Gå til innhold

When you wish upon a star...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til med skokjøp da! Det er ikke alltid like lett nei. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan signere at skokjøp er håpløst :sjenert:

Skrevet

Sliter med sko om dagen jeg også - er ikke helt komfortabel med skomoten om dagen :snurt:

Skrevet

Guuud som jeg gleder meg til å faktisk kan tro på at det blir vår her jeg bor!! Holder på å snø bort alldeles:(

Men prøver å overbevise mannen om at kjellerprosjektet ikke stikker av selv om vi gjør det:) Jeg har sååå lyst til å reise til Oslo i påsken selv om jeg vet at vi burde være hjemme for å spare penger og få gjort ferdig kjelleren... Bah! I wanna be a millionaire... Sooo f****** bad :)

Nå skravler jeg meg bort i boka di:)

Ha en smashing day frue:)

Skrevet

Herlig med vårjakke. :sol: Her er det nok ei stund til eg treng finna fram slike klesplagg. Masse, masse nysnø. :sukk:

Og sko - don't even mention it. Eg finn aldri noko, og ikkje er eg spesielt glad i å gå i skobutikkar heller. Så eg håpar eg finn noko inni skapet. Eg anar ikkje kva som ligg der, sidan eg hadde altfor mykje vatn i føtene i fjor til å ha på mine vanlige sko. :gjeiper:

Skrevet

Lykke til med skokjøp da! Det er ikke alltid like lett nei. : gjeiper:

Takk :) Nei du vet vel alt om kompliserte skokjøp du :fnise:

Kan signere at skokjøp er håpløst : sjenert:

Godt det ikke bare er jeg som sliter :sjenert:

Sliter med sko om dagen jeg også - er ikke helt komfortabel med skomoten om dagen :snurt:

Nei det er helt håpløst :sukk: Vet hva jeg vil ha, men finner ikke noe som er slik jeg vil ha.... :fnise:

Guuud som jeg gleder meg til å faktisk kan tro på at det blir vår her jeg bor!! Holder på å snø bort alldeles:(

Men prøver å overbevise mannen om at kjellerprosjektet ikke stikker av selv om vi gjør det:) Jeg har sååå lyst til å reise til Oslo i påsken selv om jeg vet at vi burde være hjemme for å spare penger og få gjort ferdig kjelleren... Bah! I wanna be a millionaire... Sooo f****** bad :)

Nå skravler jeg meg bort i boka di:)

Ha en smashing day frue:)

Her er det lite som minner om vinteren, så det er helt herlig :strix: Dra til oslo i påsken :Nikke: Trenger litt vår og sol dere nå :)

Herlig med vårjakke. :sol: Her er det nok ei stund til eg treng finna fram slike klesplagg. Masse, masse nysnø. :sukk:

Og sko - don't even mention it. Eg finn aldri noko, og ikkje er eg spesielt glad i å gå i skobutikkar heller. Så eg håpar eg finn noko inni skapet. Eg anar ikkje kva som ligg der, sidan eg hadde altfor mykje vatn i føtene i fjor til å ha på mine vanlige sko. :gjeiper:

Helt nydelig vårvær her om dagen, så vårjakken har vært på i dag :) Kjedelig at snøen fortsatt kommer til dere da, men det blir nok vår snart hos deg også :Nikke:

Sko er ikke lett nei...har ikke vært å tittet på en stund heller, men er erfaringen sier at jeg sjeldent finner noe :sjenert:

Skrevet

Deilig dag på jobben i dag :strix: Nydelig vårvær og vi har vært på tur i hele dag, deilig :)

Nå blir det en liten dupp :sjenert: før huset skal få en liten shining tenkte jeg :)

Skal egentlig til en venninne i kveld, men vet rett og slett ikke om jeg orker...var full fart i går og full fart i morgen, så deilig å ha en kveld hjemme innimellom også :Nikke:

Skrevet

Hvordan jakke kjøpte du?? Og skokjøp er vanskelig... :sukk:

Skrevet

Hvordan jakke kjøpte du?? Og skokjøp er vanskelig... :sukk:

Finne ikke noen link til den :sur: Men den er lang, med belte i livet og grønn :) Ikke lett å forklare, men jeg er fornøyd sålangt i allefall ;)

Skrevet (endret)

Mannen skulle jobbe litt i kveld, så da drar jeg ivei til venninne for :skravle: og :kaffekopp::fnise: Godt å slippe dårlig samvittighet for å ikke komme på besøk ;)

Endret av Lucky?
Skrevet

Kjipt at du ikke finner noe bilde av jakken. Hvilken butikk var det?? *nysgjerrig* :fnise: Kose deg på besøk.

Skrevet

Kjipt at du ikke finner noe bilde av jakken. Hvilken butikk var det?? *nysgjerrig* :fnise: Kose deg på besøk.

Vet faktisk ikke hva butikken heter :sjenert: Er en av de små som ligger i gågata her hjemme, men jakka er fra merket http://www.objectci.com/spring-pictures :)

Koselig skralvekvelld i går og ikke ble det så seint som det pleier når jeg er der heller...klarte å løsrive meg før langt over midnatt for en gang skyld :fnise:

I dag er det jobb og så kino med iss og loffen :strix:

Skrevet
:sjokk: Er det mulig å ikke finne sko? Finner sko uansett hvor jeg er, jeg. :fnise: Men så har jeg vel en tendens til skodilla også, så... :sjenert:
Skrevet

Kos deg på kino i kveld :)

Skrevet

*drømme om nye klær*

Kos deg på kino ikveld! :klemmer:

Alltid deilig med nye klær :strix:

Skal kose oss vi :Nikke:

:klemmer:

:sjokk: Er det mulig å ikke finne sko? Finner sko uansett hvor jeg er, jeg. :fnise: Men så har jeg vel en tendens til skodilla også, så... :sjenert:

:fnise: Ja det er helt håpløst til tider :sukk: Kan ikke skjønne at de som har skodilla klarer å finne så mange par med sko...

Kos deg på kino i kveld :)

Det skal jeg gjøre ;)

Kos deg på kino med jentene. :nigo:

Det skal jeg gjøre ;)

Skrevet

Jeg er ogå utrolig håpløs på det med sko, men skulle noen trenge hjelp til å finne vesker så kan jeg mer enn gjerne hjelpe :ler:

Skrevet

Eg er håplaus på både sko og vesker. Garn derimot... :daane:

:fnise:

Skrevet (endret)

Har nok litt av den sorten jeg også, for ikke å snakke om te :ler: Her har kjøpeforbudet gått over til at jeg kan kjøpe tre nye sorter når vi finner nye te-butikker når vi er ute og reiser :fnise:

Endret av pusilus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...