loffen Skrevet 29. mars 2011 #4241 Skrevet 29. mars 2011 Lykke til med skokjøp da! Det er ikke alltid like lett nei. :gjeiper:
Zia Skrevet 30. mars 2011 #4243 Skrevet 30. mars 2011 Sliter med sko om dagen jeg også - er ikke helt komfortabel med skomoten om dagen
Skytte Skrevet 30. mars 2011 #4244 Skrevet 30. mars 2011 Guuud som jeg gleder meg til å faktisk kan tro på at det blir vår her jeg bor!! Holder på å snø bort alldeles:( Men prøver å overbevise mannen om at kjellerprosjektet ikke stikker av selv om vi gjør det:) Jeg har sååå lyst til å reise til Oslo i påsken selv om jeg vet at vi burde være hjemme for å spare penger og få gjort ferdig kjelleren... Bah! I wanna be a millionaire... Sooo f****** bad Nå skravler jeg meg bort i boka di:) Ha en smashing day frue:)
dreia Skrevet 30. mars 2011 #4245 Skrevet 30. mars 2011 Herlig med vårjakke. Her er det nok ei stund til eg treng finna fram slike klesplagg. Masse, masse nysnø. Og sko - don't even mention it. Eg finn aldri noko, og ikkje er eg spesielt glad i å gå i skobutikkar heller. Så eg håpar eg finn noko inni skapet. Eg anar ikkje kva som ligg der, sidan eg hadde altfor mykje vatn i føtene i fjor til å ha på mine vanlige sko. :gjeiper:
Lucky? Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4246 Skrevet 30. mars 2011 Lykke til med skokjøp da! Det er ikke alltid like lett nei. : gjeiper: Takk Nei du vet vel alt om kompliserte skokjøp du Kan signere at skokjøp er håpløst : sjenert: Godt det ikke bare er jeg som sliter Sliter med sko om dagen jeg også - er ikke helt komfortabel med skomoten om dagen Nei det er helt håpløst Vet hva jeg vil ha, men finner ikke noe som er slik jeg vil ha.... Guuud som jeg gleder meg til å faktisk kan tro på at det blir vår her jeg bor!! Holder på å snø bort alldeles:( Men prøver å overbevise mannen om at kjellerprosjektet ikke stikker av selv om vi gjør det:) Jeg har sååå lyst til å reise til Oslo i påsken selv om jeg vet at vi burde være hjemme for å spare penger og få gjort ferdig kjelleren... Bah! I wanna be a millionaire... Sooo f****** bad Nå skravler jeg meg bort i boka di:) Ha en smashing day frue:) Her er det lite som minner om vinteren, så det er helt herlig Dra til oslo i påsken Trenger litt vår og sol dere nå Herlig med vårjakke. Her er det nok ei stund til eg treng finna fram slike klesplagg. Masse, masse nysnø. Og sko - don't even mention it. Eg finn aldri noko, og ikkje er eg spesielt glad i å gå i skobutikkar heller. Så eg håpar eg finn noko inni skapet. Eg anar ikkje kva som ligg der, sidan eg hadde altfor mykje vatn i føtene i fjor til å ha på mine vanlige sko. :gjeiper: Helt nydelig vårvær her om dagen, så vårjakken har vært på i dag Kjedelig at snøen fortsatt kommer til dere da, men det blir nok vår snart hos deg også Sko er ikke lett nei...har ikke vært å tittet på en stund heller, men er erfaringen sier at jeg sjeldent finner noe
Lucky? Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4247 Skrevet 30. mars 2011 Deilig dag på jobben i dag Nydelig vårvær og vi har vært på tur i hele dag, deilig Nå blir det en liten dupp før huset skal få en liten shining tenkte jeg Skal egentlig til en venninne i kveld, men vet rett og slett ikke om jeg orker...var full fart i går og full fart i morgen, så deilig å ha en kveld hjemme innimellom også
Nótt Skrevet 30. mars 2011 #4248 Skrevet 30. mars 2011 Hvordan jakke kjøpte du?? Og skokjøp er vanskelig...
Lucky? Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4249 Skrevet 30. mars 2011 Hvordan jakke kjøpte du?? Og skokjøp er vanskelig... Finne ikke noen link til den Men den er lang, med belte i livet og grønn Ikke lett å forklare, men jeg er fornøyd sålangt i allefall
Lucky? Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #4250 Skrevet 30. mars 2011 (endret) Mannen skulle jobbe litt i kveld, så da drar jeg ivei til venninne for og Godt å slippe dårlig samvittighet for å ikke komme på besøk Endret 30. mars 2011 av Lucky?
Nótt Skrevet 30. mars 2011 #4251 Skrevet 30. mars 2011 Kjipt at du ikke finner noe bilde av jakken. Hvilken butikk var det?? *nysgjerrig* Kose deg på besøk.
Lucky? Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #4252 Skrevet 31. mars 2011 Kjipt at du ikke finner noe bilde av jakken. Hvilken butikk var det?? *nysgjerrig* Kose deg på besøk. Vet faktisk ikke hva butikken heter Er en av de små som ligger i gågata her hjemme, men jakka er fra merket http://www.objectci.com/spring-pictures Koselig skralvekvelld i går og ikke ble det så seint som det pleier når jeg er der heller...klarte å løsrive meg før langt over midnatt for en gang skyld I dag er det jobb og så kino med iss og loffen
*Lollipop* Skrevet 31. mars 2011 #4253 Skrevet 31. mars 2011 Vet faktisk ikke hva butikken heter Er en av de små som ligger i gågata her hjemme, men jakka er fra merket http://www.objectci.com/spring-pictures *drømme om nye klær* Kos deg på kino ikveld!
^^Belle^^ Skrevet 31. mars 2011 #4254 Skrevet 31. mars 2011 Er det mulig å ikke finne sko? Finner sko uansett hvor jeg er, jeg. Men så har jeg vel en tendens til skodilla også, så...
Lucky? Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #4257 Skrevet 31. mars 2011 *drømme om nye klær* Kos deg på kino ikveld! Alltid deilig med nye klær Skal kose oss vi Er det mulig å ikke finne sko? Finner sko uansett hvor jeg er, jeg. Men så har jeg vel en tendens til skodilla også, så... Ja det er helt håpløst til tider Kan ikke skjønne at de som har skodilla klarer å finne så mange par med sko... Kos deg på kino i kveld Det skal jeg gjøre Kos deg på kino med jentene. Det skal jeg gjøre
pusilus Skrevet 31. mars 2011 #4258 Skrevet 31. mars 2011 Jeg er ogå utrolig håpløs på det med sko, men skulle noen trenge hjelp til å finne vesker så kan jeg mer enn gjerne hjelpe
dreia Skrevet 31. mars 2011 #4259 Skrevet 31. mars 2011 Eg er håplaus på både sko og vesker. Garn derimot...
pusilus Skrevet 31. mars 2011 #4260 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Har nok litt av den sorten jeg også, for ikke å snakke om te Her har kjøpeforbudet gått over til at jeg kan kjøpe tre nye sorter når vi finner nye te-butikker når vi er ute og reiser Endret 31. mars 2011 av pusilus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå