Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlig :nigo:

Jeg har akkurat våknet jeg også, og jeg gikk til sengs halv ett :sjenert: Kjære ligger enda, han så serier til nesten fem.

HÅper dagen blir bra :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig :nigo:

Jeg har akkurat våknet jeg også, og jeg gikk til sengs halv ett :sjenert: Kjære ligger enda, han så serier til nesten fem.

HÅper dagen blir bra :klem:

Deilig å sove lenge :strix: Mannen lå på sofaen så og si i hele går tror jeg, så ikke rart han har energi i dag :fnise:

:klemmer:

Sov lenge idag jeg og. Deilig :)

Kjempedeilig :strix:

Da har mamma og pappa vært her og dratt igjen :) Koselig med besøk :Nikke:

Resten av dagen er det ingen store planer....burde vel kanskje ryddet litt ute og handlet litt påskeliljer til å ha på trappa og sånt, men får se hva lysten sier ;)

Skrevet

Så bra at pusen fikk markkur da! Dakkars. :kose:

Jeg har også sovet lenge i dag! Deilig! :smilbla:

Skrevet

Så bra at pusen fikk markkur da! Dakkars. :kose:

Jeg har også sovet lenge i dag! Deilig! :smilbla:

Ja hun trengte virkelig den :) Nå er hun i slaget igjen :)

Deilig å sove lenge :strix: Må jo bare si at du ble såååå fin på håret :Nikke:

Ble ikke noe rydding ute i dag, men heller storvask av badet :) Det trengte virkelig en vask nå, så deilig å få gjort det ;) Blir liksom ikke det som har høyest prioritet siden det ligger i 2.etg...synes det er viktigst at 1.etg ser bra ut for det er jo der de vi har besøk av er liksom :sjenert:

I morgen har jeg fri :strix: Skal til dyrlegen på morgenen, så en tur på kaffe til kipa og så litt nåler og så har vel den fridagen gått av seg selv også :fnise: Men uansett deilig med fri :Nikke:

Skrevet

Ja fridager har en tendens til å gå fortere enn arbeidsdager ;)

Skrevet

Ja fridager har en tendens til å gå fortere enn arbeidsdager ;)

Skulle vært motsatt :sukk:

Kos deg med fri idag :klemmer:

Det skal jeg gjøre :klemmer:

Da er vi tilbake fra dyrlegen og katten så veldig bra ut synes damen :) Eneste var vekten da, men det er jo ikke så rart....hun har jo nesten ikke vært ute i vinter pga kulden :)Så nå skal hun trimmes og slankes :fnise:

Hun oppførte seg overhode ikke eksemplarisk der nede heller da :sjenert: To damer og ett teppe måtte til for å gi henne vaksine... Jada!

Nå går turen til kipa for kaffebesøk :strix:

Gjest boobla
Skrevet

Bra at katten fikk vaksinen sin n:) Kos deg på :kaffekopp:

Skrevet

Takk for komplimenter! :nigo:

:fnise:

Så bra at det ordnet seg med pusen. Katter hater jo å bli holdt fast. Synes jeg ser dem slite med teppe og alt. :hoho:

Kos deg på fridagen din! :klem:

Skrevet

Så godt for lille pusen at alt var bra. Da slapp hun unna med dette ene besøket :) Men det er helt imponerende hvor sterke krefter som er i de små kroppene altså. Vi snakket om det jeg og mannen en dag at hvis vi bare skulle hatt samme spensten som kattepusen vår så hadde vi hoppet opp på taket på huset :fnise:

Skrevet

Katten din er jo gal, det vet vi fra før :ler:

Skrevet

Bra at katten fikk vaksinen sin n:) Kos deg på :kaffekopp:

Ja det gikk til slutt :fnise:

Ble lunsj i stedet for kaffe da, slett ikke dumt det heller :)

Takk for komplimenter! :nigo:

:fnise:

Så bra at det ordnet seg med pusen. Katter hater jo å bli holdt fast. Synes jeg ser dem slite med teppe og alt. :hoho:

Kos deg på fridagen din! :klem:

Ja det var litt av et syn der de holdt på :fnise:

Deilig med fri, skulle hatt det oftere...

:klemmer:

Så godt for lille pusen at alt var bra. Da slapp hun unna med dette ene besøket :) Men det er helt imponerende hvor sterke krefter som er i de små kroppene altså. Vi snakket om det jeg og mannen en dag at hvis vi bare skulle hatt samme spensten som kattepusen vår så hadde vi hoppet opp på taket på huset :fnise:

Ja helt utrolig hvor sterke de er når de gjør motstand og ikke minst hvor skarpe de klørne er :sjenert:

Katten din er jo gal, det vet vi fra før :ler:

:fnise: Ja hun er ikke god ;)

Skrevet

Deilig med fridag i dag :strix:

Ble litt shopping og lunsj med kipa :hjerte:

Så var det nåler og så hentet jeg brudekjolen :) Sydama hadde sydd litt og det så slett ikke værst ut, så skal være fornøyd med det :) Planen er jo å selge den, men vet rett og slett ikke om jeg klarer å gjøre det :sjenert:

I morgen er det kurs hele dagen, så tror dette blir en fin jobbeuke ;)

Skrevet

Så deilig med fridag! Det ser ut som at du har kosa deg masse (hvertfall når du ble ferdig hos dyrlegen ;)). Handla du masse?

Det er rart å selge brudekjolen ja... Min ligger ute på finn.no nå, så da spørs det bare om noen vil ha den :vetikke:

Bra med ei fin jobbuke :nigo:

Skrevet

Jeg får si ifra hvis jeg må låne en brudekjole en gang :ler:

Skrevet

Det er bare å si fra her hvertfall ja ;):nigo:

Skrevet

Så deilig med fridag! Det ser ut som at du har kosa deg masse (hvertfall når du ble ferdig hos dyrlegen ;)). Handla du masse?

Det er rart å selge brudekjolen ja... Min ligger ute på finn.no nå, så da spørs det bare om noen vil ha den :vetikke:

Bra med ei fin jobbuke :nigo:

Ja deilig med fri :) Ble ikke mye shopping på meg i dag, men kipa fikk handlet litt da :)

Veldig rart å selge kjolen....klarer liksom ikke helt å legge den ut, så tror jeg må vente litt til :fnise: Har du hatt din ute lenge? link?

Ja bare å si ifra :Nikke: Har fortsatt en del ledige lørdager som jeg kan brukt til bryllup jeg :fnise:

Skrevet

:tommelsmil:

Skrevet

:tommelsmil:

Synes vi skal heie på iss der altså :duskedame:

Kurs i hele dag og det er veldig uvant å sitte rolig så lenge...men deilig å gjøre noe annet innimellom også :)

Regner sidelengs her i dag, så ikke noe utevær akkurat...så da burde jeg jo vært litt effektiv inne i allefall :) Vi får se hva som skjer :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...