Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan bruke to mnd på å finne meg et par sko så her har vi allerede sett etter sommerskoa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du koser deg på kinoen i kveld :)

Jeg trenger hjelp til vesker pusilus! :ler: (Har hatt den samme kjedelige fin-veska i sikkert 10 år tror jeg, men skal "snart" kjøpe ny.... :sjenert: ) Sko er heller ikke enkelt forresten...

Skrevet

Jeg er ogå utrolig håpløs på det med sko, men skulle noen trenge hjelp til å finne vesker så kan jeg mer enn gjerne hjelpe :ler:

Trenger hjelp til vesker også jeg :sjenert:

Eg er håplaus på både sko og vesker. Garn derimot... :daane:

:fnise:

:fnise: Godt det ikke bare er meg ;)

Jeg kan bruke to mnd på å finne meg et par sko så her har vi allerede sett etter sommerskoa!

Sånn er jeg også, så jakten på sko er snart igang her også ;)

Jeg trenger hjelp til vesker pusilus! :ler: (Har hatt den samme kjedelige fin-veska i sikkert 10 år tror jeg, men skal "snart" kjøpe ny.... :sjenert: ) Sko er heller ikke enkelt forresten...

Vi har kosa oss masse :) Jeg sliter også med vesker....ikke lett å finne noe jeg liker der heller :sjenert:

En koselig kveld med cafe, :skravle: og kino :)

Nå er det nattan her og i morgen er det fredag og helg :strix:

Skrevet

Takk for kjempekoselig kveld! :klemmer:

Finne ikke noen link til den :sur: Men den er lang, med belte i livet og grønn :) Ikke lett å forklare, men jeg er fornøyd sålangt i allefall ;)

Og den er veldig fin!!! :tommelsmil:

Skrevet

Takk for kjempekoselig kveld! :klemmer:

Og den er veldig fin!!! :tommelsmil:

Var kjempekoselig :klemmer:

Koselig at du likte jakken da, jeg er fornøyd jeg ;)

Ha en goood helg! :klemmer:

Takk :klemmer: God helg til deg også :)

Bare noen timer på jobb, så er det helg :strix: Tror jammen det blir langhelg denne gangen jeg :strix: Muligheter for at jeg kan ta fri på mandag, og det takker jeg jo ikke nei til ;)

Ellers har katta spydd i natt....så må innom dyrlegen for en markkur før jeg skal på jobb :) Stakkars lille katten min :hjerte::fnise:

Skrevet

Kjedlig med syk katt men en markekur hjelper forhåpentligvis :) Langhelg er deilig :)

Skrevet

Trenger hjelp til vesker også jeg :sjenert:

Til tjeneste ;)

Utrolig herlig med langhelg :hoppe:

Skrevet

Kjedlig med syk katt men en markekur hjelper forhåpentligvis :) Langhelg er deilig :)

Ja kjedelig med syk katt, men markkur var vanskelig å få....

Deilig med langhelg nå ja :strix:

Til tjeneste ;)

Utrolig herlig med langhelg :hoppe:

Så bra!

Alltid godt med litt ekstra fri ;)

Da er det helg :strix:

Var visst ikke så lett å få tak i ormekur :sukk: Siden katten ikke hadde vært der på over ett år, så kunne de ikke gi meg det. Hørt noe så tett? Så da måtte jeg bestille time på mandag og bruke fridagen min til å dra ned dit med katten.... Jaja...

Skrevet

Eller du kan kjøpe markkur reseptfritt på apoteket i Sverige (Nordby for eksempel)

Skrevet

Ja det kunne jeg jo gjort....men nå har jeg time da, så får de sjekket katta og hun får litt vaksiner og sånt igjen ;)

Skrevet

Greit med en sjekk :)

Ja absolutt :Nikke:

Skrevet

Fikk tak i markkur i går, var en venninne som hadde, så nå er katten i litt bedre form :strix:

Mannen var ikke hjemme når jeg kjørte for å hente den og så glemte jeg telefonen i bilen når jeg gikk inn til henne. Ble stående å skravle nesten en time og mannen hadde ringt maaaange ganger. Stakkar var helt svett når jeg ringte tilbake :( Han kom bare hjem til at bilen og jeg var borte og var sikker på at det var skjedd meg noe :( Koselig at han ble glad for å se meg igjen da :fnise:

I dag er planen en tur til byen for å handle bryllupsgave til et vennepar som har giftet seg i smug :fyfy: og innom brudesalongen for å få gjort klar min kjole til salg....seint ute, men greit å få lagt den ut snart om jeg skal selge den :)

I kveld er det jenteskravlings :strix:

Skrevet

Gleder meg til i kveld ;)

Skjønningen og jeg skal høre på sambo spille konsert i kirken idag vi da. Etter dansing :)

Skrevet

Gleder meg til i kveld ;)

Skjønningen og jeg skal høre på sambo spille konsert i kirken idag vi da. Etter dansing :)

Jeg også :strix:

Takk for en koselig, kjapp kaffe i sta :fnise:

Herlige planer :strix:

Ja slett ikke dumme de ;)

Brudekjolen passet ennå :fnise: Litt strammere enn på selve dagen da, men det er jo ikke så rart ;) Sydama klarte ikke å reparere den, så da får jeg se hva jeg gjør....

Ellers fikk jeg handlet brylupsgaver, noen nye hipstere, ny parfyme :hjerte: og gaver til kveldens pakkelek :)

Nå er jeg veldis snart klar for å dra på skravlekveld, gleder meg :strix:

Skrevet

Hva er gale med kjolen?

Skrevet

Reparere? Gikk den i stykker?

Hva er gale med kjolen?

Kjolen hadde litt tyllstoff på siden og bakover og når de sydde inn kjolen til meg så måtte de neste opp litt av tyllen slik at den ikke ble for lang....ett av de festene løsnet på kvelden på bryllupet og jeg klarte å tråkke i det slik at det ble noen små hull :( og det er ikke så lett å reparere tyllstoff uten at det synes....

Herlig jentekveld i går :strix: Var hjemme i tretiden, så har sovet lenge i det, deilig :) Mannen vekket meg nettop og han hadde visst vært i sverige allerede på morgenen :fnise:

Ellers ingen store planer i dag, mulig mamma og pappa kommer en tur bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...