er en liten mini-lucky på gang
Miss I.W. Skrevet 10. april 2011 #4319 Skrevet 10. april 2011 Krysser fingra for julegaven! Ha ei fin uke, Lucky!
Lucky? Skrevet 11. april 2011 Forfatter #4320 Skrevet 11. april 2011 på graviditetsmurringar og festeblødning. Herlig med "rensk" av hagen og nye påskeliljer. *hente hageinspirasjon* Hadde vært fint om dette var festeblødning ja, men har mine tvil Deilig med litt oppfrisking ute ja Så det betyr at vi får se bilde? Høres koselig ut og pusle ute. Har ikke fått gjort noe her enda jeg. Bare sløvet bort hele søndagen. Deilig å få ordnet litt ute ja Men slappesøndager er også deilig Koslieg med litt rydding av hage og ikke minst friske påskeliljer Håper, håper at tanta holder seg borte fordi det er en liten mini-lucky på gang Ble så fint ute med påskeliljer Lyngen var ikke like fresh lenger liksom Blør fremdeles, så tviler på at det er noe på gang Men hvem vet... Krysser fingra for julegaven! Ha ei fin uke, Lucky! Takk for fingerkryssing Ha en fin uke du også Da var det ny uke igjen og ser ut til å bli en fin dag her i dag Blør fremdeles litt, så tror nok ikke det har gått veien denne gangen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå