Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veldig rart å selge kjolen....klarer liksom ikke helt å legge den ut, så tror jeg må vente litt til :fnise: Har du hatt din ute lenge? link?

Jeg har hatt kjolen ute to ganger tidligere hvor 2-3 stykker har kontakta meg, men det har ikke blitt noe salg dessverre... Ingen har kommet så langt som å komme og prøve den. Men veldig vedmodig å selge den ja, og derfor har jeg drøya det lenge med å legge den ut også :sjenert:

Sender deg link på PM jeg, siden både navnet og telefonnummeret mitt står i annonsa ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så skummelt å selge kjolen ja :sjenert: Jeg har tenkt på det så mange ganger at jeg skal legge min ut for salg, men blir aldri til noe. Kanskje det hjelper å lese litt her i boken din så jeg kan bli dratt med :fnise:

Skrevet

Høres ikke noe fristende å selge kjolen :sjenert: Derfro er jeg glad at den kjolen jeg bestitle for noen uker siden kan brukes flere ganger, slik at jeg slipper å gjøre noe annet med den enn å ha den i klesskapet :fnise:

Skrevet

Jeg har hatt kjolen ute to ganger tidligere hvor 2-3 stykker har kontakta meg, men det har ikke blitt noe salg dessverre... Ingen har kommet så langt som å komme og prøve den. Men veldig vedmodig å selge den ja, og derfor har jeg drøya det lenge med å legge den ut også :sjenert:

Sender deg link på PM jeg, siden både navnet og telefonnummeret mitt står i annonsa ;)

Ja det blir vedmodig, så må nok la den henge litt her hjemme :fnise: Får håpe du får solgt din snart da :)

Åh så skummelt å selge kjolen ja :sjenert: Jeg har tenkt på det så mange ganger at jeg skal legge min ut for salg, men blir aldri til noe. Kanskje det hjelper å lese litt her i boken din så jeg kan bli dratt med :fnise:

Ja vi kan jo gjøre det samtidig :fnise: Er det lenge siden du giftet deg da?

Høres ikke noe fristende å selge kjolen :sjenert: Derfro er jeg glad at den kjolen jeg bestitle for noen uker siden kan brukes flere ganger, slik at jeg slipper å gjøre noe annet med den enn å ha den i klesskapet :fnise:

Min kan liksom ikke brukes igjen selvom jeg farger den...så blir nok til at den får henge litt her hjemme og jeg får mot nok til å legge den ut :sjenert:

Skrevet

Koselig sykveld med kipa i går :) Fikk sydd oss fine kjoler :fnise:

I dag har det vært full fart på jobben, så hjem for middag med mannen og snart i vei for årsmøte :)

Skrevet

Bilde av selvsydd kjole er påkrevd!

Skrevet

Ja vi kan jo gjøre det samtidig :fnise: Er det lenge siden du giftet deg da?

Det blir tre år siden til sommeren :sjenert: Tiden går altfor fort!

Skrevet

Eg skulle gjerne ha solgt kjolen min, eg. Men så er eg så lat at eg berre ikkje orkar å ta den ut av skapet og ta bilder, så derfor heng den berre der. :tunge1:

Skrevet

Bilde av selvsydd kjole er påkrevd!

:fnise: Får tenke litt på det der :sjenert:

:jepp:

:fnise:

Det blir tre år siden til sommeren :sjenert: Tiden går altfor fort!

Ja tiden går fort! Det er ikke lett å selge den nei...den er jo såå fin :hjerte:

Eg skulle gjerne ha solgt kjolen min, eg. Men så er eg så lat at eg berre ikkje orkar å ta den ut av skapet og ta bilder, så derfor heng den berre der. :tunge1:

:fnise: Er vel sånn det kommer til å bli her også er jeg redd.... men er jo dumt å la så mange tusen henge der også liksom :sjenert:

Helgen har bare rast ivei :) Hentet klumpen etter jobb på fredag og vi har kost oss masse :) Han og jeg spiste middag hos mamma og pappa på fredag og i går var vi ute hele dagen i det nydelige vårværet :strix:

Etter jeg leverte han var det full fart innom butikken, hjem å turborydde og lage mat før vi fikk besøk av et par vennepar kl sju :) Hadde en kjempekoselig kveld :) Så nå er huset ryddet og klart igjen ;)

I dag vet jeg ikke helt hva planen blir....skulle så absolutt vasket vinduer :sjenert: Men det er jo ikke gjort i en fei å vaske alle vinduene her, så jeg må virkelig samle masse lyst før jeg setter igang :fnise:

Skrevet

:fnise: Får tenke litt på det der :sjenert:

Den kan henge på en henger og taes på avstand :P da syns ikke småfeil *erfart*

Skrevet

Ikke snakk om vindusvask da, her har ikke det vært gjort siden i sommer :sjenert: Saltvann, byggeplass og bilvei gjør sitt til at de ikke ser ut.

Skrevet

Vindusvask er planlagt (og høgst nødvendig etter kvart) her også. Berre ikkje i dag. *prokrastinere* :sjenert:

Skrevet

Den kan henge på en henger og taes på avstand :P da syns ikke småfeil *erfart*

Det var lurt :lur:

Ikke snakk om vindusvask da, her har ikke det vært gjort siden i sommer :sjenert: Saltvann, byggeplass og bilvei gjør sitt til at de ikke ser ut.

Nei de ser ikke ut her heller....ble ikke vask av de i dag, bare spyling :sjenert:

Vindusvask er planlagt (og høgst nødvendig etter kvart) her også. Berre ikkje i dag. *prokrastinere* :sjenert:

Ble ikke noe i dag her heller :fnise: Til helga kanskje?...

Deilig dag ute i dag og jeg har faktisk fått litt farge i ansiktet, deilig :strix: Fått ryddet masse utenfor og spylt vinduer og trapper med hageslangen :) Kastet sliten lyng og byttet til koselige påskeliljer på trappene :)

Masse mensmurringer og litt spotting i dag, så gikk nok ikke denne gangen heller :sukk: Men synes det er i overkant tidlig da, pleier jo å ha 14 dager lutefase, nå 10... Møkkakropp :sur:

Skrevet

:pls: på graviditetsmurringar og festeblødning.

Herlig med "rensk" av hagen og nye påskeliljer. *hente hageinspirasjon*

Skrevet

Det var lurt :lur:

Så det betyr at vi får se bilde?

Skrevet

Høres koselig ut og pusle ute. Har ikke fått gjort noe her enda jeg. Bare sløvet bort hele søndagen. :ler:

Skrevet

Koslieg med litt rydding av hage og ikke minst friske påskeliljer :)

Håper, håper at tanta holder seg borte fordi det er en liten mini-lucky på gang :pls:

Skrevet

Krysser fingra for julegaven! :gave:

Ha ei fin uke, Lucky!:klemmer:

Skrevet

:pls: på graviditetsmurringar og festeblødning.

Herlig med "rensk" av hagen og nye påskeliljer. *hente hageinspirasjon*

Hadde vært fint om dette var festeblødning ja, men har mine tvil :sukk:

Deilig med litt oppfrisking ute ja :strix:

Så det betyr at vi får se bilde?

:sjenert:

Høres koselig ut og pusle ute. Har ikke fått gjort noe her enda jeg. Bare sløvet bort hele søndagen. :ler:

Deilig å få ordnet litt ute ja :strix: Men slappesøndager er også deilig :Nikke:

Koslieg med litt rydding av hage og ikke minst friske påskeliljer :)

Håper, håper at tanta holder seg borte fordi det er en liten mini-lucky på gang :pls:

Ble så fint ute med påskeliljer :) Lyngen var ikke like fresh lenger liksom :fnise:

Blør fremdeles, så tviler på at det er noe på gang :sukk: Men hvem vet... :)

Krysser fingra for julegaven! :gave:

Ha ei fin uke, Lucky!:klemmer:

Takk for fingerkryssing :klemmer: Ha en fin uke du også :)

Da var det ny uke igjen og ser ut til å bli en fin dag her i dag :strix:

Blør fremdeles litt, så tror nok ikke det har gått veien denne gangen :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...